Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
YAMAHA WR450F 2- Trac - Οι Αυστριακοί χάνουν τον ύπνο τους..

Η Yamaha έπειτα από χρόνια έρευνας και εξέλιξης του συστήματος κίνησης και στους δύο τροχούς είναι έτοιμη να το βάλει σε περιορισμένη παραγωγή το 2004. Βασισμένο στο νέο WR450F, το 2- trac έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη σουηδική εταιρία αναρτήσεων, Öhlins.


Η Yamaha κατοχύρωσε το σύστημα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και χρησιμοποιεί μια υδραυλική αντλία που βρίσκετε πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων και που οδηγείται από μια αλυσίδα σε λουτρό λαδιού - η αντλία ωθεί το λάδι μέσω rakor υψηλής πίεσης στην μπροστινή ρόδα. Η ειδική πλήμνη στην μπροστινή ρόδα είναι ένας υδραυλικός κινητήρας, ο οποίος τίθεται σε κίνηση μέσω της πίεσης του λαδιού. Η πίεση και συνεπώς η ισχύς έλξης στην μπροστινή ρόδα ποικίλλει ανάλογα με το ρυθμό της περιστροφής του πίσω τροχού.. Το σύστημα  μπορεί να ρυθμιστεί και εφαρμόζει πάντα την καλύτερη αναλογία της ισχύος μεταξύ του εμπρός και του πίσω τροχού. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το σύστημα, ανάλογα με τη χρήση της μηχανής και να προσθέσετε περισσότερη έλξη στον εμπρός τροχό ή λιγότερο. Μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα έχει ήδη σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία σε αγώνα Rally όπου και κατέκτησε την πρώτη θέση με τους έμπειρους οδηγούς Jean-Claude Olivier και David Fretigné. Ο Oliver, ένας μύθος στον κόσμο των Rallye, θεωρεί ότι η πρόσθετη έλξη του 2- Τrac έδωσε ένα κέρδος μέχρι και 10 τοις εκατό στην  βαθιά άμμο (κρίσιμο σημείο για έναν αγώνα Rally) και εξεπλάγη  με το πόσο εύκολη είναι η μοτοσυκλέτα στον χειρισμό της. Είπε: "Υποθέτω ότι το πλεονέκτημα της κίνησης στους δύο-τροχούς πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερο για τους αρχαρίους από ότι για τους έμπειρους οδηγούς. Απλά κλίνετε στην κορυφή της στροφής και το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας παίρνει αυτόματα την  ίδια διαδρομή με τον μπροστινό τροχό. Συνηθίζεται εύκολα και η οδήγηση γίνεται αρκετά φυσική. Το σύστημα  2- trac καθιστά το φρενάρισμα ασφαλέστερο και ευκολότερο: η μοτοσυκλέτα μένει καλά στη γραμμή της κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Ο αναβάτης δεν χρειάζεται να φρεναρίσει μέσα στις στροφές, αλλά μπορεί να φρενάρει ισχυρότερα και αργότερα πριν στρίψει."

 

Η Yamaha για ακόμη μια φορά ανοίγει τον δρόμο σε τεχνολογικές λύσεις ορίζοντας εκ΄ νέου την φιλοσοφία στις εκτός δρόμου μοτοσικλέτες. Άλλωστε η παντοκρατούσα στους αγώνες rally ΚΤΜ, περίμενε για πολλά χρόνια την αποχώρηση της Yamaha ώστε να δει μοτοσυκλέτα της να κερδίζει. Τώρα μένει να δούμε το 2 - Trac στον κορυφαίο αγώνα Paris Dakar και την απόδοσή του στην άμμο της Αφρικής....

Η Öhlins εξέλιξε το μπροστινό σύστημα Το ΥΑΜΑΗΑ 2 -Τrac εξελίχθηκε στους αγώνες
Πηγή internet www.yamaha-racing.com

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.028028 seconds. ]