| |
O
πέμπτος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Trail
Ride – Rally Raid θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της
Λαμίας, στις 4, 5 και 6 Νοεμβρίου 2005.
Ο αγώνας του Κυπέλλου, θα
είναι κοινός με την παιδειά του Επάθλου
αντοχής 4X4, που έχει προγραμματιστεί για την ίδια ημερομηνία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το κύπελλο Trail Ride Raid 2005, o
αγώνας προσμετρά με συντελεστή 2,
ενώ για το έπαθλο αντοχής 4Χ4 2005, προσμετρά με συντελεστή 1.
Την οργάνωση έχουν αναλάβει από κοινού, το 0300 και
η λέσχη Εκάλης 4Χ4.
Το κέντρο του αγώνα θα είναι λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη της
Λαμίας και συγκεκριμένα στα Λουτρά
Υπάτης, που θα φιλοξενήσουν το Bivouac του αγώνα.
***
2/11/2005: Μετά τον τεχνικό έλεγχο.... ***
Τι
είναι τα Trail Ride – Raid;
Ο αγώνας αντοχής τύπου «Trail ride - Raid» είναι αγωνιστική
εκδήλωση
που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της
ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ.
Οι αγώνες του κυπέλλου Trail Ride - Raid 2005, είναι μοναδικοί
του
είδους στη χώρα μας, οργανώνονται με υψηλά πρότυπα και πάντα σε αρμονία
με τους διεθνείς κανονισμούς.
Όλοι οι συμμετέχοντες είναι ασφαλισμένοι κατά τη διάρκεια του αγώνα από
την ΕΘΕΑ/Μ για προσωπικά ατυχήματα και ατυχήματα τρίτων, σύμφωνα με τη
σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ/Μ.
Ένας τέτοιος αγώνας έχει μήκος ανά ημέρα από 120χλμ μέχρι και 500χλμ
και συνολικό μήκος έως 1.200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά
τις 3 ημέρες.
Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε άσφαλτο, είναι
25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής.
Το υπόλοιπο ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής
βατότητας ή εντελώς εκτός δρόμου.
Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι αγώνας Enduro
ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει.
Είναι αγώνας αντοχής και προσανατολισμού στα πρότυπα των Cross-Country
Rally και συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά μοτοσικλέτες και τετρακίνητα.
Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν ένα βιβλίο διαδρομής – Δρομοβιβλίο – που
περιέχει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν
και… το παιχνίδι ξεκινά.
Τα Trail Ride – Raid, προσπαθούν να βάλουν στο «κλίμα» των
μεγάλων αγώνων αντοχής (Paris-Dakar), τους συμμετέχοντες.
Οι κανονισμοί, οι δυσκολίες και η διάρκεια του παιχνιδιού, φυσικά,
είναι προσαρμοσμένα στα Ελληνικά γεωφυσικό-οικονομοτεχνικά δεδομένα και
στόχο έχουν την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και την οικονομική συμμετοχή.
|
Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος,
Promoter του κυπέλλου Trail Ride Raid
2005 και υπερ αλυτάρχης του αγώνα, αναφέρει:
Ένα
έχω να σας πω!
Είστε πολύ τυχεροί!
Είμαι πολύ άτυχος που δεν τρέχω…
Πρώτη μέρα:
Διαδρομή ανοιχτή, 282 χιλιόμετρα, τα 70 συνδετική άσφαλτος.
Υψόμετρο λογικό, θα κάνει κρύο αλλά μέσα στο δάσος θα κόβει...
Η πέτρα ελάχιστη, το τέλειο χώμα αρκετό, το κανονικό χώμα κανόνας.
Αν βρέξει η γλίστρα θα πάει σύννεφο, η λάσπη όμως δεν θα προβληματίσει
πολύ. (άντε να μπει κανάς εργάτης...).
Το μέρος γενικά κρατάει υγρασία και η σκόνη θα είναι ελάχιστη. Η
δυσκολία δεν θα φτάνει αυτή των Ψαχνών, αλλά τα πολλά χιλιόμετρα είναι
κούραση...
Ανεφοδιασμός θα υπάρχει συχνά αλλά απαιτείται
αυτονομία 110 χλμ.
Το πρώτο κομμάτι (και ειδική) της διαδρομής καταλήγει στο Καρπενήσι στα
175 χλμ.
Μετά ακολουθεί το δεύτερο, πιο δασικό, πιο δροσερό, πιο μικρό με χαλαρή
ασφάλτινη επιστροφή.
ΜΩΤ για το πρώτο κομμάτι την βλέπω γύρω στα 46 km/h στα 2T, 41 στα 4Χ4.
Στο δεύτερο θα μειωθεί ώστε να είναι εφικτή στο μεγαλύτερο ποσοστό
οδηγών. 43 στα 2Τ και 38 στα 4Χ4.
Άρα διάρκεια από 6:30 έως 7:30 ώρες για τους καλούς, μέχρι 10 για τους
τελευταίους.
Εκκίνηση 7 το πρωί ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ!
Τα φώτα θα είναι υποχρεωτικά στις μοτοσυκλέτες και θα ελεγχθούν και στα
ΣΕΧ. Και μιλάμε για φώτα, όχι καντήλια!
Σε υπερβολική καθυστέρηση θα ειδοποιείται το πλήρωμα ώστε να βγαίνει
από την διαδρομή με προκαθορισμένη ποινή, και να πηγαίνει στον
τερματισμό ώστε να μην ξενυχτήσει κανείς με τα… ζώα… Κι αν είναι
ελάφια… έχει καλώς! Αν είναι όμως λύκοι; Τι γίνεται;
Τα όρια καθυστέρησης θα ανακοινωθούν πιο συγκεκριμένα.
Δεύτερη μέρα:
Την 2η μέρα θα έχουν δικαίωμα να επανεκκινήσουν ΟΛΟΙ!
Εκκίνηση και πάλι 7 το πρωϊ. 208 χιλιόμετρα.
Εύκολη διαδρομή απλή, μέχρι την εκκίνηση της ειδικής.
Η διαδρομή πάνω στην Όθρυς πιο εύκολη, πιο στεγνή, πιο γρήγορη. Τα μέρη
λιγότερο πυκνά, μπόλικη πέτρα σε λίγα μόνο σημεία. Όσο πιο υγρά, τόσο
πιο καλά.
Πιθανή σκόνη αν έχει ξηρασία. Μα ξηρασία Νοέμβριο μήνα; (Σ.Σ. Πρέπει…!)
Το κρύο θα είναι πιο έντονο, αφού τα ορεινά περάσματα είναι έρμαια του
αέρα.
Στο δεύτερο κομμάτι ειδικά…
Θα πήξει το μάτι σας στην αγελάδα! Τόσες αγελάδες ούτε στην Ολλανδία
δεν έχω δει! (Μήπως επειδή δεν έχω πάει;)
Προσοχή στις μετωπικές με τη… Milka, γιατί θα γίνετε… άσπρη σοκολάτα!
Στην Ανάβρα έχει αδέσποτα γουρούνια! Της κακομοίρας γίνεται!
Αυτά τουλάχιστον είναι πιο μικρά, και σε ενδεχόμενη μετωπική μπορεί να
γλιτώσει ο οδηγός και να σκάσει το γουρούνι.
Θα υπάρχει σκούπα να τα φορτώνει για να τα ψήσουμε στον τερματισμό… Για
bonus ο «κυνηγός» θα γλιτώσει με μηδενικούς βαθμούς ποινής
στην ειδική
(αν την βγάλει καθαρή…).
Ελάχιστη αυτονομία 110 και πάλι.
Βγαίνουν άνετα.
Χαλαρή επιστροφή με τα τελευταία 25 χλμ ασφάλτινα και πάλι…
ΜΩΤ; Τάπα! 50 στα 2Τ, 44 στα 4Χ4 και προσοχή στις προπορείες!
Διάρκεια από 4:30 έως 7:30 ώρες οι τελευταίοι. Απονομή νωρίς το
απόγευμα, να πάμε και σπίτια μας σαν άνθρωποι…
Κλαδιά και γδαρσίματα για τα τετρακίνητα δεν υπάρχουν.
Το σίγουρο είναι ότι θα είναι
ένα
χορταστικό διήμερο, με διαδρομές μούρλια, RB ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ, λάσπη, γκάζια,
ήρθε ο χειμώνας ρε!!!!
Καλά χώματα!
DOC
|
Περισσότερα για τον αγώνα:
Οι ειδικές, οι μετρήσεις και οι ΜΩΤ θα είναι κοινές για τον αγώνα του
Κυπέλλου Trail Ride Raid και την παιδειά του Επάθλου Αντοχής.
Ο αγώνας ΔΕΝ θα μετράει στο Κύπελλο Rally 4X4, αλλά θα υπάρχει και θα
μετράει η κατηγορία στο Κύπελλο Trail Ride Raid χωρίς ΜΩΤ.
Οι απονομές θα είναι ξεχωριστές για το κύπελλο – έπαθλο.
Οι συμμετοχές άνοιξαν την 1η Οκτωβρίου και κλείνουν την Τρίτη, 1η
Νοεμβρίου.
O τεχνικός έλεγχος για τη διπλή οργάνωση, είναι προγραμματισμένος για
την Τετάρτη στην Αθήνα 17:00-20:00, υποχρεωτικά για όλους τους εντός
Αττικής.
Επίσης θα γίνει τεχνικός έλεγχος 15:00 - 17:00 στη Λαμία την Παρασκευή,
ΜΟΝΟ για τους εκτός Αττικής που δεν μπορούν να έρθουν στην Αθήνα την
Τετάρτη....
|
Με μια ματιά!
Άνοιγμα συμμετοχών: Σάββατο 1
Οκτωβρίου
Λήξη συμμετοχών: Τρίτη 1 Νοεμβρίου
Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος: Τετάρτη 2 Νοεμβρίου
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ για τα πληρώματα Αττικής - 17:00 - 20:00 σε σημείο
που θα ανακοινωθεί.
Τεχνικός έλεγχος για τα
πληρώματα, εκτός Αττικής, στα Λουτρά Υπάτης, Παρασκευή 4
Νοεμβρίου, 15:00-17:00
Εκκίνηση: Σάββατο και Κυριακή, 07:00
από τα Λουτρά Υπάτης
Πληροφορίες
Λέσχη 4Χ4 Εκάλης: Σπύρος Δουκέρης, 6977981981, races@4x4ekaliclub.gr,
0300: Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, 693
6660300
Ξενοδοχεία
Ξενοδοχείο Πριγκιπικόν 22310 59312
Ξενοδοχείο Αλεξάκης 22310 59380 59372 www.hotelalexakis.gr
Ξενοδοχείο Εσπέρια 22310059151
Οι κρατήσεις γίνονται απ ευθείας από τους ενδιαφερομένους. Και τα τρία
είναι στο ίδιο χώρο το ένα δίπλα στό άλλο.
Ανεφοδιασμοί
Πρώτη μέρα
Τμήμα Α'
Χιλιόμετρα, 162, Ανεφοδιασμοί:
4, 48, 162
Τμήμα Β'
Χιλιόμετρα, 100, Ανεφοδιασμοί: 0, 60, 61 και απο το 70 έως
το 100
Δεύτερη μέρα
Χιλιόμετρα , 232, Ανεφοδιασμοί: 0, 14, 92, 93 και 200.
Κόστος συμμετοχής για τον
αγώνα του Κυπέλλου Trail Ride Raid
Οι κατηγορίες και το κόστος
συμμετοχής, σύμφωνα με το γενικό κανονισμό Trail Ride - Raid 2005 είναι:
Μοτοσικλέτα
Μ1: Έως 450 - συμμετοχή
80 ευρω
Μ2: Open - συμμετοχή 80
ευρω
Q: Quad - συμμετοχή 80
ευρω
Αυτοκινήτο
Α1: 4Χ4 - συμμετοχή 160
ευρω
Α2: 4Χ4 Raid - συμμετοχή
160 ευρω
Α3: 4Χ4 Rally -
συμμετοχή 300 ευρω
F: Φορτηγά - συμμετοχή
200 ευρω
Κόστος συμμετοχής για την
παιδειά του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 2005:
Οι κατηγορίες και το
κόστος συμμετοχής, σύμφωνα με το γενικό κανονισμό Επάθλου αντοχής 4Χ4
είναι:
SUV – συμμετοχή 160 ευρώ
4Χ4 - συμμετοχή 160 ευρω
4Χ4 Raid - συμμετοχή 160
ευρω
Τετρακίνητα
πληρώματα
που θέλουν να συμμετέχουν και στον αγώνα του Κύπελλου Trail Ride και
στην παιδειά του Έπαθλου αντοχής, πληρώνουν 40 ευρώ παραπάνω ανάλογα με
την κατηγορία που θα δηλώσουν στο κύπελλο.
|
Χορηγοί της εκδήλωσης είναι τα ρούχα ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO, που μάλιστα προκηρύσσει για
φέτος το AXO Challenge με
ειδικές παροχές σε είδη ένδυσης για τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα
τους νικητές, τα ελαστικά Cooper Tires,
το Hell in Store 018, το SPEED WHEEL, η ΜΑΚΑΝ, τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου και τα φίλτρα
αέρος DNA.
Χορηγοί επικοινωνίας είναι όπως πάντα το περιοδικό μοτοσυκλέτας και
δράσης "0-300" και η
απόλυτη
χωμάτινη ιστοσελίδα στο internet, το www.off-road.gr.
Επίσης
όπως σε κάθε αγώνα που προσμετρά στο Έπαθλο Αντοχής, έτσι και σε αυτόν,
η εταιρεία RACING TYRES
αποκλειστικός αντιπρόσωπος των ελαστικών FEDIMA στην Ελλάδα, θα απονέμει στο
νικητή του αγώνα του
επάθλου αντοχής το έπαθλο των 300 ευρώ!
|
Η Ανάβαση (Χάρτες
ακριβείας, GPS, χαρτογραφικό software κλπ) χορηγεί:
Για τους συμμετέχοντες με αυτοκίνητα και στο κύπελλο και στο
έπαθλο:
1 Οθόνη, Touch screen, 8,4’’
2 προγράμματα Top Navigator
Για τους συμμετέχοντες με μοτοσυκλέτα:
1 pathaway + κάρτα 512 + Χάρτες
Toponavigator
Επισκεφτείτε το site της Ανάβασης: http://www.mountains.gr
|
Downloads & Links
Δήλωση συμμετοχής μοτοσυκλέτας.
Δήλωση συμμετοχής αυτοκινήτων & φορτηγών.
(Κοινή για το Κύπελλο Trail Ride Raid και το Έπαθλο Αντοχής 4Χ4)
Προκήρυξη κυπέλλου
Trail Ride - Raid 2005
Γενικός κανονισμός
Πανελληνίου κυπέλλου Trail Ride – Raid 2005
Εγκύκλιος 01/2005 Πανελληνίου
κυπέλλου Trail Ride - Raid 2005
Γενικός κανονισμός
Πανελληνίου επάθλου αντοχής 4Χ4 2005
Ειδικός κανονισμός
Raid Λαμίας 2005
Άρθρο σχετικά με την προετοιμασία αυτοκινήτων για αγώνες αντοχής Trail Ride Raid.
Παλαιότεροι αγώνες του Κυπέλλου
Trail Ride Raid 2005
Διαβάστε τι έγινε στον πρώτο αγώνα στην Εύβοια.
Διαβάστε τι έγινε στον δεύτερο αγώνα στην Θήβα.
Διαβάστε τι έγινε στον τρίτο αγώνα στο Πήλιο.
Δείτε τη Βαθμολογία του
Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 και διαβάστε τι έγινε στον τέταρτο αγώνα
στα Ψαχνά.
Διαβάστε και
ρωτήστε πληροφορίες στο forum του trail ride
Πως υπολογίσω την ΜΩΤ,
το "ειδικό" άρθρο απο τον Cuspid.
|
ΑΧΟ Challenge 2005
Η ΑΧΟ προκήρυξε το ΑΧΟ Challenge 2005.
Συγκεκριμένα στους νικητές του κυπέλλου 2005, των κατηγοριών
Μ1-450,
Μ2-Open και Quad, θα παρέχει για το κύπελλο 2006 πλήρη υποστήριξη σε
ένδυση και προστασία.
Στους 4 επόμενους κάθε κατηγορίας έκπτωση 50% σε ένδυση και προστασία
και 20% σε ανταλλακτικά και αναλώσιμα από τη σειρά της ΠΕΡΚΟ.
Ο θεσμός θα συνεχιστεί και το 2006!
Περισσότερες πληροφορίες για το AXO Challenge 2005 θα πάρετε απο τον Σταμάτη Μελέτη στο τηλέφωνο: 6948053488
Συμμετοχές
μοτοσυκλέτας (2/11/2005)
# |
Αναβάτης |
Μoto |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
1 |
Συμεών -PINO- ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ |
Suzuki DRz400 |
Μ1: 450 |
Off-Road.gr |
2 |
Γιώργος
ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ |
KTM 525 EXC |
Μ2: Open |
|
3 |
Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ |
Yamaha WR250f |
Μ1: 450 |
DBR - ATD - KASIMIS TEAM |
4 |
Αλέξανδρος
-EPITAL- ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ |
KTM LC4 400 |
Μ1: 450 |
|
5 |
Αντώνης -SPULSE- ΣΟΥΛΙΟΣ |
KTM ADV 640 |
Μ2: Open |
Hellinservice 001-NZI helmets |
6 |
Ελευθέριος
ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ |
KTM 620 Rally |
Μ2: Open |
Motosi Slovenija |
7 |
Αλέξανδρος -RAPTOR- ΨΩΦΑΚΗΣ |
Yamaha Raptor 660 |
Q: Quad |
Q.R. Team - Off-Road.gr |
8 |
Νίκος -AC-DC-
ΚΟΝΙΔΑΚΗΣ |
Honda XR250R |
Μ1: 450 |
Ηλεκτρολογικές
εγκαταστάσεις |
9 |
Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ |
Kawasaki KFX 400 |
Q: Quad |
METRON - Q.R.T. - MOTO |
10 |
Λέανδρος -ΛΕΟ-
ΚΑΤΣΑΡΟΣ |
KTM 525 |
Μ2: Open |
Χατζηγεωργίου-Φρενοδιάγνωση-Swaz |
11 |
Μηνάς ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 950 |
Μ2: Open |
ADV#1 |
12 |
Στέλιος -STG-
ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
KTM 950 |
Μ2: Open |
ADV#2 |
14 |
Αθανάσιος ΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 950 |
Μ2: Open |
Aaron - Ελαστικά |
15 |
Φώτιος ΜΠΕΚΑΣ |
KTM 950 |
Μ2: Open |
Aaron -
Ελαστικά - Ellio Works Shop |
16 |
Αλέξανδρος ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
BMW R100GS |
Μ2: Open |
BMW Motorrad Ανδριόπουλος - Δίτροχο |
17 |
Γιώργος
ΣΠΙΤΣΕΡΗΣ |
KTM 400 LC4 |
Μ1: 450 |
Flat Team #2 |
18 |
Christian WOELFL |
Yamaha WR250f |
Μ1: 450 |
Flat Team #1 |
19 |
Ιωσήφ ΒΑΓΓΕΡ |
KTM 620 LC4 |
Μ2: Open |
Εndurο.gr |
20 |
Σάββας -DENIS- ΜΥΛΩΝΑΣ |
Kawasaki KVF750 |
Q: Quad |
Africa team Milonas-Olympus-Repsol-Q.R.T |
21 |
Ευάγγελος
-EVAN- ΚΑΤΡΑΣ |
Yamaha Raptor
660 |
Q: Quad |
Q.R. Team |
22 |
Θωμάς -THE PRESIDENT- ΜΠΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ |
Yamaha KODIAK |
Q: Quad |
Q.R.T.-Yamaha Μοτοδυναμικη- Off-Road.gr |
23 |
Κωνσταντίνος
-GRIOU- ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ |
Linhai 260 |
Q: Quad |
|
24 |
Γιώργος -GECO- ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ |
Honda XR650 Rally |
Μ2: Open |
Extra Products - Tassoulis - Makan |
25 |
Πάρις -BERG-
ΚΟΝΤΗΣ |
Husaberg FE550e |
Μ2: Open |
Rider's Shop -
Extra Products - Enduro.g |
26 |
Κώστας -BLEU- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
Bleu Tech - Rider's Shop |
27 |
Δημήτρης
-HUSKY- ΜΕΓΑΛΟΟIΚΟΝΟΜΟΥ |
Husky TC570
Rally |
Μ2: Open |
Rider's Shop -
Off-Road.gr |
28 |
Σπύρος -SUPERSPY- ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ |
KTM 640 Raid |
Μ2: Open |
AXO-MAKAN-Ακρίβος Ελαστικά - Off-Road.gr |
29 |
Απόστολος
ΝΙΞΑΡΛΙΔΗΣ |
Suzuki TSR 200r |
Μ1: 450 |
Team A #1 |
30 |
Χρήστος ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 660 Rallye |
Μ2: Open |
Team A #2 |
31 |
Αριστοτέλης
ΚΑΪΡΗΣ |
KTM EXC 400 |
Μ1: 450 |
ΙΟΝΙΑ PARKING |
32 |
Νίκος -ΤΑΡΙΦΑΣ- ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ |
Honda CRE 450 |
Μ1: 450 |
|
33 |
Πέτρος
-ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ- ΣΚΑΡΟΣ |
Suzuki DRz400s |
Μ1: 450 |
Καμικάζι Team
#1- Everton Θερμαντικά |
34 |
Πέτρος -ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
Suzuki DRz400s |
Μ1: 450 |
Καμικάζι Team #2 |
35 |
Ιωάννης
-SACRAM- ΚΑΡΚΟΥΛΙΑΣ |
Yamaha TTR600r |
Μ2: Open |
Καμικάζι Team
#3 - Bikers World |
36 |
Χαράλαμπος -EVRYTAN- ΛΕΛΟΥΔΗΣ |
Suzuki DRz400 |
Μ1: 450 |
Οβελιστήριο ΕΥΡΥΤΑΝ-Ευρυτανικά Nέα-ΑΛΑΚ |
37 |
Απόστολος
-ΥΔΡΟΧΟΟΣ- ΤΣΙΜΟΥΡΗΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Τουρίστες #1 |
38 |
Κωνσταντίνος -ΜΠΕΜΠΕΚΟΣ- ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Τουρίστες #2 |
39 |
Αριστοτέλης
-ISABELLABROS- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ |
KTM 300 EXC |
Μ1: 450 |
|
40 |
Ιωάννης -SIMI- ΣΙΜΙΤΛΙΩΤΗΣ |
KTM 400 EXC |
Μ1: 450 |
Off-Road.gr |
42 |
Πέτρος ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ |
Husky 510 |
Μ2: Open |
|
43 |
Δημήτρης
ΣΤΑΣΙΝΟΣ |
KTM 640 LC4 |
Μ2: Open |
|
44 |
Γιάννης ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
KTM 620 Adv |
Μ2: Open |
Kerasi Club #2 |
45 |
Γιώργος
-TSUNAMI- ΧΟΥΣΙΑΔΑΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Kerasi Club #1 |
46 |
Νίκος ΚΑΪΠΑΝΟΣ |
Kymco MXU 250 |
Q: Quad |
|
47 |
Κωνσταντίνος
ΓΚΑΝΗΣ |
Kymco MXU 300 |
Q: Quad |
|
48 |
Γιαννης -ΣΕΒΑΧ- ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 250 EXC |
Μ1: 450 |
|
49 |
Μιλτιάδης
-ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΣ- ΣΟΥΡΟΥΜΠΤΖΗΣ |
KTM 450 |
Μ1: 450 |
Μoto Clinic |
50 |
Γεώργιος -CHEF- ΚΟΡΟΛΗΣ |
Africa Twin 750 |
Μ2: Open |
PRS |
Συμμετοχές
τετρακίνητων (2/11/2005)
# |
Οδηγός |
Πλοηγός |
Όχημα |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
201 |
Δημήτρης -DISTA- ΣΤΑΘΑΚΟΣ |
Αγγέλα -4WD_MAMA- ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Suzuki Vitara |
A1: 4X4 |
Stratego Team-MakiSport-Kokolakis-Tetrak |
202 |
Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ |
Παντελής -Pili-
ΗΛΙΑΚΑΚΗΣ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
Ιχνηλάτης -
Τετρακίνηση |
203 |
Θεόδωρος -TEDOS- ΜΠΑΡΔΗΣ |
Ηρακλής -CARAVAN- ΣΚΟΥΡΑΣ |
Nissan Terrano II |
A2: 4X4 Raid |
Stratego Racing Team Ι - Egglezopoulos |
204 |
Πέτρος
-TALIBAN- ΦΙΛΗΣ |
Στρατής
ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ |
Lada Niva |
A1: 4X4 |
|
205 |
(ΑΝΤ) Σταύρος ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ |
Δημήτρης ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
Jeep |
A2: 4X4 Raid |
4Wheel Drive |
206 |
Γιώργος -PAJO-
ΧΡΗΣΤΑΚΕΑΣ |
Άκης ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A2: 4X4 Raid |
Τετρακίνηση-Εγγλεζόπουλος-Cooper-Attart |
207 |
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ |
Πέτρος ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ |
Land Rover 110 |
A2: 4X4 Raid |
Hellinstore18-Denicol-Egglezopoulos-Cand |
208 |
(ANT) Χάρης
ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ |
Πέτρος
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A1: 4X4 |
Agip-Τετρακίνηση-Egglezopoulos-Ιχνηλάτης |
209 |
(ANT) Γιώργος -TAZMANIA- ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ |
Μαριάνθη ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ |
Niva Raid |
A2: 4X4 Raid |
Stratego Team 2-Egglezopoulos-Ergomotors |
210 |
(ANT) Μάριος
ΒΙΡΒΙΛΗΣ |
Δημήτρης
ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A2: 4X4 Raid |
Samsung |
211 |
Κωνσταντίνος -ΔΙΓΕΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
Κατερίνα ΤΡΥΠΙΑ |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
Land Rover Τριανταφυλλίδης-Ιχνηλάτης |
212 |
Γιώργος
-LITTLEDEVIL- ΠΑΪΔΑΣ |
Χρήστος
-CHRISG- ΓΥΦΤΟΓΕΩΡΓΙΟΥ |
Mitsubishi
Pajero |
A2: 4X4 Raid |
Central Athens |
213 |
Μανώλης -EGGLEZO- ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ |
Σούλα ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΥ |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
Egglezopoulos |
214 |
Βασίλης -KILL
BILL- ΔΗΛΕΣ |
Σπύρος -ATLAS-
ΜΑΤΙΑΤΟΣ |
Toyota Rav4 |
A1: 4X4 |
Ravage -
Ολύμπιος Εμπορική-Εγγλεζόπουλος |
215 |
Ηλίας ΚΕΦΑΛΑΣ |
Ναταλία ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
Remove Before Flight Magazine |
216 |
Σπύρος -TRITS-
ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ |
Σωτήρης
-EPISTIMON- ΚΑΠΙΡΗΣ |
Lada Niva |
A2: 4X4 Raid |
Boss Travel -
Grecotechnica |
217 |
(ANT) Μάριος ΚΟΥΝΕΛΗΣ |
Δημήτριος ΓΙΑΝΝΙΤΣΑΣ |
Mitsubishi Pajero |
A1: 4X4 |
|
218 |
Χριστόδουλος
ΠΕΝΤΑΡΑΣ |
Αντώνης ΜΑΥΡΙΔΗΣ |
Land Rover
Discovery |
A1: 4X4 |
MegaSport
Ναύπλιο-Reebok-Protest |
219 |
Ιωάννης ΔΕΛΗΣ |
Ιωάννης ΣΦΥΡΑΚΗΣ |
Dodge Dakota |
A1: 4X4 |
|
220 |
Δημήτριος
ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ |
Γεωργία ΓΕΩΡΓΑΛΑ |
Range Rover Comm |
A1: 4X4 |
|
221 |
Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ |
Αργυρώ ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ |
Mitsubishi Pajero |
A2: 4X4 Raid |
|
222 |
(ANT) Γιάννης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ |
Έκτωρας
Κιμωνίδης |
Land Rover 110 |
A2: 4X4 Raid |
|
223 |
(ΑΝΤ) Νίκος ΜΑΝΩΛΗΣ |
Γιώργος ΚΥΡΙΤΣΗΣ |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
ΑΛΑΛ Team |
224 |
(ANT) Γιώργος
-SHAKA- ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ |
Alex Lowes |
Land Rover |
A2: 4X4 Raid |
Περιοδικό
Τετρακίνηση |
225 |
Σπύρος ΔΟΥΚΕΡΗΣ |
Ελένη ΞΕΝΑΚΗ |
Suzuki Jimny |
A2: 4X4 Raid |
Fedima |
226 |
(ΑΝΤ) Ιωάννης
ΕΛΕΦΑΝΤΗΣ |
Κωνσταντίνος
ΕΛΕΦΑΝΤΗΣ |
Suzuki Samurai |
A1: 4X4 |
GMC Computers
& Software, Γιάννης Μάκκας |
227 |
(ΑΝΤ) Γεώργιος ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
Δημήτριος ΚΕΦΑΛΑΣ |
Daihatsu Rocky |
A1: 4X4 |
Service Ντρίβας Ευθυγραμίσεις- Ασφάλειες |
228 |
(ANT)
Παναγιώτης ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ |
Αλεξία ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ |
Land Rover |
A2: 4X4 Raid |
Λέσχη
Περιστερίου |
229 |
(ΑΝΤ) Νίκος ΠΟΛΥΖΟΣ |
Φένια ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΥ |
Pajero Pinin |
A1: 4X4 |
|
230 |
Μάριος ΧΑΡΑΚΙΔΑΣ |
Περικλής
ΜΙΧΟΣΤΑΥΡΟΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A2: 4X4 Raid |
|
231 |
Ιγνάτιος ΟΡΦΑΝΟΣ |
Παύλος ΜΠΡΑΖΙΩΤΗΣ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
who-is.gr / citysound.gr / aharnaikon.gr |
232 |
Δημήτριος
ΣΤΑΜΑΤΕΛΙΑΣ |
Ηλίας ΚΟΝΤΟΛΕΦΑΣ |
Land Rover 110 |
A1: 4X4 |
Γκο - Γκο Μποηζ |
233 |
Αριστείδης ΜΥΤΑΡΑΣ |
Βασιλική ΚΟΥΤΣΟΘΑΝΑΣΗ |
Jeep Wrangler |
A1: 4X4 |
Γκο - Γκο Μποηζ |
234 |
Χαράλαμπος
ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ |
Βασίλειος
ΚΑΡΑΦΕΡΗΣ |
Nissan Terrano
II |
A1: 4X4 |
|
236 |
(ANT) Γιώργος
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ |
Γιώργος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑΣ |
Suzuki Grand
Vitara |
A1: 4X4 |
Auto motor and
sport |
238 |
Χριστόδουλος
-TOSHMAGIC- ΜΑΛΤΟΥΔΗΣ |
Γιαννάκης
ΚΑΡΥΔΗΣ |
Suzuki Samurai |
A2: 4X4 Raid |
SGM |
More articles
|
|
| |
|