Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Yamaha RHINO 660

Yamaha Rhino 660 TestΟ ρινόκερος της Yamaha έρχεται και ανατρέπει τα κατεστημένα.
Το όχημα αγροτικής χρήσεως αποδεικνύεται ένα φοβερό toy machine καθώς όλα του τα χαρακτηριστικά δημιουργούν ένα πολύ καλό σύνολο χωρίς καμία παρατήρηση για αλλαγές ή διορθώσεις.

Το περίεργο με την πρώτη ματιά που κάνει κανείς στο Rhino 660 της Yamaha είναι η καρότσα που δέχεται μέχρι 181 κιλά φόρτωμα, κάτι που γεννάει σκέψεις για μεγάλα ταξίδια και άπειρα φορτώματα, πράγμα που δεν θα αντέχαμε να μην κάνουμε.

Η χρήση του είναι πολύπλευρη καθώς το όχημα αυτό μπορεί να καλύψει και τους πιο απαιτητικούς αλλά και τους πιο χαλαρούς που θα επιθυμήσουν μονάχα τις βόλτες με αυτό το υπέροχο όχημα.

Το δοκιμάσαμε σε πολλά τεραίν και σε όλες τις ταχύτητες και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα του.






Εκδρομική Χρήση:
Αθήνα, Λειβαδιά, Αρκίτσα, Ροβιές 220 χιλιόμετρα.
Ροβιές, Προκόπι, Ψαχνά, Αθήνα 199 χιλιόμετρα.
Σύνολο : 419 χιλιόμετρα.

1082Το Rhino χρησιμοποιεί τον κινητήρα του raptor-xtz 660 ο οποίος ανεβάζει ταχύτητα γρήγορα και αποτελεσματικά με δύο άτομα και 55 κιλά φορτώματος στην καρότσα του χωρίς δυσκολίες.

Εμείς το χρησιμοποιήσαμε κάνοντας 419 χιλιόμετρα χώμα σε δύο μέρες και αν και υπάρχει περιορισμός της τελικής ταχύτητας με κόφτη στα 66 χιλιόμετρα δεν προκαλεί ανία.
Μην ξεχνάμε πως η υποτιθέμενη μικρή τελική στο χώμα είναι ικανοποιητική.

Το Rhino μπορεί να κινείται επί ώρες σε αυτές τις ταχύτητες χωρίς να δυσανασχετεί ή να προκαλεί βαρεμάρα στου επιβαίνοντες καθώς το άψογο κράτημα του σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα χωρίς απρόβλεπτες αλλαγές πορείας του οχήματος από λούκια και λακκούβες και κάνουν το όχημα αυτό απόλυτο και ελεγχόμενο.

Κάναμε τα πρώτα 220 χιλιόμετρα από χώμα και προορισμό την Αρκίτσα δίχως ιδιαίτερη κούραση αν και το Rhino σου επιτρέπει να το "δουλεύεις" ψηλά προσφέροντας σου έτσι τόνους ευχάριστης, γρήγορης και παιχνιδιάρας οδήγησης δίχως άγχη.

Η δεύτερη μέρα ήρθε με 199 χιλιόμετρα να μας θυμίσει την άνεση του στα Off-Road κομμάτια καθώς όχι μόνο δεν κουράζει αλλά δεν σου μεταφέρει την κούραση της πρώτης μέρας στην δεύτερη δίνοντας έτσι και άλλο αέρα στον οδηγό αλλά και συνοδηγό στο να συνεχίσουν την Off-Road περιπέτεια τους.

Όταν όμως η κούραση σε φτάνει σε σημείο να κατεβάζεις τον ρυθμό οδήγησης τότε το Rhino ησυχάζει και επιτρέπει σε οδηγό και συνοδηγό να μιλάνε μέσα από τα κράνη χωρίς να χρειάζεται να ουρλιάζουν.

Η ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες μπερδεύει τους επιβαίνοντες με το άψογο διάβασμα των ανωμαλιών του δρόμου και θυμίζει υπερπολυτελές jeep αλλά χωρίς το παρμπρίζ.

Η καρότσα μεταφέρει ολόκληρο τον εξοπλισμό με την λογική του "βάλτα όλα, χωράνε" χωρίς να τα μετακινεί ή να τα ανακατεύει έστω και με ένα υποτυπώδες δέσιμο.

Συμπέρασμα:
το Rhino αποδεικνύεται ως ιδανικό όχημα για μεγάλες αποστάσεις Off-Road με συνοδηγό (τέρμα οι δικαιολογίες για βόλτες μόνοι σας στο βουνό) με μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης όλου του εξοπλισμού, αναπαυτικό και στην οδήγηση, ξεκούραστο στις πολύωρες βόλτες, γρήγορο για παιχνίδι και πολύ ευχάριστο σαν συνολική ιδέα ενός οχήματος που τα κάνει πραγματικά όλα.


Χρήση πίστα ΜΧ
: πιστάκια στα "120"
Η είσοδος μας στα αυλάκια και λούκια από τις μοτοσικλέτες σε πρώτη όψη έδειχνε επίπονη καθώς θα μας τάραζε στο κοπάνημα αλλά όλα αυτά τελείωσαν με την πρώτη επαφή.

Δεν καταλαβαίνει τίποτα, η ανάρτηση δουλεύει αγνοώντας τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες ανεβάζοντας χιλιόμετρα μέχρι που έρχεται η στροφή και εκεί πέρα τα πράγματα σκουραίνουν διότι αν το πιέσετε και το φτάσετε στα όρια θα σας δείξει πως μπορεί ο ρινόκερος να έρθει τούμπες λόγω των μεγάλων διαδρομών των αναρτήσεων, την υψηλή απόσταση από το έδαφος και όλα αυτά σε συνδυασμό με τα στενά περάσματα και κατασκαμμένα λούκια που έχουν δημιουργηθεί από την χρήση των ΜΧ.

Συμπέρασμα : Το Rhino θέλει να συνεχίσει, σου δίνει την εντύπωση πως αν και δεν είναι σε καμία περίπτωση σχεδιασμένο για κάτι τέτοιο αν θέλεις θα σε πάει χωρίς δυσκολίες και δίχως χρόνους.



1119Χρήση Trial: Αγωγός φυσικού αερίου
Η είσοδος έγινε από την Βαρυμπόμπη (Αττικό Trail Ride) και έφτασε στο Κρυονέρι σε 21 λεπτά χωρίς εμείς να καταλάβουμε το πώς και το πότε.

Οι φοβερές ανωμαλίες του αγωγού με τα διαγώνια, παράλληλα και κάθετα λούκια δεν το πτοούν και δεν του κόβουν ταχύτητα, οι ανηφόρες δεν είναι πρόβλημα αν ξεκινήσουν με θάρρος και γραμμές (τέρμα γκάζι) και όλα αυτά χωρίς 4Χ4 πάντα με πίσω κίνηση καθώς και η προτελευταία ανηφόρα του αγωγού (η δεύτερη πιο δύσκολη) αποδείχτηκε "λίγη" μπροστά στις δυνατότητες του Rhino.

Η τελευταία ανηφόρα πριν το Κρυονέρι έδειξε τα δόντια της και αν και το Rhino έδειχνε να μην ενοχλείται εμείς αποφασίσαμε να μην την δοκιμάσουμε καν με δικαιολογία το στενό κομμάτι έχει στα τελευταία 50 μέτρα πριν την κορυφή της ανηφόρας. Οι κατηφόρες είναι αδιάφορες και δεν δημιουργούν προβλήματα στην διάσχιση τους.

Συμπέρασμα : Καταπίνει τα πάντα και ανεβαίνει-κατεβαίνει παντού με εκπληκτική άνεση


Χρήση σε Λάσπες:
Πεντέλη
Η τύχη μας έφερε μπροστά σε χιλιάδες κυβικά λάσπης – λάσπης – λάσπης.

Η απογευματινή μας βόλτα εξελίχθηκε σε spa ή μάλλον καθαρό λασπόλουτρο καθώς ο πρόεδρος περνούσε αποθημένα της νεαρής του ηλικίας στο τιμόνι του Rhino.

Η όρεξη μας γύρευε περισσότερο από εμάς και καθώς η μία λακκούβα έφερνε την άλλη ξαφνικά ήρθαμε αντιμέτωποι με μια λακκούβα στο μέγεθος μιας πισίνας. Το Rhino  γράφει στην ταμπέλα του ταμπλό οδηγίες χρήσης.

Στην ένδειξη NEVER, με μεγάλα κόκκινα γράμματα λέει, πως δεν πρέπει το όχημα αυτό να ξεπερνάει τα 33 εκατοστά σε βάθος νερού και αν αυτό γίνει να περαστεί αργά και με σταθερό τιμόνι για αποφυγή αλλαγών πορείας από την ροή ή τις πέτρες που μπορεί να κρύβονται από κάτω, δεν μας λέει όμως τι γίνεται αν ο οδηγός του θέλει να βαφτεί από λάσπη.

Αυτή η δοκιμασία έφερε αντιμέτωπο τον πρόεδρο με την λάσπη.

Το Rhino ακόμα μια φορά ξεπερνάει τις προσδοκίες μας και μας αφήνει άφωνους με το πέρασμα του από την λασπολακκούβα με τέρμα γκάζι και με χιλιόμετρα που σήκωσαν τα νερά σε ύψος 4 μέτρων.

Η εισαγωγή του φίλτρου του αέρα βρίσκεται ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό και περνιέται σαν μπράτσο ή αλλιώς τον "τεμπέλη" που έχουν τα αυτοκίνητα.

Η θέση του υψομετρικά είναι πολύ σωστή και δεν επιτρέπει στα νερά να περάσουν έστω και με αυτήν τη φόρα.

Το Rhino δεν έπαψε να λειτουργεί ούτε στιγμή και αυτό έδωσε στον πρόεδρο την ικανοποίηση του να το κάνει ξανά και ξανά. Οι αναβάσεις με λασπωμένο τεραίν δεν ενοχλούν το τετρακίνητο όχημα και δεν το πτοούν, χαρακτηριστικό είναι οι ελάχιστες φορές που χρησιμοποιήσαμε το 4Χ4.

Συμπέρασμα:
Λυπούμαστε για την ελλιπή ανάλυση του κοντού 4Χ4 και του μπροστινού μπλοκέ αλλά δεν βρήκαμε ακόμα το μέρος που να μην περνάει με απλή τετρακίνηση.


0997Χρήση στο δρόμο
Αν και απαγορεύεται διότι δεν βγάζει πινακίδες εμείς το δοκιμάσαμε για να δούμε πως συμπεριφέρεται και μείναμε εντυπωσιασμένοι από το κράτημα που έχει στον δρόμο χωρίς να ψαρεύει λόγω των μεγάλων διαδρομών των αναρτήσεων και των ελαστικών που φοράει.

Τα φρένα του είναι γρήγορα και αποτελεσματικά σε απότομα πατήματα χωρίς υποψίες ζεστάματος.

Η τελική των 66 χιλιομέτρων εδώ φαίνεται κατευθείαν λίγη καθώς το Rhino τα πιάνει πολύ γρήγορα από τα πρώτα 100 μέτρα.

Συμπέρασμα
: Η χρήση του στο δρόμο απαγορεύεται από νομικής πλευράς διότι δεν θα βγάζει πινακίδες αν και εμείς θα θέλαμε πολύ να μπορούμε να το κυκλοφορούμε καθημερινά στην πόλη.



Κλείνοντας
Να επισημάνουμε πως το Rhino της Yamaha δοκιμάστηκε και κρίθηκε άψογο με βάση τα δικά μας κριτήρια για το πώς θα θέλαμε ένα τέτοιο αγροτικό όχημα να είναι και να προσφέρει και από λειτουργικής απόψεως αλλά και από ευχαρίστηση στον ελεύθερο μας χρόνο.

Μείναμε εντυπωσιασμένοι από όλες τις χρήσεις που του κάναμε και δεν έχουμε να κάνουμε καμία σοβαρή παρατήρηση εκτός από την σχετικά αργή κρεμαγιέρα του που σε γρήγορη οδήγηση με απαραίτητη την χρήση ανάποδων τιμονιών τα χέρια σταυρώνουν το ένα με το άλλο χωρίς να έχουν στρίψει αρκετά τους τροχούς.

Μία ακόμα παρατήρηση είναι η θέση της κόρνας που θα την προτιμούσαμε επάνω στο τιμόνι αντί του ταμπλό.

Είναι ένα όχημα που θα κάνει το χόμπι σας ευχάριστα και άφοβα, να επισημάνουμε πως δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να βγει ο κόφτης των 66 χιλιομέτρων διότι η άψογη συμπεριφορά του μέχρι εκείνα τα χιλιόμετρα ίσως αλλάξει και γίνει επικίνδυνη.

Πιστεύουμε πως ένα τέτοιο όχημα θα ήταν το απόλυτο για μεγάλα Off-Road ταξίδια και θα θέλαμε πολύ να το δούμε να κάνει και αυτό του χρόνου ένα ταξίδι σαν τον φετινό μας γύρο της Ελλάδας.

Υπάρχει πληθώρα αξεσουάρ για το Rhino για να το κάνει κανείς ανάλογο των γούστων του και των ορέξεων του όπως πχ πόρτες, παρμπριζ, ουρανούς, ερπύστριες, εργάτες και καρότσες έλξης.


1089
ΣΤΟΙΧΕΙΑ RHINO 660
Κινητήρας
660 κ.ε.
Εκκίνηση
Μίζα.
Μετάδοση
Yamaha Ultramatic® V-Belt / Γρήγορο, Αργό, Νεκρά, Όπισθεν
Φρένα
Δύο δίσκοι με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος με διπίστονες δαγκάνες πίσω.
Σύστημα 4Χ4
Επιλογές Yamaha On-Command® push button 3-way locking differential, 2WD, 4WD, locked 4WD; Shaft.
Αναρτήσεις
Τέσσερεις ανεξάρτητες πέντε σταδίων με διαδρομή 18.5 εκατοστά.
Βάρος στεγνό
475 κιλά.
Βάρς φόρτωσης
181 κιλά.
Δύναμη έλξης
550 κιλά.
Μήκος - Πλάτος - Ύψος
288 – 138 – 185 εκατοστά.
Ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος
31 εκατοστά.
Ρεζερβουάρ
29,90 λίτρα.
Τιμή
περίπου 16.500€ (κατόπιν παραγγελίας)



qrt[ Αλέξανδρος ''RAPTOR'' Ψωφάκης - Off-road.gr ]
Q.R.Team - Raptor



0907 0908
0909

0959 1083 1122

1133
1002
rino









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.033386 seconds. ]