Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Το "καταπληκτικό" LR Discovery


Ένα από τα καλύτερα τετρακίνητα οχήματα είναι το Discovery. Στην χώρα μας, λόγω της υψηλής φορολογίας, ήρθε το πιο παρεξηγημένο αλλά καθόλα ικανό μοντέλο 2.0 Mpi.

Τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του, χρησιμοποιήθηκε κυρίως από «γιάπης» που είχαν τα χρήματα και θέλανε ένα «μουράτο» τετρακίνητο, για να ξεφύγουν από τα γιαπωνέζικα του «σωρού». Τα τελευταία χρόνια, όμως αποκτήθηκε από φίλους της τετρακίνησης που γνωρίζοντας την εκτός δρόμου αξία του, επωφελήθηκαν από την τιμή του, σαν δεύτερο χέρι και απέκτησαν το καλύτερο οικογενειακό 4Χ4ΧFar!



Στα προσεχή άρθρα μας θα ασχοληθούμε με εύκολες, εφικτές και κυρίως φθηνές προτάσεις βελτίωσης για το Disco.


Λίγη ιστορία.
Το Land Rover Discovery, παρουσιάσθηκε στην έκθεση αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης, την Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 1989, έπειτα από την σχεδίαση και εξέλιξη του σε ένα χρονικό διάστημα – κατόρθωμα, 17 μηνών, με κόστος σχεδίασης και ανάπτυξης μόλις ₤45.000.000!

Είχε αμέσως επιτυχία αποσπάζοντας ευνοϊκά σχόλια, από τον ειδικό τύπο άλλα και τους φανατικούς τετρακίνητους, καταφέρνοντας να δώσει την μερίδα του λέοντος στην Land Rover, σε μια αγορά που δεν είχε ποτέ άλλοτε καλύψει.


Δύο ηλιοροφές και πολλές θήκες για χάρτες κλπ

Αυτή η επιτυχία ήταν μεγάλης σημασίας για την επιβίωση της Land Rover. Η εταιρία «βυθιζόταν» από τις αρχές του 1980, έπειτα από μια περίοδο κακοδιαχείρισης κατά τη δεκαετία του 1970.

Τα κέρδη που ήρθαν από το Discovery, επενδύθηκαν στην σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή του Freelander, το τέταρτο μοντέλο της εταιρίας, το 1997. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το 1998, η εταιρία κατασκεύασε πάνω από 200.000 οχήματα, ενώ μόλις 10 χρόνια νωρίτερα η παραγωγή με τα βίας έφτανε το 46.000 οχήματα.

Χρησιμοποιώντας σωστά το εργαλείο του μάρκετινγκ η Land Rover, με το Discovery κατάφερε να πάρει πίσω το μερίδιο της αγοράς, που της είχαν «κλέψει» τα εξελιγμένα Ιαπωνικά αντίγραφα των μοντέλων της και μάλιστα, να τους αφήσει «πολλά χρόνια» πίσω.

Με το γνωστό, στιβαρό σασί τις οικογένειας Land Rover, την σωστή στήριξη και διαχείριση των άκαμπτων αξόνων και ένα θάλαμο επιβατών πολυτελείας, κατάφερε να είναι το μοναδικό τετρακίνητο όχημα, με αντοχή στη σκληρή χρήση, ευκολία οδήγησης, τεράστιους χώρους και απαράμιλλες δυνατότητες εκτός δρόμου.



Ο ατσάλινος σκελετός και οροφή του discovery περιμένει τα αλουμινένια πάνελ





Tεχνικά στοιχεία



Project Jay

Project Jay
Το Project Jay, αφορούσε το πρώτο μοντέλο Discovery (1989-1994). Η LR κατάφερε, παράλληλα με την παρουσίαση του νέου μοντέλου, να σχεδιάσει και να παρουσιάσει τον καλύτερο Direct-Injection πετρέλαιο-κινητήρα στα 2,5 λίτρα για χρήση off-road:

200Tdi
2495cc, Direct Turbo diesel, Intercooled, 90,47mm x 97mm ΔΔ, τετρακύλινδρος, 19,5:1 συμπίεση και 111,3Bhp (83Kw) στις 4000rpm και 195lb.ft (265Nm) μόλις στις 1.800 rpm!

Φυσικά μπορούσε να βρει κανείς και τον «κλασσικό» V8 κινητήρα του Range Rover σε τρεις εκδόσεις:

V8, 1989-1990
3528, V8 OHV, με δύο καρμπυρατέρ SU, 88,9mm x 71,12mm ΔΔ. 8,13:1 συμπίεση, 144.5bhp (107.75Kw) στις 5.000rpm και 192lb.ft (260Nm) στις 2.800rpm.

V8i, 1990-1993
3528, V8 OHV, με Lucas-Bosch EFI, 88,9mm x 71,12mm ΔΔ.
α. 9,35:1 συμπίεση, 163.6Bhp (122Kw) στις 4.750rpm και 211,9 lb.ft (288Nm) στις 3.000rpm. (Χωρίς καταλύτη)
β. 8,13:1 συμπίεση, 153.4Bhp (115Kw) στις 4.750rpm και 192,1 lb.ft (260Nm) στις 3.000rpm. (Με καταλύτη)

V8i, 1993-1994
3947, V8 OHV, με Lucas-Bosch EFI, 93,98mm x 71,12mm ΔΔ, 9,35:1 συμπίεση, 180Bhp (134Kw) στις 4.750rpm και 230lb.ft (312Nm) στις 3.100rpm, με καταλύτη




Ο Τ16

Ο κινητήρας που ενδιαφέρει περισσότερο εμάς, στην Ελλάδα είναι ο:

MPI 2.0

1994cc, DOHC, τετρακύλινδρος, τετραβάλβιδος, με MEMS 1.6 EFI.
84,45mm x 89mm ΔΔ, 10:1 συμπίεση, 134Bhp (100Kw) στις 6.000rpm και 137lb.ft (186Nm) στις 2500rpm
Κατανάλωση κατα EEC: 16,2 πόλη, 9,6 Εθνική (90χλμ/ω), συνδιασμός 12.1

Στην μετάδοση τώρα:
Μόνιμη τετρακίνηση, με δυνατότητα «κλειδώματος» του κεντρικού διαφορικού.

Πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο LT77, (LT77S από το 1991), με δίσκο διαμέτρου 10,5’’
Σχέσεις: (1) 3,692:1, (2) 2,132:1, (3) 1,397:1, (4) 1:00:1, (5) 0,77:1 (0,791:1 στο MPI), όπισθεν 3,429:1

Δυνατότητα παραγγελίας με αυτόματο κιβώτιο στα V8 (1992-1994), TDI (1993-1994), όχι στα MPI.
ZF4HP22, με σχέσεις: (1) 2,48:1, (2) 1,48:1, (3) 1.00:1, (4) 0,728:1 και όπισθεν 2,086:1

Μειωτήρας LT230T, με σχέσεις: Μακρύ, 1,222:1 και κοντό 3,320:1

Διαφορικά, εμπρός – πίσω 3,538:1.

Αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, φρένα
Υδραυλικό τιμόνι, 3,375
Άκαμπτος άξονας μπροστά, με γραμμικά ελατήρια και αμορτισέρ λαδιού, στήριξη με μπράτσα και ράβδο Panhard.
Άκαμπτος άξονας πίσω, με προοδευτικά ελατήρια και αμορτισέρ λαδιού, στήριξη με μπράτσα και πλαίσιο τύπου Α.
Δυνατότητα παραγγελίας με αντιστρεπτικές δοκούς, εμπρός, πίσω από το 1993.
Δίσκοι σε όλους τους τροχούς: 299mm εμπρός και 290mm πίσω.
Τροχοί 16’’ με ελαστικά 205 R 16 ή 235/70 R 16.

Διαστάσεις:
Μεταξόνιο: 2540mm (100’’)
Μετατρόχιο: 1486mm
Μήκος: 4521mm
Φάρδος: 1793mm
Ύψος: 1920mm χωρίς τις ράβδους οροφής
1968mm με τις ράβδους οροφής

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 214mm
Βάρος (EEC kerb weight=με οδηγό 75 κιλά, ντεπόζιτο γεμάτο): 2100 (Tdi), 2025 (V8i), 1985 (Mpi)
Ντεπόζιτο: 89 λίτρα
Μέγιστη κλίση: 45
Γωνία πρόσβασης: 39
Γωνία διαφυγής: 20 (μέ κοτσαδόρο), 30 (χωρίς κοτσαδόρο)
Μέγιστο βύθισμα: 500mm




Project Romulus

Project Romulus
Το Project Romulus, αφορούσε το δεύτερο μοντέλο της πρώτης σειράς Discovery (1994 -1997). Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο με ένα μικρό facelift και αλλαγή στο σαλόνι.

Το ανανεωμένο ταμπλό και σαλόνι του Romulus



300Tdi
2495cc, Direct Turbo diesel, Intercooled, 90,47mm x 97mm ΔΔ, τετρακύλινδρος, 19,5:1 συμπίεση και 111,3Bhp (83Kw) στις 4000rpm και 195lb.ft (265Nm) στις 1.800 rpm

V8i
3947, V8 OHV, με Lucas-Bosch EFI, 93,98mm x 71,12mm ΔΔ, 9,35:1 συμπίεση, 181,8Bhp (135,5Kw) στις 4.750rpm και 231lb.ft (314Nm) στις 3.100rpm, με καταλύτη

MPI 2.0
1994cc, DOHC, τετρακύλινδρος, τετραβάλβιδος, EFI.
84,45mm x 89mm ΔΔ, 10:1 συμπίεση, 134Bhp (100Kw) στις 6.000rpm και 140lb.ft (190Nm) στις 3600rpm

Μετάδοση:
Όπως και στην πρώτη σειρά με διαφορά στα εξής:
Πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο R380, με δίσκο διαμέτρου 10,5’’
Σχέσεις: (1) 3,321:1, (2) 2,132:1, (3) 1,397:1, (4) 1:00:1, (5) 0,770:1 (TDI) ή 0,730 (V8) ή 0,791:1 (MPI), όπισθεν 3,429:1

Δυνατότητα παραγγελίας με αυτόματο κιβώτιο στα V8 &, TDI
ZF4HP22, με σχέσεις: (1) 2,48:1, (2) 1,48:1, (3) 1.00:1, (4) 0,728:1 και όπισθεν 2,086:1

Μειωτήρας LT230T, με σχέσεις: Μακρύ, 1,222:1 και κοντό 3,320:1 στα TDI & V8i και 3,761:1 στα MPI

Αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, φρένα
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο με διαφορά στα εξής:
Δίσκοι εμπρός αεριζόμενοι και δυνατότητα παραγγελίας με ABS.



Project Tempest
Project Tempest (1998-2002)
Η νέα σειρά των Discovery έκανε το ντεμπούτο της το 1998 με ουσιαστικές πλέον αλλαγές σε αμάξωμα, μοτέρ, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου κλίσης αμαξώματος και αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις, κάτω από την πίεση του νέου (τότε) ιδιοκτήτη της LR, BMW. Το ουσιαστικότερο ήταν φυσικά η παρουσίαση του νέου κινητήρα Td5. Το μοντέλο δεν παρουσίασε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα και δεν θα αναφερθούμε σε αυτό πέρα από τις καταπληκτικές φυσικά επιδόσεις του νέου diesel.

Td5
2495cc, πεντακύλινδρος, OHC, Direct Turbo Diesel, με ηλεκτρονικούς εκχυτήρες. 84,5mm x 89mm ΔΔ, 19,5:1 Συμπίεση και…. 136Bhp (101,5Kw) στις 4200 και 221lb.ft (300Nm!!!!!) στις 1950!!!!


ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Η πρώτη σειρά Discovery πούλησε πάνω από 400.000 κομμάτια από το 1989 έως και το 1997. Αναλυτικότερα:

ΕΤΟΣ
ΟΧΗΜΑΤΑ
1989
3.296
1990
23.067
1991
19.261
1992
24.347
1993
35.558
1994
58.532 (4.033 ΗΠΑ)
1995
81.290 (10.552 ΗΠΑ, 819 Καναδάς)
1996
83.539 (17.700 ΗΠΑ, 620 Καναδάς)
1997
73675 (14.545 ΗΠΑ, 778 Καναδάς)

402.565 έως το τέλος 1997


MPI το «Ελληνικό» Discovery
Στην Ελλάδα με την γνωστής υπερβολική φορολογία κυκλοφόρησε, κυρίως από το 1993 το Discovery 2.0 MPI. Λόγω του αγοραστικού κοινού στο οποίο στόχευε, τα Ελληνικά MPI, είχαν τον εξοπλισμό που στις άλλες χώρες έβρισκε κανείς μόνο στις πολυτελείς σειρές ES:


Μια bomb hole, παιχνιδάκι για ένα Disco

Πεντάθυρα, επταθέσια με ζάντες αλουμινίου, air-condition, δύο ηλιοροφές, εργοστασιακός κοτσαδόρος, ηλεκτρικές κλειδαριές και παράθυρα, μερικά ήρθαν και με δερμάτινο σαλόνι και πολλά άλλα έξτρα.

Τα περισσότερα από αυτά διένυσαν πολύ λίγα χιλιόμετρα (Κηφισιά, Κολονάκι άντε το πολύ – πολύ μέχρι τα γραφεία του διευθυντή στον Πειραιά!) και δεν είναι σπάνιο να βρεθεί Discovery του 93 με κάτω από 100.000 χλμ. Οι τιμές αυτή τη στιγμή κυμαίνονται από 12.000 ευρώ για ρημάδια, έως και 18.000 ευρώ για ένα άριστο δείγμα Disco.

Το καλύτερο μοντέλο για off-road ήταν το πρώτο (1992-1994) με τον κινητήρα που απέδιδε την ροπή στις 2500rpm (1100 στροφές κάτω από το επόμενο μοντέλο 1994-1998), χωρίς αντιστρεπτικές και το «κλασσικό» ανθεκτικό ταμπλό.


Άμμος; No problem!

Ο κινητήρας της Rover Τ16 («Ο» μπλοκ, γι’ αυτούς που ξέρουν), ξεκίνησε την ζωή του τοποθετημένος εγκάρσια στα οχήματα της εταιρίας και χρειάστηκε να περιστραφεί 90 μοίρες για να τοποθετηθεί στα Discovery.

Ο Τ16 είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στα 820i και τα 220GΤi. Η ιπποδύναμη περιορίσθηκε από τους 180-200 αρχικούς ίππους στους 134 και σαν κινητήρας βρίσκετε στην μέση, από πλευράς επιδόσεων, μεταξύ Tdi (111Bhp) και V8 (163Bhp). Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας και η ροπή εμφανίζεται περιορισμένη στα 186Νm στις 2500 στροφές (στο καλό μοντέλο).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MPI γεννήθηκε από την ιδέα των μηχανικών του Solihull για ένα μοντέλο με καταπληκτικές επιδόσεις. Ο Τ16 αρχικά (1991) είχε τοποθετηθεί αυτούσιος από το 220 Turbo Coupe, με 197Bhp και 236Nm στις 2100 στροφές.

Με τον κινητήρα αυτόν το Disco 2.0 Turbo MPI, ήταν καλύτερο και οικονομικότερο από ότι με τον V8i. Κάπου εκεί μπήκε και η ψαλίδα του μάρκετινγκ και το Turbo πήγε περίπατο.


Η λύση για πέρασμα λιμνών και ποταμιών που χρησιμοποιήθηκε στο Camel Trophy

Το 1993 όμως το τμήμα μάρκετινγκ θυμήθηκε ξανά τον T16 λόγω Ιταλίας – Ελλάδας και ο κινητήρας τοποθετήθηκε, περιορισμένος, στο MPI!

Το καλό, τουλάχιστον, είναι ότι μια και πρόκειται για σαφώς πιο σύγχρονο κινητήρα, (σε σχέση με το V8 που ξεκινάει τη ζωή του από το 1957!!!), η κατανάλωση βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα για τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου και εύκολα «βλέπει» κανείς μέχρι και 12 λίτρα στα 100χλμ με ήπιους ρυθμούς ταξιδιού στην εθνική, ενώ με κίνηση στην πόλη ή με κοντά στο βουνό, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 15-16 λίτρα!. Οι αντίστοιχες τιμές εργοστασίου κατά EEC είναι: 16,2 πόλη, 9,6 Εθνική (90χλμ/ω), συνδυασμός 12.1


To Disco σε μια επίδειξη των δυνατοτήτων άρθρωσης της ανάρτησης, normal και βελτιωμένο

Στα δικά μας…. Επιδόσεις εκτός δρόμου!
Το Disco είναι το απόλυτο τετρακίνητο όχημα παραγωγής με λογικό κόστος για μεγάλης διάρκειας εξορμήσεις εκτός δρόμου, όπου χρειάζεται η μεταφορά με άνεση 4 ατόμων, των πραγμάτων τους + προμήθειες νερού και καυσίμου. (Βλέπε χώρους – βάρος).


Το Disco θα καταφέρει να σας περάσει καθαρούς!

Η σχεδίαση της ανάρτησης είναι ο βασικός συντελεστής καθορισμού της άνεσης, ασφάλειας και επιδόσεων σε οποιοδήποτε όχημα, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντική στα τετρακίνητα οχήματα Cross-Country. Η ιδανική ανάρτηση πρέπει να επιτρέπει την μέγιστη διαδρομή τροχού σε συνδυασμό με την μέγιστη άρθρωση του άξονα και να παρέχει απόσταση από το έδαφος χωρίς απώλειες στην πρόσφυση και την κατευθυντικότητα.

Σύγκριση συστημάτων ανάρτησης σε χρήση εκτός δρόμου
1. Άκαμπτος άξονας 2. Ανεξάρτητη ανάρτηση

Ένα σωστά σχεδιασμένο σύστημα άκαμπτου άξονα μπορεί να εμπεριέχει όλες αυτές της παραμέτρους ενώ ταυτόχρονα έχει και το προτέρημα, (σε σχέση με τα συστήματα ανεξάρτητης ανάρτησης) της σταθερής γωνίας κάμπερ.

Είναι τόσο απλό και αυτή την φιλοσοφία ακριβώς ακολούθησε και η LR για το Disco, προσθέτοντας όλη την γνώση που έχει για την σωστή στήριξη και ελευθερία κίνησης των άκαμπτων αξόνων.

Ο διαμήκης κίνηση του μπροστινού άξονα, διαχειρίζεται από δύο σφυρήλατα μπράτσα ενώ η εγκάρσια από μια ράβδο Panhard.

Σύστημα μπροστινού άξονα Discovery
1. Ράβδος Panhard, 2. Μπράτσα στήριξης, 3. Ελατήρια 4. Αμορτισέρ


Η διαμήκης θέση του πίσω άξονα, καθορίζεται από δύο στρογγυλά μπράτσα και ένα σύστημα τύπου «Α», το οποίο στηρίζεται στο πλαίσιο και ελέγχει την εγκάρσια κίνηση. Μακριά ελατήρια και αμορτισέρ παρέχουν την απαραίτητη διαδρομή σε κάθε τροχό.


Σύστημα πίσω άξονα Discovery
1. Πλαίσιο τύπου «Α», 2. Μπράτσα στήριξης, 3. Ελατήρια, 4. Αμορτισέρ


Όπως ακριβώς βγαίνει από το εργοστάσιο, το Disco, ξεπερνάει σε διαδρομές αναρτήσεων, προσφέρει μέγιστη επαφή με το έδαφος, έχει το κοντύτερο «κοντό» από οποιοδήποτε άλλο όχημα παραγωγής, εκτός φυσικά από το «αγροτικό εργαλείο» Defender!.
Τέλος η LR είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που αναφέρει στο βιβλίο οδηγιών του μέγιστο βάθος βύθισης το οποίο για το Discovery είναι 50 πόντους.

Για τις παραπάνω ικανότητες του οχήματος, πέρα από τη διαφήμιση, χρησιμοποιήθηκαν και στο Camel Trophy, μέχρι που η CAMEL ανακάλυψε ότι ο περισσότερος κόσμος ασχολιόταν με τα οχήματα αντί με τα προϊόντα της και.... το γύρισε σε ξενέρωτους αθλητικούς διαγωνισμούς, με ποδήλατα και βαρκούλες....





CAMEL TROPHY Discovery
Tα Disco χρησιμοποιήθηκαν σαν οχήματα πληρωμάτων από το 1990 έως και το 1997.

1990 – Ρωσία, Σιβηρία
16 3-θύρα, 200Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Ολλανδία

1991 – Ταζμανία – Μπουρούντι
17 5-θύρα, 200Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Τουρκία

1992 – Γουιάνα
16 5-θύρα, 200Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Ελβετία

1993 – Σαβάχ, Μαλαισία
16 5-θύρα, 200Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από τις ΗΠΑ

1994 – Αργεντινή – Παραγουάη – Χιλή
18 5-θύρα, 200Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Ισπανία

1995 – Μούντο – Μάγια
20 5-θύρα, 300Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Τσεχία

1996 – Καλιμαντάν – Βόρνεο (Balikpapan – Pontianak)
20 5-θύρα, 300Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από…την Ελλάδα και τους Μίλτο Φαρμάκη και Νίκο Σωτήρχο

1997 – Μογγολία
20 5-θύρα, 300Tdi, για τα αντίστοιχα εθνικά πληρώματα, νίκη από την Αυστρία

Οι αλλαγές που είχαν τα Camel Trophy Disco σε σχέση με τα παραγωγής είναι, από μπροστά προς τα πίσω:

- Bullbar Camel trophy (CT)
- CT- Superwinch Husky ή Warn XD9000, τοποθετημένο μέσα και στο κέντρο του προφυλακτήρα
- 2 3.5t Dixon-Bate σημεία ρυμούλκησης, ενσωματωμένα στο σασί
- Προφυλακτήρας χωρίς ποδιά και κομμένα πλαϊνά
- CT Safety Devices ποδιά τιμονιού από ντουραλουμίνιο
- Συρματόσχοινα, από την σχάρα έως το bulbar για προστασία από τα κλαδιά
- Ασφάλειες καπό
- Ηλεκτρικός γενικός διακόπτης ασφαλείας
- Μαύρο ή μπλε αντιθαμπωτικό αυτοκόλλητο καπό
- Τα 24ρια ενισχυμένα ημιαξόνια και τα διαφορικά από 90 V8.
- Επέκταση στους αναπνευστήρες των αξόνων, αντλίας, κεντρικού διαφορικού και κιβωτίου.
- Snorkel Mantec και αδιαβροχοποίηση του συστήματος αναπνοής κινητήρα.
- Σχάρα οροφής Safety Devices με 4 προβολείς Hella Rallye 1000 και ένα προβολέα Hella worklamp πίσω. Σημεία στήριξης για ρεζέρβες, PSP, φτυάρι κλπ. Η σχάρα στηρίζεται απευθείας στο roll cage
- Roll cage Safety Devices 6 σημείων
- Terratrip rally computer
- Αντικατάσταση του ραδιοφώνου με βολτόμετρο και παροχή ρεύματος
- GPS Garmin
- SIRS Navigator πυξίδα οχήματος
- Φως συνοδηγού
- Αδιάβροχα καλύμματα σαλονιού
- Λαστιχένια πατάκια
- Μεταλλικό διχτυωτό διαχωριστικό χώρου επιβατών με δυνατότητα ανάρτησης αντικειμένων
- Ξύλινο ράφι στο χώρο φόρτωσης, με θέση για 2 jerry cans
- Κομμένα πίσω φτερά για περισσότερο χώρο για τα μεγαλύτερα λάστιχα
- CT – Ποδιά προστασίας ντεπόζιτου από 10mm ντουραλουμίνιο
- Προστατευτικά πίσω φαναριών
- Σκάλα πρόσβασης στην σχάρα οροφής
- 1 σημείο ρυμούλκησης 5t Dixon-Bate
- Αυτοκόλλητα χορηγών Camel Trophy/Land Rover κλπ
- Ελαστικά Michelin 7.00 R 16
- Ελατήρια Land Rover Heavy Duty + Βοηθητικά ελατήρια

Εξοπλισμός:
- Air jack
- Hi – Lift jack
- Φτυάρι, τσεκούρι, σκαπάνη
- 4 αλουμινένιες σχάρες άμμου (PSP)
- Πρόσθετες ρεζέρβες
- Ιμάντες ρυμούλκησης 5 & 10 μέτρων με ναυτικά κλειδιά
- VHF
- Δορυφορικό τηλέφωνο
- Φακός
- Remote control εργάτη
- 2 πυροσβεστήρες
- 2 Χ 22 λίτρα δοχεία νερού
- 2 Χ 22 λίτρα δοχεία καυσίμου (jerry cans)
- 2 αδιάβροχα δοχεία φαγητού Barges
- 1 αδιάβροχο δοχείο ανταλλακτικών
- Εργαλειοθήκη
- 4 βαλίτσες pelican 1600


Η ειδική έκδοση για την αμερικάνικη αγορά XD


Με προσεκτική ανάγνωση θα διαπιστώσετε ότι σε τίποτα δεν διαφέρει ένα Camel Trophy Disco, από ένα παραγωγής, αντιθέτως μάλιστα κουβαλούσε το σύμπαν ολόκληρο και σε τρομερά άσχημες συνθήκες.



Σύνοψη
Στο πρώτο άρθρο αναφερθήκαμε πολύ σύντομα στην ιστορία του Disco, με σκοπό να μάθουμε λίγα πράγματα για αυτό το καταπληκτικό τετρακίνητο όχημα. Στα επόμενα θα προσπαθήσουμε, να παρουσιάσουμε μερικές προτάσεις για βελτίωση του Disco, οι οποίες σκοπό θα έχουν κυρίως να προστατεύσουν το όχημα μας κατά της εκτός δρόμου εξορμήσεις μας, χωρίς όμως να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του Disco και φυσικά με το μικρότερο δυνατό κόστος.





Κάποια από τα θέματα που θα καλύψουμε είναι:
Αφαίρεση κοτσαδόρου και κατασκευή προστατευτικής ποδιάς για το ντεπόζιτο
Αντικατάσταση ελατηρίων
Αντικατάσταση αμορτισέρ
Αρχές λειτουργίας διαφορικών και τοποθέτηση πίσω διαφορικού torsen
Δημιουργία χώρου στα πίσω φτερά για δυνατότητα τοποθέτησης μεγαλύτερων ελαστικών (Camel Trophy Cut!)
Αφαίρεση ποδιάς εμπρόσθιου προφυλακτήρα και κόψιμο πλαϊνών.
Επιλογή εργάτη, κατασκευή βάσης και τοποθέτηση.
Και πολλά άλλα…..
Αν γλυκαθήκατε μείνετε κοντά μας, μέχρι το επόμενο άρθρο για το....
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ DISCOVERY!

Διαφημιστικά σποτάκια Land Rover.

Στα επόμενα άρθρα θα σας παρουσιάσουμε μερικά από τα διαφημιστικά σποτάκια της Land Rover για τα οχήματά της.
Κατεβάστε το πρώτο για το Discovery, είναι καταπληκτικό και έχει πολλές σκηνές από το Camel Trophy.

Τα αρχεία είναι σε μορφή WMV. Κάντε δεξί κλίκ και Save As και μετά ανοίξτε το με το Media Player. Θα υπάρχουν πάντα δύο αρχεία με το ίδιο θέμα, ένα σε χαμηλή ποιότητα και μικρό μέγεθος και ένα σε καλύτερη ποιότητα, άλλα και μεγαλύτερο μέγεθος. Ρίξτε πρώτα μια ματιά στο μικρό και μετά κατεβάστε το μεγάλο!

Land Rover Discovery Spot (Low Quality) (823KB)

Land Rover Discovery Spot (High Quality) (5,88 MB)

Το πρώτο είναι σε χαμηλή ποιότητα, αλλά και μέγεθος (823ΚΒ) ενώ το δεύτερο έχει το ίδιο θέμα με το προηγούμενο άλλα με πολύ καλύτερη ποιότητα και μέγεθος. (5,88ΜΒ).






Φωτο: Land Rover, Land Rover Discovery by James Taylor, Internet


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035405 seconds. ]