Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
4Χ4 Magazine 71o 25/11/2009: Αποσύρθηκε η... απόσυρση!



Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε όντως;

Όσοι έχουν ήδη αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα λάβουν όσα τους είχαν υποσχεθεί μέσω της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου.

Έτσι, έχουν το δικαίωμα να πάρουν ποσό είτε 1.000 ευρώ είτε 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ο λόγος που σταμάτησε η απόσυρση;
Δεν υπάρχει περιβαλλοντικό νόημα(;), δεν ενισχύεται η ελληνική οικονομία και τέλος, προκύπτει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος που ανέρχεται σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Δεν θα επεκταθώ περαιτέρω «ρίχνοντας λάδι στη φωτιά» -ο νοών νοείτω- ενώ σε ό,τι αφορά το πώς θα επιβαρυνθεί περισσότερο το περιβάλλον «είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο».

Εκτός αυτού, να σου και τα τέλη και μάλιστα δεόντως αυξημένα, τα οποία όμως έχουν τροποποιηθεί σε σχέση με όσα είχαν ανακοινωθεί εξαρχής.

Δυστυχώς, το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπροσώπων τόσο των SUV όσο και των 4x4 ανήκουν στην κατηγορία οχημάτων από 1929 κ.εκ. και άνω και έτσι θα χρειαστεί να βάλουμε αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη, πληρώνοντας τέλη από 428 έως και 880 ευρώ(!).

Το μόνο θετικό είναι ότι καταργήθηκε ο «Πράσινος Δακτύλιος» που είχε ανακοινωθεί, δίνοντας τη θέση του σε άλλα μέτρα, τα οποία αν και δεν έχουν ακόμα κοινοποιηθεί, πιθανολογείται πως θα σχετίζονται με αυστηρότερους τεχνικούς ελέγχους, κάρτες καυσαερίων, ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, δίκτυα πεζοδρόμων, ποδηλατοδρόμων, ήπιας κυκλοφορίας, αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κ.λπ.

Αλήθεια, πόσα ακόμα θα κληθούμε να πληρώσουμε;
Γιατί για όλα πρέπει να βάλλεται η αυτοκίνηση;

Εγώ πάντως θα ανέβω στο αγαπημένο μου τετρακίνητο και θα πάρω τα βουνά!
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά για εμένα είναι ο μόνος τρόπος να ξεσκάσω και να ξεφύγω από την καθημερινότητα…

Πέτρος Ροκάς






Περιεχόμενα τεύχους 71 – 25/11/2009

Premium Μεσαία SUV: Μια κατηγορία που κερδίζει συνεχώς έδαφος  


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
Mazda CX-7: Η ανανεωμένη έκδοση του GTI των SUV
Suzuki SX-4: Μικρό μόνο στο μάτι

ΔΟΚΙΜΕΣ
Toyota Land Cruiser 150 -  Η επιστροφή του βασιλιά
Skoda Octavia 5 Scout: To Crossover της Skoda που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο
Daihatsu Terios 1.5: Αέρας ανανέωσης για το 4x4 της Daihatsu

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Nissan Qashqai 2.0 Vs Skoda Yeti 1.8 TSI: Δύο και να καίνε!

ACTION
Nissan Off Road: Γνωρίστε όλη την εκτός δρόμου γκάμα της Nissan

Best Tuned: Τα καλύτερα βελτιωμένα που πέρασαν από τις σελίδες του περιοδικού μας.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Καλλίδρομο: Τοπία που κόβουν την ανάσα

TUNED
Land Rover Defender 90: Orange Beast

ΕΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
Cectek Gladiator 500 EFi: ATV για πολλά παιχνίδια

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
Toyota RAV4: Η ιστορία ενός θρύλου

TEXNIKO
Διαφορικά Torsen

TIPS
Διάσχιση ποταμού

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Nissan X-Trail

ADVENTURE
Οδοιπορικό στην Πίνδο
Σύστημα παρακολούθησης αγωνιζομένων  Τrailtrack

ΑΓΩΝΕΣ
Hellenic Rally Raid 2009







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024172 seconds. ]