Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TO B(SHIT) OR NOT TO B(SHIT) η να βαλουμε μπαρες η οχι?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

TO B(SHIT) OR NOT TO B(SHIT) η να βαλουμε μπαρες η οχι?

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 05 Μαρ 2004, 12:07

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ BULLBAR ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ (ΜΙΚΡΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ & ΣΠΡΩΞΙΜΑΤΑ hehe)ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ (ΠΑΡΑΝΟΜΑ;ΝΟΜΙΜΑ) Η ΤΑ ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΗΣ? ΠΟΣΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑΕΙ Η ΑΤΥΝΟΜΙΑ? ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ)BULL ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ. ΜΕΤΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΗ ΟΤΙ ΜΕΙΩΝΗ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΗΣΗΣ? ΠΟΣΕΣ ΜΟΙΡΕΣ? ΕΑΝ Η ΚΟΙΛΙΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΗΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΡΟΝΙΜΩΝ ΝΑ "ΒΡΙΣΚΕΙ" ΤΟ BULL ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ?

ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ.....ΕΕΕ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΟΣ......ΧΙΟΝΙ..ΧΙΟΝΙ...XIONI....XIONI.....XIONI......XIONI......[b]XIONI........XIONI..........ΧΙΟΝΙ

ΚΑΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 1 ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ 80 ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!ΗΑΗΑ




χιονι.
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό RAVen » 05 Μαρ 2004, 14:17

Το οτι μειωνεται η γωνια προσεγγισης αυτο ειναι γεγονος αλλα αυτο εξαρταται απο το ειδος της μπαρας που θα βαλεις. Εγω που θελησα να βαλω τη μαμισια απο πολυουρεθανη μπαρα στο RAV δε σου κρυβω οτι μερικες φορες το μετανοιωνω γιατι θα μπορουσα να βαλω μια μεταλλικη ''βαρβατη'' του εμποριου και να ειχα μικροτερη απωλεια στη γωνια προσεγγισης. Το μειωνεκτημα ομως μιας μεταλλικης μπαρας, εκτος απ' το οτι ειναι ''παρανομη'', ειναι οτι δεν απορροφα ενεργεια οπως κανει η πολυουρεθανης, ενω αν μιλησουμε για χοντρη ''τρακα'' φαντασου τι εχει να γινει αν σπασει ή αν στραβωσει και γυρισει επανω σου! Θα κανει μεγαλυτερη ζημια απ' οτι αν δεν ειχες! Βεβαια εχει και πλεονεκτηματα. Δεν γδερνεται, δεν στραβωνει και γενικα δεν ειναι τοσο ''ντελικατη'' σε τζαρτζαρισματα οσο μια απο πολυουρεθανη. Παντως και τα δυο ειδη κανουν την ιδια δουλεια, πανω κατω. Οσο για τη γωνια προσεγγισης, εγω προτιμησα να ''θυσιασω'' καποιες μοιρες παρα να επισκεπτομαι καθε τοσο το φαναρτζη. Στην τελικη περνω πιο λοξα το αναχωμα βρε αδερφε. Ζυγιασε την κατασταση συμφωνα με τα δικα σου θελω και κανε αυτο που σε ευχαριστει...
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Μαρ 2004, 17:03

RAVen έγραψε:Το οτι μειωνεται η γωνια προσεγγισης αυτο ειναι γεγονος αλλα αυτο εξαρταται απο το ειδος της μπαρας που θα βαλεις. Εγω που θελησα να βαλω τη μαμισια απο πολυουρεθανη μπαρα στο RAV δε σου κρυβω οτι μερικες φορες το μετανοιωνω γιατι θα μπορουσα να βαλω μια μεταλλικη ''βαρβατη'' του εμποριου και να ειχα μικροτερη απωλεια στη γωνια προσεγγισης. Το μειωνεκτημα ομως μιας μεταλλικης μπαρας, εκτος απ' το οτι ειναι ''παρανομη'', ειναι οτι δεν απορροφα ενεργεια οπως κανει η πολυουρεθανης, ενω αν μιλησουμε για χοντρη ''τρακα'' φαντασου τι εχει να γινει αν σπασει ή αν στραβωσει και γυρισει επανω σου! Θα κανει μεγαλυτερη ζημια απ' οτι αν δεν ειχες! Βεβαια εχει και πλεονεκτηματα. Δεν γδερνεται, δεν στραβωνει και γενικα δεν ειναι τοσο ''ντελικατη'' σε τζαρτζαρισματα οσο μια απο πολυουρεθανη. Παντως και τα δυο ειδη κανουν την ιδια δουλεια, πανω κατω. Οσο για τη γωνια προσεγγισης, εγω προτιμησα να ''θυσιασω'' καποιες μοιρες παρα να επισκεπτομαι καθε τοσο το φαναρτζη. Στην τελικη περνω πιο λοξα το αναχωμα βρε αδερφε.
Ζυγιασε την κατασταση συμφωνα με τα δικα σου θελω και κανε αυτο που σε ευχαριστει...



Εκτος δρομου ο συγκεκριμενος εξοπλισμος εχει μονο μειονεκτηματα.....Εντος δρομου παρακαλω σκεφτειτε και τους πεζους οπως και τα μικροτερα οχηματα.....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 05 Μαρ 2004, 22:41

tedos@teda έγραψε:Εκτος δρομου ο συγκεκριμενος εξοπλισμος εχει μονο μειονεκτηματα.....Εντος δρομου παρακαλω σκεφτειτε και τους πεζους οπως και τα μικροτερα οχηματα.....

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, σκεφτείτε οτι αν τραυματίσετε άνθρωπο (πεζό, αναβάτη, επιβάτη) σοβαρά, τη βάψατε κυριολεκτικά.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 06 Μαρ 2004, 00:03

Με λιγα λογια,νομιζω πως αν δεν μας ενδιαφερει η......λεζαντα,το αξεσουαρ αυτο πιο πολλους μπελαδες φερνει,παρα οφελη. :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 06 Μαρ 2004, 11:19

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΟ ΕΞΗΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΛΑ.ΤΩΡΑ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΔΗΛΑΔΗ Η΄ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ Η΄ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΤΟ 97 ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΕΝΑ NISSAN ΤΟΥ 87 ΤΑ ΤΖΙΠ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ,ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΛΙΓΩΣΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΟΥΜΕ.ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ,7500ΔΡΧ.
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μαρ 2004, 12:23

Αγαπητοί φίλοι,

τα bullbars είναι παράνομα ΜΟΝΟ αν δεν έχουν εγκριση τύπου από το εργοστάσιο παραγωγής του αυτοκινήτου ή του bullbar.
Aν υπάρχει έγκριση τύπου αναγνωρισμένη απο κάποια κρατική υπηρεσία χώρας της ΕΕ, τότε υποχρεωτικά γίνεται αποδεκτή και από το Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ καθώς και από την διεύθυνση Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας η οποία και πρέπει να ενημερωθεί υπηρεσιακά από το Υπ.Μεταφορών.

Αν το bullbar που θα βάλεις είναι της αντιπροσωπείας ή έχει έγκριση τύπου (αν είναι aftermarket αξεσουάρ) τότε ζήτησε από εκεί που θα την αγοράσεις να σου δώσουν αντίγραφου του εγγράφου του Υπουργείου Μεταφορών στο οποίο αναφέρεται ότι το συγκεκριμένο εξάρτημα έχει έγκριση τύπου. Το κείμενο αυτό θα αναφέρει τα στοιχεία του εξαρτήματος (κωδικό ανταλλακτικού και σχέδιο του).
Αν πέσεις σε όργανο το οποίο έχει όρεξη να σε "τρέξει" πιθανόν να σου δώσει κλήση αν δεν αναφέρεται και στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σου ότι ¨διαθέτει προσθετο προφυλακτήρα" ή κάτι τέτοιο.
Αυτό οφείλεται στην Μ@Λ@..Α ενός καρεκλοκένταυρου και είναι απλή εγκύκλιος από το Υπουργείο Μεταφορών.
ΔΕΝ ΕΠΕΧΕΙ θέση Νόμου και ως αποτέλεσμα δεν υπάρχει καμμία βάση επιβολής διοικητικών ή χρηματών κυρώσεων (πρόστιμο) για το λόγο αυτό.
Συμπληρωματικά δε σύμφωνα με απόφαση Πρωτοδικείου αν γραφτεί κάτι τέτοιο στην άδεια αυτό αποτελεί έως και παραποίηση δημοσίου εγγράφου καθώς ο χώρος των παρατηρήσεων στην Αδεια Κυκλοφορίας του αυτοκινήτου δεν προβλέπεται για τέτοιου είδους παρατηρήσεις καθώς αν ήταν έτσι θα έπρεπε να αναφέρονται και τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι σχάρες οροφής, τα πλαινά φτεράκια, το συμπληρωματικό τασάκι κλπ.

-----

Τωρα αν θελεις και την γνώμη μου για το αν τα bullbars είναι καλά ή όχι θα σου έλεγα πως τα μειονεκτήματά τους (στα οποία αναφέρθηκε τόσο ο ερωτών όσο και οι άλλοι φίλοι πριν από εμένα) είναι σαφώς περισσότερα και σοβαρότερα από τα πλεονεκτήματα τους.
Και αυτό από έναν άνθρωπο που το ξήλωσε από όχημα που το είχε γνήσιο από το εργοστάσιο και ήταν και τοποθετημένο σε συλλεκτικό αυτοκίνητο που έτσι έχασε και την αξία του. (στο άλλο ίδιο αυτοκίνητο όμως το έχω κρατήσει αν και βρίζω συχνά εξαιτίας του bullbar)

Xαιρετώ και ελπίζω να βοήθησα λίγο
pantg
 

Δημοσίευσηαπό RAVen » 06 Μαρ 2004, 15:26

Περα απ' ολα τα παραπανω παντως, επιμενω πως ειναι και θεμα γουστου. Αν σου αρεσει, το βαζεις. Βεβαια σημαντικο ρολο παιζει και η χρηση του αυτοκινητου. Αν πιστευεις πως θα σου δυσκολεψει τη ζωη, τοτε αστο καλυτερα. Παντως... ο καθενας κρινει και πρατει συμφωνα με τις αναγκες του, και αυτο ειναι το καλυτερο!
τRAVα μπρος!!!
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό esky_t » 08 Μαρ 2004, 12:31

Επι της ευκαιρίας αυτών που έγραψε ο pantg.
Αυτά που είπες pantg για την αναγραφή του pull bar στην άδεια κυκλοφορίας ισχύουν και για την ηλιοροφή?

Ευχαριστώ,
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Μαρ 2004, 12:54

esky_t έγραψε:Επι της ευκαιρίας αυτών που έγραψε ο pantg.
Αυτά που είπες pantg για την αναγραφή του pull bar στην άδεια κυκλοφορίας ισχύουν και για την ηλιοροφή?

Ευχαριστώ,


Ναι. Η ηλιοροφή, πρέπει να αναγράφετε στην άδεια κυκλοφορίας. Τουλάχιστον εάν έχει μπει μετά την αγορά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2004, 16:18

To ίδιο και για τα πατάκια στα πόδια των επιβατών, για τις ηλεκτρικές κλειδαριές, τις αντιηλιακές μεμβράνες στα παράθυρα και κυρίως για τον αναπτήρα.

Σοβαρά τώρα, το σκεπτικό του Πρωτοδικείου το οποίο εκδίκασε την υπόθεση του τμήματος Τροχαίας ΜΑΛΑΚΑΣας (συγγνώμη για το γράψιμο, έγινε εκ παραδρομής την ώρα που σκεπτόμουν το οργανο που μου έδωσε την κλήση) κατά του υπογράφοντας ήταν ότι από τη στιγμή που το bullbar ήταν τοποθετημένο από το εργοστάσιο κατά την ώρα κατασκευής του αυτοκινήτου και είχε έγκριση τύπου δεν θεωρείται συμπληρωματικός εξοπλισμός αλλά αναπόσπαστο τμήμα του αυτοκινήτου όντας τμήμα του συνόλου του. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος να αναφέρεται στον χώρο "παρατηρήσεις" επί του εγγράφου της αδείας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου καθώς αυτός προβλέπεται από τον νομοθέτη σαφώς και μόνο για αναφορά θεμάτων που αφορούν μετέπειτα αλλαγές ή τροποποιήσεις της φύσης ή χρήσης του αυτοκινήτου ή περιορισμούς ή επεκτάσεις αυτής.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 40 επισκέπτες