από SUVord » 30 Ιαν 2013, 16:13
Γειά σου ρε Disco με τα ωραία σου!!!
Πέρα όμως απο τους επώνυμους παγκόσμιους να μήν ξεχνάμε οτι σε όλη την Ευρώπη και στα εθνικά πρωταθλήματα υπήρχαν και υπάρχουν Οδηγάρες ισάξιων ικανοτήτων.Λόγοι βαθμού εμπλοκής και οικονομικοί ήταν αυτοί που τους στέρησαν την παγκόσμια αναγνώρηση.Παλιά ήταν πολύ συχνό το φαινόμενο ντόπιοι οδηγοί να κερδίζουν ειδικές απο τους "παγκόσμιους", κάτι που συνέβαινε και στο δικό μας "Acropolis".Ηταν οι εποχές που μέτραγε η "ψυχή" πάνω απο το αυτοκίνητο και την όποια υποστήριξη.
Οσο για το αριστερό πόδι στο φρένο δεν ξέρω γιατί δημιουργήθηκε η εντύπωση οτι αυτό καθιερώθηκε με τα GROUP B.
Αυτήν την τακτική, προσωπικά την διδάχθηκα το 1970 στην Αγγλία, και αποτελεί μέρος της οδήγησης που έχει βάση την φιλοσοφία ότι σε μια επικείμενη στροφή θα μπείς αργά αλλά θα βγείς γρήγορα.Είναι όπως προανέφερα μία παμπάλαια τακτική που βασίζεται στο νόμο της φυσικής οτι σε μία στροφή έχεις επιταχυνόμενη κίνηση.Είναι αρκετά πολύπλοκο πως αυτό σημαίνει διατήρηση στροφών, στρίψιμο με το φρένο ή γκάζι σε μία μάζα κινούμενων μερών ,τροχών, σασσί, αμαξώματος που η συμβολή τους και οι νόμοι που τους διέπουν είναι επιβραδυντικοί.
Πέρα απ' όλα αυτά όμως είναι η απόλαυση και αποτελεσματικότητα των κορυφαίων.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED