Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Νέα απο το χώρο του Off-Road*

Τα Fogharty S έκαναν την διαφορά.
Στο Donington  της Μεγάλης Βρεττανίας διεξήχθη ένας απο τους καλύτερους αγώνες της χρονιάς στην μεγάλη κατηγορία του ΠΠ Ταχύτητας. Σε στεγνή πίστα, αφού προήγηθηκε βροχή, οι 30 γύροι του αγώνα ήταν αρκετοί για να προσφέρουν άφθονο θέαμα στους θεατές του αγώνα.

H Jutta Kleinschmidt στην BMW X-Raid Team!
Πολύ πρόσφατα η νικήτρια του Dakar 2001 Γερμανίδα οδηγός ανακοίνωσε την αποχωρησή της απο την ομάδα της Volkswagen, μετά απο 3 χρόνια μέτριας απόδοσης στο ΠΠ Rally Raid.
Αμέσως μετά ανακοινώθηκε απο την BMW η εμπλοκή της στην ομάδα X-Raid BMW.

MotoGP: O Hayden στην πρώτη του νίκη
Το Ολλανδικό GP δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές.
Οι αλλαγές στον σχεδιασμό της πίστας την έκαναν πιο αργή, αφού προστέθηκε στροφή των 70χλμ με πρώτη και αυτό έκανε όλους τους οδηγούς να δυσανασχετήσουν με την νέα χάραξη.

*και όχι μόνο!






Τα Fogharty S έκαναν την διαφορά.

Στο Donington  της Μεγάλης Βρεττανίας διεξήχθη ένας απο τους καλύτερους αγώνες της χρονιάς στην μεγάλη κατηγορία του ΠΠ Ταχύτητας.
Σε στεγνή πίστα, αφού προήγηθηκε βροχή, οι 30 γύροι του αγώνα ήταν αρκετοί για να προσφέρουν άφθονο θέαμα στους θεατές του αγώνα.
Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά έδειξαν εκπλήξεις.

Η κατάταξη στηυν σχάρα εκκίνησης δεν καθορίστηκε μόνο απο τις οδηγικές επιδόσεις των πρωταγωνιστών αλλά και απο άλλους παράγοντες αφού ο Γιατρός έτρεχε με σπασμένο τον δεξί του καρπό και με κακό σετάρισμα στην M1 του, ο Melandri αποθεραπεύεται απο τον τραυματισμό της Βαρκελώνης, ο Capirossi είναι ακόμη σε μέτρια κατάσταση, ο Hayden έχασε πολύτιμο χρόνο δοκιμάζοντας νέο ψαλίδι και εξατμίσεις στην Honda του χωρίς επιτυχία, ενώ απο την άλλη η Suzuki δείχνει να έχει πετύχει έναν καλό συνδυασμό και η KR του Roberts έχει ταιριάξει πολύ καλά το πλαίσιο της στο μοτέρ της Honda.

Ετσι στην σχάρα εκκίνησης η κατάταξη ήταν:

1 D. Pedrosa (ESP) Honda 1:27.676
2 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 1:28.158
3 M. Melandri (ITA) Honda 1:28.205
4 J. Hopkins (USA) Suzuki 1:28.252
5 L. Capirossi (ITA) Ducati 1:28.394
6 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 1:28.426
7 S. Nakano (JPN) Kawasaki 1:28.431
8 C. Stoner (AUS) Honda LCR 1:28.447
9 K. Roberts (USA) KR Honda 1:28.473
10 C. Edwards (USA) Yamaha 1:28.481
11 N. Hayden (USA) Honda 1:28.509
12 V. Rossi (ITA) Yamaha 1:28.808
13 C. Checa (ESP) Yamaha 1:29.294
14 M. Tamada (JPN) Honda 1:29.362
15 A. Hofmann (GER) Ducati 1:29.479
16 J. Ellison (ENG) Yamaha 1:30.362
17 I. Silva (ESP) Ducati 1:31.838
18 J. Cardoso (ESP) Ducati 1:32.252

Ο αγώνας επαλήθευσε τα λόγια του μικρόσωμου Ισπανού που προέβλεψε ότι θα ήταν τα πράγματα πιο δύσκολα απο τα δοκιμαστικά.
Οι πρωτοπόροι της κατάταξης εκμεταλεύτηκαν την σειρά τους και πολύ γρήγορα βρέθηκαν μπροστά με τον Melandri να παίρνει την πρωτοπορία αμέσως και τον Pedrosa να ακολουθεί ενώ ο Stoner καταφέρνει να βρεθεί αμέσως τέταρτος πίσω απο τον Hopkins που διατήρησε την θέση του.

Μόλις στον 6ο γύρο τα αίματα ανάβουν για τα καλά στο τραινάκι των πρώτων 6 αναβατών με τον Pedrosa να οδηγεί την κούρσα πιεζόμενος απο τον Melandri που δείχνει να τα πηγαίνει εξαιρετικά παρά τον τραυματισμό του. Η πίεση αποδίδει και αναγκάζει τον Ισπανό σε λάθος και έτσι ο Melandri βρίσκεται στην πρωτοπορία.
Στις πίσω θέσεις ο Rossi βρίσκεται 9ος αλλά με σκληρές γόμες στα ελαστικά του φαίνεται να ετοιμάζει την επίθεση του.

Εν τω μεταξύ ο Kenny Roberts διατηρείται στις πρώτες 4 θέσεις, νετυπωσιάζοντας με την αποδοσή του, αλλά οδηγεί άτολμα για όλη την διάρκεια του αγώνα.

O Pedrosa αρχίζει να απομακρύνεται απο τον 15 γύρο απο τους υπόλοιπους και έτσι η μάχη ανάβει για την δεύτερη θέση μεταξύ Melandri, Hopkins & Stoner ενώ ο Valentino Rossi έχει ήδη βρεθεί στην 5η θέση αφού πέρασε 6 αναβάτες μέσα σε 6 γύρους και ροκανίζει την διαφορά με τους πρωτοπόρους ενώ η Pedrosa την ανοίγει κατα μισό δευτερόλεπτο στον γύρο φτάνοντας την περίπου στα 7''.

Στον 25ο γύρο ο Γιατρός διεκδικεί την 2η θέση με τον Stoner να δείχνει ανήμπορος να αντιδράσει και με τον Melandri αποφασισμένο να μην αφήσει το φίλο του να προσπεράσει.
Ο Γιατρός τα καταφέρνει στον τελευταίο γύρο μετά απο λάθος του Melandri και τερματίζει δεύτερος με μικρή διαφορά απο τον Melandri.
Οι νικητές του Βρεττανικού GP έφεραν τα πάνω κάτω στην γενική βαθμολογία αφού ο πρωτοπόρος Hayden έχασε πολύτιμους βαθμούς τερματίζοντας 7ος.

Στις μικρότερες κατηγορίες η Ισπανία και η Aprilia είχαν την τιμητική της με τους Lorenzo & Bautista να κερδίζουν.

Κατάταξη MotoGP
1 D. Pedrosa (ESP) Honda
2 V. Rossi (ITA) Yamaha
3 M. Melandri (ITA) Honda
4 C. Stoner (AUS) Honda LCR
5 K. Roberts (USA) KR Honda
6 C. Edwards (USA) Yamaha
7 N. Hayden (USA) Honda
8 J. Hopkins (USA) Suzuki
9 L. Capirossi (ITA) Ducati
10 C. Checa (ESP) Yamaha

Κατάταξη 250
1 J. Lorenzo (ESP) Aprilia   0
2 A. De Angelis (SMR) Aprilia   6.2
3 H. Aoyama (JPN) KTM   7.3
4 R. Locatelli (ITA) Aprilia   14.7
5 H. Barbera (ESP) Aprilia   20.3
6 A. Dovizioso (ITA) Honda   23.0
7 Y. Takahashi (JPN) Honda   23.6
8 S. Guintoli (FRA) Aprilia   26.0
9 A. West (AUS) Honda   31.5
10 M. Simoncelli (ITA) Gilera   41.3


Κατάταξη 125
1 A. Bautista (ESP) Aprilia  
2 M. Kallio (FIN) KTM  
3 M. Pasini (ITA) Aprilia  
4 H. Faubel (ESP) Aprilia  
5 S. Gadea (ESP) Aprilia  
6 J. Olive (ESP) Aprilia  
7 L. Pesek (CZE) Derbi  
8 T. Luthi (SUI) Honda  
9 N. Terol (ESP) Derbi  
10 G. Talmacsi (HUN) Honda  


Highlights

1. H KR έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο νέο πλαίσιο που με την βοήθεια του καλύτερου κινητήρα και των ελαστικών της Michelin κάνει πολύ καλές εμφανίσεις, καλύτερες και απο εργοστασιακές.
2. Η Ducati προσπαθεί αλλά δεν διαθέτει ακόμη την σταθερότητα που χρειάζεται
3. Η Kawasaki δείχνει ανήμπορη να λύσει τα προβλήματα της.
4. Νέο ψαλίδι και εξατμίσεις για τον Hayden, τίποτα δεν δούλεψε σωστά. Ακόμη και η Honda κάνει τα λάθη της.
5. Ο Γιατρός είναι μεγάλος.
6. Ο Stoner με νέο χορηγό, που φαίνεται να του έφερε γούρι. Η Givi αποχώρησε απο την ομάδα. Νέος χορηγός το EuroBet. Μετά τα τσιγάρα ο τζόγος, μετά τί?
7. Η Bridgestone ''παίζει'' στα ίσια την Michelin. Στο park του τερματισμού μόνο τα λάστιχα του Rossi δεν είχαν κουβέρτες αφού φρόνυισε να τα κάψει.
8. Ενας νέος οδηγός κέρδισε τον αγώνα (Pedrosa). Μια  νέα ομάδα μπαίνει με αξιώσεις στην πεντάδα (KR). Ενας πρωτάρης περνάει με θράσος τον Melandri (Stoner). H Suzuki παίρνει δεύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα. Στον τερματισμό όλοι ασχολούνται με τον Rossi.!!!
9. Η επιστήμη της χημείας μάλλον έχει μπεί για τα καλά και στα μηχανοκίνητα. Τα φάρμακα είναι πάνω απο τους οδηγούς. Λέτε να δούμε σύντομα και anti dopping control?




H Jutta Kleinschmidt στην BMW X-Raid Team!


Πολύ πρόσφατα η νικήτρια του Dakar 2001 Γερμανίδα οδηγός ανακοίνωσε την αποχωρησή της απο την ομάδα της Volkswagen, μετά απο 3 χρόνια μέτριας απόδοσης στο ΠΠ Rally Raid.

Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε ήταν ο βασικός εξελικτής του Tuareg που στα χέρια των De Villiers & Sains δείχνει να κάνει θαύματα πιά στους αγώνες.

Αμέσως μετά ανακοινώθηκε απο την BMW η εμπλοκή της στην ομάδα X-Raid BMW με αγωνιστικό διευθυντή τον Sven Quandt, παλιό γνώριμο των αγώνων με ιδιωτική ομάδα Mitsubishi.

Η Jutta θα αναλάβει ρόλο κεντρικού οδηγού και εξελικτή του X3CC της BMW μαζί με τους Nasser Al-Attiyah & Guerlain Chicherit (νικητή του Dakar Challenge 2006) με στόχο την νίκη στο Dakar 2007.

Ενδέχεται να δούμε την Γερμανίδα να συμμετέχει στους επόμενους αγώνες του ΠΠ Rally Raid με το X3 μέχρι το επόμενο Dakar.

Οι εκπρόσωποι της Βαυαρικής εταιρείας δείχνουν ενθουσιασμένοι απο την νέα συνεργασία αφού η Σιδηρά Κυρία των αγώνων Rally διαθέτει τεράστια τεχνογνωσία στην εξέλιξη των αυτοκινήτων.



MotoGP: O Hayden στην πρώτη του νίκη

Το Ολλανδικό GP δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές.
Οι αλλαγές στον σχεδιασμό της πίστας την έκαναν πιο αργή, αφού προστέθηκε στροφή των 70χλμ με πρώτη και αυτό έκανε όλους τους οδηγούς να δυσανασχετήσουν με την νέα χάραξη.

Τα πράγματα ξεκίνησαν την Πέμπτη, στα ελευθερά δοκιμαστικά, σε στεγνή πίστα αφού προηγήθηκε δυνατή βροχή. Οι ρυθμοί ανέβηκαν σχετικά γρήγορα με τον Γιατρό να οδηγεί γρήγορα απο την αρχή με τα νέα του Michelin τριπλής γόμας.

Σε μία αριστερή στροφή όμως και με περίπου 160χλμ έχασε το μπροστινό του καταλήγοντας στα χαλίκια χτυπώντας τον δεξί του καρπό και τον αστραγαλό του. Η επέμβαση του Dr Costa ήταν άμεση και κατάφερε να κρατήσει τον γιατρό σε ενεργή κατάσταση τόσο στα χρονομετρημένα της Παρασκευής όσο και τον αγώνα του Σαββάτου.
Τα επίσημα χρονομετρημένα και η τελική καταταξή τους έμοιαζε με "εικόνα απο το μέλλον" αφού η η κατάταξη είχε όλες τις εκπλήξεις τις χρονιάς:

Suzuki & Kawasaki βρέθηκαν μπροστά, ο Edwards ξεκινούσε απο την πρωτη σειρά, ενώ οι τραυματίες της Βαρκελώνης βρέθηκαν πολύ πίσω με τον γιατρό στο τέλος να οδηγεί με φρικτούς πόνους.
Ο βασικότερος διεκδικητής του τίτλου ο Αμερικάνος Hayden δεν τα πήγε και πολύ καλά με αποτέλεσμα να ξεκινά 4ος το Σάββατο μια θέση μπροστά απο τον ομοσταυλό του Pedrosa.

Κατάταξη Εκκίνησης
1     J. Hopkins (USA)     Suzuki
2     S. Nakano (JPN)     Kawasaki
3     C. Edwards (USA)     Yamaha
4     N. Hayden (USA)     Honda
5     D. Pedrosa (ESP)     Honda
6     C. Vermeulen (AUS)     Suzuki
7     M. Melandri (ITA)     Honda
8     C. Checa (ESP)     Yamaha
9     A. Hofmann (GER)     Ducati
10     K. Roberts (USA)     KR Honda
11     R. De Puniet (FRA)     Kawasaki
12     C. Stoner (AUS)     Honda LCR
13     M. Tamada (JPN)     Honda
14     J. Ellison (ENG)     Yamaha
15     L. Capirossi (ITA)     Ducati
16     J. Cardoso (ESP)     Ducati
17     I. Silva (ESP)     Ducati
18     V. Rossi (ITA)     Yamaha

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Hopkins κρατήθηκε μπροστά αμέσως με τον Edwards να περνάει δεύτερος. Ο Stoner δεν κατάφερε να κάνει ακόμη μία εκκίνηση όπως αυτές που συνηθίζει, ενώ στην τετράδα προστέθηκε και ο Roberts που δείχνει να έχει λύσει τα προβλήματα της KR211V. Ο γιατρός , του οποίου η συμμετοχή παιζόταν μέχρι και λίγο πρίν, ξεκίνησε και έμεινε τελευταίος μέχρι τον 12 γύρο απο τον οποίο και μετά άρχισε να περνά έναν έναν τους αναβάτες που ήταν μπροστά του καταλήγοντας να τερματίσει 9ος, αποδεικνύοντας ότι είναι ο μεγαλύτερος αναβάτης της κατηγορίας.

Τα πράγματα άλλαξαν μετά τον πέμπτο γύρο αφού οι διεκδικητές της νίκης έκαναν αισθητή την παρουσία τους.
Νικητής ήταν ο Nicky Hayden (Repsol Honda) που σχεδόν ένα χρόνο μετά επιστρέφει στην πρώτη θέση του πόντιουμ χαρίζοντας στην Honda την 200η νίκη της ιστορίας της. Μεγάλος χαμένος, ο Colin Edwards (Camel Yamaha) που έπεσε λίγα μέτρα πριν την καρό σημαία στην προσπάθειά του να κρατηθεί μπροστά από τον συμπατριώτη του.

Οι δυο τους έκαναν τον δικό τους αγώνα με προφανή την υπεροχή του Edwards, που φάνηκε να θέλει πολύ την νίκη. Η μάχη τους φούντωσε στους τελευταίους πέντε  γύρους. Ο Hayden πέρασε στον τελευταίο γύρο, αλλά ο Αμερικάνος απάντησε περνώντας και πάλι μπροστά λίγα μέτρα πριν το τέλος. Μόνο που σε αυτήν την προσπάθειά του, πάτησε στο γρασίδι με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της M1 και να πέσει. Ετσι ο Hayden πήρε την πρωτη του νίκη για το 2006 και εξασφάλισε σημαντική διαφορά στην γενική.

Δεύτερος τερμάτισε ο Shinya Nakano με την ZX-RR της Kawasaki στο καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ ο Pedrosa βρέθηκε τρίτος στο βάθρο αφού πέρασε στο τέλος τον Casey Stoner (4ος) . Tην πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι: Kenny Roberts Jr.(KR) &  John Hopkins (Suzuki).


Στα 250cc ο Jorge Lorenzo (Fortuna Aprilia) πήρε την 4η φετινή του νίκη βάζοντας φωτιά στο πρωτάθλημα. Ο ισπανός ήταν εντυπωσιακός τερματίζοντας με διαφορά 8" από τον 2ο Alex de Angelis. Τρίτος ήταν ο Andrea Dovizioso (Humangest Racing Team Aprilia).
Στη μικρή κατηγορία τέλος, ο Mika Kallio (Red Bull KTM) πήρε τη νίκη έπειτα από εκπληκτική μάχη που έδωσε με τους αναβάτες της Master - MVA Aspar Team Aprilia, Alvaro Bautista - Sergio Gadea. O τελευταίος "έκλεψε" την 2η θέση από τον συμπατριώτη του και ομόσταβλό του στο photo finish με τη διαφορά τους να είναι μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου.


Highlights

1. Πέρυσι ήταν όλοι στραμμένοι στην υπεροχή της Yamaha, πρίν απο 3 χρόνια όλοι μιλούσαν για την V5 Honda. Φέτος ημιεργοστασιακές Honda, Suzuki, Kawasaki & Ducati ξαναμοίρασαν την τράπουλα των αγώνων και πάιζουν στα ίσια τους δύο μεςγάλους
2. Ο Γιατρός δεν λέει να ξεπεράσει την ατυχία του, νίκη στην Ολλανδία θα τον έφερνε κοντά στην 1η θέση της γενικής.
3. Ο Hayden επιτέλους νίκησε και έκανε απόσταση στην γενική με 42 βαθμούς.
4. O Γιατρός τώρα ετοιμάζεται για το Donighton (το σπίτι του). Αν κερδίσει τότε το Πρωτάθλημα ίσως να είναι κοντά.
5. Η Michelin έδειξε να έχει προβλήματα, η Bridgestone φαίνεται να έχει λύσει τα περισσότερα.
6. O Edwards δείχνει ανίκανος να τερματίσει μπρστά απο τον Rossi. Εδειξε πάντως πολλά καλά στοιχεία στον αγώνα.


Κατάταξη MotoGP
1     N. Hayden (USA)     Honda
2     S. Nakano (JPN)     Kawasaki
3     D. Pedrosa (ESP)     Honda
4     C. Stoner (AUS)     Honda LCR
5     K. Roberts (USA)     KR Honda
6     J. Hopkins (USA)     Suzuki
7     M. Melandri (ITA)     Honda
8     V. Rossi (ITA)     Yamaha
9     C. Checa (ESP)     Yamaha
10     C. Vermeulen (AUS)     Suzuki
11     M. Tamada (JPN)     Honda
12     A. Hofmann (GER)     Ducati
13     C. Edwards (USA)     Yamaha
14     R. De Puniet (FRA)     Kawasaki
15     L. Capirossi (ITA)     Ducati

Κατάταξη 250
1     J. Lorenzo (ESP)     Aprilia
2     A. De Angelis (SMR)     Aprilia
3     A. Dovizioso (ITA)     Honda
4     A. Debon (ESP)     Honda
5     R. Locatelli (ITA)     Aprilia
6     Y. Takahashi (JPN)     Honda
7     M. Simoncelli (ITA)     Gilera
8     A. West (AUS)     Honda
9     H. Aoyama (JPN)     KTM
10     M. Poggiali (SMR)     KTM

Κατάταξη 125
1     M. Kallio (FIN)     KTM
2     S. Gadea (ESP)     Aprilia
3     A. Bautista (ESP)     Aprilia
4     S. Corsi (ITA)     Gilera
5     L. Pesek (CZE)     Derbi
6     H. Faubel (ESP)     Aprilia
7     M. Pasini (ITA)     Aprilia
8     T. Luthi (SUI)     Honda
9     P. Nieto (ESP)     Aprilia
10     R. De Rosa (ITA)     Aprilia


Γενική MotoGP
1     Nicky Hayden (USA)     144
2     Daniel Pedrosa (ESP)     102
3     Loris Capirossi (ITA)     100
4     Valentino Rossi (ITA)     98
-     Marco Melandri (ITA)     98
6     Casey Stoner (AUS)     78
7     Colin Edwards (USA)     63
8     Shinya Nakano (JPN)     57
9     Kenny Roberts (USA)     55
10     Makoto Tamada (JPN)     54

Κείμενα: [Μελέτης -DrMel- Σταμάτης]











More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039443 seconds. ]