Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Πρώτη επαφή: BMW 1200 GS Adventure

BMW 1200 GS AdventureH BMW παρουσίασε την τελευταία έκδοση της μοτοσικλέτας enduro μεγάλων αποστάσεων για τους λάτρεις των ταξιδιών και της περιπέτειας, την R 1200 GS Adventure.

BMWΕκτός από τη σύνθεση δυναμικών επιδόσεων, φιλοσοφίας τουρισμού  και offroad ικανοτήτων που διακρίνουν το «βασικό» μοντέλο, η R 1200 GS Adventure, παρέχει στον αναβάτη πρόσθετες δυνατότητες σε συνθήκες offroad touring και ακόμα υψηλότερα πρότυπα οδηγικής άνεσης για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Έτσι, χωρίς να απαιτείται συμπληρωματικός εξοπλισμός, η νέα πρόταση της BMW διαθέτει όλα τα απαραίτητα προσόντα απευθείας από το εργοστάσιο για να ξεκινήσετε το ιδανικό σας ταξίδι!







Το παλιό και το νέο!
Συγκριτικά με την προκάτοχό της, R 1150 GS Adventure, η νέα έκδοση κάνει την είσοδό της στην αγορά με πληθώρα βελτιώσεων και πλουσιότερη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού – στοιχεία που αναβαθμίζουν τα χαρακτηριστικά της BMW R 1200 GS Adventure και διαφοροποιούν σαφώς το νέο μοντέλο από τη βασική έκδοση, η οποία παραμένει κανονικά στην παραγωγή.

Πολλά χαρακτηριστικά που προηγουμένως ήταν διαθέσιμα σαν ειδικός εξοπλισμός ή άξεσουάρ, τώρα υπάρχουν στάνταρ.
Μεταξύ αυτών: το ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων, μία νέα ζελατίνα για αυξημένη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες, η σέλα με ρυθμιζόμενο ύψος, τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και του κινητήρα, καθώς και τα φαρδιά μαρσπιέ για τον αναβάτη σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.

Με τη νέα Adventure που βασίζεται στην R 1200 GS, ο αναβάτης ωφελείται επίσης από τη σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή του δικύλινδρου boxer: η μέγιστη ισχύς είναι 74 kW/100 hp στις 7,000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει στα 115 Nm/85 lb-ft @ 5,500 rpm.

Τα υπόλοιπα τεχνικά και ειδικά χαρακτηριστικά της R 1200 GS Adventure είναι τα ίδια με του τρέχοντος βασικού μοντέλου.

Όμως χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα εξαρτήματα στον κινητήρα, το κιβώτιο και το τελικό εξάτμισης, καθώς και εξαρτήματα βελτιστοποιημένου βάρους, όπως το πλαίσιο, η ανάρτηση και οι τροχοί, η νέα Adventure, διατηρεί το βάρος της σταθερό σε σχέση με το βασικό μοντέλο, παρά τον παραπάνω εξοπλισμό (223 κενό).  

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το νέο εξατάχυτο κιβώτιο, η πιο σύγχρονη τεχνολογία Paralever και Telelever, τα νέα όργανα ψηφιακής τεχνολογίας και το δίκτυο επικοινωνίας με τεχνολογία διαύλου CAN.

Όπως πάντα η BMW υπόσχεται υλικά υψηλής ποιότητας ενώ οι επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι και αλουμίνο ομορφένουν το σύνολο. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από δύο διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων.

Ειδικός εξοπλισμός
Ανανεωμένη είναι και η γκάμα ειδικού εξοπλισμού και αξεσουάρ.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που διατίθενται  από το εργοστάσιο είναι σύστημα BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης, κατ’ επιλογή λειτουργία), ειδικά ελαστικά offroad, πρόσθετοι προβολείς και ένας υπολογιστής ταξιδιού.

Πέρα από τον στάνταρ εξοπλισμό, η BMW προσφέρει επίσης μία νέα σειρά από αλουμινένιες μπαγκαζιέρες, το σύστημα πλοήγησης BMW Motorrad Navigator, καθώς και αρκετά ακόμα πρακτικά αξεσουάρ, που δίνουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να αναβαθμίσει τη μηχανή του, σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και τις ιδιαίτερες οδηγικές συνθήκες και ανάγκες.

Βελτιωμένη σε όλους τους τομείς και από κάθε άποψη, η νέα R 1200 GS Adven¬ture είναι ασφαλώς μία πολύ περήφανη διάδοχος του προηγούμενου μοντέλου 1150-cc.

Βασισμένη στη στάνταρ έκδοση της R 1200 GS, έχει στόχο να γίνει η απόλυτη Mega enduro μικρών και μεγάλων αποστάσεων για τους φίλους των ταξιδιών και της περιπέτειας, και ταυτόχρονα ένα επαγγελματικό εργαλείο για τολμηρούς αναβάτες που συμμετέχουν σε χερσαίες αποστολές και απαιτούν τα μέγιστα από τον εξοπλισμό τους.

Τα σημαντικότερα ειδικά χαρακτηριστικά της νέας R 1200 GS Adventure έναντι της ‘στάνταρ’ R 1200 GS είναι:
•    Ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων.
•    Μεγαλύτερη ζελατίνα.
•    Προστατευτικά ρεζερβουάρ, κινητήρα και καπακιών βαλβίδων.
•    Σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι.
•    Ρυθμιζόμενη σέλα με εργονομία offroad.
•    Ρυθμιζόμενο αλουμινένιο τιμόνι με προστατευτικά χεριών.
•    Μεγαλύτερη διαδρομή ελατηρίου για ανώτερη συμπεριφορά.
•    Ζάντες με διασταυρούμενες ακτίνες.
•    Φαρδιά μαρσπιέ, ρυθμιζόμενα πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.
•    Υψηλής απόδοσης εναλλάκτης 720 W.

Τα σημαντικότερα τεχνικά πλεονεκτήματα της νέας R 1200 GS Adventure έναντι της προηγούμενης R 1150 GS Adventure:
•    Σημαντική μείωση βάρους.
•    Σημαντική αύξηση ισχύος (+ 15%) και ροπής (+ 17 %).  
•    Νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
•    Νέο Evo-Paralever με γόνατα ελατηρίων TDD.
•    Νέο Telelever.
•    Νέα όργανα ψηφιακής τεχνολογίας με επίπεδη οθόνη πληροφοριών Info-Flatscreen.
•    Δίκτυο επικοινωνίας μονού καλωδίου (single-wire) με τεχνολογία διαύλου CAN.
•    Ηλεκτρονικό immobiliser.

Ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων – περισσότερα χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ.
Αναμφίβολα ένα από τα πιο εντυπωσιακά και σημαντικά χαρακτηριστικά της R 1200 GS Adventure είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 33 λίτρων, συμπεριλαμβανομένων των 4 λίτρων περίπου της ρεζέρβας.

Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης ωφελείται από τα επιπλέον 13 λίτρα σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο – και η αύξηση στη χωρητικότητα καυσίμου είναι περίποιυ τρία λίτρα παραπάνω από την προηγούμενη R 1150 GS Adventure, όπου ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ ήταν προαιρετικός εξοπολισμός.

Με σταθερή ταχύτητα 90 km/h, το Adventure έχει μία – θεωρητική – αυτονομία 750 χιλομέτρων.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης, θα μπορεί να διανύει ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις πριν τον επόμενο ανεφοδιασμό.


Μεγαλύτερη ζελατίνα, για περισσότερη προστασία.
Με μία προσεκτικά μελετημένη σχεδίαση, η νέα ζελατίνα διοχετεύει τη ροή του αέρα ομαλά δίπλα από τον αναβάτη χωρίς την παραμικρή αναταραχή της ροής ή στροβιλισμό αέρα, απομακρύνοντας επομένως αποτελεσματικά τις συνήθεις δυνάμεις από την κεφαλή και το επάνω μέρος του σώματος του αναβάτη, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.
Επιπρόσθετα, ειδικά σχεδιασμένα πτερύγια πίσω από τη ζελατίνα εξυπηρετούν για να περιορίζουν περαιτέρω τα ρεύματα αέρα στην περιοχή της λεκάνης. Και επειδή η γωνία της ζελατίνας είναι ρυθμιζόμενη, υπόσχεται να προσφέρει σε όλους τους αναβάτες άριστη προστασία από τον αέρα και τον καιρό.

Προστασία ρεζερβουάρ, κινητήρα και καπακιών βαλβίδων από μικροχτυπήματα.
Σταθεροί και στιβαροί σωλήνες από ανοξείδωτο ατσάλι προστατεύουν το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα αποτελεσματικά από τις συνέπειες των «αγορών» σε χώμα / άσφαλτο.

Σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι
Ισχυρά και πρακτικά σημεία πρόσδεσης και ενισχύσεις για τις αποσκευές είναι απολύτως απαραίτητα για μία μοτοσικλέτα offroad που έχει στόχο να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο.
Ακριβώς γι αυτό, το νέο Adventure προσφέρεται με μία φαρδιά και ανθεκτική σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι όπου μπορούν να τοποθετηθεί η αλουμινένια μπαγκαζιέρα.

Ρυθμιζόμενη σέλα
¶ριστη θέση οδήγησης υπόσχεται η σέλα δύο τμημάτων, που μπορεί να ρυθμίζεται σε δύο διαφορετικά επίπεδα.
Στην επάνω θέση, με ύψος σέλας 915 mm, το κάθισμα προσφέρει στον αναβάτη όλη την άνεση μιας τελείως επίπεδης «ενιαίας» σέλας (χωρίς  σκαλοπάτι) και ελευθερία κινήσεων εκτός δρόμου.
Στη κάτω θέση, η σέλα μετακινείται προς τα κάτω σε επίπεδο 895 mm, διευκολύνοντας τους πιο μικρόσωμους αναβάτες.

Αλουμινένιο τιμόνι με προστατευτικά χεριών

Το υψηλής ποιότητας, κωνικό τιμόνι από ελαφρύ κράμα διατίθεται με ένα σπογγώδες στοιχείο προστασίας ενσωματωμένο σε ειδικό πλαστικό υλικό. Πρακτικά προστατευτικά χεριών είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικό στη νέα R 1200 GS Adventure.

Φαρδιά μαρσπιέ και ρυθμιζόμενα πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.
Με στόχο την εκτός δρόμου χρήση, το Adventure διατίθεται με φαρδιά μαρσπιέ προσφέροντας μία σταθερή θέση στήριξης και βοηθώντας τον οδηγό, να διατηρήται με άνεση στην όρθια στάση.

Οι ρυθμιζόμενοι επιλογείς ταχυτήτων και φρένου βοηθούν για την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του αναβάτη.

Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων και ισχυρότεροι τροχοί
Η ανάρτηση του Adventure έχει 20mm περισσότερη διαδρομή, σε σχέση με το βασικό 1200.
Το Telelever στον εμπρός τροχό έχει διάμετρο 41 mm στον σταθερό σωλήνα, ενώ το Evo-Paralever είναι προοδευτικό.
Στάνταρ είναι και οι εξαιρετικά ανθετικές ζάντες με ακτίνες της BMW. Οι τροχοί εφοδιάζωνται με ελαστικά tubeless και οι ακτίνες μπορούν να αντικαθίστανται ατομικά, μία-μία.

Πλαίσιο – μεγαλύτερη ευστάθεια από μικρότερο βάρος.
Μέγιστη ακαμψία και αντοχή υπόσχεται το ατσάλινο σωληνωτό πλαισίο δύο τμημάτων.
Το εμπρός και βασικό πλαίσιο προέρχεται απευθείας από την R 1200 GS, ενώ το πίσω πλαίσιο έχει γεωμετρικά τροποποιηθεί ελαφρώς στην περιοχή των βάσεων κεντρικού και πλαϊνού σταντ.
Η εξαιρετικά ελαφριά σωληνωτή δομή συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση βάρους του Adventure έναντι της προκατόχου της.
Τέλος, το τροποποιημένο κεντρικό σταντ επιτρέπει στον αναβάτη να στηρίζει πιο εύκολα τη μοτοσικλέτα του.

Υψηλής απόδοσης εναλλάκτης
Ισχυρότερος εναλλάκτης, αναβαθμισμένος σε 720 W, 120 W παραπάνω από της στάνταρ έκδοσης.

Κινητήρας – κιβώτιο από το 1200
Η επίπεδη δικύλινδρη κινητήρια μονάδα με αντικραδασμικό άξονα που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη βασική R 1200 GS προσφέρει και στη νέα Adventure ανώτερη ισχύ και επιδόσεις.
Η μέγιστη απόδοση στον κινητήρα 1,170cc είναι 100 bhp στις 7,000 rpm, με μέγιστη ροπή 115 Nm/85 lb-ft στις 5,500 rpm.
Το πολύ ελαφρύ εξατάχυτο κιβώτιο, προέρχεται επίσης από την R 1200 GS.

Όργανα, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα – ψηφιακή τεχνολογία.
Η νέα R 1200 GS Adventure υιοθετεί όλα τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που ήδη προσφέρει το βασικό μοντέλο αναφορικά με τα όργανα και τα ηλεκτρονικά συστήματά της.
Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει εξαιρετικά ελαφριά όργανα, οθόνη Info-Flatscreen, ένα πρωτοποριακό δίκτυο επικοινωνίας μέσω CAN-bus και ένα ηλεκτρονικό immobilizer.  

Σώμα και σχεδίαση
Με την πρώτη κιόλας ματιά, η νέα R 1200 GS Adventure μεταφέρει μία εικόνα δυναμικών επιδόσεων και ευελιξίας, συνδυάζόμενα με τη στιβαρότητα και αντοχή ενός MegaEnduro.
Υψηλής ποιότητας υλικά και επιφάνειες όπως ανθεκτικό σφυρήλατο ανοξείδωτο ατσάλι στα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και του κινητήρα καθώς και στη σχάρα αποσκευών, και επιπλέον ειδικής επικάλυψης αλουμίνιο στις ζάντες και τα επιμέρους καλύμματα, προσδίδουν σε όλη τη μηχανή μία εικόνα τεχνικής, λειτουργικής κομψότητας.
Η χρωματική φιλοσοφία συμβολίζει την υψηλή αισθητική και το δυναμικό χαρακτήρα, υποδηλώνοντας σαφώς την πρόοδο που έχει συντελεστεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει από δύο χρωματικούς συνδυασμούς:
Alpine White, το κλασικό χρώμα μιας BMW GS σε συνδυασμό με Μαύρη και Κόκκινη σέλα καθώς και Μαύρα προστατευτικά.
White Aluminium  συμπληρώνεται από μία σέλα σε Μαύρο Γκρι και Λαδί προστατευτικά με επικάλυψη από μαγνήσιο.

Γκάμα εξοπλισμού
Προαιρετικές επιλογές και ειδικός εξοπλισμός.
•    BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης, κατ’ επιλογή λειτουργία).
•    Ελαστικά Offroad (χωρίς επιπλέον κόστος).
•    Αντικλεπτικό προειδοποιητικό σύστημα*.
•    Χρωμιωμένη εξάτμιση .
•    Θερμαινόμενα γκριπ*.
•    Λευκά φλας*.
•    Στηρίγματα για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες*.
•    Πρόσθετοι προβολείς*.
•    Υπολογιστής ταξιδιού.
Τα στοιχεία που επισημαίνονται με ένα* διατίθενται επίσης σαν ειδικός εξοπλισμός από το επίσημο δίκτυο μοτοσικλετών της BMW.

Πρόσθετοι προβολείς.
Όπως το προηγούμενο μοντέλο, η νέα R 1200 GS Adventure διατίθεται με πρόσθετους προβολείς τοποθετημένους  στα προστατευτικά του ρεζερβουάρ.
Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των προβολέων είναι η υψηλή τους φωτεινότητα σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα και καθιστώντας τη μοτοσικλέτα ευκολότερα ορατή στο δρόμο. Οι πρόσθετοι προβολείς διατίθενται είτε απευθείας από το εργοστάσιο, ή από το δίκτυο εμπόρων μοτοσικλετών της BMW για εκ των υστέρων τοποθέτηση.

Υπολογιστής ταξιδιού.
Ένας προαιρετικός υπολογιστής ταξιδιού που αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της οθόνης Info-Flatscreen που τοποθετείται στάνταρ, αποτελεί έναν πολύ πρακτικό σύντροφο σε μεγάλα και μικρά ταξίδια.
Ο υπολογιστής παρουσιάζει την εξωτερική θερμοκρασία, την αυτονομία με την υπόλοιπη ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τη μέση ωριαία ταχύτητα.
Επιπλέον, ο υπολογιστής ταξιδιού, προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανεπαρκούς στάθμης λαδιού καθώς και για τον κίνδυνο πάγου μόλις η εξωτερική θερμοκρασία πέσει στους 3 °C  ή πιο χαμηλά.  

Ελαστικά Off-road
Οι ενθουσιώδεις αναβάτες που θα αγοράσουν την R 1200 GS Adventure κυρίως για χρήση offroad μπορούν να επιλέξουν χωμάτινα ελαστικά.
Αυτά τα πολύ ανθεκτικά, βαρέως τύπου ελαστικά  Continental TKC 80 (με τελική ταχύτητα που περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 160 km/h) διασφαλίζουν το κατάλληλο είδος πρόσφυσης στην άμμο, το χώμα, τις πέτρες ή τη λάσπη, και τοποθετούνται σαν μία επιλογή χαμηλού κόστους απευθείας από το εργοστάσιο. 

Ειδικός εξοπλισμός
•    Βάση πάνω μπαγκαζιέρας για αλουμινένια μπαγκαζιέρα.
•    Αλουμινένια πάνω μπαγκαζιέρα.
•    Βάσεις για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες*.
•    Αλουμινένιες μπαγκαζιέρες.
•    Λαβή μεταφοράς για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες.
•    Εσωτερικές τσάντες για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και την πάνω μπαγκαζιέρα.
•    Τσάντα ρεζερβουάρ.
•    Σπορ μαλακή τσάντα, μεγάλη.
•    Σύστημα Πλοήγησης BMW Motorcycle Navigator, συμπερ. βάσης, καλωδίων και θήκης.
•    Θερμαινόμενα γκριπ*.
•    Πρόσθετοι προβολείς*.
•    Αντικλεπτικό προειδοποιητικό σύστημα*.
•    Λευκά φλας*.
•    Προστατευτικό κάλυμμα offroad για τους προβολείς.
•    Πρόσθετη παροχή ρεύματος.
•    Κιτ με καπάκια βαλβίδων έκτακτης ανάγκης.
•    Εμπρός λασπωτήρας από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα.
•    Πίσω λασπωτήρας από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα.
•    Κεντρικό σταντ συνεργείου (paddock stand) με αντάπτορα
•    Συμπληρωματικό φορητό κιτ εργαλείων.
Τα στοιχεία που επισημαίνονται με ένα* διατίθενται επίσης από το εργοστάσιο.

Νέο αλουμινένιο σύστημα αποσκευών.
Το νέο σύστημα αποσκευών αποτελείται από αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και βάσεις από ανοξείδωτο ατσάλι καθώς και από μία αλουμινένια πάνω μπαγκαζιέρα που συνοδεύεται από μία βάση για συναρμολόγηση στην σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι, η οποία προσφέρεται στάνταρ. Και οι δύο μπαγκαζιέρες όπως και η πάνω είναι αδιάβροχες και συνοδεύονται από αδιάβροχες εσωτερικές τσάντες προαιρετικά.
Συνολικά, οι μπαγκαζιέρες προσφέρουν χωρητικότητα 79 λίτρων, και η πάνω παρέχει 33 λίτρα επιπλέον.
Το κάθε καπάκι μπαγκαζιέρας περιλαμβάνει δύο κλειδαριές. Όταν ξεκλειδώνετε τη μία, η άλλη δρα ως μεντεσές προσφέροντας ένα εύκολο άνοιγμα/κλείσιμο στο καπάκι. Ανοίγοντας και τις δύο κλειδαριές, ο αναβάτης μπορεί να αφαιρέσει τελείως τα καπάκια για ακόμα πιο εύκολη πρόσβαση.

Μία ακόμα επιλογή είναι η χρήση ενός κλειδιού για τις δύο μπαγκαζιέρες και την ανάφλεξη, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης ευελιξίας και πρακτικότητας.
Οι δύο αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και η πάνω μπαγκαζιέρα διαθέτουν πρόσθετα σημεία πρόσδεσης και για άλλες αποσκευές.
Συνολικά, το σύστημα αποσκευών μπορεί να μεταφέρει φορτίο μέχρι 25 kg, επιτρέποντας στον αναβάτη να ταξιδεύει ομαλά και με ασφάλεια με ταχύτητες μέχρι 180 km/h.


Σχετική συζήτηση στο Forum
.


[Σπύρος Κατσιμαλής]
Τα στοιχεία προέρχονται από το press kit της BMW

Φωτογραφίες: BMW




Προδιαγραφές
R 1200 GS Adventure

Κινητήρας    
Κυβισμός cc 1,170
διάμετρος/διαδρομή mm 101/73
Απόδοση ισχύος kW/bhp 74/100
στις σ.α.λ. 7,000
Ροπή Nm 115
στις σ.α.λ. 5,500
Διάταξη   Επίπεδος δικύλινδρος
Αριθμός κυλίνδρων   2
Αναλογία συμπίεσης/κατηγορία καυσίμου   11.0/premium
Κίνηση βαλβίδων   Εκκεντροφόρος HC (high camshaft)
Βαλβίδες ανά κύλινδρο   4
Διάμετρος βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής mm 36/31
Διάμετρος πεταλούδας γκαζιού mm 47
Παροχή καυσίμου   BMS-K ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλής εισαγωγής 
Διαχείριση καυσαερίων   Πλήρως ελεγχόμενος τριοδικός καταλύτης
     
Ηλεκτρικό σύστημα    
Εναλλάκτης W 720
Μπαταρία V/Ah 12/14 χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Προβολείς W H7
Μίζα kW 1.1
     
Μετάδοση ισχύος/κιβώτιο    
Συμπλέκτης     Μονόδισκος, ξηρός συμπλέκτης, διαμ.180 mm
Κιβώτιο   Εξατάχυτο κιβώτιο τύπου Dog
Πρωτεύουσα σχέση   1.823
Σχέσεις μετάδοσης  I   2.277
               II   1.583
               III   1.259
               IV   1.033
               V   0.903
               VI   0.805
Κίνηση στους πίσω τροχούς   ¶ξονας μετάδοσης
Συνολική σχέση μετάδοσης   2.82
     
Ανάρτηση και Τροχοί    
Πλαίσιο   Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του πλαισίου
Εμπρόσθια ανάρτηση   BMW Telelever
Οπίσθια ανάρτηση   BMW Paralever
Διαδρομή ελατηρίου εμπρός/πίσω mm 210/220
Ίχνος mm 97.6
Μεταξόνιο mm 1,511
Γωνία περιστροφής τιμονιού ° 63.8
Φρένα    

εμπρός

  Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 305 mm
πίσω   Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm 
  Προαιρετικό BMW Motorrad Integral ABS 
(μερικώς συνδεδεμένο)
Τροχοί       Ζάντες με διασταυρούμενες ακτίνες
εμπρός 2.5 x 19
πίσω 4.0 x 17
Ελαστικά   εμπρός 110/80 R 19 TL
πίσω 150/70 R 17 TL
     
Διαστάσεις και βάρη    
Μήκος, συνολικό mm 2,250
Πλάτος, συνολικό, με δύο καθρέπτες mm 955
Πλάτος τιμονιού, χωρίς καθρέπτες mm 950
Ύψος σέλας mm 915/895
Βάρος - καθαρό kg 223
Βάρος χωρίς φορτίο (DIN) με πλήρες ρεζερβουάρ kg 256
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος kg 465
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ltr 33
     
Επιδόσεις    
Κατανάλωση καυσίμου    
90 km/h ltr/100 km 4.6
120 km/h ltr/100 km 6.1
Επιτάχυνση    
0–100 km/h sec 3.4
Τελική ταχύτητα km/h 200+






BMW 1200 GS Adventure Test




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.045312 seconds. ]