Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GOODYEAR-WRANGLER AT/R 50-50 ????

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

GOODYEAR-WRANGLER AT/R 50-50 ????

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 10 Μαρ 2004, 22:01

Αν καποιος χρησιμοποιει τα Goodyear Wrangler AT\R,μπορει να μας πει τη γνωμη του για αυτα?Τα εχω,περιπου 10000χλμ,δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενος με το κρατημα τους σε βρεγμενο :( :(
Μηπως ειναι η ιδεα μου η κατι αλλο???
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Re: GOODYEAR-WRANGLER AT/R 50-50 ????

Δημοσίευσηαπό maverickman » 10 Μαρ 2004, 22:13

MAVERICKios έγραψε:Αν καποιος χρησιμοποιει τα Goodyear Wrangler AT\R,μπορει να μας πει τη γνωμη του για αυτα?Τα εχω,περιπου 10000χλμ,δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενος με το κρατημα τους σε βρεγμενο :( :(
Μηπως ειναι η ιδεα μου η κατι αλλο???

Ενα λαστιχο 50 50 δενειναι και υψηλων επιδοσεων τα φορω γι απεριπου 4500 km και με βαση το συμβιβασμο που εκανα στο θεμα Κρατημα Θορυβοσ αυτα που πέρνω στις υπολοιπες κατηγορίες ριναι παρα πολλα
Τωρα στο ερωτημα σου θα συμφωνισω αλλα θα πρεπει να σημειώσω αυτο που μου ειπε ο πωλητης ελαστικων την πρωτη φορα που εψαξα λαστιχα (θελοντας να αλλαξω χαρακτηρα σε μια κλουβα που είχα) "στο λαστιχο για να πετυχεις καπου σωστα ισχυει ο συμβιβασμος.Δεν μπορεις να τα εχεις ολα"
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Μαρ 2004, 22:34

Εγω πάντος με τα brigestone A/T 694 μπορώ να πω ότι στο βρεγμένο και στο χιόνι είναι απλά άψογα μετα από 2000 κμ !!!

Σε ότι αφορά γενικά τα ΑΤ WRANGLER υπάρχει η άποψη του xontros
625cc



Εγγραφή: 28 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 320

Δημοσιεύθηκε: 14 Δεκ 2003 12:59 am Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Μετά από τις τελευταίες μου εμπειρίες με τα Wrangler A/T-R, μάλλον πρέπει να αποσύρω την θετική ψήφο μου. Σε εξόρμηση με ψιλή λάσπη υπό βροχή, το αυτοκίνητο πήγαινε όπου ήθελε, πότε με τη μούρη και πότε με τον κώλο... Επίσης σε ψιλόβροχο είναι επιεικώς απαράδεκτα, ειδικά όταν είναι κρύα, το αυτοκίνητο "γυρνάει" και με 2α...
Και για μένα πλέον η λύση είναι η απόλυτη, και όχι ο συμβιβασμός: όποιος θέλει να μπορεί να πάει όπου του καπνίσει όταν βρέχει στα βουνά, πρέπει να πάρει Μ/Τ...
Αν βέβαια υπάρχει η δυνατότητα για 2η τετράδα, τότε ας πάρει ένα λάστιχο όσο το δυνατόν πιο ασφάλτινο (π.χ. Scorpion P-Zero). Για μένα πλέον τα A/T σημαίνουν ΝΤ (No Terrain)


γενικά υπάρχουν διάφορα σχόλια στο technical Επιλογή ελαστικού του Forum
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 12 Μαρ 2004, 16:23

Θα συμφωνησω 100% με την αποψη του "xontros",μιας και χρησιμοποιω 4τραδα ΜΤ,αρα μας χρειαζεται ενα καλο ασφαλτινο.-
Τωρα,η ενσταση μου για τα Wrangler,εγινε με βαση την αποδοση τους ως ΑΤ.Δεν θα τα συγκρινα ποτε με ασφαλτινο.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες