| |
Μια
και λάσπη δεν βρήκαμε ποτέ την ημέρα του αγώνα, στα προηγούμενα Trail
Rides, αποφασίσαμε ότι η μοίρα μας είναι η σκόνη, οπότε σχεδιάσαμε έναν
αγώνα σκληρό, σε στυλ Dakar, προσαρμοσμένο στα Ελληνικά εδάφη και
συνθήκες.
Πολλά χιλιόμετρα, περίπου 500 , σε λίγο χρόνο, μοιρασμένα σε δύο μέρες,
γεμάτες περιπέτεια!
*** Θα μας βρείτε στη Λιβαδιά!
*** Οι συμμετοχές κλείνουν το πρωϊ του Σαββάτου 09:00
Στα
γρήγορα!
Από πού ξεκινάμε;
Απ’ τη Λιβαδειά το Σάββατο το πρωί, 12:00: Ύστερα από 240 περίπου
χιλιόμετρα και 8 ώρες (περίπου 20:00), θα επιστρέψουμε για
διανυκτέρευση στη Λιβαδειά.
Το επόμενο πρωί, Κυριακή, στρατιωτικό ξύπνημα μια και η εκκίνηση θα
γίνει στις 05:00.
250 χιλιόμετρα αργότερα και περίπου στις 13:00, ο τερματισμός, θα γίνει
πάλι στη Λιβαδειά.
Με τι ερχόμαστε;
Με Enduro, On-Off, On-Off Twin, ATV, SUV ή 4Χ4
Αν δεν έχετε license μπορείτε να βγάλετε μιας εκδήλωσης στη γραμματεία
του αγώνα. (Κόστος 16€), για την έκδοση της χρειάζεστε το δίπλωμα σας.
Τι
είναι το Trail Ride – Raid;
Με απλά λόγια, είναι ένας χωμάτινος αγώνας, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες,
με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού.
Οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία
«Regularity» και είναι στη διακριτική ευχέρεια του
διοργανωτή να επιλέγει τέτοιο συνδυασμό διαδρομών και μέσης ωριαίας
που.... ουσιαστικά το παιχνίδι να παίζεται στα καπέλα.
Το Trail ride της «Ρούμελης», θα είναι ένας διήμερος
αγώνας, συνολικού μήκους περίπου 500 χιλιομέτρων, με πάσης φύσης
διαδρομές, στα υπέροχα βουνά της Ρούμελης. Η Λιβαδειά και η ΑΛΦΑΛ, θα
μας φιλοξενήσει για ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.
Οι αγώνες Trail Ride, προσεγγίζουν σε κανονισμούς και ουσία τους αγώνες
Cross Country Rallies, (Βλέπε rally Σαρδηνίας, Master Rally κλπ),
προσαρμοσμένους έτσι όμως ώστε να έχουν μικρό κόστος και αποτελούν μια
οικονομική λύση για ενασχόληση με τους αγώνες αντοχής.
Με τι θα έρθω;
Σύμφωνα με τον κανονισμό:
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
«Οι αγώνες τύπου «Trail Ride - Raid» δέχονται
συμμετοχές μοτοσικλετών, που πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που
προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, (φώτα, κόρνα, κλπ όπως
στα Ελληνικά Enduro) όπως επίσης και τους
κανονισμούς ασφαλείας του παρόντος Κανονισμού.
Οι μοτοσικλέτες υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες, ανάλογα με το
βάρος τους:
-Ομάδα Enduro.
-Ομάδα On-Off.
-Ομάδα Μεγάλα On-Off»
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
«Οι αγώνες τύπου «Trail Ride - Raid» δέχονται
συμμετοχές αυτοκινήτων που διαθέτουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς,
μόνιμη ή κατ’ επιλογή και επίσημη άδεια κυκλοφορίας. Αυτά τα αυτοκίνητα
πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που
προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος
Κανονισμού.
Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:
-Ομάδα 4Χ4 – Raid: Αυτοκίνητα
παντός εδάφους (Cross – Country), με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και
βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων, βελτιωμένα
-Ομάδα 4Χ4: Αυτοκίνητα παντός
εδάφους (Cross – Country), σειράς παραγωγής, με κίνηση στους τέσσερις
τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων.
-Ομάδα SUV: Αυτοκίνητα παντός
εδάφους (Cross-country) σειράς παραγωγής με δυνατότητα κίνησης στους
τέσσερις τροχούς, χωρίς βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αυτή την
κατηγορία κατατάσσονται και όλες οι εκδόσεις του SUBARU FORESTER
Αν έχετε απορία σε ποια ομάδα ανήκετε διαβάστε τον γενικό κανονισμό ή
κάντε ένα τηλέφωνο να τα πούμε!
Η
διαδρομή;
Στο συγκεκριμένο αγώνα, η διαδρομή κινείται σε αγροτικούς και δασικούς
δρόμους, άσχημης βατότητας, σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο, ενώ αρκετά
σημεία είναι εντελώς εκτός δρόμου. Βάλτε στο πρόγραμμα μερικές ανήφορο
- κατηφόρες, αρκετά ρέματα, ένα μικρό ποτάμι, μερικά σημεία πλοήγησης
και την απίθανη φύση του Καλλίδρομου και της Οίτης και η
συνταγή είναι έτοιμη. Μέρος της διαδρομής είναι και μια χωμάτινη ευθεία
σε πεδιάδα, με τέλεια ορατότητα, μήκους περίπου 10 χιλιομέτρων, που θα
σας ξετρελάνει!
Φροντίσαμε να αποφύγουμε την άσφαλτο,
όπως "ο διάολος το λιβάνι" και έτσι τα 440 περίπου απο τα 480
χιλιόμετρα είναι σε χώμα!
Η προετοιμασία:
Φυσικά ένα σετ λάστιχα, για χρήση εκτός δρόμου, είναι το λιγότερο που
μπορείτε να τοποθετήσετε στο όχημα σας (Μοτοσικλέτα & 4Χ4).
Μοτοσικλέτες:
Στις μοτοσικλέτες το ελαστικό είναι το Α και το Ω. Οι αναβάτες θα
πρέπει να φορούν κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό (επιγονατίδες κλπ)
και φυσικά το κράνος είναι απαραίτητο!
Ουσιαστικός έλεγχος θα γίνει στα φώτα των μοτο, μια και η πρώτη,
αναμένεται
στο σημείο βραδινής ανάπαυσης, το Σάββατο το βράδυ στις 20:00, ενώ η
εκκίνηση την Κυριακή το πρωί θα γίνει στις 05:00.
Έχει υπολογιστεί ανεφοδιασμός περίπου κάθε 40-50 χιλιόμετρα.
Τη διαδρομή θα την βγάλουν και μεγάλα enduro, αρκεί να έχουν τα
κατάλληλα ελαστικά και εμπειρία. Αν έχετε μια μοτοσικλέτα, θέλετε να
έρθετε, αλλά το σκέφτεστε, κάντε ένα τηλέφωνο, να το συζητήσουμε.
Αυτοκίνητα:
«Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή
περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες. Επίσης θα πρέπει να
διαθέτουν πυροσβεστήρα σκόνης δύο (2) κιλών, ο οποίος θα πρέπει να
διαθέτει σύστημα ταχείας ελευθέρωσης και να είναι τοποθετημένος σταθερά
στο αυτοκίνητο σε τέτοιο σημείο που το πλήρωμα να μπορεί να έχει
πρόσβαση σε αυτόν από τη θέση του.
Τα ανοικτά αυτοκίνητα που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής,
υποχρεούνται να τοποθετήσουν Roll Bar εγκεκριμένου τύπου (Άρθρο 253,
παράρτημα J ΔΑΚ)»
Δηλαδή, τοποθετήστε στέρεα μέσα στο όχημα, (συνήθως κάτω από τα πόδια
του συνοδηγού), ένα πυροσβεστήρα σκόνης 2 κιλών και ελέγξτε ότι
υπάρχουν ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων για όλους τους επιβαίνοντες
(σύμφωνα με τον κανονισμό στο αυτοκίνητο μπορούν να επιβαίνουν εκτός
από τον οδηγό έως 3 συνοδηγοί).
Αν το τετρακίνητο σας είναι «ανοικτού τύπου» και δεν
διαθέτει τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής πχ willys, θα πρέπει
τοποθετήσετε Roll Bar, εγκεκριμένου τύπου, σύμφωνο με το άρθρο 253 του
παραρτήματος J, του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα.
Ένα ζευγάρι, γαλότσες, αδιάβροχο και τουλάχιστον 1 ιμάντας με 2
ναυτικά κλειδιά, είναι το λιγότερο που θα πρέπει να έχετε μαζί σας, για
κάθε περίπτωση.
Όλοι, καλό είναι να έχουν μαζί τους,
ένα φορτισμένο κινητό για επικοινωνία, σε περίπτωση ανάγκης.
Δρομοβιβλίο:
«Κάθε πλήρωμα θα εφοδιαστεί με ένα δρομοβιβλίο όπου θα
περιγράφεται λεπτομερώς η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει και η
οποία είναι υποχρεωτική επί ποινή αποκλεισμού.»
Η διαδρομή παραμένει μυστική μέχρι την ώρα της εκκίνησης, οπότε και οι
συμμετέχοντες θα παραλάβουν το δρομοβιβλίο με τις αναλυτικές οδηγίες
της κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσουν. Το δρομοβιβλίο της δεύτερης
μέρας θα το παραλάβετε στην ανασυγκρότηση το Σάββατο το βράδυ, στην
ενημέρωση αγωνιζομένων.
Κατεβάστε τις οδηγίες για το δρομοβιβλίο εδώ (PDF 159KB)
Άλλες
πληροφορίες:
- Θα υπάρχουν «σκούπες» (ουραγοί) με μοτο και τετρακίνητες.
- Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, θα υπάρχουν σημεία ελέγχου διέλευσης
(Σ.Ε.Δ.) ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα θα περάσουν από τη
διαδρομή και δεν θα κάνουν «ζαβολιές»!
-Το σημείο εκκίνησης, τερματισμού και ανασυγκρότησης είναι το
ίδιο, στη Λιβαδειά.
- Αν δεν έχετε αγωνιστική άδεια, θα μπορείτε να βγάλετε την ημέρα του
αγώνα, με κόστος 16€. Χρειάζεται μόνο το δίπλωμα σας.
- Στα τετρακίνητα, αγωνιστική άδεια θα πρέπει να έχουν (ή να βγάλουν
εκείνη την ημέρα) όλοι οι επιβαίνοντες στο όχημα. Θα μπορούν όμως να
οδηγήσουν μόνο όσοι έχουν δίπλωμα.
- Δεν μπορούν να λάβουν μέρος οχήματα με πινακίδες δοκιμής. Επίσης, αν
το όχημα δεν είναι στο όνομα του συμμετέχοντα, θα χρειαστεί επικυρωμένη
υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης από τον ιδιοκτήτη.
- Θα υπάρχουν αριθμοί, ένας για τις μοτοσικλέτες και δύο για τα
αυτοκίνητα τα οποία υποχρεωτικά θα πρέπει να τοποθετήσετε στα οχήματα
σας στα σημεία που θα σας υποδείξει η οργάνωση. Επίσης υποχρεωτική θα
είναι η τοποθέτηση των σημάτων των χορηγών του αγώνα.
- Με τη συμμετοχή σας θα πρέπει να αναφέρετε και την κατηγορία του
οχήματος σας. Παρόλαυτα η οργάνωση θα σας κατατάξει στην κατηγορία που
ανήκει το όχημα σας.
- Στην εκκίνηση θα παραλάβετε μια κάρτα χρονομέτρησης, την οποία είστε
υποχρεωμένοι να διατηρήσετε σε καλή κατάσταση, να την παραδίδετε για
σφράγιση στους κριτές του αγώνα και να την παραδώσετε στο τέλος. Σε
περίπτωση, απώλειας, παραποίησης η καταστροφής, είστε αυτομάτως εκτός
αγώνα.
- Ο
διοικητικός έλεγχος θα αφορά έλεγχο των εγγράφων που αναφέρονται
στον συμπληρωματικό κανονισμό:
― αγωνιστικές άδειες (licence, αν δεν έχετε θα
βγάλετε επιτόπου)
― άδειες οδήγησης
― πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του οχήματος
― διάφορες εξουσιοδοτήσεις
― ασφάλεια οχήματος
- «Τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της οργανωτικής επιτροπής δεν
εφεσηβάλονται.» Δηλαδή: Μην έρθετε «ζεστοί» για
ενστάσεις.... Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το παιχνίδι σε .... φιλικούς
τόνους.
- Λάσπη δεν αναμένουμε ! Τέλος Απριλίου, είναι μάλλον απίθανο να
βρέχει! Δυο αγώνες κάναμε και δεν τη βρήκαμε, λέτε να τη βρούμε τώρα;
Γιαυτό και σχεδιάσαμε μια προκλητική διαδρομή με σκέψη πάντα το στεγνό,
έδαφος.... Έτσι και βρέξει..... θα κάνουμε πάρτυ!
- Η εκκίνηση το Σάββατο, θα γίνει με βάση τους αριθμούς συμμετοχής.
Την Κυριακή, η εκκίνηση θα γίνει με βάση την κατάταξη της προηγούμενης
μέρας.
Και…. που είναι ο κανονισμός;
Εδώ θα βρείτε τον γενικό κανονισμό του αγώνα (PDF 0,4MB): Γενικός Κανονισμός
Εδώ θα βρείτε τον ειδικό κανονισμό του αγώνα (PDF 0,2MB): Ειδικός Κανονισμός
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να
τηλεφωνήσετε να τα πούμε ζωντανά στο 697 4095312 (Σπύρος Κατσιμαλής)
Και….
μετά;
Αν σκεφτόσασταν να πάρετε μέρος σε κάποιο αγώνα, πολύ καιρό, είτε με τη
μοτοσικλέτα σας, είτε με το τετρακίνητό σας, αλλά τα έξοδα
προετοιμασίας, συμμετοχής, μερικές φορές ζημιών και η δυσκολία τους,
σας απέτρεπαν, αυτή είναι η ευκαιρία σας.
Οι αγώνες αντοχής, είναι αυτό ακριβώς: αγώνες αντοχής και
προσανατολισμού, σε μεγάλες διαδρομές, που γίνονται σε δύσκολους μεν,
αλλά βάτους δρόμους, χωρίς ανυπέρβλητα εμπόδια.
Οδηγείτε με το ρυθμό σας, γνωρίζετε νέα μέρη και υπάρχει και το
κερασάκι στο τέλος, αν πήγατε καλά να πάρετε και ένα κυπελλάκι.
Αυτός θα είναι ο τελευταίος αγώνας μέχρι το φθινόπωρο, όπου θα
ακολουθήσουν οι:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ (διήμερος Πελοπόννησος) στα μέσα Οκτωβρίου.
Trail Ride – Raid Ροδόπης στη Δράμα, διήμερος στις 6 & 7 Νοεμβρίου.
Οι αγώνες αντοχής (trail ride – raid)
δεν είναι ούτε αγώνες ENDURO, ούτε Trial και ουδεμία σχέση με αυτούς
έχουν, ούτε σκοπός τους είναι να αποκτήσουν / αναμιχθούν.
Διαμονή;
Το βράδυ του Σαββάτου, θα είναι πολύ μικρό, μια και η εκκίνηση θα γίνει
την Κυριακή νωρίς το πρωί.
Σημαντικός, λοιπόν παράγοντας θα είναι ο καλός ύπνος.
Υπάρχει η λύση της σκηνής δίπλα στο όχημα στο χώρο της ανασυγκρότησης,
(Πηγές Κρύας) ή του ξενοδοχείου.
Τα ξενοδοχεία που μας κάνουν προσφορά είναι:
Ξενοδοχείο Ερατώ: τηλ.
22610-20352, 50€ δίκλινο με
πρωινό, 15 δωμάτια
Ξενοδοχείο Φίλλιπος: τηλ.
22610-24189, 53€ δίκλινο με
πρωινό, 60 δωμάτια
Ρυθμίση
χιλιομετρητή
Αρχή 0.0km
Κατεβαίνοντας τη Συγγρού, αμέσως μόλις περάσετε τη διασταύρωση
με τη Φραντζή, δεξιά πριν το συνεργείο της Citroen, ενδιάμεσα στην
πινακίδα ορίου ταχύτητας 70 και την κολώνα του τρόλεϊ, υπάρχει στο
ρείθρο του πεζοδρομίου, μαρκάρισμα με λευκό σπρέι και ένδειξη 0.0. Μηδενίστε και ακολουθήστε την
δεξιά λωρίδα (μην αρχίσετε τις προσπεράσεις και τα ζιγκ-ζακ ενδιάμεσα
στα αυτοκίνητα.
1.0 km
Συγγρού 176, αμέσως μετά την υπόγεια διάβαση και πριν τη στάση υπάρχει
στο ρείθρο του πεζοδρομίου μαρκάρισμα 1.0
2.0 km
Συγγρού 250, στον τηλεφωνικό θάλαμο πριν τη στάση μαρκάρισμα 2.0
3.0 km
Στη Smart, πριν την στροφή για Αμφιθέας, αμέσως μετά την κολώνα υπάρχει
μαρκάρισμα 3.0
Όσοι έρθουν απο επαρχία θα ενημερωθούν το πρωϊ του Σαββάτου, για τα
σημεία ελέγχου στη Λιβαδεία.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
4Χ4 (39) - 20/4/2004
ΑΡΙΘΜΟΣ
|
ΟΜΑΔΑ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
|
ΟΔΗΓΟΣ
|
ΣΥΝ
Α'
|
ΣΥΝ
Β'
|
ΣΥΝ
Γ'
|
ΟΧΗΜΑ
|
101
|
Τσ[ζζσ]ιπούρα 2
|
Νίκας Νίκος
|
-
|
-
|
-
|
Nissan X-Trail
|
102
|
Μυλωνάς Σ.
|
Μυλωνάς "DENIS" Σάββας
|
Μισαηλίδης "DONALD" Χάρης
|
-
|
-
|
KIA Sportage
|
103
|
Κουτάς Γ.
|
Κουτάς Γεώργιος
|
Δολιανίτη Άντα
|
-
|
-
|
Land Rover 110
|
104
|
ΡΟΜΠΕΣ ΤΕΑΜ 1
|
Ψωμόπουλος Δημήτρης
|
Αντζουλάτος Νίκος
|
-
|
-
|
Pajero Pinin
|
105
|
Stratego Adventure Team 1
|
Σταθάκος "Dista" Δημήτρης |
-
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
106
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Κυλίτης Αντώνης |
Λιακάκης
|
-
|
-
|
Jeep Cherokee |
107
|
ΡΟΜΠΕΣ ΤΕΑΜ 2
|
Ψωμόπουλος Λάζαρος
|
Αντωνιάδης Σωτήρης
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
108
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Αθανασίου "Tetrakinisi"
Ιωάννης
|
Αθανασίου Κωνσταντίνα
|
Κουμαριανός
|
-
|
Land Rover 110
|
109
|
Raging Pussies
|
Ερρίπης "^BOOMBOOM"
Ιωάννης
|
Βουτηράκης "Pads" Παντελής
|
-
|
-
|
Suzuki Jimny
|
110
|
4Χ4 Magazine
|
Δελής Ιωάννης
|
Βιρβίλης Μάριος
|
-
|
-
|
Mitsubishi Pajero
|
111
|
Hellenic Jimny Club
|
Κανελλόπουλος "chriska"
Χρήστος |
Δημήτρης "Kadim"
Καλεκωνσταντινόπουλος |
-
|
-
|
Suzuki Jimny Sport |
112
|
Los Locos Grandes
|
Γαμβρούλης "ΠΕΙΡΑΤΗΣ"
Γιώργος
|
Μαρτζούκου "ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΣΑ"
Αφροδίτη
|
Γαμβρούλης "EL HYMADOR"
Κώστας
|
-
|
Daihatsu Terios
|
113
|
Stratego Adventure Team 2
|
Κυπριανού "Tazmania"
Γιώργος
|
Χατζηβασίλογλου "Tazlady"
Μαριάνθη
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
114
|
Τσ[ζζσ]ιπούρα 1
|
Κόρκας "DARNEL L/R 110"
Παύλος
|
Οικονόμου Άρης
|
-
|
-
|
Land Rover 110
|
115
|
Τσ[ζζσ]ιπούρα 3
|
Τσεκουρλούκης Γιώργος
|
-
|
-
|
-
|
Land Rover 90
|
116
|
Φίλης Π.
|
Φίλης "TALIBAN" Πέτρος
|
-
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
117
|
"ΧΩΡΟΣ" Συνεργαζόμενοι Μηχανικοί
|
Καραγιάννης Μανόλης
|
Καραγιάννης Σταμάτης
|
-
|
-
|
Suzuki Jimny
|
118
|
Καρέτσος Σ.
|
Καρέτσος "Konnectoras"
Σεραφείμ
|
Δημητρού Κω/να
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
119
|
Βαλαβάνης Μ.
|
Βαλαβάνης Μάριος
|
Μαγγανά Ελένη
|
-
|
-
|
Jeep M38 A1
|
120
|
Κεσάνογλου Σ.
|
Κεσάνογλου "ΑΝΕΜΟΣ" Σάββας
|
Σαμαρά Δέσποινα
|
-
|
-
|
Opel Frontera
|
121
|
X-treme 4x4 Team 1
|
Τσούκας Βαγγέλης
|
Λιγνός Μάνος
|
-
|
-
|
Jeep Cherokee
|
122
|
X-treme 4x4 Team 2
|
Γιαννακόπουλος Αθανάσιος
|
Γρέγος Κωστής
|
-
|
-
|
Jeep Wrangler
|
123
|
X-treme 4x4 Team 3
|
Πισκοπάκης Αντώνιος
|
Τσουβελέκας Δημήτριος
|
-
|
-
|
Mitsubishi Pinin |
124
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Παπαγιαννακόπουλος
Κωνσταντίνος
|
Μανουσάκης
|
-
|
-
|
Land Rover 90
|
125
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Γιαννακούλης Δημήτρης |
Μπουρέλος
|
-
|
-
|
Mitsubishi L200
|
126
|
Σουριάς Ν.
|
Σουριάς Νίκος
|
Ευσταθίου Κώστας
|
-
|
-
|
Daihatsu Terios
|
127
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Αναστασιάδης Ιωάννης
|
Κατιμερτζής
|
-
|
- |
Land Rover 90 |
128
|
Ιχνηλάτης "ADVENTURE CLUB"
|
Λεμπέσης Θ. |
Φαλιέρος Χ.
|
-
|
-
|
Suzuki Vitara
|
129
|
Αρβανίτου Α.
|
Αρβανίτου Αλέξανδρος
|
Αποστολοπούλου Μαρία
|
-
|
-
|
Mitsubish Pinin
|
130
|
Κουνέλης Μ.
|
Κουνέλης Μάριος |
-
|
-
|
- |
Mitsubish Pajero
|
131
|
Στεφανόπουλος Ν.
|
Στεφανόπουλος Νικόλαος
|
Χαραλαμπίδης Χάρης |
-
|
-
|
Suzuki Vitara
|
132
|
Leaseplan Racing Team
|
Αναστασάτος "Πιτσικρακης"
Γιώργος
|
-
|
-
|
-
|
2CV 4X4
|
133
|
ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ
|
Τουρναβίτης Κων/νος
|
Δερματόπουλος Γεώργιος
|
-
|
-
|
2CV 4X4
|
134
|
Βασιλειάδης Α.
|
Βασιλειάδης Αλέξανδρος
|
Βασιλειάδης Κωνσταντίνος
|
-
|
-
|
Suzuki Samurai
|
135
|
www.Supercup5X5.gr
|
Κωνσταντινίδης Παναγιώτης
|
Θεοδοσιάδης Γρηγόρης
|
-
|
-
|
Daewoo Musso
|
136
|
Δουράκος Σ.
|
Δουράκος Σπύρος
|
-
|
-
|
-
|
Nissan X-Trail
|
137
|
Χαβούζης Μ.
|
Χαβούζης Μιχάλης
|
Παπαδοπούλου Ελένη
|
-
|
-
|
KIA Sportage
|
138
|
Δρόσος Χ.
|
Δρόσος Χρήστος
|
Μαρκόπουλος Δημήτρης
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
139
|
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
|
Κιούσης Κωνσταντίνος
|
Παγουράς Κωνσταντίνος
|
-
|
-
|
Suzuki Vitara
|
140
|
Στρίβουμε αλλά χανόμαστε
|
Πολυτάρχου Γιώργος
|
Σουλιώτης Γιάννης
|
-
|
-
|
Lada Niva
|
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΤΟ (30) - 20/4/2004
ΑΡΙΘΜΟΣ
|
ΟΜΑΔΑ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
|
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
|
ΜΟΤΟ
|
1
|
0300 Racing Team, Δίτροχο,
Motul, Michelin
|
Αθανασουλόπουλος "DOC" Δημήτρης
|
YAMAHA WR250f
|
2
|
Enduro.gr
|
Βάγγερ Ιωσήφ
|
KTM LC4 620
|
3
|
Σούλιος Α.
|
Σούλιος Αντώνης
|
KTM 640 ADV
|
4
|
Ψωφάκης QUAD
|
Ψωφάκης "Raptor" Αλέξανδρος
|
YAMAHA Raptor 660 Quad
|
5
|
Off-Road.gr - Δράμα Team 1
|
Μιχαηλίδης "PINO" Συμεών
|
SUZUKI DRZ 400R
|
6
|
Θεόδωρος Ζ.
|
Θεόδωρος Ζήσης
|
HONDA XR250s
|
7
|
Μεγαλοοικονόμου Δ.
|
Μεγαλοοικονόμου Δ.
|
HQV TC570
|
8
|
Μελλισιανός Θ.
|
Μελλισιανός Θανάσης
|
YAMAHA WR 426
|
9
|
Επιτροπάκης Α.
|
Επιτροπάκης "EPITAL" Αλέξανδρος
|
HONDA XR 250
|
10
|
ART METRON "1"
|
Κανελλέας "METRON-SINISALO"
Σταύρος
|
HONDA XR650R
|
11
|
ART METRON "2"
|
Χαραλαμπόπουλος Βασίλης
|
YAMAHA WR250f
|
12
|
Βασιλακόπουλος ΧΟΥ ΒΟΥ 000 ΝΟΥ
ΡΟΥ -000
|
Βασιλακόπουλος "ΧΟΥ ΒΟΥ" Χρήστος
|
ΚΤΜ 660 RALLYE
|
14
|
Δροσόπουλος Κ.
|
Δροσόπουλος Κώστας
|
SUZUKI DR650
|
15
|
Βεζύρης Γ.
|
Βεζύρης Γ.
|
SUZUKI DRZ400
|
16
|
Δράμπας Ι.
|
Δράμπας "SeNNinhA" Ιωάννης
|
BMW 650 Dakar
|
17
|
HUSABERG HELLAS
|
Τασούλης Χρήστος
|
HUSABERG FE450e
|
18
|
EXTRA PRODUCTS
|
Χαροκόπος Βαγγέλης
|
KTM 640 ADV
|
19
|
Πορίχης Μ.
|
Πορίχης Μανόλης
|
HUSABERG FE501
|
20
|
Off-Road.gr - Δράμα Team 2
|
Κολοβός Ιωάννης
|
KTM 250 EXC
|
21
|
Μπαλτόπουλος Γ.
|
Μπαλτόπουλος Γεώργιος
|
KTM 640 ADV
|
22
|
Kerasi Club "1"
|
Χουσιάδας Γιώργος
|
KTM 640 ADV
|
23
|
Kerasi Club "2"
|
Μωραϊτης "Ο Γοργορόφτερος Αετός
της Ρούμελης" Δημήτρης
|
KTM 640 ADV
|
24
|
Καμπιώτης Μ.
|
Καμπιώτης Μπάμπης
|
KTM LC4 640
|
25
|
ΡΟΜΠΕΣ ΤΕΑΜ
|
Τρίμπος Ηλίας
|
ΥΑΜΑΗΑ TTR 600
|
26
|
DirtManiac "1"
|
Τσουπαρόπουλος Βασίλης
|
SUZUKI DRZ400
|
27
|
DirtManiac "2"
|
Λαζαρίδης Μιχάλης
|
SUZUKI RMX250
|
28
|
Γνήσιος Γ.
|
Γνήσιος "Ο ΤΟΥΜΠΑΣ" Γαβριήλ
|
KAWASAKI KLR650
|
29
|
Αργυράκης Γ.
|
Αργυράκης "TWISTER" Γιώργος
|
YAMAHA TTR600R
|
30
|
Dirty MOTO WASH - ΣΥΜΟΦΕ
|
Τσέλιος "ΓΛΥΚΑΣ" Θανάσης
|
KTM 640 ADV
|
31
|
Οικονομάκος Γ.
|
Οικονομάκος Γιώργος
|
HUSABERG 550e
|
32
|
Παπαευθυμίου Α.
|
Παπαευθυμίου Αλέξανδρος
|
Kawasaki KLR 650
|
To
Off-Road.gr χρησιμοποιεί χάρτες της
Η
καταχώρηση στο MOTO
ΜΟΥ .... ΜΥΡΙΖΕΙ DAKAR!!
Η καταχώρηση στο DRIVE
More articles
|
|
| |
|