Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Π.Π.Ρ.Α: Rally D' Orient 2005 - 2o μέρος

Ο τέταρτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι Αντοχής, πραγματοποιήθηκε από τις 26/6 έως τις 2/7 στην γειτονική Τουρκία.

3600 χιλιόμετρα, με 2000 χιλιόμετρα από αυτά να είναι ειδικές, μέσα σε στενούς φιδωτούς ορεινούς δρόμους, με πολύ κίνηση, παραδοσιακά χωρία και πέτρα, ένα περιβάλλον όμοιο με το δικό μας, περίμενε τους συμμετέχοντες για ένα διαφορετικό Rally Raid, μακριά από την έρημο, αλλά πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό για ανθρώπους και μηχανές, όπως είδαμε και στο πρώτο μέρος.

Ο Cyril Despres με KTM Gauloises στις μοτοσυκλέτες και οι Bruno Saby – Michel Perin με VW Race Touareg στα αυτοκίνητα, κατάφεραν να εκμεταλλευτούν, με επιδεξιότητα τις δυσκολίες του εδάφους και να τερματίσουν νικητές.
Ο Bruno Saby μάλιστα, με την τρίτη νίκη του φέτος, εξασφάλισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid 2005 της FIA.







Διαβάστε το πρώτο μέρος του αγώνα.


Πέμπτη μέρα: Erzurum / Σίβα
Απλή: 68 χλμ, Ειδική: 148 χλμ, Απλή: 133 χλμ, Ειδική: 183 χλμ, Απλή: 25 χλμ

Στο Erzurum ο αγώνας, γύρισε ξανά προς την Άγκυρα.
Η ίδια διαδρομή με τη χθεσινή ήταν στο πρόγραμμα, φυσικά με την αντίθετη κατεύθυνση.

Η πρώτη ειδική, ακυρώθηκε λόγω της χθεσινό-βραδινής καταιγίδας, που πλημμύρησε τα πάντα. Έτσι οι αγωνιζόμενοι, αναγκάστηκαν να κάνουν μια μεγάλη απλή – 324 χιλιόμετρα – πριν μπουν στη μοναδική ειδική της ημέρας, μήκους 183 χιλιομέτρων, κάτω από έναν καυτό ήλιο.

Καμία αλλαγή στους κορυφαίους της γενικής, με τον Cyril Despres στις μοτοσυκλέτες και τον Bruno Saby στα αυτοκίνητα.
Το κυρίως θέμα της ημέρας ήταν η τούμπα που έφερε το αυτοκίνητο του κορυφαίου της κατηγορίας παραγωγής, Benoit Rousselot.

Μοτοσυκλέτες

- Τρεις αναβάτες της KTM Gauloises σήμερα στην κορυφή της ειδικής, με πρώτο τον Cyril Despres και κατά πόδας τους David Casteu και Michel Gau.
- Ο Carlo De Gavardo είχε μια άσχημη μέρα με δύο εξόδους – αγορές οικοπέδων.
Και μια και αυτό δεν ήταν αρκετό, τσίμπησε και μια ποινή 12’30’’ για υπέρβαση ταχύτητας και έτσι παρέδωσε τη δεύτερη θέση γενικής στον David Casteu.

- Στα Quad η μάχη συνεχίζεται. Ο Πορτογάλος αναβάτης Ricardo Dos Santos, πέτυχε τον 8ο χρόνο της ημέρας και βελτίωσε τη διαφορά του από τον κορυφαίο της κατηγορίας, Christophe Declerck στα δύο λεπτά.
Αντίθετα, κακή μέρα για τον Jean-Philippe Caillet, που αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω, λίγο μετά την εκκίνηση, για να επισκευάσει την κομμένη του ντίζα γκαζιού.

Είπαν:
Cyril Despres (1ος γενικής): Δύο πράγματα που έκαναν εντύπωση σήμερα. Το πρώτο είναι ότι όταν κάνεις μια ειδική ανάποδα, δεν θυμάσαι τίποτα και όλα είναι διαφορετικά.
Το δεύτερο, ότι τα ίχνη που αφήνουν τα αυτοκίνητα περνώντας τη διαδρομή.
Προσωπικά δεν χάρηκα που ακυρώθηκε η πρώτη ειδική, θα μπορούσα να την εκμεταλλευτώ και να αυξήσω τη διαφορά μου.
Απ’ την άλλη, έτσι δεν με ταλαιπώρησαν πολύ τα χθεσινά μου τραύματα.

David Casteu (3ος γενικής): Μια ακόμα υπέροχη μέρα. Όμως εδώ και δύο μέρες, «ανοίγω» τη διαδρομή και αυτό δεν με αφήνει να το απολαύσω.
Στη μνήμη μου έρχεται συνεχώς το ατύχημα που είχα στο Dakar το 2003, όταν συγκρούστηκα με ένα 4Χ4 που ερχόταν αντίθετα.
Στη διαδρομή συνάντησα πολλά τρακτέρ και αυτοκίνητα τοπικών. Κανένα πρόβλημα από τη μοτοσυκλέτα μου.

Michel Gau (3ος ημέρας και 4ος γενικής): Πολύ καλή μέρα για μένα.

Christian Beneke: Κάθε φορά που αρχίζω να οδηγώ καλά, έχω πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα.
Τα έχω παίξει. Πρέπει να βρω ένα μηχανικό. Κάθε απόγευμα αντί να ξεκουράζομε, προσπαθώ να συνεφέρω τη μοτοσυκλέτα.



Αυτοκίνητα
- Μια ακόμα ειδική, πήγε στην Volkswagen, με το Bruno Saby μπροστά και τον Giniel de Villiers, 14΄΄ πίσω του. Καμιά αλλαγή στη γενική, με τον Schlesser, ακόμα στην τρίτη θέση.
- Ο Benoit Rousselot, πρώτος στα Παραγωγής, τρόμαξε σήμερα. Το Nissan Pathfinder που οδηγεί, τουμπάρισε με λίγα χιλιόμετρα σε μια φουρκέτα.
Το αυτοκίνητο δεν έπαθε σημαντικές ζημιές, αλλά ο Benoit, έχασε πάνω από δώδεκα λεπτά, μέχρι να ξαναμπεί στον αγώνα.
Η διαφορά ασφαλείας από τον επόμενο, Ronan Chabot (Toyota Land Cruiser),  στην κατηγορία του, του επέτρεψε να διατηρήσει την θέση του στην κορυφή.
- Με τα τρία αυτοκίνητα τους δε κατάσταση διάλυσης (σ.σ. FBR), οι Ρώσοι Shmakov (Fast & Speed Buggy), Serguei Sukhovenko (Nissan Pathfinder) και ο Γάλλος Pascal Thomasse (Mercedes ML 430), δεν ξεκίνησαν σήμερα το πρωί, αυξάνοντας τις εγκαταλείψεις του αγώνα των αυτοκινήτων, σε τέσσερις.

- Στα φορτηγά, η μάχη συνεχίζεται μεταξύ του Iveco του Ιταλού Livio Diamente και του Man του Γάλλου Philippe Jacquot.
Χθες είχαν διαφορά μόλις δύο εκατοστών, με πρώτο τον Γάλλο. Σήμερα το Ιταλικό φορτηγό ήταν πιο γρήγορο, με τον Diamente να ηγείται με διαφορά πάνω από δύο λεπτά.

Είπαν:
Bruno Saby (1ος γενικής): Είναι πάντα μια πρόκληση να ανοίγεις τη διαδρομή. Σήμερα δεν ήταν και πολύ άσχημα.
Δεν είχαμε προβλήματα, εκτός από τους μετρητές πιέσεως ελαστικών που δεν δούλευαν σωστά. Ήμασταν συνεχώς με την έννοια, αν έχουμε λάστιχο.

Giniel De Villiers (2ος γενικής): Δεν ήμουν και πολύ ήρεμος σε αυτή την ειδική.
Δεν μπόρεσα να «πιάσω» ρυθμό και έχασα και δύο διασταυρώσεις.

Jean-Louis Schlesser (3ος γενικής): Η απλή ήταν πολύ μεγάλη, αλλά αντισταθμίστηκε από το γεγονός ότι έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσουμε το τοπίο (!!!).
Συναντήσαμε κίνηση στην ειδική. Ζορίσαμε τα φρένα μας, αλλά πήγαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε.

Serge Jordan (4ος γενικής): Ήταν πολύ όμορφα σήμερα και ευχαριστηθήκαμε οδήγηση.

Benoît Rousselot (5ος γενικής, 1ος στα παραγωγής): Ύστερα από 30 χιλιόμετρα, μέσα στην ειδική, σε μια φουρκέτα, το αυτοκίνητο σηκώθηκε στους δυο τροχούς, με 5 χιλιόμετρα την ώρα και τελικά «κάθισε» στην πλευρά του συνοδηγού μου Fabian.
Το φέραμε ξανά στους τροχούς, με την βοήθεια ενός συναθλητή μας, ύστερα από 5-6 λεπτά.
Ύστερα κάναμε τα υπόλοιπα 150 χιλιόμετρα με σπασμένο παρμπρίζ και το μπροστινό σύστημα σε κακά χάλια. Όχι τίποτα άλλο, άλλα είχαμε ξεκινήσει την ειδική με το σκεπτικό να μην ρισκάρουμε!

Ronan Chabot (9ος γενικής): Παραλίγο να την πατήσουμε όπως και ο Rousselot. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όταν έχεις μεγάλη διαφορά από τους άλλους, είναι ότι δεν πιέζεσαι και αφαιρείσαι.
Ο στόχος μας είναι να κρατήσουμε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία μας.



Έκτη μέρα: Σίβα / Urgup
Απλή: 51 χλμ, Ειδική: 283 χλμ, Απλή: 57 χλμ

Η σημερινή ειδική, έφερε τους αγωνιζόμενους από τη Σίβα στο Urgup, στο κέντρο της Καππαδοκίας, διασχίζοντας πανέμορφα τοπία.
283 χιλιόμετρα ειδικής, με φιδίσιους δρόμους μέσα σε πυκνά δάση προσπάθησαν να «ταλαιπωρήσουν» τους συμμετέχοντες.

Στο τέλος της ημέρας, νικητές ήταν οι David Casteu στις μοτοσυκλέτες και Jean-Louis Schlesser στα αυτοκίνητα, ενώ οι συνήθεις ύποπτοι, Bruno Saby και Cyril Despres συνεχίζουν να προηγούνται στην γενική.

Μοτοσυκλέτες
- Ο David Casteu, πήρε την σημερινή ειδική, παρά το μειονέκτημα που είχε ανοίγοντας τη διαδρομή.
- Από την πλευρά του, ο Cyril Despres, είπε ότι δεν ήθελε να το διακινδυνέψει, όντας πρώτος στη γενική και με διαφορά πάνω από 40 λεπτά από τον δεύτερο Casteu!
- O Carlo De Gavardo, ήλπιζε να τερματίσει δεύτερος αλλά ... το παραζόρισε: Ο Χιλιανός «χυμάρισε» και έχασε 20 ακόμα λεπτά στη γενική, πέφτοντας στην τέταρτη θέση πλέον.
Τρίτος ο Michel Gau.
-Στα Quad, ο Πορτογάλος Santos, έμεινε από βενζίνη, με αποτέλεσμα να ... αναπνεύσει ο κορυφαίος της κατηγορίας Christophe Declerck.

Είπαν:
Cyril Despres (1ος γενικής): Οδήγησα καθιστός όλη τη μέρα σήμερα, καθώς πονάω πολύ από το ατύχημα προχθές.
Τα καλά νέα ήταν ότι είδα τον παλιό μου φίλο Michel Gau, να μας φτάνει και να οδηγεί εξίσου γρήγορα όπως εμείς.
Έκανε όμως ένα λάθος πλοήγησης και χάθηκε στα βουνά.

David Casteu (νικητής της ειδικής, δεύτερος γενικής): Τέλεια! Κέρδισα μια ακόμα ειδική!
Πλοηγήθηκα με ακρίβεια και είμαι χαρούμενος, που κατάφερα να παραμείνω συγκεντρωμένος για 300 χιλιόμετρα.
Διασχίσαμε τοπία εκπληκτικής ομορφιάς σήμερα. Αναγνώρισα και το σημείο που έσπασα το μοτέρ μου πέρσι!

Carlo De Gavardo (4ος γενικής): Σήμερα το πρωί ξεκίνησα με πάθος! Ήθελα να επιστρέψω στη δεύτερη θέση γενικής!
Αλλά τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν λάθος από την απλή, με ένα μικρό ηλεκτρικό πρόβλημα που είχα. Ευτυχώς φτιάχτηκε από το service μου, πριν την ειδική.
Πίεσα από την αρχή, αλλά το παράκανα και έφυγα σε μια πλαγιά.
Ευτυχώς ούτε εγώ, ούτε η μοτοσυκλέτα μου πάθαμε τίποτα, αλλά δυσκολεύτηκα να επιστρέψω στο δρόμο.
Περίμενα άλλους αναβάτες για βοήθεια, αλλά δεν μπορούσε να με δει κανείς!

Lee Palmer (7ος γενικής): Υπέφερα σήμερα! Δεν μπορούσα να πιάσω ρυθμό και έπεφτα συνεχώς, σαν να μην έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα ποτέ!


Αυτοκίνητα:

- Παρόλο που έφτασε στον τερματισμό με το πίσω λάστιχο τελείως κατεστραμμένο, ο Jean-Louis Schlesser, πήρε την σημερινή μέρα, συμπληρώνοντας τη δεύτερη του νίκη σε αυτό το ράλι. Η διαδρομή ήταν ιδανική για το V8 Ford Buggy του.
- Ο Bruno Saby, κοιτούσε με αγωνία τα όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και νερού, να ανεβαίνουν, μια και οι εξαερισμοί είχαν βουλώσει από χόρτα και φύλλα.
- Ο Giniel de Villiers, έπαθε λάστιχο, 5 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, πιθανόν στον ίδιο βράχο όπως και ο Schlesser.
Μια ειδική πριν το τέλος και ο Saby, βρίσκεται 52΄΄ μπροστά από το δεύτερο Villiers και πάνω από 10 λεπτά από τον τρίτο Schlesser!
- Η τέταρτη και πέμπτη θέση πήγαν στους Serge Jordan και Matthias Kahle, αντίστοιχα.
- Στα παραγωγής, ο Benoît Rousselot, χάθηκε λίγο, όπως και ο Ronan Chabot. Ο Jacky Bourgin (Mercedes ML 430 SDO) έκανε τον δεύτερο χρόνο στην κατηγορία.
- Ο Philippe Jacquot (Man) ξαναπαίρνει την γενική στα φορτηγά, μπροστά από τον Ιταλό Diamente (Iveco-Fiat).

Είπαν:
Bruno Saby (1ος γενικής): Σταματήσαμε αρκετές φορές, για να αφαιρέσουμε χόρτα και φύλλα από τα ψυγεία.

Giniel De Villiers (2ος γενικής): Ήταν μια δύσκολη μέρα και μας έπιασε λάστιχο 5 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό.

Jean-Louis Schlesser (3ος γενικής, 1ος ημέρας): Νομίζω ότι ο Bruno, έκανε ένα αγώνα τακτικής. Εμείς πήγαμε πολύ καλά, εκτός από ένα λάστιχο που είχαμε 5 χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής. Η νίκη σε αυτή την ειδική, θα κάνει καλό στο ηθικό της ομάδας μας.

Serge Jordan (4ος γενικής): Ήταν μια δύσκολη ειδική που δεν μας απογοήτευσε. Σταματήσαμε στο service και προσθέσαμε λάδι στον κινητήρα μας – έχει αρχίσει να ζητάει αρκετό!

Matthias Kahle (5ος γενικής): Μια μεγάλη ειδική, με πολύ πέτρα (σ.σ. κάτσε να έρθεις μια φορά στην Ελλάδα και τα λέμε) πολύ διασκεδαστική. Κανένα πρόβλημα για το αυτοκίνητο.

Isabelle Patissier (7η γενικής): Για μένα ήταν η καλύτερη ειδική του αγώνα!
Η πιο ποικιλόμορφη, πιο τεχνική – μια φανταστική ειδική μέσα στο δάσος!

Benoît Rousselot (6ος γενικής, 1ος παραγωγής): Οδηγήσαμε σε πιο γρήγορο ρυθμό, ώστε να είμαστε συγκεντρωμένοι και να αποφύγουμε τα λάθη σαν το χθεσινό. O Fabian έκανε ένα μικρό λάθος, που μας κόστισε 6 χιλιόμετρα.



Έβδομη μέρα – Τερματισμός: Urgup / Άγκυρα
Απλή: 32 χλμ, Ειδική: 156 χλμ, Απλή: 192 χλμ

Ο Cyril Despres λαμπρός νικητής του αγώνα. Ο Bruno Saby, κερδίζει τα αυτοκίνητα και ταυτόχρονα τον φετινό τίτλο Rally Raid της FIA, για αυτόν και την VW!

Στο πρόγραμμα για την τελευταία μέρα, μόνο 156 χιλιόμετρα, πριν την τελευταία απλή που έφερε τους αγωνιζόμενους στο ξενοδοχείο Buyuk Anadolu κοντά στην Άγκυρα.
Στην κορυφή από την πρώτη μέρα ο Cyril Despres, κέρδισε, ακολουθούμενος από τους ομόσταυλούς του, στην KTM Gauloises, David Casteu και Michel Gau.

Στα αυτοκίνητα ο συναγωνισμός ήταν πιο έντονος, με την τρεις διεκδικητές για την πρώτη θέση, (Giniel de Villiers, Jean-Louis Schlesser και Bruno Saby) και πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους.
Τελικά ο Bruno Saby, με την τρίτη του νίκη φέτος, πήρε όχι απλώς τον αγώνα, αλλά και το παγκόσμιο πρωτάθλημα Rally Raid 2005 της FIA!
Διπλή χαρά για την VW που είδε τους κόπους της να ανταμείβονται με τον καλύτερο τρόπο!

Μοτοσικλέτες
Ο David Casteu είχε την ευτυχία να πάρει και τη σημερινή ειδική, μπροστά από τον ομόσταυλό του Michel Gau.  Ο Carlo De Gavardo, έκανε τον τρίτο χρόνο για σήμερα.
Στη γενική τίποτα δεν άλλαξε για τους πρώτους πέντε.
O Cyril Despres, έκανε έναν έξυπνο αγώνα, με μόνο πρόβλημα μια πτώση τη δεύτερη μέρα, προσθέτοντας τη νίκη του Rally d’Orient 2005, στο παλμαρές του.

Τέταρτος γενικής, πίσω από τους David Casteu και Michel Gau, ο Carlo De Gavardo πήρε την κατηγορία 450, με τον Τσέχο Jacek Czachor δεύτερο και το Γάλλο Tixador τρίτο.

Στα Quad, ο Christophe Declerck έμεινε από ηλεκτρικά στην εκκίνηση, χαρίζοντας τον αγώνα στον Πορτογάλο Ricardo Santos, ακολουθούμενος από τον Jean-Philippe Caillet που οδηγεί με τεχνητό πόδι!

Είπαν:
Cyril Despres (1ος Γενικής) : Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Πέρσι είχαμε πει με τον Richard Sainct να τρέξουμε σε αυτό τον αγώνα, μια και μας αρέσει ο Rene.
Στα αλήθεια, ευχαριστήθηκα, τον εαυτό μου, τις ειδικές, την πλοήγηση και την γενική ατμόσφαιρα που είναι το καλύτερο στα Rally Raid.

Είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος από το νέο πρωτότυπο μου, KTM. Με καλύτερη κατανομή τους καυσίμου και συνυπολογίζοντας ότι έχει μικρότερη κατανάλωση, είναι πιο ευκολοδήγητο από το 660.  Αν και έχει 10 χιλιόμετρα μικρότερη τελική, νομίζω ότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός.

David Casteu (νικητής ειδικής, 2ος Γενικής): Η πλοήγηση ήταν ιδιαίτερα απαιτητική σήμερα, αλλά δεν έκανα λάθη. Γνώριζα ότι είχα αρκετή διαφορά από την τρίτη θέση και αποφάσισα να ευχαριστηθώ οδήγηση.
Στο Μαρόκο, τερμάτισα τρίτος, εδώ δεύτερος!
Προς το παρόν η θεά τύχη είναι μαζί μου. Τώρα θα συγκεντρωθώ στην προετοιμασία μου για το Dakar.

Michel Gau (3ος Γενικής): Είμαι πολύ χαρούμενος με τη θέση μου, μιας και είναι μόλις το δεύτερο rally-raid μου!
Σε όλο τον αγώνα, δεν πίεσα πολύ και προσπάθησα να μείνω συγκεντρωμένος στη πλοήγηση.

Carlo De Gavardo (4ος γενικής) : Είμαι πολύ χαρούμενος που τερμάτισα, αυτό τον αγώνα, χωρίς προβλήματα με τη μοτοσυκλέτα μου, αλλά νιώθω άτυχος που δεν είμαι σε καλύτερη θέση.

Ricardo Leal Santos (1ος στα quad): Σήμερα ήταν η μέρα μου!

Αυτοκίνητα
- Ένα εξαιρετικό ένα-δύο για την VW, με τον Bruno Saby και τον Giniel de Villiers, να καταλαμβάνουν την πρώτη και τη δεύτερη θέση στην τελευταία ειδική και παράλληλα στον αγώνα!
Κερδίζοντας τον τρίτο του αγώνα για φέτος, ο γάλλος, έχει πλέον 56 βαθμούς στο πρωτάθλημα της FIA και κανείς άλλος οδηγός, ακόμα και αν κερδίσει τους επόμενους δυο αγώνες, δεν μπορεί να τον ξεπεράσει.
Προετοιμασμένη για να γιορτάσει το γεγονός, η ομάδα της VW κατέβηκε στον τερματισμό, με φορώντας μπλουζάκια με τη λέξη «Weltmeister» - παγκόσμιος πρωταθλητής!

- Τακτικός πελάτης του René Metge στους αγώνες του από το 1999, ο Jean-Louis Schlesser, τερμάτισε τον φετινό αγώνα στην τρίτη θέση, με ένα ακόμα εξελιγμένο Buggy, που του επέτρεψε να κερδίσει δύο ειδικές. Θα μπορούσε μάλιστα να τα είχε καταφέρει και σήμερα, αν ένα λάστιχο δεν τον καθυστερούσε.

- Ύστερα από τον αγώνα του Μαρόκου, η ομάδα Nissan Dessoude, πήρε την T2, αυτή τη φορά χάρη στον Benoit Rousselot.

- Όμως στη βαθμολογία της FIA T2 προηγείται ο Ronan Chabot, που αντιμετώπισε προβλήματα σήμερα, όταν κόλλησε στη λάσπη και ο συνοδηγός του Gilles Pillot, έσπασε τον αστράγαλο του, στην προσπάθεια του να σπρώξει το αυτοκίνητο.

Ο Philippe Jacquot (Man) κέρδισε την κατηγορία των φορτηγών, μπροστά από τον Ιταλό Livio Diamente (Iveco-Fiat).


Είπαν:
Bruno Saby (1ος γενικής): Μερικές φορές πρέπει να έχεις υπομονή στη ζωή. Αυτή είναι η 39η χρονιά μου στους αγώνες (σ.σ. έκανε τον πρώτο του αγώνα σε ηλικία 18 χρονών και 15 ημερών!) και είναι ο πρώτος μου παγκόσμιος τίτλος!
Η νίκη μου σε αυτό το Π.Π. είναι η δεύτερη καλύτερη μετά τη νίκη μου στο Monte Carlo.
Είναι μια πολύ καλή στιγμή στη ζωή μου και ταυτόχρονα μια ανταμοιβή για την ομάδα της Volkswagen, που εμπιστεύτηκε εμένα και τον συνοδηγό μου Michel Perin.
Έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στον Michel και έχει καλό ρυθμό.
Η επόμενη αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε την VW να κερδίσει το Dakar!

Giniel De Villiers (2ος γενικής): Μου άρεσε ο αγώνας και η Τουρκία και έμαθα αρκετά για το VW Race Touareg.

Jean-Louis Schlesser (3ος γενικής): Μας έπιασε λάστιχο στην ειδική και μας πέρασαν τα VW. Σχετικά με τον αγώνα γενικά, μου άρεσε η διαδρομή και η ατμόσφαιρα, ειδικά μεταξύ των αγωνιζομένων.
Το μόνο πρόβλημα ήταν μερικές ειδικές που ήταν πολύ «σφικτές» για το δικίνητο buggy μας. Νομίζω όμως ότι το buggy θα αποδώσει τα μέγιστα στο Dakar.

Serge Jordan (4ος γενικής): Η τελευταία ειδική, ήταν δύσκολη. Συγχαρητήρια στο Rene που βρήκε τόσο καλές ειδικές, δείχνοντας μας πόσο όμορφη είναι αυτή η χώρα!

Benoît Rousselot (6ος γενικής, 1ος T2-Παραγωγής): Αυτή τη νίκη, την οφείλουμε στην ταχύτητα μας και την τακτική μας. Αποφασίσαμε να επιτεθούμε στις τέσσερις πρώτες ειδικές και έπειτα να διατηρηθούμε στην κορυφή.
Βγάζω το καπέλο στον νέο μου συνοδηγό Fabian Lurquin, που βοήθησε να κερδίσουμε στο τρίτο του μόλις αγώνα!



Με το πρωτάθλημα να έχει κριθεί πλέον για τα αυτοκίνητα, στους επόμενους αγώνες, τα φώτα θα στραφούν πάνω στις μοτοσυκλέτες.

Μείνετε στο off-road.gr για να μάθετε τις εξελίξεις!

[Superspy - Σπύρος Κατσιμαλής]

Φωτογραφίες:
Rene Metge Concept
VolksWagen Motorsport
nissan dessoude
Gauloises Racing
Αρχείο Off-Road.gr







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039801 seconds. ]