Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Το μεγάλο στοίχημα!



Το 53o Ράλι Ακρόπολις, για τους νοσταλγούς, ή BP Ultimate ACROPOLIS Rally of Greece, για τους νεολάτρεις βρίσκεται προ των πυλών.

Λίγες ώρες απομένουν για την μεγάλη γιορτή της εκκίνησης, βλέπε ΟΑΚΑ- υπερειδική και λίγες μέρες για να ανακηρυχθεί ο νικητής του αγώνα και μαζί ο κερδισμένος του μεγάλου στοιχήματος, που έβαλαν οι διοργανωτές του αγώνα.

Η ριζική αλλαγή της μορφής του αγώνα, που ανακηρύχθηκε ο καλύτερος του WRC για το 2005, είναι ένα μεγάλο στοίχημα.


Σίγουρα στις μέρες μας οι αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι δεν αποτελούν απλά ένα μεγάλο αγωνιστικό γεγονός. Είναι μια ευκαιρία προβολής, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει, και παίζεται με όρους μάρκετινγκ, πολλοί από τους οποίους καθορίζουν και τους αγωνιστικούς όρους και κανονισμούς.

Έτσι η απόφαση των οργανωτών να στηριχτούν στην πετυχημένη συνταγή του ΟΑΚΑ, και να ξεπεράσουν το σκόπελο της χαμηλής έως ανύπαρκτης ξενοδοχειακής υποδομής, ειδικά υψηλού επιπέδου, της ελληνικής επαρχίας οδήγησε στη σχεδίαση του φετινού αγώνα γύρω από την Αθήνα.
Τα επιμέρους στοιχεία, που τα περισσότερα είναι εξω-αγωνιστικά, είναι σωστά μελετημένα και οι επιλογές άριστες, χάρη στους χώρους που προσφέρει απλόχερα το ΟΑΚΑ.

Η βασική επιλογή, όμως, του κέντρου του αγώνα καθορίζει μια σειρά από άλλους παράγοντες. Και εδώ «παίζονται τα στοιχήματα». Βέβαια εδώ δεν εννοούμε τον ΟΠΑΠ που «έσπευσε» (αλήθεια με τι ανταλλάγματα;) να εντάξει το Ακρόπολις στο «Πάμε Στοίχημα».

Θεατές χιλιάδες φορές περισσότεροι από ότι συνήθως (μια και πολλοί θα έχουν για πρώτη φορά τη δυνατότητα να δουν έναν τέτοιο αγώνα από κοντά), και κίνηση πολύ κίνηση.
Ειδικές διαδρομές, όλες καινούργιες (με την τωρινή τους μορφή) και «αδούλευτες», πως θα συμπεριφερθούν μετά το 2ο ή το 3ο πέρασμα;
Οδηγοί, θεατές και μη, ανεκπαίδευτοι, που δεν καταλαβαίνουν τι θα πει «κλειστός δρόμος», απαγορεύεται το παρκάρισμα στην έξοδο διαφυγής και άλλα τέτοια.

Και τέλος κριτές, που για μια ακόμα φορά θα κληθούν να κάνουν άψογα τη δουλεία τους, αλλά παράλληλα θα πρέπει να παίξουν και το ρόλο της (κατ’ εξακολούθηση) απουσιάζουσας από τα σημεία που πρέπει Ελληνικής Αστυνομίας.

Και όχι μόνο αυτό, στα παιδιά αυτά που κρατάνε τόσα χρόνια αγόγγυστα στους ώμους τους το βαρύ φορτίο της άψογης διεξαγωγής του αγώνα, που περνάνε σχεδόν όλη μέρα «βιδωμένοι» στα κοντρόλ και τα πόστα τους, θα λείψει αυτό που έκανε το Ακρόπολις να αποτελεί για όλους ένα όνειρο.

Η προετοιμασία, η συντροφικότητα, το δέσιμο της ομάδας, η εξόρμηση, το κοινό άγχος και η αγωνία για άψογη εκτέλεση των καθηκόντων τους και τέλος το ψωμοτύρι στο σκαμνάκι δίπλα στην πινακίδα του ΣΕΧ, το ταβερνάκι του χωριού το βράδυ, οι τρεις μέρες μακριά από την καθημερινότητα.
Οι τρεις μέρες σε έναν άλλο, δικό τους, κόσμο. Στον Κόσμο του Ακρόπολις! 
 

Μεγάλο το στοίχημα. Για μεγάλους παίκτες.   

Πέμπτη, 1η Ιουνίου, λοιπόν απόγευμα και το Ολυμπιακό Στάδιο θα φιλοξενήσει την εκκίνηση και την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα.
Τα 88 πληρώματα, που πέρασαν από τον έλεγχο εξακρίβωσης της Τετάρτης, θα πάρουν εκκίνηση για τα πρώτα 2,8 ασφάλτινα χλμ του αγώνα.

Η σχεδίαση της πίστας είναι καινούργια, έχει μεγαλύτερα τμήματα παράλληλης διαδρομής από την περσινή και είναι και πιο πλατιά. Με την ίδια διαδρομή θα κλείσει και ο αγώνας την Κυριακή το μεσημέρι. Οικοδεσπότης και τις δύο μέρες θα είναι ο Νίκος Αλιάγας.  

Παρασκευή πρωί ξεκινάει η μεγάλη μάχη. 
Έξι ε.δ. και 115,2 αγωνιστικά χλμ, περιμένουν τα πληρώματα. Έξι ε.δ. με συνολικό μήκος 134,68 χλμ, περιλαμβάνει και το Σαββατιάτικο πρόγραμμα του αγώνα, ενώ την Κυριακή θα γίνουν οι τελευταίες 5 ε.δ. για να συμπληρωθούν τα 355,62 χλμ του αγώνα.

Για όσους έχουν την άνεση και την πολυτέλεια να μπορούν να είναι ελεύθεροι την Πέμπτη το πρωί, μια «επίσκεψη» στο Shakedown, είναι εκ των ουκ άνευ.

Λεπτομέρειες για το ωράριο, την τοποθεσία της ε.δ. του shakedown, τις προσβάσεις σε αυτήν, αλλά και σε όλες τις άλλες ε.δ. του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του εθνικού μας αγώνα.

Εκεί το μεράκι και ο επαγγελματισμός της Τεχνόπολις και του Γραφείου Τύπου του αγώνα έχουν στήσει μια ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών και ενημέρωσης για το Ράλι Ακρόπολις.
Και αν δεν μπορείτε να ξεφύγετε από τον προϊστάμενό σας, . . . παρακολουθείστε ΖΩΝΤΑΝΑ τον αγώνα μέσα από τη σελίδα ΟΝ LINΕ!


Χωρίς εκπλήξεις στις συνθέσεις τους κατεβαίνουν στον αγώνα και οι 6 ομάδες που μετέχουν στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Η  KRONOS TOTAL CITROΕN WORLD RALLY TEAM  (με τους  Sebastien Loeb και Xavier Pons), η  BP FORD WORLD RALLY TEAM (με τους Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen) και η SUBARU WORLD RALLY TEAM (με τους Petter Solberg και Chris Atkinson) θα χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητα που είχαν στην Σαρδηνία (ίδια καρότσα, κινητήρας και σύστημα μετάδοσης).
Εξαίρεση θα αποτελέσει μόνο ο Gronholm που εγκατέλειψε στην Σαρδηνία και έχει δικαίωμα να αλλάξει κινητήρα και για λόγους διαχείρισης του επετράπη να αλλάξει και καρότσα.

Δύο Peugeot 307 για την OMV PEUGEOT NORWAY με τους Manfred Stohl και Henning Solberg, ενώ θα απουσιάζει το τρίτο Peugeot της Bozian αυτό του Gigi Galli, μετά την απόφαση της Pirelli να σταματήσει την συνεργασία της μαζί του).

Στους Mathew Wilson και Kosti Katajamaki θα βασίσει τις ελπίδες της για μια ακόμα φορά η STOBART-VK M-SPORT FORD RALLY TEAM, ενώ τα Fabia της RED BULL SKODA TEAM με τους Harri Rovanpera και Andreas Aigner, θα έχουν να ανταγωνιστούν τρία ακόμα, με ικανούς οδηγούς όπως οι Jan Kopecky, Francois Duval και Martin Prokop.  

Ελληνικό ενδιαφέρον, και γιατί όχι, ΕΛΠΙΔΕΣ για τους Άρη Βωβό – «ΕΛ ΕΜ»  που με το Subaru Impreza WRC05 στα χρώματα της Εγνατία Ασφαλιστική θα κάνουν ότι μπορούν για να σπάσουν τη φετινή τους γκίνια και να ανέβουν στις ψηλότερες θέσεις της κατάταξης.


Πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής.


Δεκαεπτά αυτοκίνητα της ομάδας Ν θα ριχτούν στη μάχη για το πρωτάθλημα της ομάδας Ν. Ανάμεσά τους και δύο Ελληνικά πληρώματα που θα διεκδικήσουν βαθμούς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Είναι οι Πάνος Χατζητσοπάνης με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο και ο Δημήτρης Νασσούλας με τον Μιχάλη Πατρικούση, με δύο Mitsubishi Εvo 8 και 7 αντίστοιχα.

Σαράντα τέσσερα ακόμα ελληνικά πληρώματα, ανάμεσά τους και οι Γρηγόρης Νιώρας, Θοδωρής Πεταλίδης, Χρήστος Πλατής και Νίκος Τσάδαρης με Subaru και οι Ευθύμης Χαλκιάς, Δημήτρης Ψύλλος, Κώστας Αποστόλου, Κώστας Πίτσος, Μανώλης Παναγιωτόπουλος και «Τροφώνιος» με Mitsubishi, θα δώσουν τις δικές τους μάχες. Μάχες γοήτρου και επιβίωσης.

Μεγάλο το στοίχημα.
Rien ne va plus…

Κείμενα: [Κατερίνα -CatKil- Σεβαστού]
Φωτογραφίες: [Acropolis, Redbull]


Links
wrc.com









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035359 seconds. ]