pajino έγραψε:Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά η τιμή που έχει το mobile.de τουλάχιστον, επιβαρύνεται με ένα κόστος περίπου 15000ευρώ:cry: για να βγάλεις Ελληνικές πινακίδες, επειδή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μοντ. 1999 άρα ξεπερνάει κατά πολύ τη πενταετία.....
Oπότε βγαίνει ''ο κούκος αηδόνι''...
1)Βρισκετε το αμαξι που θελετε απο τα εξης site
http://www.mobile.de
http://www.autoscout24.de
motors.ebay.de
και οποιο αλλο site ξερετε
Υπαρχουν 2 Τροποι να φερετε το αυτοκινητο,
α) με καποιον μαντρα
β) μονος σας. Εγω θα περιγραψω το α το οποιο και εκανα και θα αναφερω οτι ξερω για το Β απο 2μηνες research που εκανα. Με αυτον τον τροπο δεν θα σας πιασουν κοτσους και θα γλιτωσετε αρκετα λεφτα (εγω γλιτωσα 5-6000 euro).
Λοιπον περιπτωση Α)
Θα αναφερω το δικο μου παραδειγμα ωστε να εχουμε ρεαλιστικες τιμες. Βρηκα ενα ιμπρεζα 2002/6 μοντελο με 13.000 euro.
Καλεσα την υπηρεσια αξιων της νομαρχιας και ρωτησα ποσο κοστολογουν το ιμπρεζα, μου απαντησαν βαση μοντελου/ετους 2.000.000 Yen. Αυτο σημαινει καπου στα 13.000 euro.
Λοιπον τωρα ποσο κοστιζει το τελωνειο.
To δικο μου ιμπρεζα ειναι στην πρωτη κατηγορια, αφου ειναι κατασκευασμενο το 2002. οποτε εχουμε τελος ταξινομησης 40%. βεβαια υπαρχει και ο συντελεστης παλαιοτητας με τον οποιο εχουμε εκπτωση στην τιμη τιμολογισης απο την υπηρεσια αξιων
Δηλαδη
οποτε στην αρχικη τιμη τιμολογησης 13.000 euro ή 2.000.000 yen, αφαιρω το 34%( το αμαξι δεν εχει κλεισει 5 χρονια)= 4420 euro οποτε 13000-4420=8520
Οποτε "φροντιζω" να κοπει το τιμολογιο στα 8500 euro ωστε να πληρωσω 40% τελη ταξινομησης. 8500*40%=3400 . Ουσιαστικα εγω θα πληρωσω καπου στα 3500 euro+ αμοιβη εκτελωνιστη.
Καταλαβαινετε πως υπαρχει τρελο κερδος για κινητηρες wankel που θεωρουνται 1300.
Τωρα πως διασφαλιζετε το αυτοκινητο οτι ειναι οκ.
Υπαρχει μια εταιρεια η
http://www.dekra.de η οποια κανει λεπτομερεστατο ελεγχο στο αυτοκινητο με 75 euro. μπειτε στο site να δειτε τι ελεγχουν (μεχρι και αν μυριζει το σαλονι απο τσιγαριλα)
Εγω τι αλλο θα πληρωσω?
1)Εξοδα για τεστ dekra και αμοιβη του ανθρωπου στην γερμανια (συνεργατης του μαντρα μου) 500 euro
2) μεταφορα με νταλικα με ασφαλεια 870 euro
3) αμοιβη μαντρα 1000 euro.
4) Τελη κυκλοφοριας, κτεο, πινακιδες 450 euro
Συνολικο κοστος αυτοκινητου γυρω στα 20.000 euro με το κλειδι στο χερι
Τωρα αν αποφασισετε να πατε μονος, μπορειτε να εκδοσετε προσωρινες πινακιδες στην Γερμανια (εμενα θα ερθουν με τετοιες ωστε να το κυκλοφορω μεχρι να βγουν οι ελληνικες) για να το οδηγησετε ως πισω. Κερδιζετε τα 870+500+1000 και βαλτε βενζινη και αεροπορικα εισιτηρια. Μπορειτε να ερθετε απο ιταλια ή γιουγκοσλαβια. Σιγουρα αμα θα μεινετε 2-3 μερες στην Γερμανια θα πληρωστε λιγοτερα.
Προσοχη, οταν θα πατε μονοι σας και υπογραψετε συμβολαιο (οχι τιμολογιο οπως στην περιπτωση μου) πρεπει να ειναι η αποδειξη που θα κοψει τυπου Α και να φαινετε ξεκαθαρα το ΦΠΑ αλλιως θα το ξαναπληρωσετε στην Ελλαδα. Επισης αυτην την αποδειξη πρεπει να την θεωρησετε στο ελληνικο προξενειο. επειτα με το που θα μπειτε ελλαδα δηλωνετε το αυτοκινητο στο τελωνειο για να μπορει ο εκτελωνιστης αργοτερα να κανει την δουλεια του.
Οπως προανεφερα δεν ξερω 100% την διαδικασια του "Καντο μονος σου" για αυτο να το ψαξετε περισοτερο. Παντως αμα πατε σε μαντρα με τις πληροφοριες που σας εδωσα θα γλιτωσετε αρκετα λεφτα. Πηγα σε 4 μαντρες με το ιδιο ακριβως αυτοκινητο. Οι τιμες που πηρα ηταν απο 20.000 εως 25.000. Να ζητατε αναλυτικα τα εξοδα και τι ακριβως χρεωνουν και αμα τους δειξετε οτι γνωριζετε την δουλεια θα ριξουν τις τιμες. ΠΡΟΣΟΧΗ μην δειξετε τα στοιχεια πωλητη γιατι μπορει ενω θα ψαχνετε καποιος να το "τσιμπησει", συνεβει σε φιλο μου που ψαχνει και αυτος αυτην την περιοδο. Ρωτησε για πλακα τον πωλητη ποιος το πηρε και του ειπε ενας απο τις μαντρες που ειχε ρωτησει νωριτερα για τιμες