Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ράλι Μεξικό: Χαμόγελα για όλους

Όταν πριν μια βδομάδα γράφαμε ότι ήρθε η ώρα της αλήθειας για τις ομάδες του WRC, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι το τέλος του αγώνα στο Μεξικό θα άφηνε χαμόγελα ικανοποίησης ΣΕ ΟΛΟΥΣ!.

Χαμόγελα λοιπόν στην Citroen που είδε το C4 να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του αγώνα, αλλά και στον Sebastien Loeb που πήρε άνετα την 30η νίκη της καριέρας του.

Χαμόγελα στους Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen για τις δύο θέσεις που κατέλαβαν στο βάθρο, αλλά και για την Ford που παραμένει πρώτη και με διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.



Χαμόγελα και για την Subaru που είδε το νέο της όπλο, το Impreza S12B, να είναι ανταγωνιστικότατο και να κάνει, έστω και προσωρινά το 1-2 στη γενική. Η εγκατάλειψη, από διαρροή λαδιών, του Petter Solberg, πριν την 6η ε.δ. και ενώ ήταν πρώτος και είχε ήδη πάρει τη νίκη στις 3 πρώτες ε.δ., προβλημάτισε την ομάδα. Όμως τα συννεφάκια ήρθε να διαλύσει η απόδοση του Chris Atkinson, που έβγαλε όλον τον αγώνα, τερματίζοντας τελικά στην 5η θέση της κατάταξης.

Χαμόγελα και για την ομάδα του Eddie Stobart που είδε και τους τρεις οδηγούς της να μπαίνουν στην δεκάδα. Στην έβδομη θέση ο Jari-Matti Latvala με όγδοο τον Matthew Wilson που έτσι πήρε τον πρώτο του βαθμό στο πρωτάθλημα. Στην 9η θέση, που όμως του δίνει 1 βαθμό για την ομάδα του τερμάτισε ο Henning Solberg, που στην πρώτη ε.δ. του αγώνα τουμπάρισε και έχασε πάνω από 7 λεπτά.



Ας δούμε όμως, με λίγα λόγια, πως εξελίχθηκε ο αγώνας από την Παρασκευή το πρωί.

Ευνοημένος από τη θέση εκκίνησης, o Petter Solberg πήρε, με το καινούργιο του Impreza, τις τρεις πρώτες ε.δ. του αγώνα και συνέχισε να είναι στην κορυφή μέχρι που μια διαρροή λαδιού δημιούργησε πρόβλημα στον κινητήρα, μια βλάβη που δεν τον άφησε να ξεκινήσει την επόμενη μέρα, και τον ανάγκασε να αποσυρθεί πριν την 6η ε.δ. Μέχρι τότε βέβαια είχε προλάβει να αποδείξει την ταχύτητα του ίδιου αλλά και του νέου του όπλου. Πίσω του βρισκόταν ο Chris Atkinson που έχασε την ευκαιρία, πειραματιζόμενος με το στήσιμο του Impreza, να περάσει πρώτος μετά την αποχώρηση του Solberg. O Loeb ήταν σαρωτικός, παρά το ότι οδηγούσε με δεμένο χέρι (εξαιτίας ενός χτυπήματος του χεριού του από το τιμόνι) και πέρασε στην κορυφή της κατάταξης.



Έτσι στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Mikko Hirvonen, που για μια ακόμα φορά αποδεικνύει απίστευτη ωριμότητα. Την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο C4 επιβεβαίωσε ο Dani Sordo, που και αυτός οδηγούσε με μπανταρισμένο χέρι, καταλαμβάνοντας την 4η θέση της κατάταξης μόλις 2 δεύτερα πίσω από τον οδηγό της Ford. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Marcus Gronholm που εκτός από το ότι «άνοιγε» δρόμο είχε και άστοχες επιλογές ελαστικών.

Πίσω από τον Φιλανδό, που πήρε μόνο μια από τις 2 υπερειδικές της πρώτης μέρας, βρέθηκε ο Manfred Stohl (Citroen Xsara) που μάλιστα κέρδισε και μία κανονική ε.δ. Στις επόμενες τρεις θέσεις βρίσκουμε 3 Ford Focus, αυτά των J. M. Latvala, M. Wilson της Stobart και αυτό του «ιδιώτη» G. McHale. Ο άλλος οδηγός της Stobart, o Henning Solberg, ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα μετά το τουμπάρισμά του στην πρώτη ε.δ, όμως κατάφερε να συνεχίσει και παρά τα προβλήματα με τη σκόνη που αντιμετώπισε κατάφερε να τερματίσει την μέρα έστω και εκτός δεκαπεντάδας. Δεν ήταν το ίδιο τυχερός όμως και ο Luis Perez Companc που τούμπαρε το Ford του στο 2ο χλμ της πρώτης ε.δ. και εγκατέλειψε.



Η δεύτερη μέρα του αγώνα ήταν σαφώς δυσκολότερη, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον Loeb να κάνει επίδειξη δυνάμεων και να κερδίσει 4 ε.δ. αυξάνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο, πάνω από ένα λεπτό. Με διαφορετικό πρόσωπο εμφανίστηκε στο 2ο σκέλος ο
Marcus Grοnholm. Πήρε 3 ε.δ. και έφερε το Ford Focus RS World Rally Car στη δεύτερη θέση της κατάταξης.

Ένα τετ-α-κε του Hirvonen έφερε στην τρίτη θέση της κατάταξης τον Dani Sordo, όμως η διαφορά του από τον νεαρό Φιλανδό της Ford που ακολουθούσε, ήταν μικρότερη από 3 δεύτερα. Αν και στο ξεκίνημα του 2ου σκέλους ο Chris Atkinson ήταν δεύτερος, προβλήματα με την πίεση του τούρμπο τον έβγαλαν έξω από τον ρυθμό των αντιπάλων του με αποτέλεσμα να βρεθεί τελικά στην 5η θέση, 9,7 δεύτερα πίσω από τον Hirvonen.



Παρά τα προβλήματα με τα διαφορικά της Xsara ο Manfred Stohl πήρε την 6η θέση στην προσωρινή κατάταξη, αφήνοντας τους 3 οδηγούς της Stobart στις επόμενες τρεις θέσεις, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσε ο Mark Higgins που, με το Mitsubishi Lancer της ομάδας Ν, ήταν επικεφαλής στην κατάταξη για το πρωτάθλημα παραγωγής.

Η τελευταία μέρα του αγώνα δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει διαφορές καθώς περιελάμβανε μόνο 62 χλμ ε.δ. και οι διαφορές ήταν μεγάλες. Η μόνη μάχη που προβλεπόταν να δοθεί ήταν αυτή για την τρίτη θέση ανάμεσα στους Sordo και Hirvonen. Τελικά ο νεαρός οδηγός της Ford κατάφερε να πάρει 2 από τις 4 ε.δ. της ημέρας, να περάσει μπροστά και να ανέβει για τρίτη, και μάλιστα συνεχόμενη, φορά στο βάθρο, στους 4 αγώνες της φετινής χρονιάς. Έτσι με την διπλή υπερειδική, που για την ιστορία πήρε ο Gronholm, ολοκληρώθηκε χωρίς άλλες αλλαγές στην κατάταξη ο αγώνας του Μεξικό.



Για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής ο Mark Higgins (Mitsubishi Evo XI), πήρε τον αγώνα στον οποίο ήταν επικεφαλής από την πρώτη κιόλας μέρα. Ελάχιστα πίσω του ήταν την πρώτη μέρα ο Mirco Baldacci (Subaru Impreza) που όμως έμεινε τελικά στην τέταρτη θέση μετά από ένα κλατάρισμα τη δεύτερη μέρα του αγώνα. Η έλλειψη ιπποδύναμης εξαιτίας του υψομέτρου δεν έδινε περιθώρια για μάχες και έτσι όλες οι ανακατατάξεις ήταν συνέπεια λαθών ή μηχανικών προβλημάτων. Κυριότερη εγκατάλειψη αυτή του Πρωταθλητή Nasser Al Attiyah την πρώτη μέρα του αγώνα .



Το ότι η κατάταξη της πρώτης μέρας ελάχιστα διαφέρει από αυτήν της δεύτερης και αυτή με τη σειρά της είναι ολόιδια με την κατάταξη στον τερματισμό τα λέει όλα. Για την ιστορία πίσω από τον νικητή τερμάτισε ο πρωταθλητής του 2005, Toshi Arai (Subaru Impreza) , ενώ την τρίτη θέση και μαζί την κορυφή της βαθμολογίας πήρε ο Kristian Sohlberg, και αυτός με Subaru Impreza. Πολύ καλή η εμφάνιση του Κύπριου Σπύρου Παυλίδη που στην πρώτη του εμφάνιση στον θεσμό πήρε την όγδοη θέση και τον πρώτο του βαθμό.

Η βαθμολογία μετά και τον 4ο αγώνα της χρονιάς έχει διαμορφωθεί ως εξής:

ΟΔΗΓΟΙ

M. Grοnholm 32 β.
, S. LΟΕΒ 28 β., M. Hirvonen 26 β., D. Sordo 13 β., Η. Solberg 11 β., C. Atkinson 10 β.,

P. Solberg 8 β., D. Carlsson 6 β., J. M. Latvala 6 β., Τ. Gardemeister 5 β., M. Stohl 5 β., G. Galli 3 β., J. Kopecky 2 β και M. Wilson 1 β.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

BP-Ford 58 β. ,
CΙΤRΟΕΝ TOTAL 43 β. , Stobart M-Sport Ford 20 β., Subaru 19 β. και OMV Kronos Citroen 15 βαθμοί.

Επόμενος αγώνας, μετά από 6 χρόνια απουσίας από το «μεγάλο» πρωτάθλημα το κλασικό χωμάτινο Ράλι Πορτογαλίας (29 Μαρτίου έως 1 Απριλίου), με νέα σχεδίαση και νέο κέντρο αγώνα, στην Vilamoura.


Κείμενα: [Κατερίνα Σεβαστού]













More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022750 seconds. ]