Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Απόψεις από τις σελίδες του Δρομοβιβλίου

Υποκρισία
Υποκρισία είναι η απόκρυψη των αληθινών αισθημάτων και σκέψεων, δηλαδή η προσποίηση. Υποκρισία είναι όταν λέω ένα πράγμα αλλά κατά βάθος πιστεύω κάτι άλλο, όταν φανερώνω ένα πρόσωπο αλλά κατά βάθος είμαι κάποιος άλλος.
Οι τόσο κοινοί στο νεοελληνικό μας λεξιλόγιο όροι υποκριτής και υπόκριση προέρχονται από το αρχαίο ελληνικό θέατρο, όπου δηλώνουν τον ηθοποιό και την επί σκηνής τέχνη του, αντίστοιχα.
Η υποκρισία, με άλλα λόγια, είναι το αντίθετο της γνησιότητας και της ειλικρίνειας.
Ένας άνθρωπος πέφτει στην κατάσταση της υποκρισίας όταν προσπαθεί να διατηρήσει μια εξωτερικά καλή εικόνα του εαυτού του προς τους άλλους, χωρίς ταυτόχρονα να φροντίζει ώστε και εσωτερικά να είναι αυτός ο καλός άνθρωπος που θέλει να φαίνεται ότι είναι.
 



Με αφορμή ατέρμονες συζητήσεις αλλά και μυθεύματα των τελευταίων εβδομάδων γύρω από τον αναβληθέντα αγώνα Trophy του Έβρου, μου ήρθαν στο μυαλό κάποια γεγονότα που είχαν λάβει χώρα μερικά χρόνια πριν.
 
 
Θυμήθηκα ότι τον Ιούνιο του  2009 και με αφορμή την έξαρση των εκτός δρόμων ατυχημάτων, είχε ξεκινήσει μια διαδικτυακή συζήτηση σχετικά με την ασφάλεια των αγώνων.
Ο τίτλος της: “Αγώνες και μέτρα ασφαλείας”.
 

Τη συζήτηση  είχε ξεκινήσει ο αείμνηστος Σπύρος Δουκέρης ώς εξής:
 

Χθες για μια ακόμη φορά ο Θεός έβαλε το χέρι του.
Για να μη λέμε πολλά λόγια, αγώνας χωρίς ρολ κέητζ τουλάχιστον από τη λέσχη μας, δεν ξαναγίνεται. Έτσι απλά.
Το είπα και στη Λάρισα για τα κέητζ, το είπα και στην επιτροπή και δεν συγχωρώ τον εαυτό μου που δεν επέμεινα όσο έπρεπε.
Φοβηθήκαμε μη χάσουμε τους πελάτες;
Φοβηθήκαμε μήπως δεν γίνουν αγώνες;
Ας μη γίνουν ποτέ.
Αυτή τη φορά είμαι διατεθειμένος να φτάσω στα άκρα.
Σε λογικές του «αν χάσουμε και κανα δυο ανθρώπους το χρόνο είναι στο πρόγραμμα» που έχουν ειπωθεί από οργανωτές, εγώ δεν μπαίνω.
Τέλος

 
 
Να θυμηθούμε επίσης ότι ένα χρόνο πριν (30 & 31/8/2008 ) είχε προηγηθεί μια συνέλευση  όλων των εμπλεκομένων στη Λάρισα με συντονιστική επιτροπή τους:
 
Βαξεβάνη Μπάμπη (Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου)
Βλασακίδη Φίλιππο (Λέσχη 4Χ4 Έβρου)
Γώγου Θωμά (Actιon Off Road Club)
Σιδέρη Παναγιώτη (Ironteam)
Σιδέρη Χρήστος (Λέσχη 4Χ4 Κω)
 
και με εκπρόσωπους απο:
 
Actιon Off Road Club
Α.Λ.Α.Καρπενησίου
Ironteam
Ιχνηλάτης
Λέσχη 4Χ4 Αράκυνθου Αιτωλοακαρνανίας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Καρδίτσας
Λέσχη 4Χ4 Καστοριάς
Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Λάρισας (υπό σύσταση)
Λέσχη Εκάλη 4Χ4
Λέσχη Τετρακίνησης Εύβοιας
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Off Road Club Καβάλας
Off Road Team
Σ.ΤΕ.Β.Ε.
Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
ΕΛΠΑ (σαν παρατηρητής)
 
 

Αμέσως μετά η συνέλευση ανακοίνωσε:

 
Όλοι έβαλαν το μαχαίρι στο κόκαλο και κανείς δεν διαπραγματεύτηκε την ασφάλεια αγωνιζομένων και θεατών. Πάρθηκαν ομόφωνα αποφάσεις που κάποιοι ίσως τις χαρακτηρίσουν σκληρές άλλα όταν το καλοεξετάσουν θα δουν ότι μόνο κέρδος θα έχουμε όλοι. Και το σπουδαιότερο είναι ότι όλοι (σ.σ. οι παρόντες) συμφώνησαν να τηρήσουν τις αποφάσεις ακόμα και αν δε συμφωνούσαν σε αυτές.

 
 
Αφιερώνοντας κάποιες ώρες ακόμα στην ανάγνωση του θέματος “Αγώνες και μέτρα ασφαλείας” (54 σελίδες απόψεων!!) διαπίστωσα τα αυτονόητα: όλοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι με τους αγώνες 4Χ4 είχαν την άποψη ότι η ασφάλεια προέχει.
 
Ποιος αλήθεια θα μπορούσε να το αρνηθεί αυτό;
 
 
Ο κ. Κώστας Κανιμάς είχε κάνει αρκετές παρεμβάσεις και μέσα σε αυτές ήταν και:

Πολυ μπλα μπλα και απο ουσια μηδεν.
Επτα σελιδες γεμισατε για να καταληξετε στο πουθενα. Τα πραματα ειναι πολυ πιο απλα απο οσο φανταζεστε αρκει οι αγωνες να παψουν να ειναι το μαγαζακι ορισμενων που παλευουν να βγαλουν κανενα μεροκαματο στην πλατη του καθε ρομαντικου βλακα σαν κι εμενα που αποφασισα να γινω Σουμαχερ στα σαραντα μου.

Ημουν στην περιβοητη συγκεντρωση της Λαρισας και οταν η Λεσχη Κομοτηνης επεμεινε στο υποχρεωτικο κλουβι και στο κρανος ακομη και στις απλες διαδρομες ο μονος απο το Λεκανοπεδιο που συμφωνησε ηταν ο Γιαννης ο Αθανασιου. Οι υπολοιποι κυριοι-καποιοι απο τους οποιους κανουν τωρα τους τιμητες- φοβηθηκαν μηπως οι κυριες σκισουν κανενα καλσον στο κλουβι η μηπως χαλασει το μαλλι απο το κρανος(με λιγα λογια να μην κακοκαρδησουμε τους πελατες).

Και μη τυχον βγει κανενας και διαμαρτηρηθει γιατι ειμασταν τουλαχιστον τριαντα οι παροντες.

Το θεμα δεν χρειαζεται καμια συζητηση. Κλουβι υποχρεωτικο σε ολους τους αγωνες εκτος Κ1 στα TRIAL και κρανος παντου.Χωρις ανοιχτα κλειστα υπογεια και ρετιρε.
Οποιος θελει να αυτοκτονισει ας παρει χαπια.
Οι αγωνες δεν προσφερονται για τετοιου ειδους αποπειρες.


 
Ισως για μερικους με ευπλαστες συνειδησεις να εχει μικρη αξια ενα χερι η ενα ποδι λιγοτερο σε εναν αγωνιζομενο.
ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

Καλυτερα ενας αγωνας με τρεις ασφαλεις συμμετοχες παρα 50 συμμετοχες και ο θεος βοηθος. Και οποιος δεν το αντεχει ας αλλαξει δουλεια.

Το σπορ που ασχολουμαστε ειναι επικινδυνο.

Οποιος θελει να τρεχει σε αγωνες να εχει αγωνιστικο αυτ/το τουλαχιστον οσον αφορα την ασφαλεια, και οποιος θελει αυτ/το για βολτες ας πηγαινει την Κυριακη στην αμμουδια να παιζει μονος του.
Στο χωριο μου λεμε δεν γινεται και η που..σα στο μου..ι και η ψυχη στον παραδεισο-συγχωραμε Σταθη το χουι δεν κοβεται. ”

 
 

Εκείνη την εποχή την αρμόδια επιτροπή στην ΕΛΠΑ απάρτιζαν οι:
 
Γιώργος Παυλόπουλος (Πρόεδρος της επιτροπής - ΕΘΕΑ)
Κώστας Τσέτσος - ΕΘΕΑ
Σπύρος Δουκέρης - ΕΘΕΑ
Αλέκος Αποστολίδης - ΕΘΕΑ
Δημήτρης Σταθάκος - ΕΘΕΑ
Γώγου Θωμά
Σιδέρη Χρήστος
Γιάννη Αθανασίου
Μήλα Παναγιώτη
Βλασακίδης Φίλιππας
 

Μέσα στο 2009 η επιτροπή συνέταξε (ορθώς) και παρουσίασε τους σχετικούς τεχνικούς κανονισμούς για Wild Terrain και Trophy που ουσιαστικά ισχύουν μέχρι τώρα!
 

Πώς; Μα τι λες!
Θα αναρωτηθεί κάποιος. Αφού ακούμε δεξιά και αριστερά ότι η τρέχουσα επιτροπή έχει φέρει τα πάνω κάτω και ζητά πράγματα που δεν υπήρχαν ποτέ με δόλιους σκοπούς!
Αλήθεια;
Πόσο εύκολο είναι να παρασυρθεί κάποιος απο το “Ράδιο Αρβύλα”;
 
 
Η πραγματικότητα είναι ότι οι κανονισμοί αποφασίστηκαν πίσω στο 2009 βασισμένοι στις προτάσεις της συνέλευσης των λεσχών 4Χ4 στη Λάρισα και μάλιστα από τότε είχε δοθεί και ένα χρονικό περιθώριο προσαρμογής σε αυτούς, ουσιαστικά μέχρι το 2012!
 
Μάλιστα με την δημιουργία της ΟΜΑΕ οι κανονισμοί αυτούσιοι μεταφέρθηκαν και σε αυτή.
 
Οποιοσδήποτε μπορεί να ανατρέξει σε αυτούς στο link και ουσιαστικά να βρει τους κανονισμούς των WT & Trophy (αγώνες περιπέτειας τότε!):
 
 
Τι βλέπουμε;
 
  • Ότι οι κανονισμοί προέβλεπαν μόνο (σημειώστε αυτό γιατί θα το αναλύσουμε παρακάτω) μια κατηγορία την Extreme!
  • Βλέπουμε ότι απο 1/1/2011 είναι υποχρεωτική η χρήση GPS (θέμα ασφαλείας)
  • Βλέπουμε ότι είναι υποχρεωτική η χρήση ζωνών ασφαλείας σύμφωνα με το παράρτημα FIA J 283 του 2010 (είπαμε ο κανονισμός συντάχθηκε απο την τότε επιτροπή το 2009)
  • Βλέπουμε ότι απο 1/1/2012 είναι υποχρεωτική η πυρόσβεση (οχι απλά πυροσβεστήρες)
  • Διαπιστώνουμε ότι ο κλωβός ασφαλείας όπως και ο τρόπος τοποθέτησης του προβλέπεται από τότε.
  • Βλέπουμε ότι πρέπει τα οχήματα να έχουν ΔΤΤ
  • Βλέπουμε στο άρθρο 4.4 ότι είναι υποχρεωτικά τα καθίσματα σύμφωνα με FIA J 283
  • Ότι τα οχήματα θα πρέπει να είναι νόμιμα για χρήση στο δρόμο και να φέρουν όλα τα απαραίτητα παρελκόμενα (Καθρέπτες, Παράθυρα, Παρμπρίζ laminated κλπ
  • Ότι πρέπει όλα τα οχήματα να έχουν γενικό διακόπτη
  • Ότι οι δεξαμενές καυσίμου θα πρέπει να είναι FIA αν δεν είναι του κατασκευαστή
  • Ότι πρέπει να υπάρχει χώρισμα προστασίας της καμπίνας του πληρώματος απο τη φωτιά
  • Ότι το σύστημα φωτισμού θα πρέπει να είναι σύμφωνο με της διατάξεις της χώρας για χρήση στο δρόμο
  • Ότι τα οχήματα πρέπει να φέρουν λασπωτήρες
 
και αρκετές άλλες διατάξεις, απόλυτα λογικές, αναμενόμενες και αναντίρρητα μέσα στο πνεύμα των αγώνων αυτοκινήτου.
 
Στο κάτω – κάτω για αγώνες αυτοκινήτου πρόκειται, για αγωνιστικά μιλάμε.
 
Όλα τα παραπάνω δεν είχαν βέβαια γίνει τυχαία.
Είχαν προηγηθεί αλλά και ακολούθησαν, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, αρκετά – ευτυχώς μόνο ατυχήματα και όχι δυστυχήματα.
Ας δούμε μερικά απο αυτά






Η τούμπα του Κοκκίνη στον Έβρο το 2007
















































Φωτογραφίες Γ. Φυτάς -
Σχετικό άρθρο Έβρος Trophy 2007












Η τούμπα του Μ. Παπαχαραλάμπους στον Έβρο του 2010






























Η τούμπα του Κανιμά στο Έβρος του 2009




 










Η τούμπα στο 33ο Trial της Εκάλης το 2009 (δείτε απο το 1:16)











 


και βέβαια ποιος μπορεί να ξεχάσει το τρομακτικό ατύχημα του Άγγελου Γεωργίου στην Κομοτηνή το 2010;
 
Το αυτοκίνητο έφερε αναρίθμητες (περισσότερες απο 20) τούμπες πέφτοντας σχεδόν απο την κορυφή ενός λόφου και καταλήγοντας στη βάση του στο ρυάκι (περισσότερα απο 200 μέτρα υψομετρική διαφορά) με κάποιους θεατές να δηλώνουν ότι πέρασε δύο κάθετους δρόμους φέρνοντας τούμπες στον αέρα.
 
Με το όχημα να έχει κυριολεκτικά διαλυθεί και το πλήρωμα να γλυτώνει από το χειρότερο. Μόλις  την προηγούμενη βδομάδα πριν τον αγώνα, ο Άγγελος, είχε αποφασίσει να προσθέσει ένα εξωτερικό κλωβό που ήρθε να συμπληρώσει τον ήδη υπάρχοντα εσωτερικό κλωβό FIA του οχήματος.
 
Με τον εξοπλισμό ασφαλείας του πληρώματος σύμφωνα με τους κανονισμούς (καθίσματα, ζώνες, πυροσβεστήρες και βάσεις αυτών).
 
Σίγουρα προσωπικά δεν μπορώ να το ξεχάσω!
 
Ήμουν συνοδηγός του Ιωσήφ Παπαδόπουλου, στο αυτόματο Cherokee και το όχημα που προηγείτο μπροστά απο το όχημα του Άγγελου.
 
Περνώντας το μικρό ανάχωμα που αποτέλεσε την παγίδα που οδήγησε το όχημα του Άγγελου στο χάος και βγαίνοντας στο χωματόδρομο, διαπιστώσαμε ότι δεν είχαμε φρένα και ο χωματόδρομος είχε ελαφρά κατωφέρεια δίπλα σε γκρεμό με το αυτόματο να μην βοηθά για να μειώσουμε ταχύτητα.
 
Κατά συνέπεια δεν καταλάβαμε ότι ο Άγγελος έλλειπε από πίσω μας, όσο συνεχίζαμε την ξέφρενη πορεία μας, σε αναζήτηση αναχώματος για να το “μπήξουμε” και να σταματήσουμε κάπου ώστε να μην πέσουμε στο κενό.
 
Η τύχη το έφερε και πράγματι μετά απο περίπου ένα χιλιόμετρο ανεβήκαμε ένα ανάχωμα και ακινητοποιηθήκαμε.
 
Βγαίνω αέρα απο το αυτοκίνητο αλαφιασμένος να βρω μια πέτρα να βάλω κάτω απο τον τρόχο για να σταθεροποιήσουμε το όχημα και βλέπω στο σημείο τον Γιάννη Βραχνίδη ακίνητο και κάτασπρο! Δεν υπήρχε ίχνος αίματος στο πρόσωπο του.
 
Λέω θα κατάλαβε τι μας συνέβη και θα τα χρειάστηκε κάτσε να τον ηρεμήσω:
“Ευτυχώς βρήκαμε το ανάχωμα και σταματήσαμε – όλα καλά μην ανησυχείς!” ψελλίζω και ο Γιάννης ανταπαντά:
“Ρε τι μου λες τώρα, ο άλλος έχει φέρει σαράντα τούμπες στο γκρεμό!” και τότε συνειδητοποιώ ότι λείπει ο Άγγελος και βάζω τα πόδια στην πλάτη να φτάσω στο σημείο.
 
Δείτε μερικές φωτογραφίες και πέστε μου εσείς αν θα κάνατε τα στραβά μάτια ποτέ σε θέματα ασφαλείας.





















 
Πως; Είμαι σκληρός;
 

Ίσως, αλλά δεν φτάσατε εσείς με την ψυχή στο στόμα και να αντικρίζεται ένα μάτσο παλιοσίδερα, την μπαταρία εκτός οχήματος να έχει σκάσει στα βράχια, τον πυροσβεστήρα να έχει φύγει από την θέση του, αλλά μετά απο τόσες τούμπες να είναι ακόμα μέσα στην καμπίνα με το μεταλλικό στόμιο του να έχει εξαφανισθεί απο τα κτυπήματα μέσα σε αυτή (μαζί με το πλήρωμα)



 



Ίσως αλλά δεν είδατε απο κοντά την διαλυμένη ζώνη ώστε να φανταστείτε τι ζόρι τράβηξε μια αναγνωρισμένη ζώνη ώστε να φτάσει σε σημείο να έχει κοπεί  μέχρι τη μέση.



 


Ίσως αλλά δεν είδατε απο κοντά τον εξωτερικό κλωβό να έχει γίνει επίπεδος (έχοντας κάνει τη δουλειά του) και το πλήρωμα να έχει σωθεί γιατί είχε ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΛΩΒΟ.

 


 Ίσως, αλλά δεν είσαστε στην ομάδα που μετέφερε στα χέρια  τον φίλο σας γεμάτο αίματα βλέποντας το χέρι του διαλυμένο και να προσπαθείτε να του πείτε ότι δεν έγινε τίποτα όλα καλά και τώρα σε λίγο θα βγούμε στο χωματόδρομο (ευτυχώς που ήταν κοντά – όσοι γνωρίζουν απο Trophy ξέρουν).
 
Αλήθεια είμαι σκληρός;
 
Δε θέλω ούτε να θυμάμαι και άλλα πράγματα καθώς και συμπεριφορές ατόμων για το συγκεκριμένο ατύχημα.
 
 
Αρκετά όμως με αυτό.
Το θέμα είναι οι ατέρμονες συζητήσεις αλλά και μυθεύματα των τελευταίων εβδομάδων γύρω από τον αναβληθέντα αγώνα Trophy του Έβρου 2017.
 
Πώς ένας άνθρωπός όπως ο κ. Κώστας Κανιμάς, ένας απο τους ανθρώπους που το 2009 ανέφερε “Οποιος θελει να τρεχει σε αγωνες να εχει αγωνιστικο αυτ/το τουλαχιστον οσον αφορα την ασφαλεια, και οποιος θελει αυτ/το για βολτες ας πηγαινει την Κυριακη στην αμμουδια να παιζει μονος του.”, ο οποίος έφερε το αυτοκίνητο του για έλεγχο τον Ιούλιο του 2016 και γνωρίζει τις παρατηρήσεις ασφαλείας που έχει το αυτοκίνητο του, όχι απλά να μην προβαίνει στις απαραίτητες διορθώσεις ασφαλείας αλλά δηλώνει συμμετοχή στον αγώνα του Έβρου το 2017 και λίγες μέρες πριν κλείσουν οι συμμετοχές γράφει:
 
Με μεγαλη μου λυπη ανακοινωνω οτι δεν θα μπορεσω να συμμετασχω στον αγωνα και οι λογοι ειναι καθαρα οικονομικοι. Οφειλω να ξεκαθαρισω οτι οι οργανωτες του αγωνα ουδεμια ευθυνη εχουν ,αντιθετως μαλιστα προσπαθησαν και προσπαθουν ακομη να με βοηθησουν - εννοειται και οποιον αλλον εχει προβλημα - ουτως ωστε να βρεθουμε σαν αγωνιζομενοι σ αυτον τον ιστορικο αγωνα.
Το προβλημα μου καθως και αλλων αγωνιζομενων που για τον ιδιο λογο δεν θα μπορεσουν να τρεξουν οφειλεται στην εμμονη και επιμονη της επιτοπης που ορισε η ΟΜΑΕ σχετικα με την επιβολη ενος κανονισμου ασφαλειας για τα αγωνιστικα μας αυτοκινητα. Οι καιροι κυριοι ειναι δυσκολοι για ολους και αν οντως θελετε να εχουμε αγωνες 4χ4 στην Ελλαδα πρεπει να βρειτε τροπους που και ασφαλεια για τα πληρωματα να υπαρχει αλλα και ο αγωνιζομενος να μην ματωνει οικονομικα σε σημειο που η συμμετοχη του να ειναι
αδυνατη. 
 
Και λίγο αργότερα...
 
Ρωτηθηκα απο σημαινον προσωπο της ΟΜΑΕ γιατι αντιδρω στον κανονισμο ασφαλειας. Απαντησα οτι οι λογοι ειναι οικονομικοι σε συνδιασμο με το οτι δεν μπορω να δεχθω σαν συντακτες του
κανονισμου ασφαλειας - ενος κανονισμου που αφορα την ζωη μου και τις ζωες οσων τρεχουν σε αγωνες - ανθρωπους που δεν εχουν καμια γνωση του αντικειμενου.
Εγω κυριοι της ΟΜΑΕ σπουδασα οικονομικα και ειμαι εμπορος αυτοκινητων. Εχω ΟΜΩΣ ολη την καλη διαθεση να χειρουργησω εσας και τις οικογενειες σας για οποιοδηποτε προβλημα υγειας εχετε. ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙΤΕ?????
Αυτο ακριβως φωναζουμε εδω και πολυ καιρο οσοι ασχολουμαστε.
 
 
Δηλαδή ουσιαστικά δεν θέλει να εφαρμοστεί ο κανονισμός που ισχύει απο το 2010 και τον οποίο πίεσε για τη δημιουργία του!

Δηλαδή γνωρίζει ότι το όχημα του έχει ουσιαστικές ελλείψεις τυπικά απο τον Ιούλιο του 2016 αλλά ουσιαστικά απο το 2010 και παρόλαυτα δηλώνει συμμετοχή στον αγώνα με τι στόχο;

Γιατί να την αποσύρει “ηρωϊκά” λίγες μέρες μετά;
 

Ξεχνά ότι ο  κ. Γιώργος Τζαμπαζλής που συνέβαλε ουσιαστικά στην άμεση διακομιδή του Άγγελου στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο τότε και μέλος της επιτροπής 4Χ4 αργότερα είχε ζητήσει την αυστηρή εφαρμογή του κανονισμού (αλλά και άλλες που αφορούν περιορισμούς ελαστικών, συμφωνία με ΚΟΚ κ.α.), εκφράζοντας τις απόψεις της Κομοτηνής όπου ανήκουν οι κ.κ. Κανιμάς και Βραχνίδης;
 

Πώς ο κ. Γιάννης Βραχνίδης, αγωνοδίκης, προσκεκλημένος να είναι μέλος της επιτροπής (θέση που αρνήθηκε) και έχοντας δει απο μακρυά όλο το ατύχημα του Άγγελου και γνωρίζοντας επίσης ότι το αυτοκίνητο του έχει ελλείψεις ασφαλείας, καταλήγει να λέει σε δημόσια συζήτηση στο Forum ότι: “Αφού το αυτοκίνητο μου δεν ήταν νόμιμο γιατί δεν μου έκαναν οι συναθλητές μου ένσταση;”
 
Μήπως γιατί στους αγώνες – ακόμα και μετά το σημαντικό ατύχημα του Άγγελου συνέχισαν οι οργανωτές αλλά και τα στελέχη τους να κάνουν τα στραβά μάτια σε οχήματα σαν αυτό της φωτογραφίας;
 
 
















Δηλαδή για να καταλάβουν και όλοι οι υπόλοιποι, κάποιοι κάνουν – όπως πολύ πετυχημένα ανέφερε κάποιος – το πείραμα του Διαχειριστή Πολυκατοικίας, όπου όλοι έχουν άποψη και ζητούν να επιβληθεί αυτή απο τον διαχειριστή αλλά κανείς δεν θέλει να αναλάβει;
 
Γιατί δεν απαντάει ο κ. Βραχνίδης τι έγινε και αναβλήθηκε ο αγώνας του Έβρου το 2013, όπου είχαν δηλώσει στα “χαρτιά” (forum) με το ζόρι 15 οχήματα και τελικά πλήρωσαν συμμετοχή μόλις 4;
 
Μήπως η νυν επιτροπή φταίει και για το παρελθόν;
Αφού είδαμε ότι οι κανονισμοί συντάχθηκαν απο τους (και αναφέρω μόνο τους απόλυτα σχετικούς με τα Trophy): Δημήτρης Σταθάκος, Γώγου Θωμάς, Σιδέρης Χρήστος, Βλασακίδης Φίλιππας
 
 
  • Που είναι τα αυτοκίνητα που είχαν συμμετέχει στη Θεσσαλονίκη το 2016;
  • Γιατί δεν πήγαν στον Έβρο;
  • Πόσο ρόλο έπαιξε αυτό που ανέφερε ο κ. Βραχνίδης στον κ. Καρκάνη, ότι είχαν χαλάσει αρκετά χρήματα σε πρόσφατο αγώνα στο Κirtzali στη Βουλγαρία;
  • Γιατί δεν δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα (έστω και στον αέρα), οχήματα που έχουν φτιαχτεί αποκλειστικά για Trophy και που είναι απολύτως σύννομα με τους κανονισμούς;
 
Δεν είναι παράνοια η επιτροπή (όπου μέσα έχουν τουλάχιστον 3 ανθρώπους που γνωρίζουν σε βάθος τους συγκεκριμένους αγώνες ) να βοηθά με κάθε μέσο (ακόμα και το tracking δόθηκε δωρεάν στην Θεσσαλονίκη) και παρόλαυτα να βγαίνει και στη σέντρα; (το πείραμα του διαχειριστή που λέγαμε).
Είναι λογικό να πυροβολούνται άνθρωποι οι οποίοι απλά καλούνται να εφαρμόσουν τους (σωστούς) κανονισμούς που συνέταξαν άλλοι;
 
Πόσοι έχουν καταλάβει ότι η επιτροπή με το διαχωρισμό των κανονισμών σε trophy και wild terrain, διατηρώντας τις παλιές κατηγορίες οχημάτων, ουσιαστικά βοήθησε να προστεθούν και νέες  που στόχο έχουν να προσελκύσουν νέα οχήματα και στους δύο;
Ότι ουσιαστικά δόθηκε δυνατότητα να συμμετέχεις πλέον στα trophy και με πιο απλά οχήματα;
Ότι για τα wild terrain που γίνονται σε κλειστή ελεγχόμενη πίστα απελευθερώθηκαν τα οχήματα από την απαίτηση KOK (που ουσιαστικά οι παλιότεροι κανονισμοί το απαιτούσαν και αποτελούσε τροχοπέδη για τους συγκεκριμένους αγώνες);

Ότι φτάσαμε παλαιότεροι έμπειροι αγωνιζομένοι να γράφουν

Το ότι είχαμε πάνω απο 10 ανατροπές και δεν έσταξε σταγόνα αίμα ειναι θαύμα - αποτέλεσμα των κανόνων ασφαλείας που ισχύουν εδώ και λίγα χρονια.
Αν γινόταν αυτο παλιά θα μας έδειχνε ακόμη και το CNN....και τωρα φτάσαμε σε σημεία να προσπαθούν τα αυτοκίνητα να γυρίσουν μόνα τους.
 
και 
 
Τα μέτρα ασφαλείας που τώρα καιρό κάποιοι τα δέχονται με δυσπιστία αποδείχτηκε σε αυτόν τον αγώνα ότι έχουν σημαντικό αποτέλεσμα αφού με τόσες τούμπες δεν συνέβη το παραμικρό .
 

Μήπως η επιτροπή δεν είναι που φρόντισε ώστε να επιτρέπονται ζώνες, καθίσματα και δεξαμενές SFI που είναι οικονομικότερα απο τα FIA

Μήπως τώρα πλέον έχουμε στα trophy τρεις κατηγορίες αντί μιας παλαιότερα και μάλιστα με το βλέμμα στην οικονομία αλλά και την προσέλκυση νέων  στους αγώνες;

Μήπως κάποιοι έχουν παρεξηγήσει την θέληση για προσέλκυση νέων (κάθε ηλικίας) στο χώρο με την ασυδοσία και την πλήρη καταπάτηση των νόμων του κράτους;
Είναι γεγονός ότι κανείς υπεύθυνος δεν μπορεί να νομιμοποιήσει οχήματα για κυκλοφορία στους ανοικτούς δρόμους (όπου κυκλοφορούν τρίτοι).
 
Μπορεί κανείς εν γνώση του σχετικά με τους κινδύνους που υπάρχουν σε ένα trophy (διαδρομές απροσπέλαστες απο άλλα οχήματα και σαφώς με κινδύνους ανατροπής, επαφές με δέντρα κλπ, σωματική καταπόνηση του πληρώματος κ.α.) να κάνει τα στραβά μάτια;
 
Το ότι κάποια οχήματα είχαν Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας κενά (ασυμπλήρωτα), το οποία δεν έχουν ισχύ μέχρι να συμπληρωθούν νομιμοποιούν τους ιδιοκτήτες των οχημάτων;

Ξεχνάμε οτι ακόμα και συμπληρωμένο ένα ΔΤΤ δεν είναι θέσφατο και πάντα το όχημα οφείλει να είναι σύννομο;
 

Εδώ λόγω πελατειακών σχέσεων φτάσαμε στο σημείο να συμμετέχουν οχήματα όπως είδαμε παραπάνω με κλωβούς κατασκευασμένους με νεροσωλήνες και κολλημένα με σιλικόνη!
Που; Σε πολυήμερο αγώνα!

Δηλαδή τι ακριβώς επιδιώκουν οι οργανωτές και τα στελέχη του αγώνα που επέτρεψαν σε τέτοια οχήματα να λάβουν μέρος και απλά να είμαστε τυχεροί που σφήνωσαν σε μια λακκούβα και διαλύθηκαν αντί να φύγουν σε μια πλαγιά έστω 5 μέτρων...
 
Για ποιο βαθμό υποκρισίας τελικά μιλάμε;

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]


Σχετικά Links
Πανελλήνια συνάντηση τετρακίνητων στη Λάρισα: Συμπεράσματα
Τεχνικοί κανονισμοί Αγώνων 4Χ4 2011
Κανονισμός αγώνων αυτοκινήτου Trophy και Wild Terrain (2010)
Ervos Adventure Trophy 2010: 1o Φωτορεπορτάζ
Ervos Adventure Trophy 2010: 2o Φωτορεπορτάζ
Ervos Adventure Trophy 2010: 3o Φωτορεπορτάζ
Evros Adventure Trophy 2009: Φωτορεπορταζ

Εvros Adventure Trophy 2008
Evros Adventure Trophy 2007

Evros Adventure Trophy 2006
Evros Adventyre Trophy 2005
Evros Adventure Trophy 2004
Αγώνες και συστήματα ασφαλείας




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024102 seconds. ]