Σπύρο πρώτα από όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ και μετά ένα μεγάλο μπράβο για την εξαιρετική δουλειά που έκανες με το άρθρο για την οδήγηση στην άμμο.
Αν μου επιτρέπεις να συμπληρώσω κάτι το οποίο επίσης θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι φίλοι που θα θελήσουν να παιδευτούν και με αυτό το είδος εδάφους στις εκτός δρόμου διαδρομές τους.
Το λάστιχα με άγριο πέλμα (Μud Terrain ή ΜΤ ή τα ακόμη αγριότερα με τους χοντρούς μπακλαβάδες ή τα τετράγωνα ή ρομβοειδή "καρφιά") είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ για οδήγηση στην άμμο.
Προτιμήστε ένα ΜS (mud & snow δηλαδή για ελαφριά λάσπη και χιόνι) ή ακόμη καλύτερα ένα λάστιχο 80/20 (δηλαδή σχεδόν λάστιχο δρόμου) για τις περισσότερες κατηγορίες άμμου καθώς τα δύο αυτά είδη ελαστικών σπάνε πολύ πιό δύσκολα την σκληρή κρούστα της άμμου ή ταράζουν/σκάβουν πολύ πιό δύσκολα την σαθρή άμμο.
--------
Και κάτι άλλο ακόμη.
Μπορεί η άμμος της Σαχάρας να μην είναι κρυσταλλική και να μην φθείρει τα μηχανικά εξαρτήματα του οχήματος ιδιαίτερα (ακόμη και αν σου μπεί στα μάτια δεν ενοχλεί άλλωστε) αλλά η ελληνική έντονα κρυσταλλική άμμος είναι ΘΑΝΑΤΟΣ τόσο για το σύστημα μετάδοσης όσο και για κάθε κινούμενο εξάρτημα (κινητήρα, σύστημα διεύθυνσης, τσιμούχες, φλάντες, φρένα). Και συνήθως η ελληνική άμμος έχει και αλάτι το οποίο ως γνωστόν είναι ο καλύτερος φίλος των εταιρείων κατασκευής καινούργιων αυτοκινήτων.
Συμπέρασμα?
Καλή η άμμος για παιχνίδια με μπάλες, σαγιονάρες, πετσέτες και μαγιώ (να μην συζητάμε για μπικίνι ή ακόμη καλύτερα μονοκίνι ή νοκίνι) αλλά με το αυτοκίνητο ΚΟΣΤΙΖΕΙ η χαρά αυτού του παιχνιδιού.
Καλό και άμεσο πλύσιμο του οχήματος πριν και μετά την άμμο (πριν για να μην υπάρχουν γράσσο/λάδια που κολλάει επάνω τους η άμμος και μετά για τους ευνοήτους λόγους).
Χαιρετώ