| |
Χατ Τρικ για τη Citroen και τον Loeb
στην Κορσική
Η απογοήτευση από την ήττα της εθνικής ομάδας στο Rugby ξεπεράστηκε από
την εκπληκτική νίκη του Citroen C4 WRC, του Sebastien Loeb και Daniel
Elena στο Ράλι Κορσικής 2007. Η επιτυχία στην έδρα τους συνοδεύτηκε από
την τρίτη θέση των Ισπανών συνοδηγών Dani Sordo και Marc Marti.
Με σκληρά ελαστικά BFGoodrich τα πληρώματα των Citroen C4 WRC απέκτησαν
νωρίς προβάδισμα 27,5 δευτερολέπτων το οποίο τους επέτρεψε να
διατηρήσουν τον έλεγχο σε όλο τον αγώνα. «Δεν ήταν για να παίρνουμε
ρίσκα σήμερα το πρωί» εξηγεί ο Sebastien Loeb. «Σκοπός μας ήταν να
έχουμε στραμμένη τη προσοχή μας στους χρόνους των αντιπάλων μας και να
προσαρμόζουμε ανάλογα τον δικό μας ρυθμό. Ακόμα και έτσι έπρεπε να
οδηγήσω γρήγορα προκειμένου να διατηρήσω την αυτοσυγκέντρωση μου. Δεν
είναι κάτι το οποίο ευχαριστιέμαι αλλά αυτό σημαίνει ότι προηγείσαι και
έτσι είμαι πάντα χαρούμενος να ζω με αυτό».
Η πρόκληση να αντιμετωπίζει κανείς τον Dani Sordo και τον Marc Marti
ήταν διαφορετική και περιλάμβανε κυνηγητό ενώ παράλληλα ο Marcus
Gronholm έπρεπε να νιώθει διαρκή πίεση. «Γι αυτό το λόγο επιλέξαμε λίγο
πιο μαλακά ελαστικά από τον Sebastien. Όλα πήγαιναν καλά στην ΕΔ 13 και
οι χρόνοι μας έδειχναν να παρέχουν πολλές υποσχέσεις». Ο Dani συνέχισε
να πιέζει στις επόμενες ειδικές διαδρομές και ανταμείφθηκε γι αυτό
κάνοντας τον δεύτερο γρηγορότερο χρόνο στο Σαββατοκύριακο.
Η τελευταία στροφή στο τρίτο Σκέλος βρήκε τον Dani να κατακτά δύο ακόμα
νίκες. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τον αγώνα αυτό και ακόμα πιο
χαρούμενος που νίκησα» δήλωσε στο τέλος. «Δεν είχα ξεκουραστεί αρκετά
το Σαββατοκύριακο και δεν κάναμε και τις καλύτερες εκκινήσεις. Ωστόσο,
μαζί με την ομάδα τεχνικών ανταποκριθήκαμε σωστά στις απαιτήσεις μετά
από κάποιες μικρο-ρυθμίσεις στο C4. Ένιωσα πιο χαρούμενος και
ευχαριστημένος με το αυτοκίνητό μου από την Παρασκευή και αυτό μας
επέτρεψε να πάρουμε το προβάδισμα και τελικά να νικήσουμε. Φεύγουμε από
την Κορσική με δύο πόντους πίσω από τον κυριότερο αντίπαλό μας στο
Πρωτάθλημα Οδηγών και οι τρεις επόμενοι γύροι υπόσχονται μεγάλες
συγκινήσεις».
«Είμαι απογοητευμένος που δεν μπορέσαμε να πάρουμε τη δεύτερη θέση»
παραδέχτηκε ο Dani. «Δεν ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητό μου χθες και
ήμουν αρκετά πίσω για να έχω πιθανότητες να διασφαλίσω τη δεύτερη θέση.
Ωστόσο, ακόμα και έτσι διασκέδασα των αγώνα ακόμα και αν αυτό ήταν
μόλις το δεύτερο ταξίδι μου στην Κορσική».
«Έχοντας και τα δύο μας πληρώματα στο βάθρο και με τους 12 από τους 15
καλύτερους χρόνους, όλοι στη Citroen Sport έκαναν την ίδια καλή δουλειά
που κάνουν όλη τη σεζόν» τόνισε ο Guy Frequelin μετά το τέλος του
αγώνα. Ο Sebastien και ο Daniel έχτισαν τη νίκη τους με εξαιρετικό
τρόπο, εκμεταλλευόμενοι το χρόνο για να τελειοποιήσουν το χειρισμό του
αυτοκινήτου. Κάλυψαν ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τον πρωτοπόρο στο
Πρωτάθλημα Οδηγών ενώ είναι κρίμα που ο Dani και ο Marc δεν κατάφεραν
να μπουν ανάμεσα στον Sebastien και τον Gronholm στο βάθρο. Ο Dani
πιθανόν να χρειαζόταν περισσότερη εμπειρία προκειμένου να προσαρμοστεί
πιο γρήγορα στην άσφαλτο».
Οι BFGoodrich, Magneti-Marelli, NGK, OZ, Luhta, Sabelt, Transalliance,
NIkko και Eurodatacar είναι συνεργάτες της Citroen Total WRT στο
Παγκόσμιο Ράλι WRC της FIA.
Τα στατιστικά του Ράλι
Νίκες στις ειδικές διαδρομές
Σκέλος 1 : ΕΔ1 : Ακυρώθηκε – ΕΔ2 & ΕΔ3: Marcus Gronholm (Ford
Focus) – ΕΔ4, ΕΔ5 & ES6 : Sebastien Loeb (Citroen C4)
Σκέλος 2 : ΕΔ7, ΕΔ8 & ΕΔ9: Sebastien Loeb - ΕΔ10 : D. Sordo
(Citroen C4) – ΕΔ11 & ΕΔ12: S. Loeb
Σκέλος 3 : ΕΔ13 : S. Loeb – ΕΔ14, ΕΔ15 & ΕΔ16 : D. Sordo
Καλύτερες επιδόσεις
S. Loeb - 9 νίκες, M. Gronholm, - 2 νίκες, D. Sordo - 4 νίκες (1
ακυρώθηκε)
Τελική κατάταξη 51ου Ράλι Κορσικής
1. S. Loeb/D. Elena (Citroen C4)
3h, 28 min, 31,5 sec
2. M. Gronholm/T. Rautianen (Ford Focus)
+ 23,7 sec
3. D. Sordo/M. Marti (Citroen C4)
+ 44,3 sec
4. JM. Latvala/M. Antilla (Ford Focus)
+ 2 min, 30,5 sec
5. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza)
+ 2 min, 42,1 sec
6. C. Atkinson/S. Prevot (Subaru Impreza)
+ 3 min, 53,8 sec
7. J. Kopecky/F. Schovanek (Skoda Fabia)
+ 8 min, 02,9 sec
8. X. Pons/X. Amigo (Subaru Impreza)
+ 9 min, 34,2 sec
9. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus)
+ 10 min, 2,2 sec
10. A. Bettega/S. Scattolin (Ford Focus)
+ 18 min, 20,8 sec
Τελική κατάταξη FIA "Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Ράλι Κατασκευαστών" * (γύρος 13/16)
1. Ford, 179 βαθμοί – 2. Citroen Total, 147 βαθμοί – 3. Subaru, 71
βαθμοί– 4. Stobart, 64 βαθμοί – 5. OMV Kronos Citroen, 39 βαθμοί – 6.
Munchis, 6 βαθμοί.
Τελική κατάταξη FIA "Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών» " * (γύρος 13/16)
1. M. Gronholm, 104 βαθμοί – 2. S. Loeb, 100 βαθμοί – 3. M. Hirvonen,
74 βαθμοί – 4. D. Sordo, 45 βαθμοί – 5. P. Solberg, 38 βαθμοί – 6 C.
Atkinson, 29 – 7. H. Solberg, 28 βαθμοί – 8. JM. Latvala, 24 βαθμοί –
9. F. Duval, 12 βαθμοί – 10. T. Gardemeister, 10 βαθμοί – 11. J.
Kopecky, 10 βαθμοί – 12. M. Stohl, 9 βαθμοί – 13. D. Carlsson, 9 βαθμοί
– 14. G. Galli, 5 βαθμοί – 15. Pons, 4 βαθμοί – 16. U. Aava, 3 βαθμοί –
17. M. Wilson, J. Hanninen και M. Ostberg, 1 βαθμό.
* Υπόκεινται σε έγκριση από την FIA
[Πηγή:
Citroen Sport/Presse]
More articles
|
|
| |
|