Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aγορα 4χ4

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό grvit » 08 Ιαν 2004, 21:59

Metalaxe έγραψε:β) Αν θέλεις να ξεφύγεις από τα 1600 κ.ε. υπάρχουν αρκετές καλές λύσεις (θεωρώ οτι η καλύτερη είναι το Grvit).


Δεν το επιασα αυτό ....... :roll:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 08 Ιαν 2004, 22:08

Σχετικλα με την επιλογή αυτοκινήτου για αυτό το επίπεδο χρήσης και τα διαθέσιμα χρήματα , θα πρότεινα το Pinin 2.0 GDI ή το Grand Vitara 2.0.To πρώτο ειναι κατα λιγο στενότερο.

Επίσης Vitara 1.6 5d πρεπει να εισάγει η AutoProfit.

Η καλύτερη ισως λύση θα ήταν το X-trail αλλά φεύγει κάπως στην τιμή.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό xtrail » 08 Ιαν 2004, 22:15

Οπως σου τα είπε ο Metalaxe. Tribute και Μαverick είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Το Freelander, από διάφορους γνωστούς παρουσιασε προβλήματα.
Από χώρους ίσως πασχει το Pajero (αν ειχε κάτι παραπάνω και λίγο καλύτερη σχεδίαση θα το έπερνα) και το GV, τα οποία είναι και πιο offroad.
Με τίποτα ΗRV - σαφώς καλύτερα CRV, που όπως λένε είναι πολύ καλό στην ασφαλτο. Επειδή πιθανόν να μην έχεις σήμερα βλέψεις για offroad αλλά μπορει να αποκτήσεις μην αποκλήσεις κάτι πιο offroad, απλά να ξέρεις σε εθνική θα πρέπει να πας πιο προσεκτικά (και γενικά με τζιπ είναι διαφορετική η οδήγηση).
Για το Xtrail, που είμαι και κάτοχος, είμαι ευχαριστημένος και on και off road (και εννοω πως δεν το πολυλυπάμαι και το έχω δοκιμάσει αρκετά, ακόμα σε δοκιμές είμαι). Από χώρους υπερευχαριστημένος.
Πάντως δες τα και από κοντα όλα. Για αυτό που το θέλεις όποιο και να διαλέξεις μάλλον θα σου κάνει. Για τα 2000 κ.ε. είναι 323€ η εφορία το χρόνο :evil: .
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 09 Ιαν 2004, 11:47

grvit έγραψε:
Metalaxe έγραψε:β) Αν θέλεις να ξεφύγεις από τα 1600 κ.ε. υπάρχουν αρκετές καλές λύσεις (θεωρώ οτι η καλύτερη είναι το Grvit).


Δεν το επιασα αυτό ....... :roll:

Δεν εννοώ το δικό σου :o :o :o :o : μην ανησυχείς :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό cadm8 » 09 Ιαν 2004, 20:07

Λοιπόν :roll: επειδή βλέπεις οράματα με διάφορες MV Tamburini :D ξέρεις εσύ 8) και σε βλέπω τρελαμένο :D σε προτείνω Πινίν για τον απλούστατο λόγο ότι εφόσον μπεις στον κόσμο του 4χ4 δεν υπάρχει περίπτωση να μη θες να μπεις ακόμα πιο ενεργά στη συνέχεια :razz: Οπότε τα διάφορα SUVλάκια με κρεμμύδι, πάπρικα και μουστάρδα απορρίπτονται αβλεπεί :oops: Μεταξύ Πινίν και βιτάρα πιστεύω ότι το γεγονός ότι το Πινιν μπορεί να έχει 4κίνηση συνεχώς και σε στεγνά εδάφη, έναντι του Βιτάρα που πρέπει να βάζεις 4χ4 μόνο σε δύσκολες φάσεις :( είναι καταλυτικό υπέρ του 1ου. Εκτός βέβαια αν θες να χτίσεις κανένα τερατάκι οπότε πας για Βιτάρα :evil:
Άβαταρ μέλους
cadm8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Μάιος 2003, 03:32
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 09 Ιαν 2004, 23:11

tifozif1 έγραψε:
To Pajero Pinin 2000 τι λεει? Υπαρχει και τo Freelander me 1800cc. σε καλουτσικη τιμη.

Και κατι αλλο. Τα τελη κυκλοφοριας για διλιτρο ειναι 300 Ευρώ ή τα Τζιπ έχουν αλλες κλιμακες?

Έχω το ΡΙΝΙΝ 2,0 GDI από τον 4/2001 και έκανα περίπου 60000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα με χρήση και ασφάλτινη και εκτός. Είμαι απλά ενθουσιασμένος. Το διάλεξα ύστερα από δοκιμές αρκετών SUV (καί G.V) απλά γιατί μου ταίριασε καλύτερα.
Στα σύν του η συνεχής τετρακίνηση κατ' επιλογή καί στο στεγνό - άσφαλτο, το κλείδωμα του κεντρικού διαφ/κού, η ύπαρξη αργών σχέσεων, πίσω διαφορικό περ/νης ολίσθισης, (πολύ σημαντικό για όσους οδηγούν σε λάσπες - χιόνια και ''δύσκολα''), κορυφαία ροπή από χαμηλά, πολύ καλά και σκληρά φρένα (4 δίσκοι) για το είδος του αυτ/του, καλή ποιότητα κατασκευής (δέν ακούγεται τσικ παρά την σκληρή χρήση) και 7 χρόνια εγγύηση.... :) :) :)
Στον αντίποδα, μικρός χώρος αποσκευών, (λόγω μικρού προβόλου πίσω), σκληρή πίσω ανάρτηση για τους επιβάτες, κατανάλωση μικτή περίπου 12,5 λιτ/100 χλμ, περιορισμένες δυνατότητες ψηλώματος για "αγριάδες" άν σε ενδιαφέρουν και κάπως ''φτωχό'' εσωτερικό.
Πάντως άποψή μου βέβαια που την τεκμηρίωσα κατά τις συναντήσεις μου με τον ανταγωνισμό (για νορμάλ αυτοκίνητα μιλάω) σε συνθήκες δύσκολες (λάσπες και χιόνια) είναι καλύτερο. Έχω ρυμουλκήσει αρκετά από αυτά όταν βρεθήκαμε στα ίδια δύσκολα.... :P :P :P
Άν θέλεις δές και http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7317
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

UBARU FORESTER

Δημοσίευσηαπό forester » 12 Ιαν 2004, 23:50

Κάνε μια βόλτα στην πλησιέστερη SUBARU, και απλά δες το....
Αν το οδηγήσεις κιόλας.... ξέχνα τα υπόλοιπα!!!
Είπαμε, έφτασες στα 30000€ και 2000 κ.εκ.
Αν θες , και είσαι κάπου κοντά στην Αθήνα ή περνάς κατά 'δω, ευχαρίστως να κάνουμε βόλτα το δικό μου!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 19 Ιαν 2004, 16:02

Σας ευχαριστώ,

To 4χ4 το θέλω για να πηγενο-ερχομε σε ένα "εξοχικό" στην νότια Έυβοια, όπου υπάρχουν 10χιλ. κακός χωματόδρομος (νεροφαγοματα, σκαμενος βράχος με πετρες, και όλα αυτά σε απίστευτες ανηφοροκατηφόρες). δηλαδή για 5-10 σαββατοκύριακα τον χρόνο.

Αυτός ήταν και ο λόγος που αγόρασα το ΤρανσΑλπ, όπου μπορώ να πώ ότι (μαζί με τις βαλιτσες που του έβαλα) με έβγαλε παλικάρι. Δεν είμαι και πολύ του χώματος, της λάσπης ή του χιονιού. Πιο πολύ της "ασφαλτου" είμαι. Απλά θέλω το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον (και μοναδικό) να μπορεί να πηγένει χώμα ανετα.

Το Forester δεν είναι πολύ χαμηλό ?
Άβαταρ μέλους
tifozif1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 17:20

Δημοσίευσηαπό forester » 19 Ιαν 2004, 17:56

tifozif1 έγραψε:Το Forester δεν είναι πολύ χαμηλό ?


19 εκατοστά, σ' όλο του μήκος. Που σημαίνει ψηλότερο στην ουσία απο τα x-trail, tribude, crv - hrv,των οποίων αν και φαίνονται ψηλότερα, κάποια σημεία τους (ψαλίδια, εξατμίσεις κλπ) είναι πολύ πιο χαμηλά από 19 εκατοστά..
Κοίταξε τα καλύτερα και θα καταλάβεις τι λέω...
Χώρια που το Forester έχει και αργό κιβώτιο(το μοναδικό SUV) και σε σωνθήκες γλίτσας ελληνικής ασφάλτου, κρατάει καλύτερα από αυτά που είπα πιο πάνω και συγκρίνεται μόνο με RAV4.Εξάλλου αυτά τα 2 είναι τα μόνα (εντάξει και το Mistoubishi Outlader) με μόνιμη 4κίνηση.
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 19 Ιαν 2004, 21:05

tifozif1 έγραψε:Το Forester δεν είναι πολύ χαμηλό ?


forester έγραψε:19 εκατοστά, σ' όλο του μήκος. Που σημαίνει ψηλότερο στην ουσία απο τα x-trail, tribude, crv - hrv,των οποίων αν και φαίνονται ψηλότερα, κάποια σημεία τους (ψαλίδια, εξατμίσεις κλπ) είναι πολύ πιο χαμηλά από 19 εκατοστά..


Λοιπόν παραθέτω τα γεγονότα και η απόφαση δική σου :
αποσταση απο το έδαφος (α.ε)
γωνία προσέγγισης (γ.π)
γωνία αποχώρισης (γ.α) 23,

Forester : 19,0 (α.ε) , 25(γ.π) , 23 (γ.α)

Maverick : 20,1 (α.ε) , 28 (γ.π) , 30 (γ.α)

x-trail : 19,6 (α.ε) , 28 (γ.π) , 25 (γ.α)

RAV : 19,0 (α.ε) , 31 (γ.π) , 31 (γ.α)

CRV : 2O,5 (α.ε) , 29 (γ.π), 27 (γ.α)

Πέραν τούτου ουδεν σχόλιον 8) 8)
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό forester » 20 Ιαν 2004, 17:58

juan έγραψε:
tifozif1 έγραψε:Το Forester δεν είναι πολύ χαμηλό ?


forester έγραψε:19 εκατοστά, σ' όλο του μήκος. Που σημαίνει ψηλότερο στην ουσία απο τα x-trail, tribude, crv - hrv,των οποίων αν και φαίνονται ψηλότερα, κάποια σημεία τους (ψαλίδια, εξατμίσεις κλπ) είναι πολύ πιο χαμηλά από 19 εκατοστά..


Λοιπόν παραθέτω τα γεγονότα και η απόφαση δική σου :
αποσταση απο το έδαφος (α.ε)
γωνία προσέγγισης (γ.π)
γωνία αποχώρισης (γ.α) 23,

Forester : 19,0 (α.ε) , 25(γ.π) , 23 (γ.α)

Maverick : 20,1 (α.ε) , 28 (γ.π) , 30 (γ.α)

x-trail : 19,6 (α.ε) , 28 (γ.π) , 25 (γ.α)

RAV : 19,0 (α.ε) , 31 (γ.π) , 31 (γ.α)

CRV : 2O,5 (α.ε) , 29 (γ.π), 27 (γ.α)

Πέραν τούτου ουδεν σχόλιον 8) 8)



Ναι, συμφωνώ μαζί σου. Αυτά είναι τα στοιχεία από τις εταιρίες - εργοστάσια.
Σε ρωτάώ τώρα, έχεις μετρήσει πόσο απέχουν τα πίσω ψαλίδια σου από το έδαφος;
Μέτρα τα και μην απογοητευτείς όταν δεις 12 - 13 εκατοστά....
Κάτι παρόμοιο ισχύει για την εξάτμιση του x-trail, στο λίγο ψηλότερο...άντε να είναι 16 εκ.
Αυτά, και αν θες σχολίασε..... Με καλή διάθεση τα γράφω , απλά είναι η πραγματικότητα. Καμιά κακία ή αντιπαράθεση....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 20 Ιαν 2004, 19:46

forester έγραψε:Αυτά, και αν θες σχολίασε..... Με καλή διάθεση τα γράφω , απλά είναι η πραγματικότητα. Καμιά κακία ή αντιπαράθεση....


Φίλε Θοδωρή και εγω με καλή διάθεση τα έγραψα.΄Άλλωστε θεωρώ ότι όπως και εσύ έτσι και εγω ξέρουμε καλά μέχρη που μπορούν να φτάσουν τα αυτοκινητά μας. Δεν πετάμε στα σύννεφα.Γενικά θεωρώ ότι λίγο πολύ οι δυνατότητες των Forester και Maverick είναι πολύ κοντά (παρόμοιες). ίσως σε κάποια σημεία υπερέχει το subaru (κοντές , τετρακίνηση) , σε κάποια άλλα το maverick (άμεση εμλοκή του διαφορικού 50-50 , ύψος και γωνίες προσεγγισης και αποχώρησης , αισθητική εσωτερικού εξωτερικού )

forester έγραψε:Σε ρωτάώ τώρα, έχεις μετρήσει πόσο απέχουν τα πίσω ψαλίδια σου από το έδαφος;
Μέτρα τα και μην απογοητευτείς όταν δεις 12 - 13 εκατοστά....
Κάτι παρόμοιο ισχύει για την εξάτμιση του x-trail, στο λίγο ψηλότερο...άντε να είναι 16 εκ


Πράγματι ισχύουν τα παραπάνω που γράφεις όπως επίσης καιμε τους πρόβολους του Forester. Εαν όμως τα γνωρίζεις μπορείς με σωστά πατήματα να εκμεταλευτείς τα νούμερα που δείνουν οι εταιρίες -εργοστάσια.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Ιαν 2004, 15:32

forester έγραψε:Κάτι παρόμοιο ισχύει για την εξάτμιση του x-trail, στο λίγο ψηλότερο...άντε να είναι 16 εκ.
Αυτά, και αν θες σχολίασε..... Με καλή διάθεση τα γράφω , απλά είναι η πραγματικότητα. Καμιά κακία ή αντιπαράθεση....

Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, υπεράσπιση και μετρήματα λέω το εξής:
Εδώ ενας υποψήφιος αγοραστής 4Χ4 εθεσε μια ερώτηση τι αυτοκίνητο να αγοράσει. Η δικιά μου η γνώμη είναι πως σε μια τέτοια ερώτηση οι απαντήσεις πρέπει να είναι του τύπου "το δικό μου μετά από τόσα χλμ δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα ή εβγαλε αυτό","το κόστος του σέρβις σε σχέση με ενα συμβατικό είναι τόσο",¨"καίει τόση βενζίνη σε αντίθεση με τα επισημα στοιχεία περιοδικών ή κατασκευαστή" και πολλά αλλά που αφορούν την καθημερινή χρήση από όλους μας.
Η άποψη πάρε αυτό και δεν θα το μετανοιώσεις, θα περνάς πάνω και από τα VITARA :D αλλά και τα NIVA :D :D , δεν θα κολλάς πουθενά κλπ δεν λέει τίποτα για τον υποψήφιο. Οχι πως δεν παίζουν ρόλο αλλά ξέρουμε όλοι εμείς που θα το πάει? και πως θα το πάει το νέο αυτοκίνητο αυτός ο άνθρωπος? Μας ανέφερε πως θα περνάει από εναν χωματόδρομο για να πάει σπίτι του, ακόμα και αν είναι έτσι όπως τον αναφέρει αφού μπορεί έτσι να τον βλέπει με το επιβατικό. Αρα μάλλον δεν χρειάζεται 20+ εκ. απόσταση, ούτε γωνίες εξωτικές. Και μάλιστα θα είναι για 5-10 φορές τον χρόνο. Άρα τα offroad χαρακτηριστικά δεν είναι τα πρωτεύοντα γι΄αυτόν.
Χώρια που το Forester έχει και αργό κιβώτιο(το μοναδικό SUV) και σε σωνθήκες γλίτσας ελληνικής ασφάλτου, κρατάει καλύτερα από αυτά που είπα πιο πάνω και συγκρίνεται μόνο με RAV4.Εξάλλου αυτά τα 2 είναι τα μόνα (εντάξει και το Mistoubishi Outlader) με μόνιμη 4κίνηση.

Αν κάποιος βασίζεται σε τετρακίνηση για να σταθεί πάνω στον δρόμο μάλλον δεν ξέρει να οδηγεί, αλλιώς ολα τα "κοινά" αυτοκίνητα θα γλίστραγαν κάθε φορά που εβρεχε. Ειδικά τα αργά δεν είναι για να σε κρατάνε στον δρόμο, αλλά να σε ξεκολλάνε σε δρόμους με χιόνια, λάσπες κλπ. και όχι στην άσφαλτο. Ούτε η τετρακίνηση σε σώζει σε πάγο ή χιόνι αν δεν τηρείς τους ίδιους κανόνες που ισχύουν και στην οδήγηση ενός προσθιοκίνητου ή πισοκίνητου αυτοκινήτου. Φίλος που έπεσε σε χιονοθύελλα στην Κατάρα μου είπε πως όσα αυτοκίνητα είχαν βγεί ή τουμπάρει ήταν 4Χ4 και μάλιστα σχολίασε πως ολοι με τζιπ οδηγούσαν με μια υπεροψία...δυστυχώς. Κι εδώ θα πω πως συνήθως αυτός που φταίει είναι ο οδηγός, γιατί ακόμα και αν ο δρόμος είναι χάλια, οι καιρικές συνθήκες ακραίες, το αυτοκίνητο έχει πολλά καλούδια πρόσφυσης...ακόμα και τότε θα πρέπει να οδηγεί και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν και επιπλέον συμφωνα με τις οδηγικές του ικανότητες (που στην Ελλάδα το 90% των οδηγών δεν τις έχει αναπτύξει καθόλου αφού δεν μαθαίνει να οδηγεί ουσιαστικά).
Χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ σε σένα forester τα λέω ολα αυτά και επειδή από τις συζητήσεις εδώ μέσα φαίνεται πως πραγματικά είσαι γνώστης και αυτοκινήτων αλλά και έχει αυξημένες οδηγικές ικανότητες (και το λέω χωρίς ειρωνία-πραγματικά).
Θα προτιμούσα εν τέλει τα σχόλια (και μιλάω για όλες τις ενότητες) να αναφέρονται σε όλους, να είναι ουσιατικά και ειδικά να μπορουν και αρχάριοι να τα παρακολουθήσουν.
Τέλος να αναφέρω τα εξής: Η απόσταση της εξάτμισης είναι πάνω από 16εκ., κάπου στα 21εκ :D . Τα ψαλίδια πράγματι είναι χαμηλότερα από το μέγιστο ύψος (όπως και σε αρκετά SUV).
Για το πιο τετρακίνητο να πάρει δεν θα πω αλλά θα παραπέμψω σε προηγούμενο post και θα προσθέσω πως ως τώρα έχω κάνει 23.000χλμ σε 1,5 χρόνο. Πρόβλημα κανένα. Ευχαριστημένος γενικά. Η τιμή πράγματι είναι αλμυρή. Από χώρους ακόμα και κάτοχοι άλλων SUV εντυπωσιάζει. Η κατανάλωση όπως σε όλα τα 2000κ.ε. από 10-12 λ/100χλμ ίσως και παραπάνω μέσα στην πόλη. Αν είσαι της ταχύτητας πας με 180χλμ και δεν φοβάσαι, προσωπικά πάω ως τα 120-140 χωρίς κανένα πρόβλημα. Σαφώς θα ήθελα να είχα και κοντές σχέσεις αλλά μέχρι τώρα δεν χρειάστηκαν. Γενικά δεν το λυπάμαι, αλλά δεν το πάω και από κάπου που εγώ δεν αισθάνομαι σιγουρος ότι θα περάσει. Το πρώτο σέρβις κόστησε 120 € και οι αλλάγές λαδιών μου βγαίνουν στα 28€. Το αυτοκίνητο γενικά δεν έχει πολλά αξεσουάρ όπως σκαλοπάτια, κιτ ανυψωσης κλπ, οπως άλλα, αλλά ισως αυτό να μην ενδιαφέρει κιόλας. Αλλα στοιχεία που έχουν σχέση με αισθητική νομίζω πως είναι υποκείμενικά και δεν το κατατάσσω σε αυτά που είναι γενικά παραδεκτά από όλους. Ο λόγος που το αγόρασα ήταν περισσότερο οι χώροι αφού πολλές φορές χρειάζεται να μεταφέρω πράγματα.
Πάντα φιλικά και ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές post :D
Τελευταία επεξεργασία από xtrail και 21 Ιαν 2004, 19:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2004, 16:03

Εξαιρετικό post Xtrail!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 21 Ιαν 2004, 16:25

Σ'ευχαριστω XTrail. Τέτοια ποστ βοηθούν πολύ.

Μεχρι στιγμής έχω αυτά στο νου μου:
1. RAV4 5d (λογω Toyota & καλές επιδόσεις)
2. XΤrail (λογω Nissan & χώρους)
3. Οutlander (λογω Mitsubishi)
4. Forester (oxi to turbo λόγω οικονομικού)
...
14. CRV (Ηonda χμμμ)
...
24. Tribute & Maverick (στο τελος της λιστας USA γαρ..)

Τα πιο "καθαρά" GranVitara 5d 2.0 και PajeroPinin 2.0 5d δεν νομίζω οτι μου κανουν λόγω των αναγκών μου.

Εντυπώσεις από ιδιοκτήτες των παραπανω υπάρχουν ?
Άβαταρ μέλους
tifozif1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 17:20

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης