| |
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1... πάμε!
Δέκα ημέρες απομένουν μέχρι την εκκίνηση Ράλλυ Ακρόπολις 2004, 6ου
αγώνα του – ιδιαίτερα συναρπαστικού και φέτος – Παγκόσμιου
Πρωταθλήματος Ράλλυ...
Αθήνα 24 Μαΐου 2004: σε Συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα στο Ζάππειο
Μέγαρο παρουσιάστηκε το πρόγραμμα του Ράλλυ Ακρόπολις 2004, 6ου αγώνα
του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Παράλληλα, οι δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν πλήρως για το χαρακτήρα του
αγώνα καθώς και για τις νέες δυνατότητες που δίνονται στους θεατές για
την παρακολούθησή του.
Στη Συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκε ο Υπουργός Μεταφορών &
Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι θα βρίσκεται
κοντά στο μεγάλο εθνικό μας αγώνα με κάθε τρόπο και ευχήθηκε στην ΕΛΠΑ
έναν επιτυχημένο αγώνα που να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα, ενόψει
μάλιστα των Ολυμπιακών Αγώνων.
Στο πάνελ μίλησαν ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα και
Πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Βασίλης Δεσποτόπουλος, η αλυτάρχης κα. Ανίτα
Πασαλή και ο υπεύθυνος για την εμπορική αξιοποίηση του αγώνα κ. Κώστας
Λαμάρης.
Η πανηγυρική εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις 2004 θα γίνει την Πέμπτη 3
Ιουνίου στις 18:45 για πρώτη φορά στη Λιλαία και η δράση, για πληρώματα
και θεατές, θα ξεκινήσει αμέσως μετά (στις 19:00) με τη διεξαγωγή της
1ης υπερειδικής του αγώνα.
Ο τερματισμός θα γίνει, όπως και πέρυσι, στο Εκθεσιακό Κέντρο Λαμίας
την Κυριακή 6 Ιουνίου, στις 14:53. Ο τριήμερος αγώνας αποτελείται από
22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 377,13 χλμ. ενώ το συνολικό μήκος
των διαδρομών του φτάνει τα 1438,48 χλμ.
Σχετικά με το πώς
ανταποκρίνεται η οργάνωση του αγώνα στη νέα εποχή,
μετά τον εορτασμό των 50 χρόνων πέρυσι, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής
Επιτροπής του αγώνα και Πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Δεσποτόπουλος είπε:
«Η διοργάνωση ενός αγώνα του
παγκόσμιου πρωταθλήματος είναι μία περίπλοκη υπόθεση η οποία συναντά
όλο και περισσότερες απαιτήσεις. Τα διεθνή στάνταρ ανεβαίνουν κάθε
χρόνο και ο ανταγωνισμός από νέες χώρες που μπαίνουν στο ημερολόγιο του
WRC είναι μεγάλος.
Η επιτυχία μιας τέτοιας διοργάνωσης
εξαρτάται, λοιπόν, από τον επαγγελματισμό όλων όσοι εμπλέκονται σ’
αυτή, από τον αλυτάρχη μέχρι τον τελευταίο κριτή. Η επαρκής
χρηματοδότηση του αγώνα, από την άλλη, είναι κλειδί για την επιτυχία
του, δεδομένου ότι οι οργανωτικές απαιτήσεις σε ανθρώπινο και
υλικοτεχνικό δυναμικό, αυξάνονται κάθε χρόνο.
Φέτος, λοιπόν, θελήσαμε να δώσουμε
ένα περισσότερο επιχειρηματικό χαρακτήρα στον εθνικό μας αγώνα, γι’
αυτό και ξεκινήσαμε μία στενή συνεργασία με τον κ. Κώστα Λαμάρη, έναν
άνθρωπο που έχει μεγάλη εμπειρία από διοργανώσεις του μηχανοκίνητου
αθλητισμού, αλλά και απτή σχέση με την αγορά.
Φέτος, έχει γίνει μόνο η αρχή. Τα
αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας θα φανούν στα επόμενα χρόνια».
Ο κ. Δεσποτόπουλος μίλησε και για τις νέες δυνατότητες παρακολούθησης
που θα έχουν φέτος οι θεατές του αγώνα τονίζοντας ότι:
«η πρόσβαση στις ε.δ. και στο σέρβις παρκ είναι και θα παραμείνει
ελεύθερη για τους θεατές γιατί ας μην ξεχνάμε ότι το Ράλλυ Ακρόπολις
ανήκει – και πρέπει να ανήκει – σε όλους χωρίς αντίτιμο, αντίθετα με
την τάση που επικρατεί διεθνώς.
Από την άλλη, το εισιτήριο για την υπερειδική είναι στα ίδια περυσινά
επίπεδα ενώ για όσους επιζητούν ιδιαίτερη φιλοξενία, έχουμε φροντίσει
να εγκαταστήσουμε τέντες VIP σε επιλεγμένες ειδικές διαδρομές και στη
Λιλαία».
Στη συνέχεια, η αλυτάρχης του αγώνα κα. Ανίτα Πασαλή, παρουσίασε
αναλυτικά το πρόγραμμα και τη διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις 2004,
εξήγησε τη διαδικασία του flexi service που θα δούμε για πρώτη φορά
φέτος και έδωσε – όπως πάντα – ιδιαίτερη έμφαση, τόσο στην ασφάλεια
πληρωμάτων και θεατών, όσο και στην προστασία της φύσης, στις περιοχές
απ’ όπου διέρχεται ο αγώνας. Σχετικά με τη μορφή του Ράλλυ Ακρόπολις
2004, η κα Πασαλή είπε:
«Καταρχήν, πρόθεσή μας ήταν
φέτος να προσθέσουμε περισσότερες νέες ειδικές διαδρομές με στόχο να
τονίσουμε το ενδιαφέρον των πληρωμάτων και να προσφέρουμε ακόμη
περισσότερο θέαμα στους θεατές.
Όμως, ο περιορισμένος χρόνος που
έχουν τα πληρώματα για αναγνωρίσεις – την Τετάρτη και την Πέμπτη, όπως
ορίζουν οι φετινοί κανονισμοί – μας υποχρέωσαν να επανέλθουμε σε μία
πιο γνώριμη μορφή αγώνα, ο οποίος, όμως, παραμένει – κατά γενική
ομολογία – ένας από τους συναρπαστικότερους ολόκληρου του
πρωταθλήματος».
Αναφερόμενη στη διαδικασία της εκκίνησης στη Λιλαία και στη διεξαγωγή
της υπερειδικής, τρεις φορές μάλιστα, η κα Πασαλή δήλωσε:
«Δεδομένου ότι ήταν πρακτικά
αδύνατο – λόγω του φορτωμένου προγράμματος της Πέμπτης - να φέρουμε τα
πληρώματα στην Αθήνα για την εκκίνηση, επιλέξαμε το χώρο της Λιλαίας ως
το ιδανικό σημείο εκκίνησης του Ράλλυ Ακρόπολις 2004 και αποφασίσαμε να
συνδυάσουμε την τελετή με πραγματική δράση από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Έτσι, τα πληρώματα, αφού περνούν τη
ράμπα της εκκίνησης, θα δίνουν αμέσως μάχες μεταξύ τους μπροστά στα
μάτια χιλιάδων θεατών. Όσον αφορά δε την ομαλή διεξαγωγή της
υπερειδικής, με την πείρα που έχουμε αποκτήσει, να είστε σίγουροι ότι
τα περυσινά προβλήματα δεν θα επαναληφθούν».
Το λόγο στη συνέχεια πήρε ο κ. Λαμάρης, ο οποίος αναφέρθηκε στη
δυναμική που έχει σήμερα το Ράλλυ Ακρόπολις ως «εργαλείο»
προβολής και διαφήμισης για ελληνικές και διεθνείς εταιρίες. Για τη
φιλοξενία των θεατών στην υπερειδική και στις ε.δ., ο κ. Λαμάρης είπε:
«θα ήθελα να επιβεβαιώσω
άπαντες ότι η φιλοξενία των θεατών θα είναι άψογη. Στην υπερειδική,
συγκεκριμένα, όλοι οι θεατές θα κάθονται σε αριθμημένες θέσεις και οι
θέσεις πάρκινγκ που έχουν προβλεφτεί είναι υπεραρκετές. Επίσης, δίνουμε
φέτος τη δυνατότητα σε όσους δεν έχουν αυτοκίνητο, να πραγματοποιήσουν
μονοήμερες εκδρομές με λεωφορεία προς την υπερειδική, από την Αθήνα, τη
Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα και τη Λαμία, με πολύ χαμηλό εισιτήριο.
Τέλος, τόσο στη Λιλαία όσο και σε
επιλεγμένες ειδικές διαδρομές, δίνουμε τη δυνατότητα φιλοξενίας VIP σε
όσους θεατές επιζητούν το κάτι παραπάνω, ενώ τα ταξιδιωτικά πακέτα μίας
έως τεσσάρων ημερών που προσφέραμε, δίνουν άλλη διάσταση σ’ αυτό που
λέμε παρακολούθηση του αγώνα».
Τέλος, ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου, κ. Α. Τεμπερίδης, παρουσίασε το
ημερήσιο πρόγραμμα του Acropolis Rally Radio 98,5 που θα εκπέμπει – για
πρώτη φορά φέτος - σε απευθείας μετάδοση από το σέρβις παρκ της Λαμίας,
σε συνεργασία με τον τοπικό σταθμό «Κανάλι ΕΝΑ», καθ’ όλη
τη διάρκεια του αγώνα.
Με την αιγίδα: Νομαρχίας
Φθιώτιδος , Νομαρχίας Φωκίδος, Δήμου Λαμίας, Πανελλήνιας Έκθεσης
Λαμίας, Εμπορικού Επιμελητηρίου Λαμίας, Δήμου Παρνασσού
Χορηγοί: Renault, Europcar
Χορηγοί Υπερειδικής Λιλαίας: Marlboro, Εγνατία Ασφαλιστική, Puma, Shell
Helix, Renault Υποστηρικτές: Kia Motors, Σ.Ε.Α.Α., Shell Helix
Επίσημοι προμηθευτές: Υγεία,
Inmarsat, Χάρτες Road, Ζαγόρι
Χορηγοί Επικοινωνίας: Men’s
Health, Acropolis Radio (ENA Plus) 98,5
Επίσημο site του αγώνα: http://www.acropolisrally.gr
Χάρτης του αγώνα
Με "κλικ" μεγαλώνει
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
|
|
|
|
|
|
|
FIA
|
|
ΑΑ
|
No
|
|
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
|
ΕΘΝ.
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
ΕΘΝ.
|
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
|
ΟΜΑΔΑ
|
Priority
|
|
|
1
|
5
|
M
|
MARLBORO PEUGEOT TOTAL
|
F
|
GRÖNHOLM Marcus -
RAUTIAINEN Timo
|
FIN/FIN
|
PEUGEOT 307
|
A/8
|
1
|
|
2
|
3
|
M
|
CITROEN - TOTAL
|
F
|
LOEB Sébastien - ELENA
Daniel
|
F/MC
|
CITROEN Xsara
|
A/8
|
1
|
|
3
|
7
|
M
|
FORD MOTOR Co Ltd
|
GB
|
MARTIN Markko - PARK Michael
|
EE/GB
|
FORD Focus RS WRC 04
|
A/8
|
1
|
|
4
|
1
|
M
|
555 SUBARU WORLD RALLY TEAM
|
GB
|
SOLBERG Petter - MILLS Philip
|
N/GB
|
SUBARU Impreza WRC 2004
|
A/8
|
1
|
|
5
|
4
|
M
|
CITROEN - TOTAL
|
F
|
SAINZ Carlos - MARTI Marc
|
E/E
|
CITROEN Xsara
|
A/8
|
1
|
|
6
|
8
|
M
|
FORD MOTOR Co Ltd
|
GB
|
DUVAL François - PREVOT
Stephane
|
B/B
|
FORD Focus RS WRC 04
|
A/8
|
1
|
|
7
|
6
|
M
|
MARLBORO PEUGEOT TOTAL
|
F
|
ROVANPERÄ Harri -
PIETILAINEN Risto
|
FIN/FIN
|
PEUGEOT 307
|
A/8
|
1
|
|
8
|
2
|
M
|
555 SUBARU WORLD RALLY TEAM
|
GB
|
HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
|
FIN/FIN
|
SUBARU Impreza WRC 2004
|
A/8
|
1
|
|
9
|
14
|
|
SUPSET
|
FIN
|
TUOHINO Janne - AHO Jukka
|
FIN/FIN
|
FORD Focus WRC 02
|
A/8
|
2
|
|
10
|
9
|
M
|
MITSUBISHI MOTORS MOTOR SPORTS
|
GB
|
PANIZZI Gilles - PANIZZI
Hervé
|
F/F
|
MITSUBISHI Lancer WRC 04
|
A/8
|
1
|
|
11
|
15
|
|
VALIMAKI JUSSI
|
FIN
|
VALIMAKI Jussi - HONKANEN Jakke
|
FIN/FIN
|
HYUNDAI Accent WRC
|
A/8
|
2
|
|
12
|
16
|
|
BOZIAN RACING
|
F
|
CARLSSON Daniel - ANDERSSON
Mattias
|
S/S
|
PEUGEOT 206 WRC |
A/8
|
2
|
|
13
|
10
|
M |
MITSUBISHI MOTORS MOTOR SPORTS
|
GB
|
SOLA Daniel - AMIGO Xavier
|
E/E
|
MITSUBISHI Lancer WRC 04
|
A/8
|
1
|
|
14
|
11
|
|
SKODA
|
CZ
|
SCHWARZ Armin - HIEMER Manfred
|
D/D
|
SKODA Fabia WRC
|
A/8
|
2
|
|
15
|
12
|
|
SKODA
|
CZ
|
GARDEMEISTER Toni - LUKANDER
Paavo
|
FIN/FIN
|
SKODA Fabia WRC |
A/8
|
2
|
|
16
|
17 |
|
BOZIAN RACING
|
F
|
VOUILLOZ Nicolas - GIRAUDET
Denis
|
F/F
|
PEUGEOT 206 WRC
|
A/8
|
2
|
|
17
|
18 |
|
STOHL MANFRED |
A
|
STOHL Manfred - Ms MINOR Ilka |
A/A
|
FORD FOCUS WRC |
A/8
|
2
|
|
18
|
19 |
|
WARMBOLD ANTONY |
D
|
WARMBOLD Antony - Ms PRICE
Gemma |
D/GB
|
FORD Focus RS WRC 02 |
A/8
|
2
|
|
19
|
20 |
|
BERES JOSEF |
SK
|
BERES Josef - STARY Petr |
SK/CZ
|
HYUNDAI Accent WRC |
A/8
|
2
|
|
20
|
21 |
|
KRESTA ROMAN |
CZ
|
KRESTA Roman - TOMANEK Jan |
CZ/CZ
|
FORD Focus RS WRC 02 |
A/8
|
2
|
|
21
|
22 |
|
AS DRIVER |
GB
|
GINLEY Alistair - KENNEDY Rory |
GB/IRL
|
SUBARU IMPREZA WRC 03 |
A/8
|
2
|
|
22
|
23 |
|
EGNATIA ASFALISTIKI SA |
GR
|
VOVOS Aris - "EL - EM" |
GR/GR
|
FORD Focus WRC 03 |
A/8
|
2 |
|
23
|
24 |
|
VIITA JARI |
FIN
|
VIITA Jari - HANTUNEN Timo |
FIN/FIN
|
FORD Focus RS WRC 03 |
A/8
|
2 |
|
24
|
25 |
|
PAPADIMITRIOU JOHN |
GR
|
PAPADIMITRIOU John - HARRYMAN
Allan |
GR/IRL
|
FORD Focus WRC 03 |
A/8
|
2 |
|
25
|
26 |
|
BOZIAN RACING |
F
|
PEREZ COMPANC Luis - VOLTA
Jose-Maria |
RA/RA
|
PEUGEOT 206 WRC |
A/8
|
|
|
|
26
|
39
|
|
BERNARDI NICOLAS
|
F
|
BERNARDI Nicolas - FORTIN
Jean-Marc
|
F/B
|
RENAULT Clio Super 1600
|
A/6
|
3
|
|
27
|
32
|
|
AAVA URMO |
EE
|
AAVA Urmo - SIKK Kuldar
|
EE/EE
|
SUZUKI Ignis Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
28
|
36
|
|
MEEKE KRIS |
GB
|
MEEKE Kris - PATTERSON Chris |
GB/GB
|
OPEL Corsa Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
29
|
34
|
|
BROCCOLI ALESSANDRO |
RSM
|
BROCCOLI Alessandro - AGNESE
Giovanni |
RSM/I
|
FIAT Punto Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
30
|
51
|
|
COLS LARRY |
B
|
COLS Larry - GODDE Filip |
B/B
|
RENAULT Clio Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
31
|
31
|
|
BALDACCI MIRCO |
RSM
|
BALDACCI Mirco - BERNACCHINI
Giovanni |
RSM/I
|
SUZUKI Ignis Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
32
|
37
|
|
CECCHETTINI LUCA |
I
|
CECCHETTINI Luca - ARENA Nicola |
I/I
|
RENAULT Clio Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
33
|
45
|
|
ANDERSSON PER-GUNNAR |
S
|
ANDERSSON Per-Gunnar-ANDERSSON
Jonas |
S/S
|
SUZUKI Ignis Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
34
|
42
|
|
BIASION MATHIEU |
F
|
BIASION Mathieu - DOMENECH Eric |
F/F
|
FIAT Punto Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
35
|
33
|
|
WILKS GUY |
GB
|
WILKS Guy - PUGH Phil |
GB/GB
|
SUZUKI Ignis Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
36
|
35
|
|
KATAJAMAKI KOSTI
|
FIN
|
KATAJAMAKI Kosti - ALANNE Timo |
FIN/FIN
|
SUZUKI Ignis Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
37
|
38
|
|
FEGHALI ABDO |
RL
|
FEGHALI Abdo - MATAR Joseph
|
RL/RL
|
FORD Fiesta Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
38
|
40
|
|
CHICHERIT GUERLAIN |
F
|
CHICHERIT Guerlain - BAUMEL
Matthieu |
F/F
|
CITROEN Saxo Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
39
|
41
|
|
BARRATT NATALIE |
GB
|
Ms BARRATT Natalie -
WILLIAMSON Carl |
GB/GB
|
RENAULT Clio Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
40
|
43
|
|
LATVALA JARI-MATTI |
FIN
|
LATVALA Jari-Matti - ANTTILA
Miikka |
FIN/FIN
|
FORD Fiesta Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
41
|
44
|
|
SCORCIONI ALAN |
I
|
SCORCIONI Alan - DADDOVERI
Massimo |
I/I
|
FIAT Punto Super 1600
|
A/6
|
3
|
|
42
|
46
|
|
PONS XAVIER |
E
|
PONS Xavier - JULIA Oriol |
E/E
|
FIAT Punto Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
43
|
47
|
|
TABATON LUCA |
I
|
TABATON Luca - Ms ROVEGNO
Gisella |
I/I
|
FIAT Punto Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
44
|
48
|
|
RAUTENBACH CONRAD |
ZW
|
RAUTENBACH Conrad - STURLA Tim |
ZW/GB
|
OPEL Corsa Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
45
|
49
|
|
BETTI LUCA |
I
|
BETTI Luca - DEL GRANDE Paolo |
I/I
|
PEUGEOT 206 Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
46
|
50
|
|
MARSHALL OLLY
|
GB
|
MARSHALL Olly - PARRY Craig |
GB/GB
|
RENAULT Clio Super 1600 |
A/6
|
3
|
|
|
47
|
61 |
|
DAVID SUTTON CARS LTD |
GB
|
BLOMQVIST Stig - Ms GONI Ana
|
S/YV
|
SUBARU Impreza WRX STI |
N/4
|
|
|
48
|
62 |
|
TSOLAKIDIS SOCRATIS |
GR
|
TSOLAKIDIS Socratis - PAVLIDIS
Socratis |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 7 |
N/4
|
|
A
|
49
|
63 |
|
HATZITSOPANIS PANAYIOTIS |
GR
|
HATZITSOPANIS Panagiotis - |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 7 |
N/4
|
|
A |
50
|
64 |
|
PETALIDIS THEODOROS |
GR
|
PETALIDIS Theodoros -
SAMARTZIS Ioannis |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 7 |
N/4
|
|
A
|
51
|
65 |
|
APOSTOLOU KOSTAS |
GR
|
APOSTOLOU Kostas - BELLAS
Dionissis |
GR / GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 6 |
A/8
|
|
A
|
52
|
66 |
|
AL-QASSIMI KHALID |
UAE
|
AL-QASSIMI Khalid - ORR Michael |
UAE/IRL
|
SUBARU Impreza |
N/4
|
|
A
|
53
|
67 |
|
OGLIARI GIACOMO |
I
|
OGLIARI Giacomo - ZOLLER Johann |
I/CH
|
MITSUBISHI Lancer EVO 6 |
N/4
|
|
A
|
54
|
68 |
|
NASSOULAS DIMITRIS |
GR
|
NASSOULAS Dimitris - GALERAKIS
Josef |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 7 |
N/4
|
|
A
|
55
|
69 |
|
PANAGIOTOPOULOS EMMANUEL |
GR
|
PANAGIOTOPOULOS E-PETROPOULOS
Dionissis
|
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 8 |
N/4
|
|
A
|
56
|
70 |
|
"LEONIDAS"
|
GR
|
LEONIDAS - KOTSALIS George
|
GR/GR
|
RENAULT Megane Maxi Kit Car |
A/7
|
|
A |
57
|
71 |
|
HELLENIC POLICE |
GR
|
NIORAS Grigoris - GOUSSETIS
Anastasios |
GR/GR
|
SUBARU Impeza WRX |
N/4
|
|
|
58
|
72 |
|
4 TROXOI |
GR
|
TSADARIS Nikos - KOUNITIS Nikos |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 7 |
N/4
|
|
|
59
|
73 |
|
MOSHOUTIS PAVLOS |
GR
|
MOSHOUTIS Pavlos - KAIRIS
George |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 6 |
N/4
|
|
A |
60
|
74 |
|
ALPHA BANK |
GR
|
PANAGIOTOUNIS Elias - VELLIS
George |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 6 |
N/4
|
|
|
61
|
75 |
|
HALKIAS EFTHIMIOS |
GR
|
HALKIAS Efthimios -
PATRIKOUSSIS Mihalis |
GR/GR
|
MITSUBISHI Lancer EVO 8
|
N/4
|
|
A |
62
|
76 |
|
SUBARU SPORT CENTER |
GR
|
PLATIS Christos - NASSIOPOULOS
Nikos |
GR/GR
|
SUBARU Impreza WRX STI |
N/4
|
|
|
63
|
77 |
|
HATZITSOPANIS SOTIRIS |
GR
|
HATZITSOPANIS Sotiris - |
GR/GR
|
SUBARU Impreza WRX |
N/4
|
|
A |
64
|
78 |
|
ERRANI RICCARDO |
I
|
ERRANI Riccardo - |
I/I
|
MITSUBISHI Lancer EVO 6 |
N/4
|
|
A
|
65
|
79 |
|
KALTSOUNIS HARIS |
GR
|
KALTSOUNIS Haris - EXARHOS
Kostas |
GR/GR
|
OPEL Corsa Super 1600 |
A/6
|
|
A
|
66
|
80 |
|
MANIATOPOULOS LEONIDAS
|
GR
|
MANIATOPOULOS Leon. -
CHRISSAFIS Nikos
|
GR/GR
|
MG ZR 160 |
N/3
|
|
A
|
67
|
81 |
|
EGNATIA ASFALISTIKI SA |
GR
|
GONIS Eleftherios - TZEFERAKOS
Filippos |
GR/GR
|
RENAULT Clio Super 1600 |
A/6
|
|
|
68
|
82 |
|
GAZETAS HARALAMBOS |
GR
|
GAZETAS Haralambos - FASKIOTIS
George |
GR/GR
|
TOYOTA Yaris |
A/5
|
|
A
|
69
|
83 |
|
LADOGIANNIS GRIGORIS |
GR
|
LADOGIANNIS Grigoris -
LADOGIANNIS Nikos |
GR/GR
|
FIAT Seicento |
A/5
|
|
A
|
70
|
84 |
|
MARGARONIS IOANNIS |
GR
|
MARGARONIS Ioannis - MIKES
Kostas |
GR/GR
|
HYUNDAI Accent |
N/2
|
|
A
|
71
|
85 |
|
STAVRIANOUDAKIS STELIOS |
GR
|
STAVRIANOUDAKIS St. -
VASSILAKOS Fotis |
GR/GR
|
SUBARU Impeza WRX STI |
N/4
|
|
A |
72
|
86 |
|
"ZOOBIS" |
GR
|
ZOOBIS - KATSIFLOROS Dimos |
GR/GR
|
SEAT Ibiza |
A/7
|
|
A
|
73
|
87 |
|
TSAMAKOS APOSTOLOS |
GR
|
TSAMAKOS Apostolos - KOTZIAS
Alexandros
|
GR/GR
|
DAEWOO Lanos |
N/2
|
|
A
|
74
|
88 |
|
"IRAKLIS" |
GR
|
IRAKLIS - PAPANIKOLAOU Manos |
GR/GR
|
NISSAN Almera GTI |
A/7
|
|
A
|
75
|
89 |
|
GAZETAS DIONISSIS |
GR
|
GAZETAS Dionissis -
PAPAGEORGIOU Thanos |
GR/GR
|
TOYOTA Corolla EE 111 |
A/5
|
|
A
|
More articles
|
|
| |
|