Ξεκινήσαμε Σαββάτο πριν τον
αγώνα.
Ο Κώστας ο Δροσόπουλος, πήρε το
Polo και κατέβηκε στην Πάτρα να παραλάβει και τον Αλέξανδρο Νικολάου.
Ο
υπογράφων με τον Γιώργο Οικονομάκο, φορτώσαμε τα μηχανάκια από Αθήνα
και κοιμηθήκαμε στον Άσσο (Κορινθίας).
|
|
Το πρωινό ραντεβού ήταν στην BP
μετά την γέφυρα του Ρίου.
|
|
|
|
Για τις 08:00 είχαμε κανονίσει,
τελικά ξεκινήσαμε στις 09:00.
Το ταξίδι
με τα trailer μέχρι τα σύνορα στην Κακαβιά, ήταν εύκολο.
Τόσο που
κοντέψαμε να κοιμηθούμε.
|
|
Ευτυχώς τα pmr μας κρατούσαν
συντροφιά.
|
|
Στο τελωνείο
της Κακαβιάς, ήμασταν σε ... αναμμένα κάρβουνα.
Ο
Κώστας, είχε το DRz του μόνο με το χαρτί του τελωνείου, που.... δεν
ήταν στο όνομα του και φυσικά ήταν και χωρίς εξουσιοδότηση.
Καλά,
ποτέ δεν περιμέναμε ότι θα μπορούσαμε να βγάλουμε μια
μοτοσυκλέτα από τη χώρα, χωρίς αυτή να είναι στο όνομα μας και φυσικά
χωρίς εξουσιοδότηση.
|
|
Ξεμπερδέψαμε από τα Ελληνικά
και τώρα η αγωνία μας ήταν το τι θα γίνει με το Αλβανικό τελωνείο....
No
problem. Ζήτησαν πινακίδα, τους είπαμε ότι είναι αγωνιστικό και ...
αυτό ήταν.
Ήμασταν
στην Αλβανία.
|
|
Οι δρόμοι στο
γνωστό «βαλκανικό» στυλ, με λακκούβες παντού και οι
οδηγοί να παίζουν ρώσικη ρουλέτα. Πέσαμε και σε κίνηση επιστροφής από
το Δυρράχιο προς τα Τίρανα...
Άστα
να πάνε. Εντωμεταξύ δεν έχω ξαναδεί τόσες Mercedes ούτε στην
Γερμανία. Το 95% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν πρέπει να είναι αυτές
με το αστέρι.
|
|
Πετύχαμε τον
οργανωτή χαλαρό και μετά από ένα σύντομο καφέ πήγαμε στο
ξενοδοχείο.
Μπανάκι
και βουρ έξω.
|
|
|
|
|
|
Το φαγητό ήταν
εξαιρετικό και στο τέλος δεν θυμόμαστε πολλά.
|
|
|
|
Κάποιοι μείνανε
λίγο παραπάνω έξω από το ... κανονικό.
Συνολικά 7
Έλληνες:
Αλέξανδρος
Νικολάου DR250XC
Κώστας
Δροσόπουλος DRz 400e
Γιώργος
Οικονομάκος CRF450 X
Σπύρος
Κατσιμαλής KTM 640 Adv
Γιώργος
Κορολής KTM 525
Δημήτρης
Αθανασουλόπουλος WR250
Nίκος
Σπανός BMW 1200 HP2
H
διαδρομή του αγώνα έχει αλλάξει λίγο....
Ο
Edvin αναμένει περίπου 30 μοτοσυκλέτες και 20 αυτοκίνητα.
Σήμερα
το απόγευμα έχει διοικητικό έλεγχο... θα τα δούμε
|
|
Αφού κάναμε τα
τελευταία μαζέματα και μετά την βροχούλα, επισκεφτήκαμε τη διπλανή μίνι
– χασαποταβέρνα.
|
|
|
|
Ο
τύπος μίλαγε Ελληνικά και μας τόνισε ότι αγαπάει την Ελλάδα γιατί
εκεί «έφαγε ψωμί» και πέρασε καλά, ενώ στην Ιταλία που πήγε
μετά τα
είδε έγχρωμα.
|
|
|
|
Ξεκινήσαμε με
μπριζολάκια εγώ και ο Γιώργος και πάνω που τελειώναμε
έσκασε μύτη ο «Βασίλης» (το παρατσούκλι του Αλέξανδρου).
|
|
Ε...
Παραγγείλαμε και κάτι ακόμα και πάνω που βγαίνανε από τη φωτιά
ήρθε και το «βαρύ πυροβολικό» (Ο Κώστας) και πήρε ότι είχε
μείνει στο
μαγαζί.
Φυσικά συνοδεύσαμε με μπύρα και.... σιγά μην πηγαίναμε στην ώρα
μας στον διοικητικό έλεγχο.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Τέλος πάντων,
φτάσαμε κάποια στιγμή. Πάρτυ στο κέντρο των Τιράνων. Να
και τα γκομενάκια να και τα παιχνιδάκια.
|
|
Ο χρόνος κύλησε
πολύ ... αργά.
Τελικά βγήκαμε κατά τις 22:00 για καλιμπράρισμα και κάπου εκεί μας
σταματήσανε οι μπάτσοι.
|
|
Κάτι έλεγε
αυτός για το κράνος, κλείσε το μηχανάκι, κατέβα κάτω, κάτι
του λέγαμε εμείς για αγώνα, το κράνος είναι κάτω και τα ρέστα. Τελικά
επενέβη ο Edvin και δεν περάσαμε το βράδυ στη στενή.
|
|
|
|
|
|
Παραλάβαμε roadbook και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ζωγραφική.
|
|
|
|
Τα αυτοκίνητα σε αναμονή...
|
|
Η λίστα εκκίνησης
|
|
Ο Ιταλός Carlini στο CP
|
|
O Αλέξανδρος Νικολάου, έρχεται
αεράτος!
|
|
Να και ο μεγαλύτερος αναβάτης
του αγώνα: Ο Geco
|
|
Εεεπ!
|
|
Σιγά μη σταματήσω στο CP
|
|
O Νικός και το τέρας
|
|
|
|
Doc
|
|
Κώστας Δροσόπουλος: Αργά βαδίζω
ζωή κερδίζω!
|
|
|
|
Ο Κορολής κατάφερε να οδηγήσει
το KTM με σύρμα αντί για γκαζιέρα
|
|
Renti Sina
|
|
Τα αυτοκίνητα ξεκινήσαν την
πρώτη ειδική
|
|