Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γενικες Ερωτησεις

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Γενικες Ερωτησεις

Δημοσίευσηαπό dimsalo » 30 Απρ 2004, 19:01

Kalispera se olous. Eimai neos katoxos enos Grand Vitara 2.0 wagon kai katholou empeiros se sxesi me to 4x4. Prospatho na mpw stin psixologia kai na antilifto to olo pneuma tou 4x4 mesa ap to forum kai tis apories, sizitiseis tou kathenos. Vasika tha ithela na kano kapoies genikes erotiseis:
1. Pos tha stroso to amaxi?
2. BP h Shell? Panta anarotiomoun an ipirxe diafora kai an xerei kaneis na mou apantisei!
3. Yparxei site h sillogos stin Athina apokleistika gia Grand Vitara, opos to Jimny Club?
Eyxaristo poli.
dimsalo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 30 Απρ 2004, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 02 Μάιος 2004, 13:13

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ GRAND VITARA 5ΘΥΡΟΥ .ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΛΠ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.ΑΜΑ ΣΤΡΩΘΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΒΡ Η'SHELL,ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΖΟΥΤ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ,ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ.
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Γενικες Ερωτησεις

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Μάιος 2004, 20:09

dimsalo έγραψε:Kalispera se olous. Eimai neos katoxos enos Grand Vitara 2.0 wagon kai katholou empeiros se sxesi me to 4x4. Prospatho na mpw stin psixologia kai na antilifto to olo pneuma tou 4x4 mesa ap to forum kai tis apories, sizitiseis tou kathenos. Vasika tha ithela na kano kapoies genikes erotiseis:
1. Pos tha stroso to amaxi?
2. BP h Shell? Panta anarotiomoun an ipirxe diafora kai an xerei kaneis na mou apantisei!
3. Yparxei site h sillogos stin Athina apokleistika gia Grand Vitara, opos to Jimny Club?
Eyxaristo poli.


Φίλε καλώς ήρθες στην οικογένεια των τετρακίνηνητων :D

Να ξέρεις ότι οι περισσότερες μηχανές έρχονται στρωμένες. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις το αυτοκίνητο και να το σκίσεις. Κάποιος φίλος μηχανολόγος έχει γράψει σε κάποιο post πως πρέπει να στρώνονται οι μηχανές, αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς. Ψάξε λίγο και θα το βρεις.
Για το BP ή Shell δεν ξέρω, αλλά έχω δύο ενστάσεις. Πρώτων, γιατί μόνο BP ή Shell και όχι και AVIN ή κάτι άλλο; Και δεύτερον νομίζω ότι το ερώτημα είναι στο κυρ Μήτσο στην γωνία ή στον κυρ Παναγιώτη απέναντι; Μήπως θα έπρεπε να επιλέγουμε πρατήριο ανάλογα ε την ποιότητα των καυσίμων του και όχι την εταιρία που το πατρονάρει; Το θέμα είναι ποιος δεν νοθεύει, εάν κάποιοι νοθεύουν και όχι ποιος είναι ο "διακριτικό τίτλος" του πρατηρίου :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Μάιος 2004, 23:22

Ο Taz έχει δίκαιο για την βενζίνη. Ακόμα και επώνυμα πρατήρια νοθευουν. Ψάξε, μάθε ποιο πιθανόν δεν νοθευει (μάλλον ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος).
Για το στρώσιμο προσπάθησε στην αρχή να μάθεις το αυτοκίνητο σαν όγκο (αυτό πρέπει να το μάθεις καλά αν θέλεις να κάνεις αρκετές εκτός δρόμου διαδρομές) και οδική συμπεριφορά(που είναι διαφορετική και στην ασφαλτο αλλά και εκτός που δεν έχεις ακόμα εμπειρίες). Αυτό για αρχή είναι το βασικότερο και ποτέ μα ποτέ μόνος για τα κομμάτια εκτός δρόμου.
Αν διαβάσεις τα πάρα πολλά post εδώ μέσα θα μάθεις πολλά (δες το σαν θεωρητικό μάθημα), και πάνω από ολα μην βιάζεσαι. Καλοτάξιδο :D
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 02 Μάιος 2004, 23:38

ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΑΑΑΑΑΑΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΕΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΤ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ.
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 03 Μάιος 2004, 00:50

Καταρχήν καλωσόρισες στο forum, και φιλικά να σου υπενθυμίσω ότι τα greenglish (αλλά και τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ) είναι εύκολα για σένα αλλά κουράζουν τους υπόλοιπους...
Μετά την 100άρα BP Ultimate που έβαζα μανιωδώς για κάποιο διάστημα, δοκίμασα Ελιν και Jet Oil, και παρότι είναι σίγουρα υποδεέστερες, θεωρώ ότι η διαφορά στην απόδοση δεν δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή. Έτσι το γύρισα στη σούπερ αμόλυβδη τους, που στοιχίζει όσο η απλή BP ή Shell, και μετά κατέληξα στις απλές για κάθε μέρα και σε σούπερ για καμμιά εκδρομή... Γενικά το κέρδος που έχω παρατηρήσει στο δικό μου αυτοκίνητο είναι σε ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ στις ψηλές στροφές δεν είδα καμμία αλλαγή.
Όπως είπαν και άλλοι φίλοι, μεγάλο ρόλο παίζει το πρατήριο, και όχι μόνο για τη νοθεία, αλλά και για την καθαρότητα των δεξαμενών του. Στο θέμα της νοθείας, φαίνεται ότι η Ελίν έχει πλεονέκτημα λόγω του ελέγχου που (λένε ότι) γίνεται στα πρατήρια. Για τη Shell φυσικά ούτε λόγος, εκτός από την σούπερ ακριβή και πολυδιαφημισμένη, οι υπόλοιπες βενζίνες της είναι χειρότερες (και ακριβότερες) από τις παραπάνω που έχω δοκιμάσει στο (χαμηλής συμπίεσης) 8v Vitara μου. Το ίδιο τσάμπα λεφτά είναι κατά τη γνώμη μου και η 100άρα Avin, που δεν μου πρόσφερε τίποτα παραπάνω απο τις απλές Ελιν και Jet Oil.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό s_christos » 03 Μάιος 2004, 14:26

Πήγα ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη το Σαββατοκύριακο κι έβαλα ΕΚΟ 95+. Θεαματικά αποτελέσματα σε ροπή και κατανάλωση. Η γυναίκα μου είχε βάλει στο παρελθόν την 100σταρα της ΕΚΟ και μου είπε ότι ήταν σαν να οδηγούσε άλλο αυτοκίνητο. Τόσο καλή. Στο επόμενο γέμισμα θα τη δοκιμάσω κι εγώ.
Πάντως είναι αλήθεια ότι όταν ανακοινώνονται πρόστιμα σε πρατήρια που νοθεύουν τα περισσότερα από αυτά είναι επώνυμα.
Άβαταρ μέλους
s_christos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 10:40
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 03 Μάιος 2004, 16:22

Και εγώ ψηφίζω ΕΚΟ δαγκωτό !!

Έχω δοκιμάσει όλες τις βενζίνες και η τακτική που ακολουθώ είναι κάθε 2 γεμίσματα με 95+ το επόμενο να είναι με Kinitron 100+

Επίσης απο τις καλύτερες βενζίνες -κατα την γνώμη μου πάντα- είναι η BP Ultimate, αλλα η τιμή της είναι πολύ παραπάνω απο την ΕΚΟ Kinitron και δεν βλέπω να αξίζει τον λόγο

Κάποιοι άλλοι θέλουν V-Power και V-Power Racing και ξερό ψωμί, αλλα εγώ τις θεωρώ χάλια.

Σε κάθε περίπτωση πάντως νομίζω οτι παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο που έχεις.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2004, 17:56

dimsalo καλώς ήρθες,

οσον αφορά το θέμα του στρωσίματος.

Παλαιός επαγγελματίας οδηγός και μάστορας μου είχε πεί το εξής όταν πρωτοοδήγησα καινούργιο αυτοκίνητο.

"Ανοιξε το βιβλίο και δες που έχει τη ροπή του το αμάξι.
Να δουλεύεις το μοτέρ σε όλη τη γκάμα των στροφών μεχρι 500 στροφές κάτω από το σημείο που εμφανίζει τη ροπή του για τα πρώτα 500 χλμ.
Αλλαξε λάδια και φίλτρο.
Μετά δες που "βγάζει" τα αλογά του.
Δούλεψε το μοτέρ σε όλη τη γκάμα των στροφών μέχρι 1000 στροφές κάτων από το σημείο που "βγαίνουν" τα άλογα για τα επόμενα 1000 χλμ.
Αλλαξε λάδια και φίλτρο.

Προοδευτικά για τα επόμενα 500 με 1000 χλμ να αυξάνεις τη γκάμα στροφών που δουλεύεις το μοτέρ μέχρι το σημείο που "βγαίνουν" όλα τα άλογα.

Αλλαξε λάδια και φίλτρο.


Αρχισε να το δουλεύεις προοδευτικά μέχρι τον κόφτη στα επόμενα χλμ (είσαι ήδη στα 2000 με 2500 χλμ)

Αλλαζε πάντα λάδια και φίλτρο μαζί.

Καλά λάδια και καλό φίλτρο. Ειναι το αίμα και τα νεφρά του κινητήρα σου.

Αν οδηγείς στην Αθήνα ή σε μποτιλιαρίσματα να αλλάζει λάδια στα μισά με 3/4 των χλμ που θα τα άλλαζες κανονικά.

Μην ξεχνάς να αλλάζεις και το φίλτρο αέρος ιδίως αν οδηγείς σε σκόνη ή στην Αθήνα σε μποτιλιάρισμα.

Θυμήσου ότι λάδια παίρνει και το κιβώτιο και τα διαφορικά σου. Καλό είναι να τα αλλάζεις και αυτά πιό συχνά ιδίως όταν θα αρχίσεις τα "πλάτσα πλούτσα στα νεράκια"

=======

Σχετικά με τις βενζίνες δεν μπορώ να σου πω σχόλια από εμπειρία μου σε ψηλά τετρακίνητα καθώς τα δικά μου καίνε πετρέλαιο.
Πάντως με την BP ULTIMATE ή την 100 ΚΙΝΙΤΡΟΝ ή την VP 99+ το "τέρας" με φοβίζει καθώς η διαφορά είναι παραπάνω από αισθητή. (οι τακτικοί στο φορουμ ξέρουν τι είναι το "τέρας" οπότε μη λέμε τα ίδια δύο φορές.
Επιταχύνει στα 260 όπως στα 240 με την κανονική 95άρα)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 3 επισκέπτες