| |
Μια
πραγματικά
όμορφη
έκθεση στήθηκε στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού.
Οι γουρούνες
πληθήνανε αρκετά σε σχέση με την περσινή χρονιά και έτσι για φέτος η
έκθεση
είχε όλων των ειδών τα τετράτροχα καθώς και των περισσοτέρων
αντιπροσωπειών.
Ο
εκθεσιακός χώρος ήταν χωρισμένος στα δυο, με τον πρώτο χώρο αυτόν της
εισόδου
να έχει μεγάλα και φανταχτερά περίπτερα με διάδρομους που δεν είχαν
υποχρεωτική
πορεία.
Ο δεύτερος χώρος όμως ήταν με μία κατεύθυνση και δημιουργούσε
αισθητή
διαφορά, το αποτέλεσμα του μη ενιαίου χώρου έχανε σε μέγεθος καθώς δεν
φαινόταν
ολόκληρη η έκθεση. Δυστυχώς και φέτος η ενημέρωση των
αντιπροσωπειών
για τα
αγαπημένα μας τετράτροχα ήταν από ελλιπής έως ανύπαρκτη κάτι που μας
στεναχώρησε ιδιαίτερα.
Ξεκινώντας με σειρά τα
περίπτερα κάνουμε κιόλας την πρώτη στάση στην Honda που η οποία αν και
έχει ελάχιστα
γουρούνια ένα από αυτά είναι το ολόμαυρο TRX
450 του 2006 που πλέον και μιζάτο είναι, και αλλαγές σε γεωμετρία έχει
όπως τα
ψαλίδια, και σε μοτέρ όπως η συμπίεση. Η Honda παραμένει σταθερή και
δεν
δοκιμάζει κανένα μοντέλο με πινακίδες ακόμα.
Λίγο παρακάτω αρχίζουν να
ξεπέτιονται μικρά γουρουνάκια από 50cc έως 200cc τα οποία δεν έκλεψαν
το ενδιαφέρον μας μιας και διψούσαμε
πολύ να δούμε τι
μεγάλα έχουν φέρει και ποιοι !!
|
Η
πρώτη έκπληξη υπάρχει
στο περίπτερο της Piaggo Hellas. Εκεί εκτός από τα μηχανάκια της είδαμε
δυο πανομοιότυπα της
Arctic Cat αλλά με αλλαγμένη μάσκα,
χωρίς τις γρίλιες και με
μεγάλο μπλε σηματάκι της Piaggio.
Ο "πρόεδρος" (Θωμάς) το είδε κατευθείαν και είχε
δίκιο, κάτι που επιβεβαιώθηκε από τους ίδιους. Η Arctic Cat
συνεργάζεται με το δίκτυο της Piaggio και η τελευταία βάζει το logo της.
Βαλθήκαμε να καταλάβουμε
τον λόγο αλλά γρήγορα μας είπαν το ‘’κερασάκι’’ ότι πλέον θα
καλύπτονται από το
δίκτυο ανταλακτίκών και σέρβις της PiaggioHellas.
Θα έχουν
έγκριση τύπου οπότε και πινακίδες. Θέλουμε να ήμαστε αισιόδοξοι πως
αυτή η
κίνηση θα αποτελέσει κίνητρα ανταγωνιστικότητας στο είδος και να
προκαλέσει το
ενδιαφέρον και στις υπόλοιπες αντιπροσωπείες.
|
Η
Polaris είχε το
Predator Troy Lee Edition σε άσπρο
χρώμα και μεγάλη γκάμα των atv’s
δίχως το 800 αλλά και ένα τέρας με ερπύστριες.
Η εταιρεία δείχνει να
θέλει να
προωθήσει τις πωλήσεις της στον χώρο των atv/quad και βγάζει πινακίδες
στα
μοντέλα της εκτός του Predator το οποίο είναι και το αγωνιστικό της.
Δυστυχώς δεν φέρανε το
Outlaw το
οποίο θεωρητικά θα προκαλέσει παγκοσμίως μια ριζική ανανέωση και
αναθεώρηση καθώς
το σύστημα των 4 ανεξάρτητων αναρτήσεων αντί του μονοκόμματου άξονα σε
quad θα
αφήσει πολύ κόσμο με το στόμα ανοιχτό.
Η Kawasaki δεν
μπορεί να μην μαγειρεύει κάτι τόσο καιρό. Το 400 δεν γίνεται 450 και η
αγορά πεθαίνει
για αυτό, μήπως να περιμένουμε κάποιο νέο μοντέλο στο μέλλον;
Τα atv της ήταν εκεί στημένα
και με πινακίδες έτοιμα να περιμένουν τους
επόμενους. Το 650 και 750 είναι μεγάλα, όμορφα και εμπνέουν σεβασμό.
Δεν
παρατηρήσαμε τίποτα το καινούργιο αλλά δεν βρήκαμε κάποιον να μας
ξεναγήσει στο
περίπτερο και να μας ενημερώσει για τις βλέψεις τους στο επίκαιρο μας
θέμα.
|
Το
καταπράσινο Arctic Cat με τις ερπύστριες έπιανε
το μισό περίπτερο και είναι ωραίο, είδαμε και το αγωνιστικό 400αρι της
εταιρείας το οποίο από του χρόνου μάλλον θα γίνει και αυτό 450 !!
Θεωρητικά δεν
θα ενοχλήσει η κίνηση της Piaggio την Arctic Cat όπως λένε αλλά τα
περίπου 3.000€ διαφορά που θα έχουν
με οικονομικότερο αυτό της Piaggio μιλάνε από μόνα τους. Θέλουμε να
δούμε την
εξέλιξη αυτής της σχέσης.
Η Suzuki
κάνει καμπάνιες στο εξωτερικό με το νέο της υπερ-όπλο δίνοντας το για
στα
πιο πολλά Αμερικανικά πρωταθλήματα αλλά εδώ δεν είδαμε τίποτα. Η
εταιρεία δεν
ασχολείται καθόλου με το άθλημα.
Το νέο Raptor 700 το είδαμε αλλά στην Yamaha δεν ήταν, το κατάστημα DBR
το είχε στο περίπτερο του και καμάρωνε. Η αντιπροσωπεία της Yamaha είχε
το Raptor 660 και το μικρό
του αδερφάκι 350 που βγάζει
πινακίδες αλλά ούτε 450 είδαμε ούτε 700.
Περιμέναμε από την εταιρεία με
τις
καινοτομίες και τα επιτυχημένα της μοντέλα να δώσει μεγαλύτερο βάρος.
Πέρυσι
ήσαν πιο οργανωμένοι και φέτος όπου όλοι περίμεναν το νέο Raptor 700
δυστυχώς … το
είδαμε εκτός …
|
Σε
όλη την διάρκεια της
βόλτας υπάρχουν πολλά μικρά γουρουνάκια που μπορεί εμείς να μην τα
σαρώσαμε
τελείως λόγω της αγάπης μας για τα μεγάλα αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει
πως δεν υπήρχαν,
αντιθέτως υπήρχαν και ήταν από 50cc mini μέχρι διθέσια buggy με roll
cage και ζώνες τεσσάρων σημείων.
Η Kymco έφερε το 500 το οποίο
είναι τεράστιο, η Bombardier είχε 3 διθέσια μοντέλα, καθώς
και το 800 αλλά αν και ήταν press day μας είπαν να περάσουμε αργότερα
και η Linhai το νεο της 300αρι ίσως το μόνο της έκθεσης φορτωμένο με
φτυάρια και αξεσουάρ
Θα πρέπει να πούμε πως η
φετινή έκθεση ήταν πανέμορφη, λαμπερή και γεμάτη από γουρούνια.
Δυστυχώς δεν θα
μπορέσουμε να πούμε το ίδιο και για τον ενθουσιασμό των εταιρειών για
την
προώθηση των προϊόντων τους.
|
Με
δυο λόγια…
Όμορφο το 2006 TRX της HONDA!
Είδαμε και τα Αrctic Cat με το σήμα της Piaggio, οι γρίλιες του λείπουν
αλλά θα υποστηριχθεί
εξολοκλήρου από το δίκτυο της Piaggio, θα είμαι αισιόδοξος...
Το Raptor
700ααααα άσπρο και κακό...
Είδαμε και ερπύστριες, 2 Tatou σε Arcit Cat και
Bombardier και μια Polaris σε ένα ...Polaris...(~5.000€)
Δεν είδαμε ούτε ένα suzuki α α α εκτός από εκείνο πάνω στην υδραυλική
ράμπα
για γουρούνια ... στο τμήμα με τα εργαλεία, στο τέλος της έκθεσης...
Ωραία η ποικιλία των μικρών, είχε πάνω από 8 διαφορετικές μάρκες και
ήταν
φθηνά... Πολλά (~20) atv και
μόνο ~7 quad...
|
Αλέξανδρος ''RAPTOR''
Ψωφάκης
Q.R.Team - Raptor
|
More articles
|
|
| |
|