Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Υποχρεωτική η ασφάλιση εφόσον δεν είναι κατατεθειμένες οι πινακίδες



Οι ασφαλιστικές εταιρίες πίεσαν και πέτυχαν νόμο για περισσότερο χρήμα στα ταμεία τους.


Με το νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε την 1η Μαρτίου 2013, η κυβέρνηση ενέδωσε στις πιέσεις των ασφαλιστικών εταιριών και τροποποιώντας το διάταγμα 237/1986:

Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδείας κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή τη λειτουργία του αυτοκινήτου.


Επιπλέον:

Σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος, χωρίς κατά το άρθρο 2 ασφαλιστική κάλυψη επιβάλλονται, πέραν των αναγραφομένων στο άρθρο 12 ποινών, και οι παρακάτω κυρώσεις.


α) Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για δέκα (10) ημέρες με πράξη της Αστυνομικής Αρχής.
Επί εμπλοκής ατυχήματος από όχημα επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια και επί υποτροπής για τρία (3) χρόνια.
Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά την παρέλευση των ανωτέρω περιόδων απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του σχετικού σήματος ασφάλισης.

β) Χρηματικό πρόστιμο, το οποίο βεβαιώνεται με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, υπέρ του κατά άρθρο 16 του κ.ν. 489/1976 Επικουρικού Κεφαλαίου, ίσο με  χίλια (1000) ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημοσίας χρήσης, πεντακόσια (500) ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και διακόσια πενήντα (250) ευρώ για τα δίκυκλα. Το παραπάνω χρηματικό πρόστιμο εισπράττεται κατά τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε.


Η εξακρίβωση των ανασφάλιστων οχημάτων θα γίνεται πέρα από τη γνωστή μέχρι τώρα, διαδικασία μέσω της τροχαίας, ηλεκτρονικά σε τακτά χρονικά διαστήματα (κατΆ ελάχιστο 2 φορές το χρόνο) μέσω σύγκρισης των αρχείων ασφαλισμένων οχημάτων των ασφαλιστικών εταιριών και των αρχείων οχημάτων του δημοσίου.

Έτσι ακόμα και αν ένα όχημα δεν κινείται για οποιοδήποτε λόγο, πχ ένα μηχανάκι που υπάρχει στο νησί και το κυκλοφορείτε το καλοκαίρι, θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο για όλη τη διάρκεια που ο ιδιοκτήτης του δεν έχει καταθέσει τις πινακίδες και την άδεια στην εφορία.

Ο νόμος δεν επιτρέπει καμιά εξαίρεση και έτσι πχ, αν τρακάρατε και το αυτοκίνητο έχει μείνει για μήνες στο συνεργείο –μια και οι καιροί είναι δύσκολοι και το χρήμα λίγο- είστε υποχρεωμένοι να το έχετε ασφαλισμένο, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα σας έρθει ειδοποιητήριο και θα πρέπει εντός 8 ημερών να πληρώσετε τα ανωτέρω ποσά αλλά ταυτόχρονα να ασφαλίσετε το όχημα σας.

Μια ακόμα ληστρική κίνηση της κυβέρνησης που προκειμένου να ικανοποιήσει ημέτερους δε διστάζει στιγμή, ώστε να τσουβαλιάσει όλους μαζί – παράνομους και νόμιμους – με στόχο το κέρδος.

Φυσικά με αυτό τον τρόπο, ένα ακόμα  κύμα πολιτών θα αρχίσει τα πήγαινε – έλα στις εφορίες για κατάθεση πινακίδων και ξανά ταλαιπωρία όταν αποφασίσει να κινήσει το όχημα του.

Το επόμενο φαινόμενο που θα παρουσιαστεί και οι κυβερνητικοί φωστήρες δεν έλαβαν υπόψη τους, είναι ότι θα χαθούν την επόμενη χρονιά ακόμα περισσότερα τέλη κυκλοφορίας.

Το σχετικό άρθρο θα έχει ισχύ από τις 15 Απριλίου 2013. Διαβάστε εδώ στη σελίδα 53, όλο το άρθρο 27 που αναφέρεται στο θέμα.

Με τις υγείες μας.

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]


Σχετικά downloads – links
Νομοσχέδιο 1ης Μαρτίου 2013 (σελίδα 53 - άρθρο 27)
Συζήτηση στο forum





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.033790 seconds. ]