| |
Δύσκολη
αρχή!
Με έναν καταπληκτικό και δύσκολο αγώνα άνοιξε η αυλαία του φετεινού
πρωταθλήματος!
Οι Φίλοι Enduro Δράμας - ΦΕΔ έβαλαν τα δυνατά τους και
παράλληλα όλα τα δύσκολα κομμάτια της περιοχής, για να παρουσιάσουν
έναν απαιτητικό αγώνα που ξύπνησε τους μυες μας, και μας θύμισε ότι το
πρωτάθλημα άρχισε!
Τα 225 χωμάτινα χιλιόμετρα σε 7:30 ώρες άφηναν ελάχιστα λεπτά
ξεκούρασης, αφού οι σφιχτοί χρόνοι μας ανάγκασαν να πηγαίνουμε
«τέρμα γκάζι» σε όλη την διαδρομή, θυμίζοντάς μας
σηματοδοτημένο Rally Raid ή μεγάλο αγώνα scramble όπου ο καθένας έτρεχε
μόνος του!
Από τους 80 αναβάτες, τελικά τερμάτισαν οι μισοί, ενώ δεν έλλειψαν και
τα –αναμενόμενα ή όχι- παρατράγουδα...
*** Αναλυτικά
αποτελέσματα ***
Όλος
ο καλός ο κόσμος του enduro έδωσε το βροντερό «παρών» στη
Δράμα.
Καινούργιες μοτοσυκλέτες, πολλές μεταγραφές, καινούργιες στολές και
ομάδες! Το πάρκινγκ Διοικητηρίου γέμισε τέντες και χρώματα,
μοτοσυκλέτες και φορτηγά, κόσμο και σημαίες!
Ο τεχνικός έλεγχος κύλησε με αρκετή επιείκια, ΚΑΙ στο θόρυβο, αλλά ΚΑΙ
στις άδειες κυκλοφορίας, με την ανοχή της Αρχής του Σπορ ΕΛΠΑ, καθώς
ήταν ο πρώτος αγώνας...
Η ενημέρωση των αναβατών έλυσε τις όποιες απορίες αλλά παραπλάνησε τους αναβάτες αφού
ειπώθηκε ότι οι χρόνοι στις απλές διαδρομές ήταν χαλαροί, ενώ τελικά
αποδείχτηκε ακριβώς το αντίθετο!
Μετά την συνδετική μικρή ουρά των 7 χλμ, ο κύκλος των 70 χιλιομέτρων
επαναλαμβανόταν τρεις φορές και περιελάμβανε δύο ΣΕΧ. Το πρώτο ήταν 30
χιλιόμετρα και περιελάμβανε μία ειδική διαδρομή Cross Country, η οποία
έγινε αναγνωριστική την πρώτη φορά. Αρκετρά γρήγορη κατά τόπους,
ανάγκασε τους οργανωτές σε τροποποίηση στην μνεγάλη ευθεία προκειμένου
να μειωθούν τα 170 χλμ τελικής που μπορούσες να φτάσεις!
Βέβαια... στο τελευταίο πέρασμα είχαν κοπεί οι κορδέλες... όλοι πήγαν
ευθεία... αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία...
Τα 60’ χρόνος ήταν μια χαλαρή επιλογή, αφού είχες μια προπορεία 5-12’
για να ξεκουραστείς από το «ποτάμι», το δύσκολο κατηφορικό
μονοπάτι,
και τους γρήγορους κατεστραμμένους δασικούς...
Μετά όμως, στο δεύτερο ΣΕΧ, είχες 80’ για 40 χιλιόμετρα, αλλά και δύο
ειδικές, μία Motocross σε πλαγιές και ένα Special Test. Ανάμεσά τους το
μεγαλύτερο μονοπάτι που έχει μπει σε ελληνικό αγώνα, ο Καμαρόδρομος,
μήκους 7,3 χιλιομέτρων, που σου έκοβε χέρια και πόδια στην αρχή και στο
τέλος, αλλά σε αποζημείωνε με την ομορφιά του!
Ο χρόνος αυτός ήταν πολύ σφιχτός, με αποτέλεσμα να πέσουν πολλά καπέλα
στο 90% των αναβατών, και μάλιστα χωρίς να το περιμένουν – τουλάχιστον
στο πρώτο γύρο!
Οι δύο αυτές ειδικές μετρούσαν από το πρώτο πέρασμα, αν και το Special
Test έπρεπε να γίνει αναγνώριση την πρώτη φορά. Σε αυτό, είχαν
τοποθετηθεί κάθετοι κορμοί, θυμίζοντας πλάνα «παγκοσμίου
πρωταθλήματος», μια πολύ καλή προσπάθεια των οργανωτών!
Στην ειδική Motocross, υπήρχε πλούσιο θέαμα, πολλά πρανή και αρνητικές
κλίσεις, άλματα και ανηφοροκατηφόρες σε έναν ιδανικό συνδυασμό!
|
Στους
βετεράνους και στους νέους αναβάτες, οι δύο κύκλοι ήταν αρκετοί!
Στους πρώτους, νικητής αναδείχτηκε ο Χάρης
Βόβλας με μικρή διαφορά από τον Μανόλη Νανάκο, ενώ τρίτος ήταν ο Μιχάλης Λαβασάς με
ΚΤΜ. Ο 2ος ακυρώθηκε μετά από απαράδεκτη ένσταση του πρώτου, καθώς ο
Νανάκος είχε τερματίσει το 2003 3ος στο πρωτάθλημα της Β4, κάτι που
αντίβαινε τους κανονισμούς. (Αντίβαινε, καθώς ο κανόνισμός αυτός θα
αλλάξει).
Μια ένσταση που δυναμίτισε μια όμορφη ατμόσφαιρα, και από έναν αναβάτη
που έχει κερδίσει αμέτρητες νίκες και τρεις τίτλους
«βετεράνων», εκ των
οποίων έναν παράτυπα, καθώς δεν πληρούσε τους όρους ηλικίας, και παρόλα
αυτά είχε την ανοχή των συναδέλφων του.
Συνάδελφους, που δεν θέλησε να τιμήσει ή –άτυπα- να ευχαριστήσει, όταν
τον παρακάλεσαν όλοι μαζί να αποσύρει την ένσταση. Κρίμα πρώτα από όλα
για τον ίδιο, που εκμεταλλευόμενος μια αδυναμία του παρωχυμένου
κανονισμού επέδειξε ήθος που δεν ταιριάζει τόσο στο χώρο, όσο και στην
κατηγορία που συμμετέχει, αλλά και για τον Μανόλη Νανάκο που παρά τα
χρόνια του αποτελεί ιστορία και κεφάλαιο στο χώρο.
Στους νέους αναβάτες κέρδισε ο Θύμιος
Θωμαϊδης με Husky μπροστά από τον Χρήστο Πατεράκη με ΚΤΜ και τον Παναγιώτη Θέρριο με ΤΜ 250. 4ος ο Γιάννης Σεββαστόπουλος με ΚΤΜ, στον
πρώτο του αγώνα.
Στην Α1 125 2Τ σημαντική ήταν η εγκατάλειψη του Δημήτρη Πρέπα μετά από βουτιά στο
ποτάμι. Η νίκη πήγε στον νεαρό Λεωνίδα
Κουλουκάτση με ΤΜ στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση!
Δεύτερος ήταν ο Γιάννης Τρίγκας με
Gas Gas.
Τρίτος ο Γιώργος Νταλιμπίρας με ΚΤΜ.
Στην Α2 open 2Τ κυριάρχησε ο Χρήστος
Θεοδοσόπουλος με Husqvarna, μπροστά από τον Φώτη Σκαρή με το καινούργιο του ΤΜ
και τον Γιώργο Κοινωνά επίσης
με Husqvarna. Ήταν η κατηγορία με τους περισσότερους τερματίσαντες!
Στην B3 250 4T η νίκη πήγε στον Βασίλη
Σιαφαρίκα που κέρδισε και την γενική, με Honda. ¶τυχος ο Αδάμος Πράσσος που εγκατέλειψε.
¶ξια 2ος ήταν ο Γιώργος Φραγγούλης με
Yamaha που πήγαινε ταχύτατα στις απλές διαδρομές!
Τρίτος τερμάτισε ο Γιάννης Παμπουκιάν
με ΚΤΜ ενώ πίσω του ο Δημήτρης
Αθανασουλόπουλος με Yamaha στην πρώτη του επανεμφάνιση σε αγώνα
μετά τον τραυματισμό του το 2004.
Στην Β4 450 4Τ κέρδισε ο Δημήτρης
Τσακατσώνης με ΚΤΜ, μπροστά από τον Φώτη Αλεξόπουλο με Honda και τον Τάσο Τσιουχάρα με ΚΤΜ. Ο Σταμάτης Μαντάς αν και πήγε καλά,
ποινολογήθηκε -όπως και πολλοί άλλοι οδηγοί- με αφαίρεση 5 θέσεων, αφού
έκανε αντικανονικό ανεφοδιασμό.
Ίδια τύχη είχε κι ο Μιχάλης Τράντζας στην
Β5 open 4T. Εκεί, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Τάκης Μανιάτης με Husqvarna.
Έκπληξη έκανε ο τοπικός Πολυχρόνης
Τασχουνίδης με ΚΤΜ που τερμάτισε 2ος και ακαπέλωτος, ενώ 3ος
λόγω καπέλου ήταν ο Δημήτρης Κόκκινος
με ΚΤΜ επίσης. ¶τυχος και ο Σάββας Καπαγερίδης, που δεν ευτύχησε
καν να πατήσει στο χώμα αφού έμεινε από σπασμένο μοτέρ.
Γενικά, ήταν ένας πολύ απαιτητικός αγώνας, που μας έβαλε για τα καλά σε
αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν, και άναψε τα αίματα! Η συνέχει θα
δοθεί στα Τρίκαλα από την ΜΟΛΕΤ, στις αρχές Μάη, αφού ο
προγραμματισμένος αγώνας στους Αγίους Θεόδωρους δεν θα γίνει λόγω
αδυναμίας του οργανωτή.
|
Παραλειπόμενα
• Πολύ καλή η σήμανση, σαφής και μπόλικη, αν και η
κρεμασμένη στα
δέντρα κορδέλα πρέπει επιτέλους να σταματήσει! Παρόλα αυτά, μια ομάδα
οδηγών, μπερδεύτηκε και ακολούθησε σήματα παλιού αγώνα, με αποτέλεσμα
να καθυστερήσει - εγκαταλήψει! Καλό θα είναι, παλιές σημάνσεις που
περνούν στην διαδρομή, να καθαρίζονται... (Οι κορδέλες στο δάσος που
λέγαμε...)
• Τραγικό λάθος της οργάνωσης η έλλειψη γιατρού και
ασθενοφόρων στις
ειδικές, με μόνη ασφάλεια το υπηρεσιακό Land Rover της ΕΛΠΑ. Ευτυχώς
δεν υπήρχε σοβαρό ατύχημα. Αν κάτι τέτοιο το ήξεραν οι οδηγοί πριν την
εκκίνηση... μάλλον ο αγώνας θα τιναζόταν στον αέρα! Μερικά πράγματα
είναι ζητήματα ουσίας και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις... Εξίσου μεγάλο λάθος η εμμονή της Λέσχης σε πράγματα που δεν γνώριζε, καθώς και η μη απονομή κυπέλλων στην γενική κατηγορία, κάτι που απαξιώνει τους νικητές.
• Πολλοί οδηγοί έκαναν ανεφοδιασμό μετά το
τσεκάρισμνα του ΣΕΧ και
δικαίως τιμωρήθηκαν – αν και επιεικώς, αφού δεν αποκλείσθηκαν όπως
έπρεπε. Προς τιμή τους, παραδέχτηκαν το λάθος.
• Αρκετός ο κόσμος στις δύο ειδικές που ήταν κοντά,
αλλά ελάχιστοι
ενδιάμεσοι κριτές! Ειδικά στην Cross Country οι καβάντζες ήταν πολλές,
και έμενε στο φιλότιμο του κάθε αγωνιζόμενου να τις εκμεταλλευτεί... Σε
περίπτωση ατυχήματος όμως...;
• Για πρώτη φορά σε πρωταθληματικό αγώνα
χρησιμοποιήθηκαν σένσορες
και το διπλό σύστημα άμεσης χρονομέτρησης σε απλές και ειδικές, της
ΛΑΜΣ – INFOMEGA που καλύπτει και το παγκόσμιο πρωτάθλημα εντούρο! ¶ψογη
δουλειά, αν και οι καθυστερήσεις σε αποτελέσματα και απονομή δεν
αποφεύχθηκαν. Έφταιγαν όμως οι αναφορές και οι ενστάσει σε αυτό, καθώς
και τα πολλά καπέλα των απλών.
• Ο αγώνας είχε ιδανική αναλογία αργών – γρήγορων
κομματιών, πέτρας
– χώματος, δυκολίας – ευκολίας, ειδικών και χρόνων, για έναν δυνατό
αγώνα enduro. Οι πολλές εγκαταλήψεις οφείλονταν στην κούραση και τους
σφιχτούς χρόνους, παρά σε μηχανικές βλάβες.
Κείμενο: [Δημήτρης -DOC- Αθανασουλόπουλος]
Φωτογραφίες: [Σίμος -PINO- Μιχαηλίδης]
|
Oριστική Kατάταξη A1
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
105 |
Χ ΜΟΤΟ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ |
ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
A1 |
1 |
ΤΜ 125 |
27:26.23 |
- |
4:00.00 |
- |
31:26.23 |
2 |
13 |
BIKE THERAPY OK WHEEL DUNLOP FAST NET |
ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
A1 |
2 |
GAS GAS 125 |
26:36.00 |
- |
5:00.00 |
- |
31:36.00 |
3 |
117 |
ΔΙΤΡΟΧΟ 0KWHEEL |
ΝΤΑΛΙΜΠΙΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
A1 |
3 |
KTM EXC 125 |
29:27.65 |
- |
22:00.00 |
- |
51:27.65 |
Oριστική Kατάταξη A2
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
24 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
A2 |
1 |
HUSQVARNA 250 |
25:52.42 |
- |
- |
- |
25:52.42 |
2 |
204 |
FUCHS DUNLOP RIDERS SHOP O300 TM HELL |
ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ |
A2 |
2 |
TM 250 |
26:25.57 |
- |
- |
- |
26:25.57 |
3 |
23 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
A2 |
3 |
HUSQVARNA 250 |
26:34.68 |
- |
- |
- |
26:34.68 |
4 |
206 |
2ΤΡΟΧΟ DASTERI SIX DAYS |
ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
A2 |
4 |
ΚΤΜ EXC 250 |
26:44.33 |
- |
2:00.00 |
- |
28:44.33 |
5 |
209 |
BIKE THERAPY |
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΧΟΣ |
A2 |
5 |
GAS GAS 250 |
26:52.01 |
- |
2:00.00 |
- |
28:52.01 |
6 |
208 |
MARAGOUDAKIS DIRTY STORE SIDI UFO SMI |
ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
A2 |
6 |
ΚΤΜ EXC 250 |
28:22.75 |
- |
3:00.00 |
- |
31:22.75 |
7 |
229 |
- |
ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ ΣΙΜΕΩΝ |
A2 |
7 |
GAS GAS 250 |
26:12.94 |
- |
13:00.00 |
- |
39:12.94 |
8 |
225 |
POWERTECH COMPUTERS ΜΟΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΜΟΠΟΥ |
ΚΑΡΑΓΓΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
A2 |
8 |
KTM 250 EXC |
27:15.76 |
- |
12:00.00 |
- |
39:15.76 |
9 |
202 |
SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP OK |
ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
A2 |
9 |
HONDA CRF 450 |
27:22.73 |
13:00.00 |
- |
- |
40:22.73 |
10 |
207 |
BIKE THERAPY MOTORSITE.GR |
ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ ΦΟΙΒΟΣ |
A2 |
10 |
GAS GAS 250 |
28:47.59 |
- |
12:00.00 |
- |
40:47.59 |
Oριστική Kατάταξη B3
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
1 |
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ AGIP BIKE THERAPY MOTO MARK |
ΣΙΑΦΑΡΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
B3 |
1 |
HONDA CRF 250 |
25:06.37 |
- |
- |
- |
25:06.37 |
2 |
35 |
ΥΑΜΑΗΑ SPEED WHEEL VALVOLINE MITAS |
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
B3 |
2 |
YAMAHA WRF 250 |
26:37.92 |
- |
- |
- |
26:37.92 |
3 |
8 |
HELL IN STORE 018 KTM 0300 IGOL XCTIN |
ΠΑΜΠΟΥΚΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ |
B3 |
3 |
KTM EXC 250 |
27:12.45 |
- |
6:00.00 |
- |
33:12.45 |
4 |
300 |
OFF-ROAD.GR MICHELIN SHOEI SINISALO - |
AΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. |
B3 |
4 |
YAMAHA WRF 250 |
30:08.39 |
- |
4:00.00 |
- |
34:08.39 |
5 |
333 |
- |
ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
B3 |
5 |
HONDA XR 250 |
30:05.23 |
- |
5:00.00 |
- |
35:05.23 |
Oριστική Kατάταξη B4
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
402 |
MAKINA PRO BIKE ELF OK WHEEL ONE |
ΤΣΑΚΑΤΣΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
B4 |
1 |
KTM EXC 450 |
25:38.90 |
- |
- |
- |
25:38.90 |
2 |
406 |
HONDA SARAKAKIS AGIP OK WHEEL Κ ΚΑΚΟΥ |
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ |
B4 |
2 |
HONDA CRF 450 |
26:33.12 |
- |
- |
- |
26:33.12 |
3 |
44 |
- |
ΤΣΙΟΥΧΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
B4 |
3 |
KTM EXC 450 |
26:57.62 |
- |
- |
- |
26:57.62 |
4 |
408 |
SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP EK |
ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
B4 |
4 |
HONDA CRF 450 |
27:43.57 |
- |
- |
- |
27:43.57 |
5 |
407 |
- |
ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
B4 |
5 |
KTM EXC 400 |
27:55.20 |
- |
1:00.00 |
- |
28:55.20 |
6 |
48 |
SP PARTS AGIP K-SHOCK |
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
B4 |
6 |
KTM EXC400 |
29:05.62 |
- |
6:00.00 |
- |
35:05.62 |
7 |
3 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
B4 |
7 |
HUSQVARNA 450 |
24:48.62 |
10:00.00 |
1:00.00 |
- |
35:48.62 |
Oριστική Kατάταξη B5
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
5 |
HELL IN STORE HUSQVARNA 0300 |
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΤΑΚΗΣ |
B5 |
1 |
HUSQVARNA 510 |
25:45.26 |
- |
- |
- |
25:45.26 |
2 |
525 |
MOTO WHEELS ΜΕΤΑΛΛΑ ΔΡΑΜΑΣ |
ΤΑΣΧΟΥΝΙΔΗΣ ΧΡΟΝΗΣ |
B5 |
2 |
KTM EXC 525 |
28:54.03 |
- |
- |
- |
28:54.03 |
3 |
7 |
HELLINMOTO SHELL MICHELIN ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
B5 |
3 |
KTM EXC 525 |
26:35.15 |
- |
3:00.00 |
- |
29:35.15 |
4 |
521 |
WISECO ONE MECHANIX |
PΟΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
B5 |
4 |
KTM EXC 525 |
29:04.69 |
- |
6:00.00 |
- |
35:04.69 |
5 |
520 |
EXTRA PRODUCTS DENICOL |
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
B5 |
5 |
HUSABERG 550 |
32:18.38 |
- |
36:00.00 |
- |
1:08:18.38 |
6 |
4 |
MAKINA-SMIRIS ELF OK WHEEL WISECO SIX |
ΤΡΑΝΤΖΑΣ ΜΙΧΑΗΛ |
B5 |
6 |
KTM EXC 525 |
25:57.55 |
50:00.00 |
1:00.00 |
- |
1:16:57.55 |
Oριστική Kατάταξη G6
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
61 |
ΓΚΟΥΜΑ ΑΘΗΝΑ |
ΒΟΒΛΑΣ ΧΑΡΗΣ |
Γ6 |
1 |
KTM EXC 400 |
16:39.33 |
- |
- |
- |
16:39.33 |
2 |
636 |
MABO ΕΠΙΠΛΑ ΜΠΑΝΙΟΥ |
ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Γ6 |
2 |
HONDA CRF 250 HM |
19:06.97 |
- |
14:00.00 |
- |
33:06.97 |
3 |
610 |
ERGOMOTO HELL IN STORE 018 |
ΛΑΒΑΣΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Γ6 |
3 |
KTM EXC 400 |
18:19.95 |
- |
18:00.00 |
- |
36:19.95 |
4 |
68 |
ΜΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ |
ΜΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Γ6 |
4 |
KTM EXC |
18:00.19 |
- |
26:00.00 |
- |
44:00.19 |
5 |
67 |
ATD ΚΑΣΙΜΗΣ MOTO RAGER CARBONE LORAIN |
ΚΑΣΙΜΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Γ6 |
5 |
KTM EXC 250 |
19:44.37 |
- |
27:00.00 |
3:00.00 |
49:44.37 |
Oριστική Kατάταξη G7
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
740 |
HELLINSTORE 018 WWW.MOTO-ACTION.GR AG |
ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Γ7 |
1 |
HUSQVARNA 125 |
17:29.16 |
- |
5:00.00 |
- |
22:29.16 |
2 |
77 |
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ JUNIOR ΕΛΑΣΤΙΚΑ ADONIS |
ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Γ7 |
2 |
ΤΜ 250 |
18:22.75 |
- |
14:00.00 |
6:00.00 |
38:22.75 |
3 |
73 |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MOTO REPSOL FIRST RACING |
ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Γ7 |
3 |
KTM EXC 250 |
18:34.73 |
- |
24:00.00 |
- |
42:34.73 |
4 |
739 |
MOTO WHEEL ΚΑΡΙΜΑΛΗΣ HELLINSERVICE 00 |
ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Γ7 |
4 |
ΚΤΜ EXC 250 |
18:50.37 |
- |
30:00.00 |
- |
48:50.37 |
Oριστική Γενική Kατάταξη
Θέση |
No |
Συμμετέχων |
Aναβάτης |
Kατ |
Θέση |
Moto |
Eιδικές |
Πρόσθετη |
Kαθυστέρηση |
Προάφιξη |
Σύνολο |
1 |
1 |
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ AGIP BIKE THERAPY MOTO MARK |
ΣΙΑΦΑΡΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
B3 |
1 |
HONDA CRF 250 |
25:06.37 |
- |
- |
- |
25:06.37 |
2 |
402 |
MAKINA PRO BIKE ELF OK WHEEL ONE |
ΤΣΑΚΑΤΣΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
B4 |
1 |
KTM EXC 450 |
25:38.90 |
- |
- |
- |
25:38.90 |
3 |
5 |
HELL IN STORE HUSQVARNA 0300 |
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΤΑΚΗΣ |
B5 |
1 |
HUSQVARNA 510 |
25:45.26 |
- |
- |
- |
25:45.26 |
4 |
24 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
A2 |
1 |
HUSQVARNA 250 |
25:52.42 |
- |
- |
- |
25:52.42 |
5 |
204 |
FUCHS DUNLOP RIDERS SHOP O300 TM HELL |
ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ |
A2 |
2 |
TM 250 |
26:25.57 |
- |
- |
- |
26:25.57 |
6 |
406 |
HONDA SARAKAKIS AGIP OK WHEEL Κ ΚΑΚΟΥ |
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ |
B4 |
2 |
HONDA CRF 450 |
26:33.12 |
- |
- |
- |
26:33.12 |
7 |
23 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
A2 |
3 |
HUSQVARNA 250 |
26:34.68 |
- |
- |
- |
26:34.68 |
8 |
35 |
ΥΑΜΑΗΑ SPEED WHEEL VALVOLINE MITAS |
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
B3 |
2 |
YAMAHA WRF 250 |
26:37.92 |
- |
- |
- |
26:37.92 |
9 |
44 |
- |
ΤΣΙΟΥΧΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
B4 |
3 |
KTM EXC 450 |
26:57.62 |
- |
- |
- |
26:57.62 |
10 |
408 |
SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP EK |
ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
B4 |
4 |
HONDA CRF 450 |
27:43.57 |
- |
- |
- |
27:43.57 |
11 |
206 |
2ΤΡΟΧΟ DASTERI SIX DAYS |
ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
A2 |
4 |
ΚΤΜ EXC 250 |
26:44.33 |
- |
2:00.00 |
- |
28:44.33 |
12 |
209 |
BIKE THERAPY |
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΧΟΣ |
A2 |
5 |
GAS GAS 250 |
26:52.01 |
- |
2:00.00 |
- |
28:52.01 |
13 |
525 |
MOTO WHEELS ΜΕΤΑΛΛΑ ΔΡΑΜΑΣ |
ΤΑΣΧΟΥΝΙΔΗΣ ΧΡΟΝΗΣ |
B5 |
2 |
KTM EXC 525 |
28:54.03 |
- |
- |
- |
28:54.03 |
14 |
407 |
- |
ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
B4 |
5 |
KTM EXC 400 |
27:55.20 |
- |
1:00.00 |
- |
28:55.20 |
15 |
7 |
HELLINMOTO SHELL MICHELIN ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
B5 |
3 |
KTM EXC 525 |
26:35.15 |
- |
3:00.00 |
- |
29:35.15 |
16 |
208 |
MARAGOUDAKIS DIRTY STORE SIDI UFO SMI |
ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
A2 |
6 |
ΚΤΜ EXC 250 |
28:22.75 |
- |
3:00.00 |
- |
31:22.75 |
17 |
105 |
Χ ΜΟΤΟ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ |
ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
A1 |
1 |
ΤΜ 125 |
27:26.23 |
- |
4:00.00 |
- |
31:26.23 |
18 |
13 |
BIKE THERAPY OK WHEEL DUNLOP FAST NET |
ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
A1 |
2 |
GAS GAS 125 |
26:36.00 |
- |
5:00.00 |
- |
31:36.00 |
19 |
8 |
HELL IN STORE 018 KTM 0300 IGOL XCTIN |
ΠΑΜΠΟΥΚΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ |
B3 |
3 |
KTM EXC 250 |
27:12.45 |
- |
6:00.00 |
- |
33:12.45 |
20 |
300 |
OFF-ROAD.GR MICHELIN SHOEI SINISALO - |
AΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. |
B3 |
4 |
YAMAHA WRF 250 |
30:08.39 |
- |
4:00.00 |
- |
34:08.39 |
21 |
521 |
WISECO ONE MECHANIX |
PΟΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
B5 |
4 |
KTM EXC 525 |
29:04.69 |
- |
6:00.00 |
- |
35:04.69 |
22 |
333 |
- |
ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
B3 |
5 |
HONDA XR 250 |
30:05.23 |
- |
5:00.00 |
- |
35:05.23 |
23 |
48 |
SP PARTS AGIP K-SHOCK |
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
B4 |
6 |
KTM EXC400 |
29:05.62 |
- |
6:00.00 |
- |
35:05.62 |
24 |
3 |
HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 |
ΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
B4 |
7 |
HUSQVARNA 450 |
24:48.62 |
10:00.00 |
1:00.00 |
- |
35:48.62 |
25 |
229 |
- |
ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ ΣΙΜΕΩΝ |
A2 |
7 |
GAS GAS 250 |
26:12.94 |
- |
13:00.00 |
- |
39:12.94 |
26 |
225 |
POWERTECH COMPUTERS ΜΟΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΜΟΠΟΥ |
ΚΑΡΑΓΓΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
A2 |
8 |
KTM 250 EXC |
27:15.76 |
- |
12:00.00 |
- |
39:15.76 |
27 |
202 |
SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP OK |
ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
A2 |
9 |
HONDA CRF 450 |
27:22.73 |
13:00.00 |
- |
- |
40:22.73 |
28 |
207 |
BIKE THERAPY MOTORSITE.GR |
ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ ΦΟΙΒΟΣ |
A2 |
10 |
GAS GAS 250 |
28:47.59 |
- |
12:00.00 |
- |
40:47.59 |
29 |
117 |
ΔΙΤΡΟΧΟ 0KWHEEL |
ΝΤΑΛΙΜΠΙΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
A1 |
3 |
KTM EXC 125 |
29:27.65 |
- |
22:00.00 |
- |
51:27.65 |
30 |
520 |
EXTRA PRODUCTS DENICOL |
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
B5 |
5 |
HUSABERG 550 |
32:18.38 |
- |
36:00.00 |
- |
1:08:18.38 |
31 |
4 |
MAKINA-SMIRIS ELF OK WHEEL WISECO SIX |
ΤΡΑΝΤΖΑΣ ΜΙΧΑΗΛ |
B5 |
6 |
KTM EXC 525 |
25:57.55 |
50:00.00 |
1:00.00 |
- |
1:16:57.55 |
More articles
|
|
| |
|