Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Π.Π.Ρ.Α: Rally dos Sertoes 2005

Jean Azevedo στις μοτοσυκλέτες, Edu Piano στα αυτοκίνητα

Ότι είναι για τους Ευρωπαίους το Dakar, είναι για τους Νοτιοαμερικάνους το Dos Sertoes.

Έτσι και φέτος έδωσαν το παρόν όλοι οι «τρελαμένοι» με τα rally raid, της Λατινικής Αμερικής.

Δεν έγινε βέβαια το ίδιο με τις Ευρωπαϊκές συμμετοχές, που προτίμησαν να φυλάξουν το budget τους, για κοντινότερους αγώνες.









Το παιχνίδι, στις μοτοσυκλέτες, έδειξε ότι θα παιχτεί μεταξύ των τοπικών Jean Azevedo με το ιδιωτικό ΚΤΜ 525 και Carlo De Gavardo με το εργοστασιακό ΚΤΜ 450 Rally.

Ο Βραζιλιάνος Azevedo, έμπειρος αναβάτης του Dakar, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο της δυνατότητες του 525 και κατάφερε τελικά να είναι νικητής, μπροστά από τον Χιλιανό De Gavardo.

Τρίτος ακολούθησε ο Βραζιλιάνος Jose Helio, με Suzuki 400.


Ο De Gavardo με την πρώτη θέση στα 450, εξασφάλισε από νωρίς το παγκόσμιο πρωτάθλημα rally 450 και θα κάνει βόλτα με την ησυχία του στους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος.

Θα προετοιμάσει τον εαυτό του για το Dakar του 2006, στο οποίο δεν αποκλείεται να αλλάξει κατηγορία και να λάβει μέρος με το νέο υπέρ-όπλο που ετοιμάζει η ΚΤΜ για τα rally, το ΚΤΜ 590 Rally.

ΚΤΜ 590 Rally;;;
Ουσιαστικά αυτό δοκίμασε σε αυτόν τον αγώνα και ο Marc Coma.
Όμως η μοτοσυκλέτα βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης και το γνωστό πρόβλημα που έχει η σειρά των 525 στο σασμαν, τον έβγαλε εκτός παιχνιδιού, από την τρίτη κιόλας μέρα του δεκαήμερου αγώνα.

Η οικογένεια των 525, έχει κατασκευαστεί ουσιαστικά για τους αγώνες enduro και η αυξημένη χρήση πέμπτης και έκτης στους αγώνες rally, σε συνδυασμό με την αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη του 590, καταπονούν τα ήδη αδυνατισμένα γρανάζια του κιβωτίου, που ανάβουν και καταστρέφονται.

Οι σχεδιαστές δοκιμάζουν διαφορετικές σκληρότητες και άλλες λύσεις, με στόχο να προλάβουν το Dakar 2006.

Αποτελέσματα
1. Jean Azevedo, BRA, 26:15:26
2. Carlo de Gavardo, CHI, 27:17:12
3. Jose Helio, BRA, 28:24:53 - 2:09:27
4. Ludovic Boinnard, F, 29:12:03 - 2:56:38
5. Flavio Carvalho, BRA, 30:22:42 - 4:50:39


Αυτοκίνητα
Στα αυτοκίνητα, οι Edu Piano – Marcos Rogerio Almeida, πήραν από νωρίς τον αγώνα στα χέρια τους, οδηγώντας σταθερά και προφυλάσσοντας το αυτοκίνητο τους.

Στα φορτηγά, οι Amable Barrasa και Jose Papacena, πήραν τη νίκη από τον Andre Azevedo, που εγκατέλειψε τον αγώνα από μηχανική βλάβη.

Αποτελέσματα
1. EDU PIANO ROGÉRIO ALMEIDA Chevrolet S10 26:51:00
2. ULYSSES BERTHOLDO RAFAEL CAPOANI Mitsubishi L200 27:27:27
3. REINALDO VARELA BRUNO MEGA Mitsubishi L200 27:41:33
4. JOÃO ANTONIO FRANCIOSI FABRICIO ABRANTES Mitsubishi L200 27:41:37
5. KLEVER KOLBERG LUIZ PALU Mitsubishi L200 Evo 27:53:08

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε από τις 31 Ιουλίου έως τις 9 Αυγούστου και μέτραγε στο Π.Π.Ρ.Α. για τις μοτοσυκλέτες και τα quad, ενώ ξεπέρασε τις 228 συμμετοχές.

Για πρώτη φορά, ο μεγαλύτερος αγώνας της Λατινικής Αμερικής και τρίτος στον κόσμο από πλευράς συμμετοχών, ξεκίνησε και τερμάτισε στο ίδιο σημείο την Goiania.


4.692 σκληρά χιλιόμετρα, μέσα από τις γεμάτες άγρια φύση περιοχές της Βραζιλίας.

Γρήγορες και τεχνικές διαδρομές, με πολύ πέτρα και σκόνη, αλλά και πολύ λάσπη, νερό και ποτάμια, δεν άφησαν σε ησυχία τους συμμετέχοντες. Κάθε μέρα του αγώνα είχε κάτι διαφορετικό να προσφέρει.

Παρά την ομορφιά και την πολύ καλή οργάνωση του αγώνα, όμως, το κόστος μετάβασης και συμμετοχής σε αυτό τον αγώνα, οδήγησε την FIA να μην το συμπεριλάβει στο ημερολόγιο του ΠΠΡΑ, ενώ για την FIM ήταν μια δοκιμαστική χρονιά.

[Σπύρος Κατσιμαλής]

Φωτογραφίες:
Donizetti Castilho
Andre Chaco
Haroldo Nogueira
Douglass Fagundes


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039090 seconds. ]