Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Π.Π. Enduro 2006: 4ος Γύρος, Bergamo 17-18/6

Ο πιο δύσκολος αγώνας της αγωνιστικής χρονιάς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro, έγινε όπως είθισται στο Bergamo της Ιταλίας, οριοθετώντας και την μέση αυτού του απαιτητικού Πρωταθλήματος.

Η ζέστη, τα συνεχή βράχια, η σκόνη, και οι τεράστιες (για αγώνα enduro) ειδικές που έφταναν και τα 12 ολόκληρα χιλιόμετρα, έκαναν ακόμη και τους πιο μυημένους και πρωτοκλασάτους πρωταγωνιστές να πουν «φτάνει!».

Το είπαν μάλιστα τόσο «δυνατά» που η οργάνωση αναγκάστηκε να κόψει τις δύο τελευταίες ειδικές της δεύτερης μέρας!

Αφού, όντας τα δυσκολότερα κομμάτια του αγώνα των τεσσάρων κύκλων την κάθε μέρα, οδήγησαν πολύ κόσμο στην εγκατάλειψη και στα νοσοκομεία, όχι τόσο λόγο τραυματισμού, αλλά λόγω εξάντλησης και θερμοπληξίας!

Εκεί, συμμετείχαν και δύο Έλληνες αναβάτες από την Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Τσακατσώνης και ο Γιάννης Τρίγκας, που αποκόμισαν σημαντική εμπειρία ομολογώντας ότι οι εθνικοί μας αγώνες είναι πανεύκολοι σε σχέση με ότι είδαν δυο μέρες στο Bergamo!




To Bergamo κρατά καλά την παράδοση, που το θέλει μητρόπολη των σκληρότερων αγώνων enduro.
Αλλά αυτή τη φορά έφτασε ακόμη και τους πρωταγωνιστές στο... «αμήν»!

Λόγος δεν ήταν τόσο η συνεχής πέτρα και οι δύσκολες ανηφόρες, αλλά και ο καύσωνας που επικρατούσε στην γειτονική χώρα.
Όμως... αν έβρεχε, τα πράγματα θα ήταν χειρότερα!

Ο αγώνας κάθε αγωνιστικής ημέρας περιελάμβανε 4 κύκλους και 14 ειδικές διαδρομές. Ειδικές διαδρομές που αποτέλεσαν και τα δυσκολότερα κομμάτια του αγώνα...

Η ομάδα της ΚΤΜ βγήκε για μια ακόμη φορά πολλαπλώς κερδισμένη, αφού είδε τα αστέρια της να λάμπουν σε όλες τις κατηγορίες, όλο το Σαββατοκύριακο.

Κι όχι μόνο τους πρωταθλητές της που κατατρόπωσαν τον ανταγωνισμό, αλλά και όλους σχεδόν τους οδηγούς της!


Στην Enduro 1 κατηγορία ο Ivan Cervantes που προηγείται στην βαθμολογία, κέρδισε τελικά και τις δύο ημέρες αν και την πρώτη χτυποκάρδισε από έναν τρομερό Alessandro Belometti που παραλίγο να κάνει την έκπληξη.

Ένας βράχος όμως είχε διαφορετική γνώμη, του στράβωσε το γρανάζι και τον ανάγκασε να καθυστερήσει πολύ.
Συνέχισε όμως, καθώς οι πολλές εγκαταλείψεις θα τον έφερναν σε βαθμολογούμενη θέση έστω και τελευταίο...

Έτσι έφτασε στο τερματισμό 14ος από κει που προηγούταν από τον ομόσταυλό του δυο ειδικές πριν το τέλος!

Την 2η μέρα, ο Ivan έβαλε το κεφάλι κάτω, οδήγησε πιο προσεκτικά, δεν έπεσε σχεδόν καθόλου, και ξανακέρδισε, με 2ο αυτή τη φορά τον Belometti. Ο αναβάτης της Honda Simone Albergoni ήταν 2ος και 3ος, αλλά δεν μπόρεσε να τους πλησιάσει.

Πρώτο βάθρο στο παγκόσμιο για τον ιταλό Maurizzio Micheluz με Yamaha που δήλωσε ενθουσιασμένος!


Στην κατηγορία Enduro 2 ο Stefan Merriman είδε την διαφορά του από τον φανταστικό κι ανανεωμένο Samuli Aro να αυξάνεται στους 11 βαθμούς!

Ο Σκληροτράχηλος Φιλανδός το είχε πάρει κατάκαρδα πέρυσι που τον είχαν χαρακτηρίσει τυχερό για την κατάκτηση του τίτλου από τον πιο γρήγορο και άτυχο –λόγω τραυματισμών- Αυστραλό.

Έβαλε το κεφάλι κάτω, δούλεψε σκληρά και φέτος είναι αγνώριστος. Κέρδισε επάξια και τις δύο ημέρες!

Ο πιο μικρόσωμος Merriman οδήγησε σίγουρα πιο «φυλαγμένα», φοβούμενος (άλλον) ένα πιθανό τραυματισμό.... Αρκέστηκε έτσι σε δυο 2ες θέσεις.

Άτυχος όμως ήταν η φετινή αποκάλυψη, ο Johnny Aubert. Έχοντας βάλει για καλά την πλώρη του στο τίτλο, τερμάτισε τρίτος το Σάββατο, αλλά τραυματίστηκε στα πλευρά προς το τέλος της ημέρας.

Ο έντονος πόνος την Κυριακή το πρωί, τον τρόμαξε δικαιολογημένα κι έτσι τον έστειλαν στο νοσοκομείο για ακτίνες εξετάσεις, την ώρα που θα έπρεπε να παίρνει εκκίνηση.

Έτσι έπεσε και 4ος στην βαθμολογία πίσω από τον Ahola. Ο αναβάτης της Honda Mika Ahola που ήταν 4ος, ανέβηκε στο βάθρο την 2η μέρα.


Στην Enduro 3 ίσως θα ήταν περιττό να σκάνουμε οποιοδήποτε σχόλιο για τον νικητή....
Είδηση θα ήταν να ΜΗΝ κερδίσει ο Άγγλος David Knight!

Αλλά άτι τέτοιο πάλι δεν έγινε.... Αντιθέτως, εκτός του ότι επικράτησε και στη γενική, είδε τον τίτλο να πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, αφού ο ομόσταυλός του αλλά πάντα υπολογίσιμος αντίπαλος Tarkkala τραυματίστηκε στο καρπό του την πρώτη μέρα και έχασε πολύτιμους βαθμούς.


Έτσι, στο βάθρο της του Σαββάτου είχε συντροφιά τον Sebatien Guillaume με Gas Gas και τον Alesio Paoli με TM, ενώ την Κυριακή 2ος ήταν ο θηριώδης Bjorne Carlsson -που περνάει και 2ος στο πρωτάθλημα- με Husaberg και 3ος ο Guillaume που ανεβαίνει αντίστοιχα 3ος και στο κυνήγι του τίτλου.
Ο Tarkkala πέφτει 4ος....


Στη κατηγορία Enduro Junior ο Σουηδός Joakim Ljunggren με Husaberg κερδίζει το Σάββατο αλλά την Κυριακή ατύχησε, τερματίζοντας μόλις 16ος.
Παρόλα αυτά κρατά το προβάδισμα... οριακά από τον Αυστραλό Jacob Stapleton με TM που ήταν μόλις 5ος το Σάββατο αλλά κέρδισε την Κυριακή.

3ος στην βαθμολογία ο Ισπανός Oriol Mena οδηγώντας Gas Gas που πήρε δύο 4ες θέσεις. 3ος και τις δύο μέρες ήταν ο Πολωνός Michal Szuster με Yamaha.


Από Ελληνικής πλευράς ο Δημήτρης Τσακατσώνης που προηγείται στο Ελληνικό πρωτάθλημα στα 4Τ 450 και με επιτυχημένη εμπειρία από ISDE, συμμετείχε στην E2 με ένα KTM.
Το Σάββατο έφτασσε στον τερματισμό με 9 λεπτά καπέλο, αφού οι σφιχτοί χρόνοι και η κούραση δεν του επέτρεψαν κάτι καλύτερο.
Φανταστείτε ότι ο συνολικός του χρόνος στις ειδικές διαδρομές ήταν περίπου 2 ώρες!

Ένα ρεκόρ φοβερό για το MotoClub Bergamo που έφτιαξε τις μεγαλύτερες σε διάρκεια ειδικές σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Άλλος ένας αναβάτης που πήρε το βάπτισμα από το άρωμα του Bergamo ήταν ο Γιάννης Τρίγκας που συμμετείχε με Gas Gas 125 στην Ε Junior.

Δυστυχώς, για λίγο δεν κατάφερε να τερματίσει την πρώτη μέρα, εγκαταλείποντας από όριο χρόνου στην 11η ειδική. H Κυριακή ήταν χειρότερη και γiα τους δύο αναβάτες, που όμως δεν πτοούνται, καθώς η συμμετοχή και η εμπειρία είναι αυτή που μετράει.

Θα τους ξαναδούμε έτσι στις 2-3 Σεπτεμβρίου στον αγώνα της Σλοβακίας.





Το «καραβάνι των Παγκοσμίων» έχει πλέον λιγότερο από ένα μήνα καιρό για να προετοιμαστεί να ταξιδέψει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για τους δύο επόμενους αγώνες σε ΗΠΑ και Καναδά.

Κείμενο: [Δημήτρης –DOC- Αθανασουλόπουλος]
Φωτογραφίες: [ABC Press]

Σχετικοί σύνδεσμοι
www.abc-wec.com


Αποτελέσματα
Πρώτη μέρα
Ε1
Ε2
Ε3
Εj

Δεύτερη Μέρα
Ε1
Ε2
Ε3
Εj

Βαθμολογία
Ε1
Ε2
Ε3
Εj
Ομάδες















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023657 seconds. ]