Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά 4x4,τελική επιλογή ανάμεσα σε 4!..

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Αγορά 4x4,τελική επιλογή ανάμεσα σε 4!..

Δημοσίευσηαπό Christos_123 » 03 Σεπ 2009, 17:32

Καλησπέρα στους φίλους της τετρακίνησης!

Διαβάζοντας σε forum διαπίστωσα οτι είναι κουραστικό να μακρυγορεις και έτσι θα προσπαθήσω να ζητήσω την γνώμη σας με όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μένω Αθήνα, είμαι φυσιολάτρης, χρειάζομαι όχημα που να μου επιτρέπει να φεύγω, να μπαίνω σε εκτός δρόμου διαδρομές, μιας και ασχολούμαι με πεζοπορία, φωτογραφία, μουσική, και όλα αυτά τα συνδιάζω σε φυσικό περιβάλλον.

Θέλω επιδόσεις off-road, μεγάλους χώρους(είναι πολύ σημαντικό διότι μεταφέρω επαγγελματικό εξοπλισμό( πεζοπορικά σακίδια, σάκίδιο φωτογραφικής μηχανής, τρίποδο, μηχανήματα ήχου όπως ηχεία, laptop, κιθάρες, πλήκτρα, μικρόφωνα για εξωτερικές ηχογραφήσεις στη φύση κλπ, όλα αυτά μέσα σε κατάλληλες βαλίτσες βέβαια) και αξιοπιστία σε χιόνι λάσπη.

Τα αυτοκίνητα που έχω καταλήξει είναι:

1) HUMMER H3 3.7
2) JEEP WRANGLER 3.8 Unlimited Hard Top
3) JEEP GRAND CHEROKEE 3.7
4) MITSUBISHI PAJERO 3.8 5d

Θα επιθυμούσα την γνώμη σας πιο πιστεύετε οτι μου αρμόζει καλύτερα με βάση τις χρήσεις που σας προανέφερα! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Άβαταρ μέλους
Christos_123
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 16:48

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 03 Σεπ 2009, 20:48

Αν και ορκισμενος Landlover παρε Pajero με κλειστα τα ματια (σε σχεση με αυτα που μας λες) Δεν κοιτας και Landcruiser? αν μπορεις πετρελαιο προτιμησε το, για τη ροπη και την οικονομια.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Σεπ 2009, 09:00

jeep Grand Cherokee 3.7 δεν υπαρχει !!
και ο βασικοτερο .....γιατι budget μιλας ?
καινουργιο ή μεταχειρισμενο ?
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Chris123 » 04 Σεπ 2009, 11:21

Άβαταρ μέλους
Chris123
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009, 18:43

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Σεπ 2009, 12:16

σωστος !!
λες το καινουργιο......
επειδη εχω το παλιο Grand με το που το διαβασα πηγε το μυαλο μου στο παλιο μοντελο που εβγαινε 4.0 λιτρα και 4.7 !!
Στην θεση σου λοιπον και αφοσον μπορουσα να το δικαιολογησω θα επαιρνα αυτο σε diesel !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Christos_123 » 04 Σεπ 2009, 20:52

Καλό το Land Cruiser αλλά μόνο 205 χλστ. απόσταση από το έδαφος βέβαια με καλή κατανάλωση και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από το Pajero (700 λίτρα αυτό, 632 to Pajero) από Land Rover το Discovery 4.4 είναι αυτό που θα μου ήταν πιο προσιτό, αλλά πολλά τα κυβικά, δε λέω δυνατό πολύ αμάξι, αλλά το 15,0 μέση κατανάλωση είναι αρκετα πολυ.. και δεν μπορώ να βγάλω πετρέλαιο..εκτός αν μεθοδεύσω κάποιες διαδικασίες αλλά και μετά φοβάμαι τα μπλεξίματα κατά καιρους αν με σταματανε. Τέλος πάντων

Το Hummer H3 το αππέριψα καίει πολύ και "κολλάει" πιο εύκολα από Grand Cherokee και Wrangler. Ξέχασα να σας πώ παιδιά, μιλάω για αγορά καινούριου και το μαξιμουμ μάξιμουμ 50.000 ευρω με τίποτα παραπάνω!!
τώρα είμαι ανάμεσα σε τρεία..

1) JEEP WRANGLER 3.8 Unlimited Hard Top
2) JEEP GRAND CHEROKEE 3.7
3) MITSUBISHI PAJERO 3.8 5d

Διάβασα και έχω δει και αρκετά videos με Wrangler kai Grand Cherokee και είναι αγρίμια φοβερά και δε κολλάνε εύκολα και δυνατά αμάξια!

Συγνώμη για την έκταση απλά είμαι σε δίλλειμα και γιαυτό ζητάω γνώμες!!
Ευπρόσδεκτες όλες!! Ευχαριστώ πολύ!!
Άβαταρ μέλους
Christos_123
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 16:48

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 07 Σεπ 2009, 10:11

Το Landcruiser έχει τουλάχιστον 220 χιλ απόσταση από το έδαφος , η οποία σε μερικές εκδόσεις αυξάνει με διακόπτη κατά 30 χιλ επιπλέον . Και από αξιοπιστία θεωρείται από τα κορυφαία , άν όχι το κορυφαίο . Ωστόσο η τιμή του ξεκινάει λίγο πάνω από τις 50.000 € , για το τρίθυρο μοντέλο από ότι θυμάμαι .
Το Pajero είναι και αυτό ακριβό , οπότε πας κατά τη γνώμη μου για το Wrangler 3.8 τετράθυρο . Ικανότατο εκτός δρόμου και σκληροτράχηλο . Όμως από οικονομία στην κατανάλωση σε αυτές τις κατηγορίες μην περιμένεις και πολλά .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 10 Σεπ 2009, 20:42

Το αν κολλανε η δεν κολλανε ειναι σχετικο το θεμα ειναι εσυ τη θελεις να κανεις αργοτερα μετατροπες, ανταλλακτικα φθηνα, service αξιοπιστια?

Jeep Wrangler JK 3.8 5door

Το εχουμε στην οικογενεια εδω και 2 χρονια απλα το μοτερ του σκιζει πολυ δυνατο στα χαμηλα αλλα απο επιταχυνση ετσι κ ετσι. Στις 1.800 στροφες με 6 ταχυτητα παει 90, πανω απο 2.500 στροφες δεν επιταχυνη καθολου αν εχεις ελαφρυ ποδι δεν καιει τοσο πολυ για τα κυβικα του και βαρος. Παιρνει την απλη αμολυβδη περιπου 85 λιτρα. Αθηνα Παργα 500 χιλιομετρα περπιπου με ταχυτητες 90 εως 160 μαζι με 120 χιλιομετρα ακομα βολταδες στην περιοχη αδειασε το ντεποζιτο (οχι φορτομενο).

ΤΟP SPEED 180 αλλα πολυ φοβιστικο σε τετοιες ταχυτητες
Πολυ ανετο μεσα με χορους μεγαλους
Πισω καθισματα λιγο αβολα
Απο χλιδα εσωτερικα 0 ειναι πολυ απλο κατασκευασμενο μεσα
4χ4 ESP και μια 4τραδα λαστιχα MUD ειναι αρκετα να σε πανε παντου
Πολλες μετατροπες

Γενικα σαν 4χ4 οπως ειναι μαμα τωρα το εχω χωσει παντου το μονο που θελει ειναι λαστιχα.


Jeep Grand Cherokee

Αν δεν κανω λαθος εχει την Quadra-Drive τεχνολογια πολυ καλη για το 4χ4, μεσα ειναι πολυ χλιδατο με διαφορες εκδοσεις extra. Ανετο καλογουστο πολυ ομορφο ανετο για την οικογενεια.


Pajero

Δεν το εχω γνωρισει απο κοντα καθολου.


Με το πρωτο σου ποστ συμπαιρενω πως σου ταιριαζει το JK WRANGLER διοτι ειναι απλο δεν φοβασαι να το λασπωσεις γρατζουνισης χωσεις μεσα στις λασπες σε κακοτραχαλες διαδρομες. Γινεται cambrio κατι που μπορει να σου φανει χρησιμο στο επαγγελμα σου. Ειναι ενα καθαροαιμο απο τα λιγα στην νεα αγορα των 4χ4, οτι πρεπει για εκδρομες.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό Stavris » 18 Σεπ 2009, 08:51

Φίλε ότι και να πάρεις να ξέρεις ότι θα πρέπει να βάλεις και το ανάλογο λαστιχο mud ή all terain αν κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα ασφαλτό παρά χώμα γιατι άλλιως θα κολήσεις ασχημά με αυτά τα αυτοκίνητα είναι πού είναι τόσο βαριά. Ακόμα και το Hummer H1 να πάρεις με ασφάλτινα δεν θα πας πουθενά. Βέβαια αφού λες ότι ασχολήσε με εξωτερικές δραστηριώτητες ίσως να έχεις δει τι φόρανε και τι όχι οι σοβαροί του είδους

Καλές Βόλτες
Stavris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 23:46
Τοποθεσία: Πατήσια


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες