| |
Η
Μαλαισία είναι απο τις αγαπημένες πίστες του Rossi.
Αυτό αποδείχτηκε ακόμη μια φορά περίτρανα με την τιτάνια του νίκη
απέναντι στον μαινόμενο Capirossi που είχε μία απο τις καλύτερες
φετινές εμφανίσεις του.
Η Bridgestone και η Ducati έβαλαν για ακόμη μια φορά παρακαταθήκη για
το μέλλον αφού δείχνουν πιά ανταγωνιστικότερες απο ποτέ.
Η
Μαλαισία έχει πάντα περίεργα αποτελέσματα αφού τόσο η βροχή όσο και
οι θερμοκρασίες μπορούν να αλλάξουν αμέσως φέρνοντας πονοκέφαλο σε
κατασκευαστές και εταιρείες ελαστικών σχετικά με το τελικό σετάρισμα
των μοτοσυκλετών.
Και αυτή την χρονιά το σκηνικό δεν άλλαξε αφού την Παρασκευή οι
θερμοκρασίες ήταν υψηλές ενώ το Σάββατο αμέσως μετά τα δοκιμαστικά των
125 η καταρρακτώδης βροχή μετέτρεψε την πίστα σε λίμνη και τα
δοκιμαστικά της μεγάλης κατηγορίας ακυρώθηκαν.
Για πρωτή φορά στην ιστορία της κατηγορίας συμβαίνει κάτι τέτοιο. Οι
διοργανωτές αναγκάστηκαν προκειμένου να μην αλλάξει και το υπόλοιπο
πρόγραμμα να βγάλουν την σειρά εκκίνησης της μεγάλης κατηγορίας
βασισμένοι στους άτυπους χρόνους των ελεύθερων δοκιμαστικών κάτι που
ευνόησε τον Rossi ο οποίος σε όλα τα δοκιμαστικά της Παρασκευής και στο
warm up της Κυριακής έδειξε πόση αδυναμία έχει στην πίστα της Sepang.
Το ίδιο και ο έτερος Ιταλός πρωταγωνιστής της Ducati, Loris Capirossi,
που έφτασε στην Μαλαισία με τον αέρα του περσινού νικητή και με
γυρολόγιο που δύσκολα ξεπεράστηκε και φέτος.
Ανταγωνιστικοί φάνηκαν απο τους πρωτούς γύρους και οι Pedrosa &
Roberts με τον μικρόσωμο Ισπανο όμως να έχει μια πτώση την Παρασκευή
που του κόστισε τραυματισμό, αναγκαζοντάς τον να τρέξει στον αγώνα μετα
την έγκριση της Clinica Mobile του Dr Costa με παυσίπονα.
Η σειρά κατάταξης δώθηκε άτυπα και εν μέσω αντιδράσεων, αφού βασίστηκε
στα γυρολόγια των ελεύθερων δοκιμαστικών. Οι χρόνοι που μετρήθηκαν δεν
ήταν με qualifiers αλλά με λάστιχα αγώνα και οι περισσότερες ομάδες
είχαν σαν μελημά τους το στήσιμο κυρίως και την επιλογή ελαστικών αφού
ο καιρός παρέπεε απο καύσωνα σε καταιγίδα και τούμπαλιν.
Βάσει κανονισμών της FIM η απόφαση είναι μάλλον παράτυπη αφού το άρθρο
1,15,4 του γενικού κανονισμού αναφέρει ότι τα ελύθερα δοκιμαστικά δεν
χρονομετρούνται για λόγους κατάταξης αλλά μόνο για στατιστικούς. Η
εναλλακτική ήταν να χρησιμοποιηθεί η κατάταξη γενικής του ΠΠ κάτι όμως
που δεν έγινε απο τους ιθύνοντες. Ο χρόνος ενστάσεων εξαντλήθηκε το
πρωϊ της επομένης και έτσι χωρίς ενστάσεις απο τις ομάδες η εκκίνηση
δώθηκε με την εξής σειρά:
1. Rossi
2. Hayden
3. Capirossi
4. Roberts
5. Pedrosa
6. Gibernau
7. De Puniet
8. Hopkins
9. Melandri
10. Stoner
11. Edwards
12. Nakano
13. Tamada
14. Elias
15. Checa
|
Ο
αγώνας ξεκίνησε με καλό καιρό και τους Rossi & Capirossi να
ξεκαθαρίζουν την κατάσταση απο τις πρώτες στροφές. Οι επόμενοι γύροι
εξελίχθηκαν σε μονομαχία των δύο αφού στις πίσω θέσεις τα πράγματα ήταν
ξεκάθαρα απο την αρχή με τον Pedrosa να κάνει το θαύμα του
τερματίζοντας 3ος παρά την κατάσταση του και τον Hayden να τερματίζει
4ος βοηθώντας έτσι τον Γιατρό να μειώσει την διαφορά τους σε 26 βαθμούς
δίνοντας νέα τροπή στο θρίλερ του Πρωταθλήματος.
Ο Rossi έδειξε να είναι σε φόρμα το ίδιο και ο Gibernau που κατάφερε
μια πέμπτη θέση με την επανοδό του απο το τελευταίο χειρουργείο στον
ώμο του. Σε εξαιρετική κατάσταση το σύνολο Roberts & KR που
δείχνουν να γίνονται καλύτεροι απο αγώνα σε αγώνα, με την ομάδα να έχει
προσαρμόσει άψογα το πλαίσιο στον κινητήρα της Honda.
Το ενδιαφέρον στις πίσω θέσεις επικεντρώθηκε στην ονομαχία των Hayden
& Pedrosa της Repsol Honda που μόνο σαν ομόσταβλοι δεν
συμπεριφέρονται. Πάντως μια τρίτη θέση του Hayden θα έδινε ένα εξτρα
προβάδισμα στην μάχη του Πρωταθλήματος όμως η ομάδα θεωρεί σημαντικό το
μέλλον του Ισπανού και δεν έδωσε οδηγίες.
Το θέαμα των 5 τελευταίων γύρων αποζημίωσε τους θεατές της πίστας, που
αυτή την φορά ήταν αρκετοί, αφού οι δύο Ιταλοί πάλεψαν μέχρι την
τελευταία στροφή για την νίκη, με τον Γιατρό να παίρνει την νίκη με τον
κλασσικό παράδοξο τρόπο της σφήνας απο εσωτερική.
Κατα τα άλλα δεν υπήρξαν έντονες συγκινήσεις στον αγώνα αυτό, παρά το
ότι η Sepang έφερε ανακατατάξεθς στο ΠΠ λόγω βαθμολογίας.
Απομένουν 4 αγώνες εκ των οποίων οι δύο, Αυστραλία & Ισπανία,
ευνοούν τον Γιατρό μεν αλλά φέρνουν και τους Ισπανούς να ολοκληρώνουν
την χρονιά στο σπίτι τους και τον Αμερικάνο Hayden να πρέπει να
εξασφαλίσει την πρωτη θέση απο τώρα. Το προσεχές διαστημα αναμένεται
ενδιαφέρον.
Κείμενο: [Μελέτης -DrMel- Σταμάτης]
|
Αποτελέσματα MotoGP
1 V. Rossi (ITA) Yamaha 43:07.82
2 L. Capirossi (ITA) Ducati 43:08.68
3 D. Pedrosa (ESP) Honda 43:11.69
4 N. Hayden (USA) Honda 43:13.61
5 S. Gibernau (ESP) Ducati 43:17.13
6 J. Hopkins (USA) Suzuki 43:18.91
7 K. Roberts (USA) KR Honda 43:19.68
8 C. Stoner (AUS) Honda LCR 43:20.09
9 M. Melandri (ITA) Honda 43:22.85
10 C. Edwards (USA) Yamaha 43:27.74
11 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 43:32.20
12 C. Checa (ESP) Yamaha 43:38.71
13 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 43:44.16
14 M. Tamada (JPN) Honda 43:56.61
15 A. Hofmann (GER) Ducati 44:06.91
16 J. Ellison (ENG) Yamaha 44:13.61
17 J. Cardoso (ESP) Ducati 44:45.69
Αποτελέσματα 250
1 J. Lorenzo (ESP) Aprilia 0:00.0
2 A. Dovizioso (ITA) Honda 0:05.428
3 A. De Angelis (SMR) Aprilia 0:10.225
4 Y. Takahashi (JPN) Honda 0:25.669
5 R. Locatelli (ITA) Aprilia 0:31.152
6 S. Aoyama (JPN) Honda 0:39.936
7 S. Guintoli (FRA) Aprilia 0:50.672
8 M. Simoncelli (ITA) Gilera 1:06.107
9 A. Espargaro (ESP) Honda 1:06.556
10 J. Cluzel (FRA) Aprilia 1:17.868
Αποτελέσματα 125
1 A. Bautista (ESP) Aprilia 26:52.154
2 M. Kallio (FIN) KTM 26:55.731
3 H. Faubel (ESP) Aprilia 27:02.058
4 J. Simon (ESP) KTM 27:02.128
5 J. Olive (ESP) Aprilia 27:03.705
6 S. Gadea (ESP) Aprilia 27:03.742
7 M. Pasini (ITA) Aprilia 27:05.311
8 G. Talmacsi (HUN) Honda 27:05.352
9 L. Pesek (CZE) Derbi 27:06.088
10 N. Terol (ESP) Derbi
27:07.158
|
More articles
|
|
| |
|