Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Π.Π. Enduro: 1ος Αγώνας - Δράμα, 2 Απριλίου 2006

EnduroΔύσκολη αρχή!

Με έναν καταπληκτικό και δύσκολο αγώνα άνοιξε η αυλαία του φετεινού πρωταθλήματος!
Οι Φίλοι Enduro Δράμας - ΦΕΔ έβαλαν τα δυνατά τους και παράλληλα όλα τα δύσκολα κομμάτια της περιοχής, για να παρουσιάσουν έναν απαιτητικό αγώνα που ξύπνησε τους μυες μας, και μας θύμισε ότι το πρωτάθλημα άρχισε!

Τα 225 χωμάτινα χιλιόμετρα σε 7:30 ώρες άφηναν ελάχιστα λεπτά ξεκούρασης, αφού οι σφιχτοί χρόνοι μας ανάγκασαν να πηγαίνουμε «τέρμα γκάζι» σε όλη την διαδρομή, θυμίζοντάς μας σηματοδοτημένο Rally Raid ή μεγάλο αγώνα scramble όπου ο καθένας έτρεχε μόνος του!

Από τους 80 αναβάτες, τελικά τερμάτισαν οι μισοί, ενώ δεν έλλειψαν και τα –αναμενόμενα ή όχι- παρατράγουδα...

*** Αναλυτικά αποτελέσματα ***





Όλος ο καλός ο κόσμος του enduro έδωσε το βροντερό «παρών» στη Δράμα. Καινούργιες μοτοσυκλέτες, πολλές μεταγραφές, καινούργιες στολές και ομάδες! Το πάρκινγκ Διοικητηρίου γέμισε τέντες και χρώματα, μοτοσυκλέτες και φορτηγά, κόσμο και σημαίες!

Ο τεχνικός έλεγχος κύλησε με αρκετή επιείκια, ΚΑΙ στο θόρυβο, αλλά ΚΑΙ στις άδειες κυκλοφορίας, με την ανοχή της Αρχής του Σπορ ΕΛΠΑ, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας...
Η ενημέρωση των αναβατών έλυσε τις όποιες απορίες αλλά παραπλάνησε τους αναβάτες αφού ειπώθηκε ότι οι χρόνοι στις απλές διαδρομές ήταν χαλαροί, ενώ τελικά αποδείχτηκε ακριβώς το αντίθετο!

Μετά την συνδετική μικρή ουρά των 7 χλμ, ο κύκλος των 70 χιλιομέτρων επαναλαμβανόταν τρεις φορές και περιελάμβανε δύο ΣΕΧ. Το πρώτο ήταν 30 χιλιόμετρα και περιελάμβανε μία ειδική διαδρομή Cross Country, η οποία έγινε αναγνωριστική την πρώτη φορά. Αρκετρά γρήγορη κατά τόπους, ανάγκασε τους οργανωτές σε τροποποίηση στην μνεγάλη ευθεία προκειμένου να μειωθούν τα 170 χλμ τελικής που μπορούσες να φτάσεις!
Βέβαια... στο τελευταίο πέρασμα είχαν κοπεί οι κορδέλες... όλοι πήγαν ευθεία... αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία...

Τα 60’ χρόνος ήταν μια χαλαρή επιλογή, αφού είχες μια προπορεία 5-12’ για να ξεκουραστείς από το «ποτάμι», το δύσκολο κατηφορικό μονοπάτι, και τους γρήγορους κατεστραμμένους δασικούς...

Μετά όμως, στο δεύτερο ΣΕΧ, είχες 80’ για 40 χιλιόμετρα, αλλά και δύο ειδικές, μία Motocross σε πλαγιές και ένα Special Test. Ανάμεσά τους το μεγαλύτερο μονοπάτι που έχει μπει σε ελληνικό αγώνα, ο Καμαρόδρομος, μήκους 7,3 χιλιομέτρων, που σου έκοβε χέρια και πόδια στην αρχή και στο τέλος, αλλά σε αποζημείωνε με την ομορφιά του!

Ο χρόνος αυτός ήταν πολύ σφιχτός, με αποτέλεσμα να πέσουν πολλά καπέλα στο 90% των αναβατών, και μάλιστα χωρίς να το περιμένουν – τουλάχιστον στο πρώτο γύρο!

Οι δύο αυτές ειδικές μετρούσαν από το πρώτο πέρασμα, αν και το Special Test έπρεπε να γίνει αναγνώριση την πρώτη φορά. Σε αυτό, είχαν τοποθετηθεί κάθετοι κορμοί, θυμίζοντας πλάνα «παγκοσμίου πρωταθλήματος», μια πολύ καλή προσπάθεια των οργανωτών!

Στην ειδική Motocross, υπήρχε πλούσιο θέαμα, πολλά πρανή και αρνητικές κλίσεις, άλματα και ανηφοροκατηφόρες σε έναν ιδανικό συνδυασμό!


Στους βετεράνους και στους νέους αναβάτες, οι δύο κύκλοι ήταν αρκετοί!

Στους πρώτους, νικητής αναδείχτηκε ο Χάρης Βόβλας με μικρή διαφορά από τον Μανόλη Νανάκο, ενώ τρίτος ήταν ο Μιχάλης Λαβασάς με ΚΤΜ. Ο 2ος ακυρώθηκε μετά από απαράδεκτη ένσταση του πρώτου, καθώς ο Νανάκος είχε τερματίσει το 2003 3ος στο πρωτάθλημα της Β4, κάτι που αντίβαινε τους κανονισμούς. (Αντίβαινε, καθώς ο κανόνισμός αυτός θα αλλάξει).

Μια ένσταση που δυναμίτισε μια όμορφη ατμόσφαιρα, και από έναν αναβάτη που έχει κερδίσει αμέτρητες νίκες και τρεις τίτλους «βετεράνων», εκ των οποίων έναν παράτυπα, καθώς δεν πληρούσε τους όρους ηλικίας, και παρόλα αυτά είχε την ανοχή των συναδέλφων του.
Συνάδελφους, που δεν θέλησε να τιμήσει ή –άτυπα- να ευχαριστήσει, όταν τον παρακάλεσαν όλοι μαζί να αποσύρει την ένσταση. Κρίμα πρώτα από όλα για τον ίδιο, που εκμεταλλευόμενος μια αδυναμία του παρωχυμένου κανονισμού επέδειξε ήθος που δεν ταιριάζει τόσο στο χώρο, όσο και στην κατηγορία που συμμετέχει, αλλά και για τον Μανόλη Νανάκο που παρά τα χρόνια του αποτελεί ιστορία και κεφάλαιο στο χώρο.

Στους νέους αναβάτες κέρδισε ο Θύμιος Θωμαϊδης με Husky μπροστά από τον Χρήστο Πατεράκη με ΚΤΜ και τον Παναγιώτη Θέρριο με ΤΜ 250. 4ος ο Γιάννης Σεββαστόπουλος με ΚΤΜ, στον πρώτο του αγώνα.

Στην Α1 125 2Τ σημαντική ήταν η εγκατάλειψη του Δημήτρη Πρέπα μετά από βουτιά στο ποτάμι. Η νίκη πήγε στον νεαρό Λεωνίδα Κουλουκάτση με ΤΜ στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση!
Δεύτερος ήταν ο Γιάννης Τρίγκας με Gas Gas.
Τρίτος ο Γιώργος Νταλιμπίρας με ΚΤΜ.
Στην Α2 open 2Τ κυριάρχησε ο Χρήστος Θεοδοσόπουλος με Husqvarna, μπροστά από τον Φώτη Σκαρή με το καινούργιο του ΤΜ και τον Γιώργο Κοινωνά επίσης με Husqvarna. Ήταν η κατηγορία με τους περισσότερους τερματίσαντες!

Στην B3 250 4T η νίκη πήγε στον Βασίλη Σιαφαρίκα που κέρδισε και την γενική, με Honda. ¶τυχος ο Αδάμος Πράσσος που εγκατέλειψε. ¶ξια 2ος ήταν ο Γιώργος Φραγγούλης με Yamaha που πήγαινε ταχύτατα στις απλές διαδρομές!

Τρίτος τερμάτισε ο Γιάννης Παμπουκιάν με ΚΤΜ ενώ πίσω του ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος με Yamaha στην πρώτη του επανεμφάνιση σε αγώνα μετά τον τραυματισμό του το 2004.

Στην Β4 450 4Τ κέρδισε ο Δημήτρης Τσακατσώνης με ΚΤΜ, μπροστά από τον Φώτη Αλεξόπουλο με Honda και τον Τάσο Τσιουχάρα με ΚΤΜ. Ο Σταμάτης Μαντάς αν και πήγε καλά, ποινολογήθηκε -όπως και πολλοί άλλοι οδηγοί- με αφαίρεση 5 θέσεων, αφού έκανε αντικανονικό ανεφοδιασμό.

Ίδια τύχη είχε κι ο Μιχάλης Τράντζας στην Β5 open 4T. Εκεί, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Τάκης Μανιάτης με Husqvarna. Έκπληξη έκανε ο τοπικός Πολυχρόνης Τασχουνίδης με ΚΤΜ που τερμάτισε 2ος και ακαπέλωτος, ενώ 3ος λόγω καπέλου ήταν ο Δημήτρης Κόκκινος με ΚΤΜ επίσης. ¶τυχος και ο Σάββας Καπαγερίδης, που δεν ευτύχησε καν να πατήσει στο χώμα αφού έμεινε από σπασμένο μοτέρ.

Γενικά, ήταν ένας πολύ απαιτητικός αγώνας, που μας έβαλε για τα καλά σε αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν, και άναψε τα αίματα! Η συνέχει θα δοθεί στα Τρίκαλα από την ΜΟΛΕΤ, στις αρχές Μάη, αφού ο προγραμματισμένος αγώνας στους Αγίους Θεόδωρους δεν θα γίνει λόγω αδυναμίας του οργανωτή.




Παραλειπόμενα
•    Πολύ καλή η σήμανση, σαφής και μπόλικη, αν και η κρεμασμένη στα δέντρα κορδέλα πρέπει επιτέλους να σταματήσει! Παρόλα αυτά, μια ομάδα οδηγών, μπερδεύτηκε και ακολούθησε σήματα παλιού αγώνα, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει - εγκαταλήψει! Καλό θα είναι, παλιές σημάνσεις που περνούν στην διαδρομή, να καθαρίζονται... (Οι κορδέλες στο δάσος που λέγαμε...)

•    Τραγικό λάθος της οργάνωσης η έλλειψη γιατρού και ασθενοφόρων στις ειδικές, με μόνη ασφάλεια το υπηρεσιακό Land Rover της ΕΛΠΑ. Ευτυχώς δεν υπήρχε σοβαρό ατύχημα. Αν κάτι τέτοιο το ήξεραν οι οδηγοί πριν την εκκίνηση... μάλλον ο αγώνας θα τιναζόταν στον αέρα! Μερικά πράγματα είναι ζητήματα ουσίας και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις... Εξίσου μεγάλο λάθος η εμμονή της Λέσχης σε πράγματα που δεν γνώριζε, καθώς και η μη απονομή κυπέλλων στην γενική κατηγορία, κάτι που απαξιώνει τους νικητές.

•    Πολλοί οδηγοί έκαναν ανεφοδιασμό μετά το τσεκάρισμνα του ΣΕΧ και δικαίως τιμωρήθηκαν – αν και επιεικώς, αφού δεν αποκλείσθηκαν όπως έπρεπε. Προς τιμή τους, παραδέχτηκαν το λάθος.

•    Αρκετός ο κόσμος στις δύο ειδικές που ήταν κοντά, αλλά ελάχιστοι ενδιάμεσοι κριτές! Ειδικά στην Cross Country οι καβάντζες ήταν πολλές, και έμενε στο φιλότιμο του κάθε αγωνιζόμενου να τις εκμεταλλευτεί... Σε περίπτωση ατυχήματος όμως...;

•    Για πρώτη φορά σε πρωταθληματικό αγώνα χρησιμοποιήθηκαν σένσορες και το διπλό σύστημα άμεσης χρονομέτρησης σε απλές και ειδικές, της ΛΑΜΣ – INFOMEGA που καλύπτει και το παγκόσμιο πρωτάθλημα εντούρο! ¶ψογη δουλειά, αν και οι καθυστερήσεις σε αποτελέσματα και απονομή δεν αποφεύχθηκαν. Έφταιγαν όμως οι αναφορές και οι ενστάσει σε αυτό, καθώς και τα πολλά καπέλα των απλών.

•    Ο αγώνας είχε ιδανική αναλογία αργών – γρήγορων κομματιών, πέτρας – χώματος, δυκολίας – ευκολίας, ειδικών και χρόνων, για έναν δυνατό αγώνα enduro. Οι πολλές εγκαταλήψεις οφείλονταν στην κούραση και τους σφιχτούς χρόνους, παρά σε μηχανικές βλάβες.

Κείμενο: [Δημήτρης -DOC- Αθανασουλόπουλος]
Φωτογραφίες: [Σίμος -PINO- Μιχαηλίδης]








Oριστική Kατάταξη A1
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 105 Χ ΜΟΤΟ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ A1 1 ΤΜ 125 27:26.23 - 4:00.00 - 31:26.23
2 13 BIKE THERAPY OK WHEEL DUNLOP FAST NET ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ A1 2 GAS GAS 125 26:36.00 - 5:00.00 - 31:36.00
3 117 ΔΙΤΡΟΧΟ 0KWHEEL ΝΤΑΛΙΜΠΙΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ A1 3 KTM EXC 125 29:27.65 - 22:00.00 - 51:27.65


Oριστική Kατάταξη A2
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 24 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ A2 1 HUSQVARNA 250 25:52.42 - - - 25:52.42
2 204 FUCHS DUNLOP RIDERS SHOP O300 TM HELL ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ A2 2 TM 250 26:25.57 - - - 26:25.57
3 23 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ A2 3 HUSQVARNA 250 26:34.68 - - - 26:34.68
4 206 2ΤΡΟΧΟ DASTERI SIX DAYS ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ A2 4 ΚΤΜ EXC 250 26:44.33 - 2:00.00 - 28:44.33
5 209 BIKE THERAPY ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΧΟΣ A2 5 GAS GAS 250 26:52.01 - 2:00.00 - 28:52.01
6 208 MARAGOUDAKIS DIRTY STORE SIDI UFO SMI ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ A2 6 ΚΤΜ EXC 250 28:22.75 - 3:00.00 - 31:22.75
7 229 - ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ ΣΙΜΕΩΝ A2 7 GAS GAS 250 26:12.94 - 13:00.00 - 39:12.94
8 225 POWERTECH COMPUTERS ΜΟΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΜΟΠΟΥ ΚΑΡΑΓΓΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ A2 8 KTM 250 EXC 27:15.76 - 12:00.00 - 39:15.76
9 202 SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP OK ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ A2 9 HONDA CRF 450 27:22.73 13:00.00 - - 40:22.73
10 207 BIKE THERAPY MOTORSITE.GR ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ ΦΟΙΒΟΣ A2 10 GAS GAS 250 28:47.59 - 12:00.00 - 40:47.59

Oριστική Kατάταξη B3
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 1 ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ AGIP BIKE THERAPY MOTO MARK ΣΙΑΦΑΡΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ B3 1 HONDA CRF 250 25:06.37 - - - 25:06.37
2 35 ΥΑΜΑΗΑ SPEED WHEEL VALVOLINE MITAS ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ B3 2 YAMAHA WRF 250 26:37.92 - - - 26:37.92
3 8 HELL IN STORE 018 KTM 0300 IGOL XCTIN ΠΑΜΠΟΥΚΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ B3 3 KTM EXC 250 27:12.45 - 6:00.00 - 33:12.45
4 300 OFF-ROAD.GR MICHELIN SHOEI SINISALO - AΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. B3 4 YAMAHA WRF 250 30:08.39 - 4:00.00 - 34:08.39
5 333 - ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ B3 5 HONDA XR 250 30:05.23 - 5:00.00 - 35:05.23

Oριστική Kατάταξη B4
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 402 MAKINA PRO BIKE ELF OK WHEEL ONE ΤΣΑΚΑΤΣΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ B4 1 KTM EXC 450 25:38.90 - - - 25:38.90
2 406 HONDA SARAKAKIS AGIP OK WHEEL Κ ΚΑΚΟΥ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ B4 2 HONDA CRF 450 26:33.12 - - - 26:33.12
3 44 - ΤΣΙΟΥΧΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ B4 3 KTM EXC 450 26:57.62 - - - 26:57.62
4 408 SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP EK ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ B4 4 HONDA CRF 450 27:43.57 - - - 27:43.57
5 407 - ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ B4 5 KTM EXC 400 27:55.20 - 1:00.00 - 28:55.20
6 48 SP PARTS AGIP K-SHOCK ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ B4 6 KTM EXC400 29:05.62 - 6:00.00 - 35:05.62
7 3 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ B4 7 HUSQVARNA 450 24:48.62 10:00.00 1:00.00 - 35:48.62

Oριστική Kατάταξη B5
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 5 HELL IN STORE HUSQVARNA 0300 ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΤΑΚΗΣ B5 1 HUSQVARNA 510 25:45.26 - - - 25:45.26
2 525 MOTO WHEELS ΜΕΤΑΛΛΑ ΔΡΑΜΑΣ ΤΑΣΧΟΥΝΙΔΗΣ ΧΡΟΝΗΣ B5 2 KTM EXC 525 28:54.03 - - - 28:54.03
3 7 HELLINMOTO SHELL MICHELIN ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ B5 3 KTM EXC 525 26:35.15 - 3:00.00 - 29:35.15
4 521 WISECO ONE MECHANIX PΟΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ B5 4 KTM EXC 525 29:04.69 - 6:00.00 - 35:04.69
5 520 EXTRA PRODUCTS DENICOL ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ B5 5 HUSABERG 550 32:18.38 - 36:00.00 - 1:08:18.38
6 4 MAKINA-SMIRIS ELF OK WHEEL WISECO SIX ΤΡΑΝΤΖΑΣ ΜΙΧΑΗΛ B5 6 KTM EXC 525 25:57.55 50:00.00 1:00.00 - 1:16:57.55

Oριστική Kατάταξη G6
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 61 ΓΚΟΥΜΑ ΑΘΗΝΑ ΒΟΒΛΑΣ ΧΑΡΗΣ Γ6 1 KTM EXC 400 16:39.33 - - - 16:39.33
2 636 MABO ΕΠΙΠΛΑ ΜΠΑΝΙΟΥ ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ6 2 HONDA CRF 250 HM 19:06.97 - 14:00.00 - 33:06.97
3 610 ERGOMOTO HELL IN STORE 018 ΛΑΒΑΣΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Γ6 3 KTM EXC 400 18:19.95 - 18:00.00 - 36:19.95
4 68 ΜΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ Γ6 4 KTM EXC 18:00.19 - 26:00.00 - 44:00.19
5 67 ATD ΚΑΣΙΜΗΣ MOTO RAGER CARBONE LORAIN ΚΑΣΙΜΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Γ6 5 KTM EXC 250 19:44.37 - 27:00.00 3:00.00 49:44.37

Oριστική Kατάταξη G7
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 740 HELLINSTORE 018 WWW.MOTO-ACTION.GR AG ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Γ7 1 HUSQVARNA 125 17:29.16 - 5:00.00 - 22:29.16
2 77 ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ JUNIOR ΕΛΑΣΤΙΚΑ ADONIS ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ7 2 ΤΜ 250 18:22.75 - 14:00.00 6:00.00 38:22.75
3 73 ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MOTO REPSOL FIRST RACING ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Γ7 3 KTM EXC 250 18:34.73 - 24:00.00 - 42:34.73
4 739 MOTO WHEEL ΚΑΡΙΜΑΛΗΣ HELLINSERVICE 00 ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ7 4 ΚΤΜ EXC 250 18:50.37 - 30:00.00 - 48:50.37

Oριστική Γενική Kατάταξη
Θέση No Συμμετέχων Aναβάτης Kατ Θέση Moto Eιδικές Πρόσθετη Kαθυστέρηση Προάφιξη Σύνολο
1 1 ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ AGIP BIKE THERAPY MOTO MARK ΣΙΑΦΑΡΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ B3 1 HONDA CRF 250 25:06.37 - - - 25:06.37
2 402 MAKINA PRO BIKE ELF OK WHEEL ONE ΤΣΑΚΑΤΣΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ B4 1 KTM EXC 450 25:38.90 - - - 25:38.90
3 5 HELL IN STORE HUSQVARNA 0300 ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΤΑΚΗΣ B5 1 HUSQVARNA 510 25:45.26 - - - 25:45.26
4 24 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ A2 1 HUSQVARNA 250 25:52.42 - - - 25:52.42
5 204 FUCHS DUNLOP RIDERS SHOP O300 TM HELL ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ A2 2 TM 250 26:25.57 - - - 26:25.57
6 406 HONDA SARAKAKIS AGIP OK WHEEL Κ ΚΑΚΟΥ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ B4 2 HONDA CRF 450 26:33.12 - - - 26:33.12
7 23 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ A2 3 HUSQVARNA 250 26:34.68 - - - 26:34.68
8 35 ΥΑΜΑΗΑ SPEED WHEEL VALVOLINE MITAS ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ B3 2 YAMAHA WRF 250 26:37.92 - - - 26:37.92
9 44 - ΤΣΙΟΥΧΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ B4 3 KTM EXC 450 26:57.62 - - - 26:57.62
10 408 SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP EK ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ B4 4 HONDA CRF 450 27:43.57 - - - 27:43.57
11 206 2ΤΡΟΧΟ DASTERI SIX DAYS ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ A2 4 ΚΤΜ EXC 250 26:44.33 - 2:00.00 - 28:44.33
12 209 BIKE THERAPY ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΧΟΣ A2 5 GAS GAS 250 26:52.01 - 2:00.00 - 28:52.01
13 525 MOTO WHEELS ΜΕΤΑΛΛΑ ΔΡΑΜΑΣ ΤΑΣΧΟΥΝΙΔΗΣ ΧΡΟΝΗΣ B5 2 KTM EXC 525 28:54.03 - - - 28:54.03
14 407 - ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ B4 5 KTM EXC 400 27:55.20 - 1:00.00 - 28:55.20
15 7 HELLINMOTO SHELL MICHELIN ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ B5 3 KTM EXC 525 26:35.15 - 3:00.00 - 29:35.15
16 208 MARAGOUDAKIS DIRTY STORE SIDI UFO SMI ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ A2 6 ΚΤΜ EXC 250 28:22.75 - 3:00.00 - 31:22.75
17 105 Χ ΜΟΤΟ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ A1 1 ΤΜ 125 27:26.23 - 4:00.00 - 31:26.23
18 13 BIKE THERAPY OK WHEEL DUNLOP FAST NET ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ A1 2 GAS GAS 125 26:36.00 - 5:00.00 - 31:36.00
19 8 HELL IN STORE 018 KTM 0300 IGOL XCTIN ΠΑΜΠΟΥΚΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ B3 3 KTM EXC 250 27:12.45 - 6:00.00 - 33:12.45
20 300 OFF-ROAD.GR MICHELIN SHOEI SINISALO - AΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. B3 4 YAMAHA WRF 250 30:08.39 - 4:00.00 - 34:08.39
21 521 WISECO ONE MECHANIX PΟΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ B5 4 KTM EXC 525 29:04.69 - 6:00.00 - 35:04.69
22 333 - ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ B3 5 HONDA XR 250 30:05.23 - 5:00.00 - 35:05.23
23 48 SP PARTS AGIP K-SHOCK ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ B4 6 KTM EXC400 29:05.62 - 6:00.00 - 35:05.62
24 3 HELL IN STORE 018 HUSQVARNA 0300 ΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ B4 7 HUSQVARNA 450 24:48.62 10:00.00 1:00.00 - 35:48.62
25 229 - ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ ΣΙΜΕΩΝ A2 7 GAS GAS 250 26:12.94 - 13:00.00 - 39:12.94
26 225 POWERTECH COMPUTERS ΜΟΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΜΟΠΟΥ ΚΑΡΑΓΓΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ A2 8 KTM 250 EXC 27:15.76 - 12:00.00 - 39:15.76
27 202 SARAKAKIS WWW.MOTO-ACTION.GR AGIP OK ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ A2 9 HONDA CRF 450 27:22.73 13:00.00 - - 40:22.73
28 207 BIKE THERAPY MOTORSITE.GR ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ ΦΟΙΒΟΣ A2 10 GAS GAS 250 28:47.59 - 12:00.00 - 40:47.59
29 117 ΔΙΤΡΟΧΟ 0KWHEEL ΝΤΑΛΙΜΠΙΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ A1 3 KTM EXC 125 29:27.65 - 22:00.00 - 51:27.65
30 520 EXTRA PRODUCTS DENICOL ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ B5 5 HUSABERG 550 32:18.38 - 36:00.00 - 1:08:18.38
31 4 MAKINA-SMIRIS ELF OK WHEEL WISECO SIX ΤΡΑΝΤΖΑΣ ΜΙΧΑΗΛ B5 6 KTM EXC 525 25:57.55 50:00.00 1:00.00 - 1:16:57.55






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.029292 seconds. ]