Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
DAKAR 2003 - Απο κοντά!



Λοιπόν τι;
Θέλετε να δείτε το Dakar από κοντά;
Να εμψυχώσετε τις Ελληνικές συμμετοχές του Ορφανού και Γιαννακούλη;

Να μυρίσετε έρημο;
Και με τη μηχανή ή το αυτοκίνητο μαζί;
Γιατί; για να τα χώσετε στην άμμο;

Για διαβάστε παρακάτω, για διαβάστε!


Αφήστε τους άλλους να πηγαίνουν με αεροπλάνα και πόδια ή να βλέπουν το DAKAR στο EUROSPORT!
Βάλτε το video να γράφει! Εσείς θα είστε εκεί!


Νεώτερα 14/12/2002 - Συμμετοχές

KTM 620 - 2000 - TUNIS


ΧΟΡΗΓΟΙ







----------------------------------------
Περιεχόμενα

3/11/2002 - Πρώτες πληροφορίες

8/11/2002 - ΝΕΩΤΕΡΑ - Ανάψαν τα αίματα!

19/11/2002 - Προετοιμασία μηχανής


4/12/2002 - Οι διαδρομές που θα παρακολουθήσουμε!

13/12/2002 - Συμμετοχές


-----------------------------------------

3/11/2002 - Πρώτες πληροφορίες

-Πώς θα γίνει αυτό;
Για να δούμε από κοντά το Dakar θα χρειαστεί να ταξιδέψουμε με τη μηχανή μας στην Τυνησία. Εκεί θα αποβιβαστούν οι αγωνιζόμενοι μετά τις πρώτες μέρες στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα θα είναι στην Τυνησία στις 5 Ιανουαρίου στις 05:00 το πρωί από όπου θα ξεκινήσουν για την πρώτη ειδική στην Αφρική!


Tunis 2000 - Tozer

-Τυνησία; Δεν θα έχουμε πρόβλημα; (Έχω ακούσει ότι στην Αφρική ζούνε ανθρωποφάγοι!)
Η διαδρομή μέχρι την Τυνησία, έχει γίνει ξανά και δεν θα συναντήσουμε κανένα πρόβλημα.



-Πώς θα πάμε; Δεν είναι μακριά;
Θα φύγουμε από Αθήνα το μεσημέρι της 1ης Ιανουαρίου και αφού ταξιδέψουμε Πάτρα θα περάσουμε Ιταλία και από εκεί Τυνησία με πλοίο.
Θα χρειαστεί να διανύσουμε συνολικά 1500 χιλιόμετρα πήγαινε - έλα μέχρι Τυνησία, εκτός από αυτά που θα κάνουμε εκεί. Φανταστείτε το σαν ένα ταξίδι στην Κομοτηνή, με μεγάλες ενδιάμεσες στάσεις!



-Πόσες μέρες θα λείψουμε;
Οι μέρες που θα χρειαστούμε για το ταξίδι είναι από το μεσημέρι της 1η Ιανουαρίου έως το μεσημέρι της 12 Ιανουαρίου. Η περίοδος αυτή είναι 6 εργάσιμες για τους περισσότερους!

Tunis 2000

-Πόσο θα κοστίσει;
Το κόστος εισιτηρίων (αυτό είναι το ακριβό) ανέρχεται συνολικά σε 450 ευρώ (περίπου), για μια μηχανή και ένα άτομο. Στο κόστος αυτό θα πρέπει να προστεθούν τα έξοδα για την βενζίνη και διόδια. Διόδια θα πληρώσουμε στην Ιταλία όταν θα πηγαίνουμε και στην επιστροφή και είναι περίπου 30 ευρώ.



-Πόσα χιλιόμετρα θα κάνουμε;
Τα χιλιόμετρα που συνολικά θα διανύσουμε υπολογίζονται σε 3500 πάνω - κάτω. Η βενζίνη στην Τυνησία κοστίζει περίπου 0,60 ευρώ και στην Ιταλία, περίπου 1,10 ευρώ (περίπου 1000 χιλιόμετρα στην Ιταλία).

KTM 620 - DOUZ DESERT

-Υπάρχει πρόγραμμα;
Το ταξίδι έχει ως εξής:
ΗΜ.
ΧΛΜ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
01/01
240
Ταξίδι μέχρι Πάτρα και αναχώρηση με πλοίο για Ιταλία - Μπάρι, ύπνος στο πλοίο
02/01
270
Αποβίβαση στην Ιταλία και αναχώρηση από Νάπολι με πλοίο για Τυνησία, ύπνος στο πλοίο.
03/01
70
Άφιξη στην Τύνιδα, Χαμαμμέτ, ύπνος σε ξενοδοχείο
04/01
355
Ματμάτα, ύπνος σε ξενοδοχείο
05/01
220
Ματμάτα - Douz - Τοζέρ, άφιξη αγωνιζομένων, κατασκήνωση
06/01
580
Τοζέρ - Douz - Ksar Gilane - El Borma, κατασκήνωση
07/01
200
El Borma - Ksar Gilane, κατασκήνωση
08/01
150
Ksar Gilane - Douz, κατασκήνωση σε camping
09/01
320
Douz - El Faouar - Nefta - Tozer - Mides, ξενοδοχείο
10/01
500
Mides - Τύνιδα πόλη, ψώνια κλπ, αναχώρηση με πλοίο για Ιταλία, ύπνος στο πλοίο
11/01
800
Άφιξη Ιταλία - Τραπάνι, ταξίδι μέχρι Μπάρι και αναχώρηση με πλοίο για Ελλάδα, ύπνος στο πλοίο
12/01
240
Άφιξη στην Πάτρα το πρωί

3935


Θα κοιμηθούμε συνολικά 4 βράδια σε πλοία, 3 βράδια σε ξενοδοχείο, 4 νύχτες κατασκήνωση - έρημο, camping.



-Σε τι δρόμους θα κινηθούμε;
Επειδή προγραμματίζουμε να κάνουμε άμμο οι μηχανές και οι οδηγοί θα πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι. Το Offroad προγραμματίζει επίσκεψη σε κατάλληλο μέρος για προπόνηση πριν το ταξίδι. Η ελάχιστη απαιτούμενη αυτονομία είναι 300 χλμ
Όσοι δεν θέλουν να κάνουν άμμο θα μπορούν να ακολουθήσουν το δρομολόγιο των service.

-Τι αναλαμβάνει το offroad;
Χμ, δεν είμαστε ταξιδιωτικό γραφείο! Θα φροντίσει όμως για την έκδοση των εισιτηρίων για Πάτρα - Ιταλία, Ιταλία - Τυνησία και επιστροφή. Θα φροντίσει για όλες τις συνεννοήσεις για την σωστή παρακολούθηση του αγώνα, την προμήθεια των χαρτών, καρτελάκια για τον καθένα μας σαν ομάδα και αντίστοιχα για την μηχανή, το κλείσιμο των ξενοδοχείων όπου θα χρειαστεί και είναι δυνατό και την έκδοση των διεθνών διπλωμάτων οδήγησης από την ΕΛΠΑ.
Θα φροντίσει για την σωστή σας ενημέρωση για ένα ασφαλές ταξίδι και θα παρέχει κάθε συμβουλή για την προετοιμασία της μηχανή σας.

TUNIS 2000 - MIDES

-Τι πρέπει να κάνω εγώ;
Αν δεν έχετε ταξιδέψει ξανά εκτός Ελλάδος, θα πρέπει να φροντίσετε για την έκδοση των διαβατηρίων σας και πρέπει να φροντίσετε, σε συνεννόηση με την ασφαλιστική σας για την έκδοση πράσινης κάρτας.
Θα πρέπει επίσης να φροντίσετε για την σωστή προετοιμασία της μηχανή σας, σύμφωνα πάντα και με το σκοπό του ταξιδιού μας και τις οδηγίες που θα πάρετε!



-Τουριστικές πληροφορίες για Τυνησία;
Η Τυνησία είναι μια μικρή χώρα της βορείου Αφρικής και συνορεύει με την Αλγερία στα Δυτικά και Νοτιοδυτικά και την Λιβύη στα Ανατολικά και Νοτιοανατολικά.
Βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη Σικελία και το κλίμα της είναι Μεσογειακό στα βόρεια (σαν την Κρήτη) και ζεστό και ξηρό στα νότια.
Προσφέρεται για επίσκεψη όλες τις εποχές του χρόνου, οι άνθρωποι της είναι φιλικοί, οι δρόμοι σε καλύτερη κατάσταση από την Ελλάδα και οι οδηγοί οδηγάνε με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Διαβάστε πληροφορίες για Τυνησία στο Lonely Planet

Διαβάστε όλες τις αναφορές του offroad στο Dakar εδώ

Διαβάστε τις λεπτομέρειες για την συμμετοχή του Ορφανού στο DAKAR εδώ


Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές στείλτε e-mail στο superspy@offroad.enplo.gr



8/11/2002 - ΝΕΩΤΕΡΑ - Ανάψαν τα αίματα!

Χμ, βλέπω άναψαν τα αίματα!
Λοιπόν τώρα που τράβηξα την προσοχή σας, μερικές λεπτομέρειες από τις πολλές που θα ακολουθήσουν σιγά - σιγά!


1. Η ομάδα που θα κατέβει θα πρέπει να σχηματιστεί μέχρι 6 Δεκεμβρίου!

2. Αν θέλουν να συμμετάσχουν και αυτοκίνητα, μπορούν και δεν χρειάζεται να το σκέφτονται, ρίξτε μια ματιά στο βιβλίο του μήνα (04/2002), αυτά που λέει για την έρημο, ισχύουν και στην περίπτωση μας. Σε γενικές γραμμές η έρημος έχει σκληρή επιφάνεια και οι αμμόλοφοι είναι η εξαίρεση. Να ξέρετε όμως ότι τα εισιτήρια θα είναι περίπου δύο και κάτι φορές πιο ακριβά, στείλτε email αν ενδιαφέρεστε για λεπτομέρειες

3. Τα βράδια του χειμώνα δεν έχετε νιώσει τέτοιο κρύο στην Ελλάδα, ακόμα και σε κατασκήνωση στο χιόνι, φροντίστε για ρουχισμό!

4. Ήδη το offroad έχει κανονίσει για δωρεάν υποχρεωτικό έλεγχο μηχανών, εκπτώσεις σε γνωστό κατάστημα με είδη προετοιμασίας μηχανών (road book, GPS, Ρεζερβουάρ κλπ), κατάστημα ελαστικών και κάτι ψήνεται για κατάστημα εξοπλισμού 4Χ4. Τα καταστήματα που θα βοηθήσουν με εκπτώσεις είναι τα ακόλουθα:

SUPERFAST FERRIES
Προσφέρει 50% έκπτωση στους συμμετέχοντες για τα εισητήρια μεταξύ Ελλάδας / Ιταλίας

MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, Θερμοπυλών 37, τηλ. 210-5247675
Ειδικές τιμές στα είδη ταξιδίου, road book, tank banks και σε όλα τα είδη TOURATECH

ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΟΤΟ SERVICE, Θερμοπυλών 39, τηλ. 210-5247675
Θα πραγματοποιήσει το δωρεάν τεχνικό έλεγχο στις μηχανές και θα παρέχει ειδικές τιμές στους συμμετέχοντες.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΦΟΙ ΑΚΡΙΒΟΥ, Λ. Αλεξάνδρας 70, τηλ. 210-6467523
Θα παρέχει ειδικές τιμές στους συμμετέχοντες για ελαστικά, αλυσίδες, φρένα και... τις γνώσεις τους στα ελαστικά!

DENICOL - Χ. Τασούλης, Καλλιρόης 39, Ν. Κόσμος, τηλ. 210-9243825
Θα παρέχει ειδικές τιμές και συμβουλές στους συμμετέχοντες

Σχολή οδηγών - ΑΡΚΑΔΙΚΗ, Δεριγνύ 46-48, τηλ. 210-8232913
θα φροντίσει για την έκδοση των διεθνών διπλωμάτων

Για να γίνουν οι ειδικές τιμές απο τους ανωτέρω, θα πρέπει να έχετε δηλώσει συμμετοχή στην εκδρομή

Χορηγός επικοινωνίας: 0-300

5. Η Τυνησία ουσιαστικά είναι ευρωπαϊκή χώρα, καμία σχέση με τις άλλες της Αφρικής. Θα διαπιστώσετε ότι μπορούμε να κινηθούμε άνετα και με ασφάλεια.

6. Οι συμμετοχές που θα δεχτούμε θα είναι περιορισμένες

7. Η τρέλα αυτή τη φορά ξεκίνησε από την Αθήνα


ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικοινωνούν για οτιδήποτε αφορά το ταξίδι απευθείας με το email: superspy@offroad.enplo.gr



19/11/2002 - Προετοιμασία μηχανής

Περνά ο καιρός εμφανίζονται παράξενα μηχανάκια στις συμμετοχές. Υπενθυμίζουμε ότι θα κάνουμε άμμο σε σχετικά γρήγορους ρυθμούς και όσο και αν η έρημος της Τυνησίας είναι μικρή μπροστά σε αυτή της Λιβύης δεν παύει να είναι έρημος, γι' αυτό όσο και αν θέλατε να έρθετε με το ασφάλτινο μηχανάκι σας μαζί και να κάνετε άμμο, λυπούμαστε αλλά αυτό δεν γίνεται!
Σας παραθέτουμε τις απαραίτητες οδηγίες για την προετοιμασία της μηχανής σας. Θα ακολουθήσουν συμβουλές προετοιμασίας για τα πράγματα και την ενδυμασία όσων θα λάβουν μέρος

Τα παρακάτω ελάχιστα που αφορούν την προετοιμασία της μηχανή σας για το ταξίδι, είναι υποχρεωτικά και θα ελεγχθούν στον τεχνικό έλεγχο καταλληλότητας.
Προσοχή! Καμία συμμετοχή δεν θα γίνει δεκτή χωρίς αυτά.

1. Κόντρες ελαστικών: μία εμπρός, δύο πίσω.

2. Ελαστικά: καινούργια Michelin Desert ή Baja, σε περίπτωση που δεν βρίσκετε επικοινωνήστε για πρόταση άλλων, ξεχάστε πάντως ασφάλτινα ελαστικά τύπου metzeler sahara κλπ τα οποία είναι εντελώς ακατάλληλα για την περίπτωση μας, χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ελαστικά με ισχυρά πλαϊνά για τις αυξημένες απαιτήσεις σε λειτουργία με μειωμένη πίεση αέρα

3. Ενισχυμένες σαμπρέλες τύπου motocross καλής ποιότητας

4. Αλυσίδα: Οπωσδήποτε o-ring καλής ποιότητας, καινούργια ή σε άριστη κατάσταση μία έξτρα ασφάλεια ιδίου τύπου και μερικούς κρίκους

5. Γρανάζια: καινούργια ή σε άριστη κατάσταση

6. Αυτονομία κατ ελάχιστο 300 χιλιομέτρων, μην εμφανιστεί κανείς με ντεπόζιτο 8 λίτρων και μπιτονάκια παρέα για συμπλήρωμα! Ακόμα και αυτή η αυτονομία των 300 χιλιομέτρων μπορεί να μας δυσκολέψει. Τρέξτε για ντεπόζιτα!

7. Λεβιέδες (δύο) αλλαγής ελαστικών 30-40 cm

8. Τρόμπα χεριού (να δουλεύει)

9. Fast (δύο)

10. Σαμπρέλα, αν μπορείτε να πάρετε δύο καλώς, αλλιώς τουλάχιστον μία 21'' η οποία μπορεί να τοποθετηθεί είτε μπροστά είτε πίσω

11. Κιτ κολλητικά σαμπρέλας

12. Τα απαραίτητα εργαλεία για εξαγωγή τροχών, μπροστά - πίσω (κλειδιά για τα παξιμάδια κλπ)

13. Τακάκια φρένων μπρος - πίσω καινούργια

14. Πλήρες service μηχανής: λάδια, βαλβίδες, φίλτρα, υγρά φρένων, έλεγχος ρουλεμάν τροχού, έλεγχος ρουλεμάν τιμονιού, ηλεκτρικά, φώτα, κόρνα, έλεγχος μπαταρίας (όσοι έχουν μόνο μίζα)

15. Φίλτρο αέρα, καθαρισμός ΧΩΡΙΣ τοποθέτηση λαδιού.

16. Ανταλλακτική ντίζα συμπλέκτη, λάμπες πορείας - φρένων, μανέτες (συμπλέκτη - φρένου)

Διαβάστε πληροφορίες για Τυνησία στο Lonely Planet


4/12/2002 - Οι διαδρομές που θα παρακολουθήσουμε!





Διαδρομή 4: Τύνιδα - Τοζέρ

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2003
Απλή: 89 χλμ - Ειδική: 25 χλμ - Απλή: 349 χλμ - Σύνολο: 463 χλμ
Παράλληλη διαδρομή για πληρώματα υποστήριξης: 450 χλμ

Μετά το μεταφορά με το πλοίο, οι αγωνιζόμενοι αποβιβάζονται στο λιμάνι της Τύνιδας. Το πρώτο κομμάτι της ειδικής, εξελίσσεται σε ανηφορικό στροφιλίκη, μέσα από λόφους και δάσος. Η ειδική έχει πολλές φουρκέτες. Σταδιακά, ισιώνει, φαρδαίνει και το έδαφος μετατρέπεται σε σκόνη μέσα σε κοιλάδες. Με ελεύθερο οπτικό πεδίο, είναι η μικρότερη από τις ειδικές στην 25η έκδοση του αγώνα.
Μια διαδρομή κατάλληλη για να βρουν τη φόρμα τους οι οδηγοί, η οποία τερματίζει στην πύλη της ερήμου.

Η Τοζέρ, μία από τις ποιο διάσημες οάσεις στον κόσμο, τροφοδοτείται από 200 πηγές. Σε μια έκταση περίπου 10000 στρεμμάτων, υπάρχουν 400000 φοινικόδεντρα. Η Τοζέρ είναι η αντιπροσωπευτικότερη πόλη-όαση και έχει ισχυρή παράδοση.





Διαδρομή 5: Τοζέρ - Ελ Μπόρμα
Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2003
Απλή: 133 χλμ - Ειδική: 285 χλμ - Απλή: 76 χλμ - Σύνολο: 494 χλμ
Παράλληλη διαδρομή για πληρώματα υποστήριξης: 578 χλμ

Οι αγωνιζόμενοι μπαίνουν στον κυρίως αγώνα: το έδαφος γίνεται αμμώδες και οι πρώτοι αμμόλοφοι, εμφανίζονται με πολλές αλλαγές κατεύθυνσης.
Στην αρχή η ειδική είναι γρήγορη με εναλλασσόμενα σημεία με πέτρες και άμμο. Στη συνέχεια, πλησιάζει τους πρώτους μικρούς αμμόλοφους και κομμάτια μαλακής άμμου, με εναλλαγή γρήγορων και αργών σημείων.
Στη μέση, το έδαφος, γλιστράει, με πολύ πέτρα, γρήγορα κομμάτια, πηδήματα και πτυχές. Ο δρόμος σαν φίδι περνάει από λόφους και ο προσανατολισμός γίνεται πιο δύσκολος: Πολλοί παράλληλοι δρόμοι χωρίς σημεία αναφοράς!

Γεωγραφικά, στο νότιο άκρο της Τυνησίας, περίπου 800 χλμ νότια της Τύνιδας, κρυμμένη μέσα στη Grand Erg της ανατολικής Σαχάρας, η Ελ Μπόρμα είναι η κυρίως πετρελαιοπαραγωγός περιοχή στην Τυνησία και μια από τις μεγαλύτερες της Σαχάρα. Η λέξη «Μπόρμα» στην Τυνησιακή σημαίνει «ξυράφι», μια ποιητική παρομοίωση των αμμόλοφων της Ελ Μπόρμα!




Διαδρομή 6: Ελ Μπόρμα - Λιβύη: Ghadames
Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2003
Απλή: 13 χλμ - Ειδική: 228 χλμ - Απλή: 37 χλμ - Σύνολο: 278 χλμ
Παράλληλη διαδρομή για πληρώματα υποστήριξης: 298 χλμ

Η πρώτη πραγματική - μεγάλη ειδική του αγώνα, για τους αγωνιζόμενους και κυρίως για τους ερασιτέχνες, που έχουν την ευκαιρία να επιδείξουν τις ικανότητες τους μέσα από αυτή την ειδική, η οποία εξελίσσεται όλη εκτός δρόμου. Στο πρόγραμμα, πολλές διασχίσεις μαλακών σημείων και αμμόλοφων. Το μάτι στο χρόνο! Υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για απώλεια χρόνου και οι κατάταξη μπορεί να ανατραπεί. Μια διαδρομή που θα αναδείξει τους πιο ικανούς οδηγούς, ερασιτέχνες και επαγγελματίες!

Μέσα στα σύνορα της Hamada al Hamrah ή αλλιώς «κόκκινο υψίπεδο», ένα απέραντο οροπέδιο που εκτείνεται στο νότο της Djebel Nafusah, χτισμένη σε μια όαση (Fezzan), η Ghadames, γνωστή και σαν το πετράδι της ερήμου, είναι μια από τις αρχαιότερες πόλης της Αφρικής. Πέρα από τα φοινικόδεντρα, απλώνονται οι αμμόλοφοι της Μεγάλης Ανατολικής Ερήμου (Great Eastern Erg).
Μια οχυρωμένη όαση, με σκιερούς σαν μαιάνδρους, δρόμους, ανάμεσα σε σπίτια κατασκευασμένα με λασπότουβλα, η Ghadames έχει ανακηρυχθεί, ιστορικό μνημείο από την UNESCO.

13/12/2002 - Συμμετοχές

Το θέμα έχει εξελιχθεί σε ενιαίο BMW. Πού είναι τα ΚΤΜ; Ντρέπομαι για λογαριασμό τους..... Μπράβο στους κατόχους BMW, που ακόμα μία φορά δείχνουν την αξία τους.... Όλοι έχουν ετοιμασθεί με λάστιχα κλπ ακόμα και το 1150.


ΟΔΗΓΟΣ
ΜΗΧΑΝΗ
ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ - ΑΘΗΝΑ
KTM ADVENTURE 640
ΦΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΑΘΗΝΑ
SUZUKI DR650
ΔΕΡΙΖΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ - ΑΘΗΝΑ
BMW GS650 DAKAR
ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΑΘΗΝΑ
BMW F650
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΡΝΙΛΑΚΗΣ - ΡΕΘΥΜΝΟ
BMW 1150 GS
ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΟΥΔΑΚΗΣ - ΡΕΘΥΜΝΟ
HONDA TRANSALP 650
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ - ΑΘΗΝΑ
BMW GS650 DAKAR


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.019936 seconds. ]