| |
16 Φεβρουάριου 2010
Ανανέωση με στόχο την
πολυτέλεια και νέος κινητήρας V8 400 ίππων
Η εντελώς νέα, έβδομη έκδοση
του Nissan Patrol, πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο Abu Dhabi την
περασμένη Κυριακή.
Η ιαπωνική φίρμα, αναφέρει ότι το ανταγωνιστικό με το Toyota Land
Cruiser μοντέλο του 2011 είναι ένα από τα πιο ικανά 4Χ4 της αγοράς, με
μοντέρνα σχεδίαση, ανανεωμένο εσωτερικό, προσανατολισμένο στην
πολυτέλεια και με νέο ισχυρότερο κινητήρα V8.
Ο υπεύθυνος σχεδίασης της Nissan Taiji
Toyota ( και όμως....), δήλωσε ότι το νέο εξωτερικό, το οποίο
είχε εμφανιστεί το 2006 σαν Terranaut Concept, είναι πιο ομοιόμορφο και
ψηλότερο.
«Εξωτερικά είναι λιγότερο σκληροπυρηνικό και οι γραμμές του είναι
πιο απαλές και όμορφες σε σχέση με τον προκάτοχο του, προσθέτοντας μια
μοντέρνα νότα, διατηρώντας ταυτόχρονα την κυριαρχική και γεροφτιαγμένη
αισθητική.»
Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο, το
εσωτερικό του νέου Patrol είναι πολύ
πιο πολυτελές με την εταιρία να αναφέρει ότι εφόσον οι πελάτες της
περνούν λιγότερο από το 15% εκτός δρόμου, στόχος ήταν να κατασκευαστεί
ένα «καλύτερο, με υψηλότερη ποιότητα εσωτερικό για όλη την
οικογένεια».
Αυτό μεταφράζεται σε ένα πολυτελές εσωτερικό για επτά επιβάτες, με
περίσσια χρήση δέρματος, γυαλισμένου αλουμινίου και τμήματα ξύλου,
καθώς και σε μια πληθώρα πολυτελούς εξοπλισμού, όπως το νέο σύστημα DVD
πολλαπλών οθονών, το οποίο περιλαμβάνει και δύο οθόνες 7’’ στα
προσκέφαλα των εμπρόσθιων καθισμάτων.
Αλλαγές και στο σύστημα κλιματισμού με το νέο Curtain Vent σύστημα που
μέσω μικρών οπών πάνω από τα παράθυρα, δημιουργεί μια κουρτίνα αέρα
αποτρέποντας τη μεταφορά της ζέστης στο εσωτερικό της καμπίνας.
Η Nissan αναφέρει ότι έχει βελτιώσει τον χώρο που μοιράζονται οι
επιβάτες, με το Patrol του 2011 να παρέχει πάνω από 100χιλ. περισσότερο
χώρο για τη δεύτερη σειρά επιβατών καθώς και μια ευρύχωρη τρίτη σειρά
καθισμάτων.
Η τελευταία γενιά του Patrol έχει κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα
πλατφόρμα (ίδια με του Infinity QX) και προσφέρεται με τον νέο
και ισχυρότερο κινητήρα V8 των 5.6
λίτρων, που αντικαθιστά αυτό του προηγούμενου μοντέλου (4.8 V8)
Ο νέος V8 με κωδικό VK56VD έχει σύστημα άμεσου ψεκασμού (DIG-Direct
Injection Gasoline), σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων
(Variable Valve Event and Lift VVEL)
και
αποδίδει 400hp και 550Nm
ροπής.
Η Nissan δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες ή κάποια άλλη πληροφορία για άλλους
κινητήρες που θα φορεθούν στο μοντέλο του 2011. Αναμένεται όμως να
χρησιμοποιηθεί ο νέος εξακύλινδρος Diesel από την συνεργασία με τη
Renault.
Ο 5.6 V8 συνδυάζεται με νέο επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ένα
αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το οποίο
επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών ρυθμίσεων:
άμμου, εντός δρόμου, χιονιού και πέτρας.
Αλλαγές και στο σύστημα ανάρτησης με
τους άξονες να αποτελούν πλέον
παρελθόν.
Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με ανεξάρτητες αναρτήσεις που συνδυάζονται
με ένα υδραυλικό σύστημα ελέγχου, (Hydraulic Body Motion Control System
HBMC), το οποίο ελαττώνει τις
κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές ή
όταν ο οδηγός πραγματοποιεί απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Το Patrol του 2011, εξοπλίζεται και με το σύστημα ελέγχου πίεσης
ελαστικών TPMS (Tyre Pressure
Monitor System).
Αλλά χαρακτηριστικά είναι το νέο Hill
Start Assist και Hill Descent
Control (που περιορίζει την ταχύτητα καθόδου στα 7 χλμ./ω με
μακρύ ή
στα 4 χλμ/ω με κοντό) και το ανανεωμένο σύστημα φρένων, που
περιλαμβάνει ένα σύστημα ενίσχυσης πέδησης και τετραπίστονες δαγκάνες
μπροστά που φρενάρουν δίσκους 358χιλ.
Για την εξέλιξη του νέου Patrol 2011, χρησιμοποιήθηκαν 200 πρωτότυπα
εξέλιξης τα οποία πραγματοποίησαν δοκιμές σε όλο τον κόσμο.
Με μια ιστορία πενήντα χρόνων,
το Nissan Patrol είναι το αγαπημένο
όχημα σε απαιτητικά κλίματα, όπως της Μέσης Ανατολής και της
Αυστραλίας, όπου το 1962 το Nissan Patrol ήταν το πρώτο όχημα που
διέσχισε με επιτυχία την έρημο Simson.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στο εξωτερικό από τις αρχές Απριλίου.
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
More articles
|
|
| |
|