Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

sorento??????

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό TLG » 03 Απρ 2005, 11:36

IKE έγραψε:Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω στο σύστημα αυτό είναι πως σε κατηφόρα ο εμπρός άξονας δεν θα μπορεί να φρενάρει με τον κινητήρα το οποίο δεν το θεωρώ ουσιώδες ωστε να δικαιολογεί όλο αυτό το σαματά.

καλύτερα να κλείδωνε βέβαια αλλα και έτσι μια χαρά μου φαίνεται.




Ναι αλλα νομιζω οτι δεν μπαινουν ουτε οι κοντες σχεσεις πραγμα που ειναι σημαντικο σε μια κατηφορα χωρια που με λιγο πατημα γκαζι μπορει ευκολα να γυρισει το αμαξι , οπως δειχνουν τα βιντεακια στα site που παρεθεσα ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Απρ 2005, 20:20

galloper δαγκωτό, είναι αυθεντικο τετρακίνητο (και κατά βάσιν Μιτσουμπίσι)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 08 Απρ 2005, 21:20

firelord έγραψε:galloper δαγκωτό, είναι αυθεντικο τετρακίνητο (και κατά βάσιν Μιτσουμπίσι)



Πες τα ενδοξε συντροφε!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Απρ 2005, 21:33

firelord έγραψε:galloper δαγκωτό, είναι αυθεντικο τετρακίνητο (και κατά βάσιν Μιτσουμπίσι)

Το ηξερα ... ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΑΚΙΑΣ!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Απρ 2005, 11:25

Μιχάλη Μιτσιμπούσι!

Μη με τσιμπάς καλέ!

ΥΓ εδώ που φθάσαμε, θα ψάχνουμε για αυθεντικά 4χ4 με το κυάλι...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 13 Απρ 2005, 23:21

firelord έγραψε:
ΥΓ εδώ που φθάσαμε, θα ψάχνουμε για αυθεντικά 4χ4 με το κυάλι...


Συμφωνω με τον προλαλησαντα, ακομα και το G-Wagen το "αδερφεψαν"...

Ωστοσο, οντας ευτυχης κατοχος sorento 2.5 diesel εδω και ενα χρονο, μπορω να το "υπερασπιστω" νομιζω :) Κατ'αρχην, ΟΛΑ τα διαφορα συστηματα Torque-On-Demand εχουν προβληματα στην κινηση εκτος δρομου που απαιτειται και η ελεγχομενη απωλεια προσφυσης, οπως πχ το σπινιαρισμα για τον καθαρισμο της λασπης. Δεν γνωριζω αν η ΚΙΑ φερνει πλεον μονο μοντελα με TOD, αν ομως φερνει και το κανονικο, ασυζητητι τοτε πρεπει κανεις να προτιμησει το κανονικο.

Οσον αφορα τα υπολοιπα, ειναι λαθος να κατατασεται το sorento στις ευγενεις ταξεις των SUV (RAV, Freelander, Maverick, X-Trail, Forester, Tribute, Χ3, Χ5 κλπ). Βεβαιως δεν ειναι και στην κατηγορια του LandRover 90. Νομιζω μπαινει στην κατηγορια Cherokee, Terrano, LandCruiser, Patrol κλπ, οχι απο αποψη διαστασεων αλλα απο αποψη τεχνικων λυσεων και προσανατολισμου.
Το Sorento λοιπον εχει ξεχωριστο σασι τυπου σκαλας, πισω ακαμπτο αξονα με 5 σημεια στηριξης (και αρκετα καλη διαδρομη), μπροστα διπλα ψαλιδια, δυο διαφορικα με το πισω να ειναι περιορισμενης ολισθησης (LSD) και εμπλοκη των αξονων με γραναζι, βοηθητικο κιβωτιο με σχεση υποπολλαπλασιασμου 2.48:1, και, τουλαχιστον στο δικο μου diesel, 33kgm ροπη απο τις 1800-2500rpm.
Καμμια σχεση με αυτοφερομενα αμαξωματα, ασφαλτινες αναρτησεις με μικρες διαδρομες ή ακομα χειροτερα με γονατα McFerson να μη μπορεις να βαλεις αλλο λαστιχο, μονιμη τετρακινηση με συμπλεκτες και διαφορα ηλεκτρονικα για να μη μπερδευονται οι κυριες που πανε για καφε με τις φιλεναδες, ελειψη βοηθητικου κιβωτιου για να καις και καναν συμπλεκτη που και που (πουλαμε και ανταλλακτικα εκτος απο ολοκληρα αυτοκινητα) και κινητηρες με ισχυ στο Θεο και ροπη στα σκ**α που ειναι φτιαγμενοι για κινηση στα ορια των ευρωπαικων highways...

Εν κατακλειδι νομιζω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο, νομιζω οτι πηρα "πολυ" αυτοκινητο με μεγαλες δυνατοτητες κινησης εκτος δρομου, για λιγα (σχετικα) χρηματα. Για να ειμαι ειλικρινης βεβαια, με TOD δεν θα το επαιρνα, ακομη και αν ηταν το μπιτ-και-κατα-καλυτερο TOD που φτιαχτηκε ποτε...
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pino » 14 Απρ 2005, 07:40

Από αυτό το ΤΟD έχασαν έναν υποψήφιο πελάτη τους.....κρίμα και μου άρεσε πολύ.
Αλήθεια το ρολόι δουλεύει σωστά ή κάνει μόνο του reset;
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 14 Απρ 2005, 08:44

Δεν γνωριζω το προβλημα με το ρολοι, πιθανον να ειναι ελαττωματικο ή ξεκολημενο το καλωδιο που συνδεει την κεντρικη κονσολα και να μην παταει καλα με αποτελεσμα το reset. Σε ενα 3.5 μοντελο 2003 ενος φιλου μου ηταν ελατωματικος ο κοννεκτορας και εσβηνε ολη η κονσολα. Στο δικο μου δεν εχω παρατηρησει κατι αντιστοιχο.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Απρ 2005, 11:49

φίλε vayero, εκτιμητέες οι απόψεις σου, αλλά νομίζω πως θα πρέπει να κατατάξουμε το σορέντο στα suv, μόνο και μόνο λόγω έλλειψης κοντών σχέσεων.

Αυτό χωρίς να απομειώνεται η αξία του οχήματος, έτσι για το τυπικό της υποθέσεως.

Η ταπεινή μου άποψη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fokion » 14 Απρ 2005, 12:02

το sorento εχει κοντες
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Απρ 2005, 12:57

ωπ εις τοιαύτη περίπτωση ευχαριστώ για τη διόρθωση και ανασκευάζω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 14 Απρ 2005, 15:11

...βοηθητικο κιβωτιο με σχεση υποπολλαπλασιασμου 2.48:1, ...


Οχι μονο εχει "κοντες", αλλα εχει και γερες "κοντες". Υπενθυμιζω οτι το Defender έχει σε μερικές εκδόσεις σχεση υποπολλαπλασιασμου 4.5:1, το Daewoo Korando εχει 2.4:1 ενώ το GrandVitara εχει 1.8:1 ή 1.9:1, δεν θυμαμαι ακριβως.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Ιουν 2005, 11:07

http://www.clubterracan.net/modules/news/
Με λιγα λογια η Κια Ισπανιας αποδεχθηκε μετα απο πιεσεις μελων τοπικων φορουμ οτι η λειτουργια του TOD δεν ειναι ικανοποιητικη εκτος δρομου σε κατωφερειες.
Δεσμευτηκαν εντος 2 μηνων να βαλουν ενα ειδος χειροκινητου κλειδωματος,λυση ανεξοδη,για παραδειγμα αντιστοιχες λυσεις που εχουν δημοσιευτει απο μελη των προαναφερομενων φορουμ αποτελουνται απο 2 ρελεδες και 2-3 διοδους με κοστος 30 ευρω!!!
Ειναι και στο χερι μας να διεκδικησουμε το δικαιωμα μας ,αλλωστε το αυτοκινητο με την προηγουμενη λυση παραμενει ως εχει,απλα επιπροσθετα μπορεις να κλειδωσεις το κεντρικο διαφορικο,ας το χαιρονται αυτοι που δεν εχουν και μεγαλες απαιτησεις απο εκτος δρομου διαδρομες ,αλλα ας αφησουν και εμας να χαρουμε ενα κανονικο 4χ4,γιατι τετοιο ειναι το sorento.
Ας μην βιαστουν καποιοι να πουνε οτι αυτη η λυση ειναι επουσιωδης,ειναι θεμα ασφαλειας,και οποιος εχει αντιθετη γνωμη τον προκαλω να κατεβει κατηφορα με πισωκινητο οχημα με πολυ χιονι και τοτε να δει πως θα του γυρισει η μουρη προς τα επανω,γιατι αυτο ακριβως κανει το σορεντο .

Εγω ξεκινησα με αυτη την δημοσιευση μου ,αλλα και με μηνυματα στην ΚΙΑ Ελλας δινοντας τους ολα τα στοιχεια απο Ισπανια,και την λυση που εχει αποδεχθει η HYUNDAI-KIA Ισπανιας.
Παιδια ξεκινηστε και εσεις το ιδιο με τηλεφωνηματα σας προς την ΚΙΑ Ελλαδας,γιατι σε λιγο δεν θα υπαρχει γνησιο 4χ4 ουτε για δειγμα .
Ας κανουμε αυτο το φορουμ μπροσταρη οπως και οι συναδελφοι μας Ισπανοι,εχουμε τη δυναμη ενωμενοι.
Οσοι παλι εχουν το Sorento ΤΟD ας επικοινωνησουν μαζι μου για να μπορεσουμε οργανωμενα να κανουμε τη φωνη μας αισθητη στην ΚΙΑ
Περιμενω τις γνωμες σας
Φιλικα
Παναγιωτης Κυριαζης
Αριστοδημου 23
241 00 Καλαματα
2721028818
6977354597
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες