Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ευρωπαϊκο Raid Ροδόπης 2004: Ο απόλυτος αγώνας αντοχής!

Ένας καταπληκτικός αγώνας!
Παρασκευή βράδυ και όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση του επόμενου πρωινού. Στο χώρο του bivouac πολλοί είναι που ακόμα και στις 00:30 όλο και κάτι έχουν να μαστορέψουν στα οχήματα τους, ενώ άλλοι έχουν σοφά απλώσει και μελετούν το δρομοβιβλίο, κρατώντας σημειώσεις.
Το 80% των συμμετεχόντων έχουν έρθει από αποστάσεις μεγαλύτερες των 400 χιλιομέτρων! Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία, Κρήτη, Κώς, Πάτρα, Μυτιλήνη, Αθήνα, Λιβαδειά, Λάρισα και οι συμμετοχές συμπληρώνονται από Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Δράμα και Θάσο.



Σάββατο πρωί κλείνουμε το δρόμο, μπροστά στο διοικητήριο, για τις ανάγκες της εκκίνησης!
Για βροχή και λάσπη ανεβήκαμε, ήλιος και σκόνη μας περίμεναν. Η τροχαία σταματά την κυκλοφορία και …. η πρώτη μοτοσικλέτα είναι ήδη φευγάτη, το Raid Ροδόπης 2004 ξεκινά!

Μια σύντομη απλή με χαλαρούς χρόνους για να ζεσταθούν οι 80 συμμετέχοντες και στις 10:21 η πρώτη μοτοσικλέτα ξεκινά την ειδική του αγώνα. Γρήγορη κατηφορική ευθεία με κυλιόμενη πέτρα των 700 μέτρων, για να ανάψουν τα αίματα και στη συνέχεια αριστερά στο ποταμάκι! Είμαστε ήδη μέσα στο βουνό!

Ανηφορικό δρομάκι με φυτευτούς βράχους και σύντομα το μαλακό έδαφος κάνει την εμφάνιση του. Τα πρώτα «σκεπαστά» κομμάτια, ακολουθούν προδιαθέτοντας για αυτά που θα ακολουθήσουν στην μεγαλύτερη ειδική που έχει γίνει επί Ελληνικού εδάφους. Η διαδρομή προσεκτικά επιλεγμένη σε εύκολο έδαφος, με στόχο την πρώτη μέρα να προσαρμοστούν στο έδαφος της Ροδόπης οι αγωνιζόμενοι: Δράμα, Δενδράκια – εκκίνηση ειδικής - Λιβαδερό, Πέρασμα, Ελατιά, Ζαρκαδιά – ανεφοδιασμός – Διπόταμα, Καρπόφορο, Όρμαλι – τερματισμός ειδικής – Δράμα – 323,75 χιλιόμετρα , τέλος πρώτου σκέλους!



Όλα καλά, αν και οι πρώτες εγκαταλείψεις είχαν στόχο τα quad που … έχουν αποδεκατιστεί!
Εξάντληση και αγωνία για την παραλαβή του road book της επόμενης μέρας και την ενημέρωση που έγινε προγραμματισμένη στις 23:30. Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι στα 4Χ4 οι Μπάρδης – Σταθάκος του Stratego adventure team ήρθαν προετοιμασμένοι για τις πρώτες θέσεις με μόλις 2 δευτερόλεπτα απόκλιση από τον στόχο της Μ.Ω.Τ.: 36,99 χιλιόμετρα!
Ακολουθούν οι Γιαννάκος – Φίλης, με 36,87 και οι Βιρβήλης-Δελής με 36,82 ενώ οι Stator Παπαδόπουλος – Βασιλειάδης με ποινή προπορείας στα 37,05 είναι τέταρτοι και οι Λεμπέσης-Φαλιέρος με 37,08 ακολουθούν.
Την εξάδα κλείνουν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Χριστοδούλου – Σακελλαρίδου – Χριστοδούλου – Κούσουλας με 36,58.



Στις μοτοσικλέτες ο Βάγγερ με 46,1, ακολουθείται από τον Τασούλη με 44,04 και τον Σούλιο που έκανε την έκπληξη με 42,85!
Ο Γερμανός Christian Woelfl, οδήγησε πιο γρήγορα από ότι έπρεπε και με 46,94 ήρθε στην τέταρτη θέση ακολουθούμενος από τον Βαλσαμάκη με 42,04 και τον ‘Γοργορόφτερο Αετό της Ρούμελης’ Μωραϊτη.
Ο Χουσιάδας με ΚΤΜ είχε κόντρα με την … Africa 650 του Μαρουλάκη ο οποίος οδήγησε κα-τα-πλη-κτι-κά την παλιά μοτοσικλέτα θυμίζοντας άλλες εποχές!


Ο κανόνας που λέει ότι τα βράδια πριν την άγρια πρωινή εκκίνηση κανείς δεν κοιμάται, τηρήθηκε με ευλάβεια από τους περισσότερους που επισκεύαζαν, μελετούσαν το road book της επομένης, έτρωγαν η είχαν μπει στα άδυτα των rally raid με μακροσκελείς συζητήσεις σχετικά με τους αγώνες, ενώ άλλοι διηγιόντουσαν τα κατορθώματα της ημέρας σε φίλους, συναγωνιζόμενους και γνωστούς!
Μεγάλος άτυχος της ημέρας και ο Θοδωρής Ζήσης με XR250s που ανακάλυψε ότι είναι πλέον καιρός να προχωρήσει σε μεγαλύτερη μοτοσικλέτα που να έχει το γκάζι που απαιτούν οι ικανότητές του. (Του ήπιε το αίμα!)

Η «ντουντούκα» λάλησε το επόμενο πρωί στις 04:30!



ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Το 11, 12, 24, 17, 27 & 1 στο χώρο εκκίνησης, ενώ να ετοιμάζονται το 16, 19, 39, 23, 22, και 26 – ΞΥΠΝΗΣΤΕ!


05:00 η πρώτη μοτοσικλέτα ξεκινά. Το κρύο είναι τσουχτερό και ο Νοέμβρης δείχνει τα δόντια του. Η ειδική ξεκινά κατευθείαν από τη Δράμα και σε 4 χιλιόμετρα οι αγωνιζόμενοι πατάνε χώμα!
Ακολουθεί το κομμάτι όπου μέσα σε 18 χιλιόμετρα, η διαδρομή περνά 19 φορές ένα ποταμάκι, μέσα στις Σημύδες που ακόμα και μέρα δεν βλέπει ο ήλιος το έδαφος! Συνέχεια μέσα στην πρωινή καταχνιά για Όρμαλι, Περίβλεπτο, Γέφ. Παπάδων – ανεφοδιασμός μοτο – Μικρομηλιά, Μ. Παναγιά, Μελισσόμανδρα, Λιβαδερό – τερματισμός ειδικής – Δράμα!




Ο Τασούλης προηγήθηκε μέχρι τη Μ. Παναγία, όπου μια πτώση και το σπάσιμο της κλείδας του, τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη, αφήνοντας το ανοικτό το δρόμο για την νίκη στον Γερμανό Woelfl. Ο Christian έφτασε πρώτος στον τερματισμό με Μ.Ω.Τ. μόλις 41,35, δείχνοντας ότι η δεύτερη μέρα ήταν αρκετά δύσκολη και τεχνική. Ακολούθησε ο Βάγγερ με 37,46, ενώ ο πολύ έμπειρος Damen από το Βέλγιο ήρθε τρίτος με 36,32, με τέταρτο τον Tees 36,06.
O Κόντης συνέχισε για τις Ελληνικές συμμετοχές με 35,69 ακολουθούμενος από τον Μεγαλοοικονόμου με 35,51.

Στα τετρακίνητα οι «ιπτάμενοι» Κουτάς – Βαρβαγιάννης επιτέθηκαν και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που κατάφεραν να πλησιάσουν τη ΜΩΤ με 36,86, κάτι που τους βοήθησε ουσιαστικά να κερδίσουν τον αγώνα!
Ακολούθησαν οι Βιρβήλης-Δελής με 35,91 και οι Παπαδόπουλος – Βασιλειάδης με 35,68.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Μπάρδης-Σταθάκος με 35,3, ενώ οι Γιαννάκος-Φίλης – 33,81- έδωσαν μάχη με τους πρωτοεμφανιζόμενους Σταματίου-Τζώρτζη με 33,56!

Με τον τερματισμό τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τη γενική στις μοτοσικλέτες κέρδισε ο Γερμανός Christian Woelfl – FLAT TEAM με ΚΤΜ 525 Desert, ακολουθούμενος από τον Ιωσήφ Βάγγερ – Αθήνα Hellinstore 018-Ελαστικά Ακρίβου-Enduro.gr με ΚΤΜ 620 EGS, ενώ τρίτος με μια καταπληκτική εμφάνιση ο Αντώνης Σούλιος με ΚΤΜ 640 Adv από την Αθήνα.




Στα enduro η κατάταξη βρήκε νικητή τον Φιλοκλή Βαλσαμάκη – ΜΟΤΟ Mamolis από τη Μυτιλήνη με Husqvarna WR250. Δεύτερος ο Πάρις Κόντης – Riders Shop από την Αθήνα με Husaberg FE400 και τρίτος ο Δημήτρης Μεγαλοοικονόμου με Husqvarna 570TC, επίσης από Αθήνα.

Στα On-Off, η πολυπόθητη πρωτιά πήγε στον Γιώργο Χουσιάδα με KTM 640 Adv του KTM Κεράσι Club απο Αθήνα, ενώ συνέχισε ο Σταύρος Κανελλέας – Μέτρον Team με Honda XR650 Rally, με τρίτο τον Γιώργο «Σίφουνα» Αργυράκη με Yamaha TT600R.

Όχι απλώς είχε τα «κότσια» να οδηγήσει σωστά το παλιό XRV650 ο Μαρουλάκης από την Πάτρα – Dirty Team - και να πάρει την πρώτη θέση στα βαριά Big On-Off, αλλά στην πορεία του προς την κορυφή πέρασε και αρκετά καθαρόαιμα με μια εκπληκτική 10 θέση γενικής!
Δεύτερος ο Αλέξης ‘Limitless’ Παπαδόγγονας KTM Κεράσι club από Αθήνα με ΚΤΜ 950 Adv και τρίτος ο Αλέξανδρος Νικολάου – 2Τροχό από την Πάτρα με το BMW 1000GS που έβγαλε ακόμα και τη δεύτερη «σκληρή» μέρα!

Στα τετρακίνητα με τον έντονο συναγωνισμό πρώτοι γενικής οι Γιώργος Κουτάς – Βασίλης Βαρβαγιάννης από Αθήνα με Land Rover 110. Δεύτεροι οι Μάριος Βιρβίλης – Ιωάννης Δελής 4Χ4 Magazine από Αθήνα, με KIA Sportage Wagon ακολουθούμενοι από τους Λευτέρη Παπαδόπουλο – Δημήτρη Βασιλειάδη –Stator με Suzuki Vitara από τη Δράμα.




Στην κατηγορία SUV ξεχώρισαν οι Πέτρος Βασιλόπουλος – Δημοσθένης Πεφάνης από την Αθήνα με Nissan X-Trail, ακολουθούμενοι από τους Νικόλα Χατζηδημούλη – Γιάννη Νικολίτσα από τη Λάρισα με Honda CRV.

Στην κατηγορία 4Χ4, πρώτοι ήρθαν οι Θεόδωρος “TEDOS” Μπάρδης – Δημήτρης “DISTA” Σταθάκος – Stratego Adventure Team από την Αθήνα με Nissan Terrano II. Ακολούθησαν οι Στρατής Γιαννάκος – Πέτρος Φίλης από Αθήνα/Λαμία με Daihatsu Feroza, ενώ τρίτοι οι Θοδωρής Λεμπέσης – Χρήστος Φαλιέρος από Αθήνα με Suzuki Vitara.

Τέλος στην πολυσυζητημένη 4Χ4 Raid, νικητές οι Κωνσταντίνος Κιούσης – Νικόλαος Καμινάρης – Λέσχη 4Χ4 Λιβαδειάς με Suzuki Vitara Raid. Μια συμμετοχή του Ιχνηλάτη πήρε τη δεύτερη θέση με τους Δημήτρη Γιαννακούλη – Έκτωρ Κιμωνίδη – Λευτέρη Κυλιακούδη από την Αθήνα με Mitsubish L200.
Την τριάδα έκλεισε ο Κωνσταντίνος «GRIOU» Γρηγορίου, οποίος οδήγησε μόνος του όλη τη διαδρομή στην πρώτη του συμμετοχή, καπνίζοντας ακριβά πούρα Αβάνας με Suzuki Vitara από την Αθήνα!

Η Ελένη «ΚΤΜΑΚΙ» Αγελαδοπούλου με ΚΤΜ EXC 125 ήρθε για να τερματίσει αλλά δύο λάστιχα την έβγαλαν την πρώτη μέρα εκτός αγώνα. Ένα αναμνηστικό κύπελλο της έδωσε κουράγιο – μια και οι ικανότητες δεν τις λείπουν – να προγραμματίσει τη συμμετοχής της στο επόμενο Raid!



Όμως δύο ακόμα αναμνηστικά κύπελλα δόθηκαν στο Πνεύμα του Trail Ride – Raid.
To πρώτο στον άτυχο Κώστα «KOSDROS» Δροσόπουλο. Το ατύχημα του στο Raid Ρούμελης του στέρησε τον τερματισμό τότε, ενώ μια απλή πτώση εν στάση και μια μυτερή πέτρα, ήταν αρκετή να του στερήσει την ευκαιρία να τερματίσει την πρώτη μέρα στη Ροδόπη. Δεν το έβαλε κάτω όμως!
Κάθισε όλο το βράδυ και επισκεύασε τη ζημία και πρωί – πρωί την επόμενη στήθηκε στη γραμμή της εκκίνησης για να ανακαλύψει μόλις τότε ότι … είχε σπασμένη μανέτα συμπλέκτη ενώ είχε χαλάσει και το κοντέρ του!
Άλλο να τον βλέπετε και άλλο να σας τα λέω! Ύστερα από προτροπές μας επισκεύασε όπως-όπως τη μανέτα και πήρε από πίσω το αυτοκίνητο 101, τρώγοντας τη σκόνη του σε όλη τη διαδρομή ώστε τουλάχιστον να μπορέσει να κάνει το σκέλος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν ο πρώτος που δήλωσε συμμετοχή στο Raid Ροδόπης και μάλιστα από … 26 Ιουλίου!

Τέλος η ατυχία χτύπησε τον Δημήτρη «Γοργορόφτερο» Μωραίτη μόλις 10 χιλιόμετρα από το τέλος της ειδικής του δεύτερου σκέλους την ώρα που πήγαινε για θέση στα on-off, μια και το μοτέρ του αποφάσισε να… παραδώσει το πνεύμα!
Για αναπτέρωση του ηθικού το δεύτερο κύπελλο πνεύμα του Τrail Ride – Raid πήγε στα χέρια του.


Το γεγονός ότι γυρνώντας στο χώρο του τερματισμού και ακούγοντας καλά λόγια από παντού, με ελάχιστες παρατηρήσεις, μας γέμισε ικανοποίηση.

Η απονομή έγινε στο πανέμορφο χώρο του πάρκου της Νομαρχίας, μπροστά στο σιντριβάνι σε γιορταστική ατμόσφαιρα, με δυνατή μουσική και μπόλικη σαμπάνια!
Είσαστε έτοιμοι για το επόμενο;




Αναλυτικά αποτελέσματα μοτοσικλέτας (PDF ~700KB)

Αναλυτικά αποτελέσματα αυτοκινήτου (PDF ~700KB)




Ο αγώνας αυτός δεν θα γινόταν πραγματικότητα ποτέ αν δεν βοηθούσαν με κάθε τρόπο όλοι αυτοί οι «αφανείς» άνθρωποι που συναντήσατε αυτές τις δύο μέρες στο βουνό και που τα έξοδα τους τα έβαλαν από τη τσέπη τους (όπως όλοι οι συντελεστές του αγώνα).
Σε αυτούς αξίζουν τα συγχαρητήρια και οι ευχαριστίες για αυτόν τον καταπληκτικό αγώνα.
Να είστε σίγουροι ότι με την ίδια όρεξη θα τους βρίσκατε στη θέση τους σε αυτό το απομονωμένο μέρος της Ελλάδας για να βοηθήσουν ακόμα και αν ο καιρός ήταν εναντίον τους, με τους καταρράκτες του ουρανού ανοικτούς.

Σημαντική βοήθεια προσέφεραν οι συνεργάτες και χορηγοί του αγώνα:



ΜΑΚΑΝ - TOURATECH Ελλάς - Εξοπλισμός περιπέτειας

τα περιοδικά του ειδικού τύπου που συνεργάσθηκαν μαζί μας, βλέποντας το καλό του αθλήματος:


Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήρθατε σε έναν αγώνα που ήθελε πολλά έξοδα στην άκρη της Ελλάδας, δείχνοντας μας εμπιστοσύνη και επιβραβεύοντας με τη συμμετοχή σας τις προσπάθειες μας για ένα καλύτερο αύριο στο χώρο του αθλήματος!


Λίγα λόγια πριν το τέλος τις χρονιάς.

Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο περίπου…. Ο στόχος είχε τεθεί. Να μπουν οι βάσεις για αγώνες Rally – Raid στην Ελλάδα με κάθε τρόπο.
Δύο επισκέψεις μας (2000 & 2003) στο Dakar βοήθησαν για τα πρώτα βήματα και το road book σχεδιάστηκε με βάση αυτό του κυρίαρχου αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η πρώτη δοκιμαστική προσπάθεια έγινε με τη «Σκοτεινή Πλευρά της Πάρνηθας» και τη βοήθεια του περιοδικού ΜΟΤΟ.
Η επιτυχία της έδειξε ότι υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Από τότε με γνώση για το αντικείμενο και πολύ και σκληρή δουλειά, πολλές φορές μετ’ εμποδίων, φροντίσαμε να γραφτεί ένας σωστός κανονισμός, με βάση τους διεθνείς, προσαρμοσμένος στην Ελληνική πραγματικότητα.

Η προσπάθεια συνεχίστηκε με το Raid Ξυλοκάστρου, ένα μικρό παιχνίδι, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμαστούν οι κανονισμοί. Πίσω στο σχεδιαστήριο, για απειροελάχιστες αλλαγές και …. τον Απρίλιο, ο πρώτος πραγματικός αγώνας αντοχής Raid στην Ελλάδα, έγινε πραγματικότητα με το Raid Ρούμελης.

Ουσιαστική εμπειρία αποκομίσαμε με αυτή την προσπάθεια και το ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, ήρθε να επιβεβαιωθεί με την επίσκεψη μας τον Αύγουστο στο Rally Καππαδοκίας, όπου έκπληκτοι ανακαλύψαμε ότι … με την υλοποίηση που είχαμε στο μυαλό μας, ήμασταν πολύ μπροστά.

Έτσι ήρθε η ώρα του Raid Ροδόπης 2004. Η ΕΛΠΑ, αγκαλιάζοντας από τα πρώτα βήματα την προσπάθεια μας, φρόντισε να υπάρχει η δυνατότητα να δεχθούμε και συμμετοχές από το εξωτερικό.
Μέσα λιγότερο από ένα χρόνο από την πρώτη μας προσπάθεια ήμασταν έτοιμοι να δεχθούμε ξένες συμμετοχές!

Αυτό μας έκανε να επιδιώκουμε το καλύτερο σε κάθε επίπεδο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το road book δόθηκε έτοιμο σε ρολό στους μοτοσικλετιστές, όπως ακριβώς και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι αντοχής!
Προσθέστε σε αυτό ότι υπήρχε τυπωμένο σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά και η έκπληξη που ένιωσαν οι ξένοι αναβάτες βλέποντας ένα υψηλής ποιότητας road book, τη στιγμή που σε απλούς διεθνείς τοπικούς αγώνες σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία αυτό δίνεται σε σελίδες που πρέπει να κολληθούν από τους ίδιους, ήταν η επιβράβευση για την προσπάθεια μας σε αυτό τον τομέα.

Όμως δε φτάνει μόνο αυτό!
Ο αγώνας θα γινόταν σε μια από τις πιο αεροκατοικημένες περιοχές της Ελλάδας, με τη μεγαλύτερη δασοκάλυψη και την πιο προβληματική κάλυψη επικοινωνίας. Ουσιαστική η συνεισφορά των ραδιοερασιτεχνών της Δράμας, φρόντισαν την 100% κάλυψη του ορεινού όγκου για το διήμερο, με αναμεταδότες και για τα πολύ δύσκολα σημεία φρόντισαν για την τοποθέτηση βραχέων.

Δύο γιατροί με πλήρη εξοπλισμό μέσα σε δύο τετρακίνητα που οδηγούσαν έμπειρα άτομα, κινιόντουσαν σε ανεξάρτητες πορείες μέσα στον αγώνα, ενώ ένα ακόμα βρισκόταν σε αναμονή σε κεντρικό σημείο με δυνατότητα άμεσης επέμβασης.

Τρεις σκούπες, οι δύο τετρακίνητα αγροτικά με καρότσα και ένα ταχείας επέμβασης Frontera, είχαν από κοντά τους αγωνιζόμενους, ενώ οι μοτοσικλετιστές τις οργάνωσης ήταν κυριολεκτικά παντού.
Μια από τις πιο σημαντικές αποστολές ήταν η ξασφάλιση ανεφοδιασμού για τις μοτοσικλέτες μια και όλη η περιοχή της Ροδόπης έχει … μόλις δύο βενζινάδικα! Ταυτόχρονα με τον ανεφοδιασμό, ένα μικρό πακέτο, με νερό, χυμό, κρουασάν, power bar και το κλασσικό Ελληνικό παστέλι, ανανέωναν την ενέργεια στους αναβάτες, ενώ το αντίστοιχο πακέτο, είχαν παραλάμβαναν κάθε πρωί τα πληρώματα των 4Χ4 στην εκκίνηση.

Τριανταοχτώ (38) άτομα διανυκτέρευσαν στο βουνό, ώστε να είναι έτοιμοι και για την ημέρα της Κυριακής που … ξεκίναγε στις 05:00. Μια από τις άδικες παρατηρήσεις στο Raid Ξυλοκάστρου, (είχαμε χρησιμοποιήσει τότε τα CP-10 που ακόμα χρησιμοποιούνται στο Πρωτάθλημα Rally!) καλύφθηκε με την χρησιμοποίηση της ομάδας χρονομέτρησης της ΛΑΜΣ με υπερσύγχρονα χρονόμετρα και φωτοκύτταρα TAG τα ίδια που χρησιμοποιήθηκαν στο παγκόσμιο enduro πριν από ένα μήνα στις Σέρρες.
Τα αποτελέσματα βγήκαν (προσωρινά φυσικά) σε χρόνους ρεκόρ όπως απαιτείται στην εποχή μας και όχι μετά απο 1 ή δύο μέρες όπως σε άλλους αγώνες.

Η κεντρική πλατεία της Δράμας, φιλοξένησε το bivouac και ο χώρος του διοικητηρίου τη γραμματεία του αγώνα. Security για το χώρο του bivouac και αρκετοί ήταν αυτοί που εκτός από τα πράγματα και οχήματα τους, διανυκτέρευσαν εκεί.

Κερασάκι στην τούρτα οι… πάνινοι αριθμοί στην πλάτη των αναβατών, μια και περιμέναμε βροχή και αυτοί θα ήταν οι μόνοι ορατοί από τη λάσπη (που πάλι δεν ήρθε!)
Αναμνηστικά μετάλλια δόθηκαν σε όλους, όπως και μπλουζάκια (για να μην έχει παράπονο κανείς!).
Το λούσιμο με σαμπάνια στο τέλος ήταν η πιο ευχάριστη στιγμή!

Θέλω να ευχαριστήσω το Δημήτρη Μανώλα, πρόεδρο του ΟΦΑΔ, που εμπιστεύθηκε έμενα και το Off-Road.gr από την πρώτη στιγμή και έδωσε τη δυνατότητα να γίνει αυτός ο αγώνας πραγματικότητα.
Επίσης στο Σίμο που γνώρισε από κοντά την πίεση που ασκώ και άντεξε, προκειμένου να γίνουν όσο πιο κοντά στην τελειότητα μπορούσαν τα πράγματα.
Τέλος τον Smokie για τη συντήρηση του site του αγώνα και τον AZO που με είχε δύο μέρες πάνω από το κεφάλι του στη Γραμματεία του αγώνα!


Σπύρος Κατσιμαλής - Off-Road.gr











More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041004 seconds. ]