από xontros » 03 Μάιος 2004, 00:50
Καταρχήν καλωσόρισες στο forum, και φιλικά να σου υπενθυμίσω ότι τα greenglish (αλλά και τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ) είναι εύκολα για σένα αλλά κουράζουν τους υπόλοιπους...
Μετά την 100άρα BP Ultimate που έβαζα μανιωδώς για κάποιο διάστημα, δοκίμασα Ελιν και Jet Oil, και παρότι είναι σίγουρα υποδεέστερες, θεωρώ ότι η διαφορά στην απόδοση δεν δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή. Έτσι το γύρισα στη σούπερ αμόλυβδη τους, που στοιχίζει όσο η απλή BP ή Shell, και μετά κατέληξα στις απλές για κάθε μέρα και σε σούπερ για καμμιά εκδρομή... Γενικά το κέρδος που έχω παρατηρήσει στο δικό μου αυτοκίνητο είναι σε ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ στις ψηλές στροφές δεν είδα καμμία αλλαγή.
Όπως είπαν και άλλοι φίλοι, μεγάλο ρόλο παίζει το πρατήριο, και όχι μόνο για τη νοθεία, αλλά και για την καθαρότητα των δεξαμενών του. Στο θέμα της νοθείας, φαίνεται ότι η Ελίν έχει πλεονέκτημα λόγω του ελέγχου που (λένε ότι) γίνεται στα πρατήρια. Για τη Shell φυσικά ούτε λόγος, εκτός από την σούπερ ακριβή και πολυδιαφημισμένη, οι υπόλοιπες βενζίνες της είναι χειρότερες (και ακριβότερες) από τις παραπάνω που έχω δοκιμάσει στο (χαμηλής συμπίεσης) 8v Vitara μου. Το ίδιο τσάμπα λεφτά είναι κατά τη γνώμη μου και η 100άρα Avin, που δεν μου πρόσφερε τίποτα παραπάνω απο τις απλές Ελιν και Jet Oil.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>