Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άξονες Dana

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Μαρ 2004, 02:26

pantg έγραψε:Γιατί δεν βάζεις από μία δαγκάνα σε κάθε ρόδα του πίσω άξονα έτσι ώστε χειροκίνητα να μπορείς να φρενάρεις τον τροχό που κάθε φορά θα σου σπινάρει?
Ετσι κάνεις ένα δικό σου υποτυπώδες traction control (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης) και σίγουρα θα σου έρθει πιό φθηνά.

Φίλε Παντελή, αυτό είναι το σύστημα που έχουν για να παίρνουν πιο κλειστές στροφές κάτι περίεργα Land Rover στο DVD που έχει το τελευταίο 4x4 magazine :?: (εάν το είδες βέβαια :roll: )
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 25 Μαρ 2004, 09:26

[/quote]Χαιρετω φιλε m38a1.Εχω και γω το ιδιο αυτοκινητο το οποιο καταφερα μετα απο τρια χρονια να φτιαξω τελειως μονος μου.Το εχω σχεδον ενα χρονο τωρα και παρ' ολες τις μετατροπες και το ζορισμα δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα.Βεβαια δεν εχω βαλει ακομα μπλοκε.θα ηθελα να ξερω αν ειχες κανενα προβλημα με τα διαφορικα DANA 25, DANA 44 η αν εχεις ακουσει κατι συκγεκριμενο (κακο), γιατι ετοιμαζομαι να καβαντζωσω ενα ζευγαρι απο μαντρα, οποτε αν δεν αξιζουν να αρχισω να ψαχνω για τιποτα αλλο. Ευχαριστω για την οποια απαντηση.[/quote]

φιλε amorgianos αυτα τα διαφορικα εχουν το κακο οτι ειναι παλια. τι εννοω. οχι οτι το συστημα του διαφορικου ειναι πιο παλιο απο τα καινουργια το ιδιο πραγμα ειναι, αλλα δεν εχουν εμπρος δισκους και το χειροφρενο ειναι στο κεντρικο πισω αξονα. δε μπορεις να αλλαξεις σχεσεις, δεν υπαρχει τιποτα στην ελλαδα, οπως και διαφορα αλλα καλουδια. αν δεν αλλαξεις κινητηρα και λαστιχα με μεγαλυτερα δε θα εχεις κανενα προβλημα. γιατι να τα καβατζωσεις αφου υπαρχουν αφθονα σε μαντρες. αν θελεις να βαλεις κατι αλλο πιο δυνατο φυσικα μπορεις απο κει και περα αναλογως τι μπορεις να βρεις. εχω διαβασει διαφορα για αυτα τα διαφορικα για βελτιωσεις σε αρνητικα σημεια αλλα στο επιπεδο που ασχολουμαστε δε νομιζω ποτε να αντιμετοπισεις προβλημα. αν θελεις εχω τα τηλ μου σε προηγουμενο ποστ παρε με αν θες για κατι πιο συγκεκριμενο.
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2004, 16:44

[/quote]
Φίλε Παντελή, αυτό είναι το σύστημα που έχουν για να παίρνουν πιο κλειστές στροφές κάτι περίεργα Land Rover στο DVD που έχει το τελευταίο 4x4 magazine :?: (εάν το είδες βέβαια :roll: )[/quote]

Συνάδελφε,

το τεύχος μου ήρθε (Γιάννη ευχαριστώ) αλλά το DVD δεν το είδα ακόμη (πού να αφήσει ο μικρός το DVD ελεύθερο να δει και ο μπαμπας τα δικά του......., κάνε παιδιά σου λέει μετά...... ΗΡΩΔΗ !!!!!!!!!!!!!)

Πάντως το σύστημα με την δαγκανίτσα που κάνει θαύματα δουλεύει μιά χαρά και είναι εξαιρετικά παλαιά και αποτελεσματική ιδέα.
Πού να δεις τί ωραία που δουλεύει στο 8Χ8 το οποίο ούτως ή άλλως δεν έχει τιμόνι καθώς στρίβει σαν τα άρματα μάχης. Αυτό είναι άλλη ιστορία όμως...

Χαιρετώ και χρόνια πολλά για σήμερα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amorgianos » 25 Μαρ 2004, 23:26

Ok φιλε m38a1 καταλαβα τι εννοεις.Εγω ειχα την τυχη να εχω καινουρια κορωνοπινια απο τη μαμα πατριδα και ετσι αλλαξα και τα ρουλεμαν, οποτε το καβαντζωμα και η ερωτηση αφορουσε περισσοτερο τα ημιαξονια μια που ο παππους με τη μαντρα που ξερω βγαινει σε συνταξη και θα τα παρω πολυ φτηνα σε σχεση με καποιον αγνωστο.Τωρα οσο αφορα τα φρενα εχω βαλει δισκους μπροστα και αυτορυθμιζομενα με ταμπουρα πισω απο sj410, αλλα το χειροφρενο προτιμησα να το αφησω στον κεντρικο αξονα.Για τις σχεσεις, τουλαχιστον για την περιπτωση μου, μακαρι να υπηρχε κατι πιο αργο γιατι εχω προβλημα ροπης χαμηλα.Για τελικες εχω overdrive. (Αυτο ετσουξε λιγο).Ευχαριστω για την απαντηση και τη διαθεση να χρησιμοποιησω το τηλεφωνο σου.Αν σε ενδιαφερει κατι για τα φρενα και σασμαν τεσσαρι απο ford, μπορω να βοηθησω και μη διστασεις να μου ζητησεις το τηλεφωνο μου να στο δωσω με p.m.
Άβαταρ μέλους
Amorgianos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 23 Μαρ 2004, 00:43

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 26 Μαρ 2004, 09:59

το overdrive απο αμερικη και το σαζμαν απο φορντ σε ποιον το εφτιαξες. γενικοτερα απο που εισαι
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό Amorgianos » 26 Μαρ 2004, 13:19

m38a1 έγραψε:το overdrive απο αμερικη και το σαζμαν απο φορντ σε ποιον το εφτιαξες. γενικοτερα απο που εισαι


Το Overdrive το πηρα απο αμερικη (www.rigidsteel.com) 1200$ μαζι με το λεβιε του.Τοτε ηταν ο φτηνοτερος, ισως αυτο να ισχυει ακομα γιατι βλεπω οτι γενικα εχουν ανεβασει τις τιμες.Το σασμαν ειναι απο Transit και χρειαζεται κατασκευη ενος αξονα.Εχω τα απαραιτητα εργαλεια και ετσι οτι χρειαζεται το φτιαχνω μονος μου.(Η δουλεια μου ειναι ασχετη με τα αυτοκινητα).Μενω στο περαμα πειραια.
Άβαταρ μέλους
Amorgianos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 23 Μαρ 2004, 00:43

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 26 Μαρ 2004, 14:25

τι ενοωεις απαραιτητα εργαλεια τορνο, μηχανημα που φτιαχνει καρε κλπ. απο transit το ξερω και εγω, ειναι μια επιλογη μου αν δε βαλω απο blazer η cj. ξερεις τη σχεση της πρωτης του σαζμαν του τρανζιτ. μεταφορικα φορους κλπ τι γινεται ποσο πηγε το συνολο. σου εστειλα pm
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό Amorgianos » 26 Μαρ 2004, 18:09

m38a1 έγραψε:τι ενοωεις απαραιτητα εργαλεια τορνο, μηχανημα που φτιαχνει καρε κλπ. απο transit το ξερω και εγω, ειναι μια επιλογη μου αν δε βαλω απο blazer η cj. ξερεις τη σχεση της πρωτης του σαζμαν του τρανζιτ. μεταφορικα φορους κλπ τι γινεται ποσο πηγε το συνολο. σου εστειλα pm


Ναι μονο για καρε το πηγα αλλου.Για τις σχεσεις κλπ πρεπει να ψαξω τα χαρτια μου και θα σου πω. Εχεις pm
Άβαταρ μέλους
Amorgianos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 23 Μαρ 2004, 00:43

Δημοσίευσηαπό Amorgianos » 27 Μαρ 2004, 01:46

m38a1 Οι σχεσεις των transit μετα απο λυσιμο και μετρημα και χωρις να ξερω χρονολογιες, κατεληξα οτι εχουν σχεση με τον κινητηρα που φοραει και ειναι ως εξης:

2000 3,63 - 1,95 - 1,36 - 1

1800 3,95 - 2,27 - 1,4 - 1

Vαγνωστη 3,52 - 2,02 - 1,25 - 1

Το overdrive ειναι 0,75

Εχω δοκιμασει το 2000 και το 1800 και κατεληξα στο δευτερο,με 1800 μηχανη και 235/75/15.
Τωρα για τους φορους,αν σε τσακωσει το τελωνειο υπολογιζε 24% νταβαντζιλικι.Εμενα απο πεντε δεματα,μου τσακωσανε τα δυο και για 1811$ πληρωσα 440 ευρω.Τα μεταφορικα εχουνε σχεση με το βαρος αλλα και με τον τροπο που θα επιλεξεις. courier κλπ.Για τιμες δεν θα ηθελα να πω δημοσια,αλλα απο ελλαδα "οχι ολους" εχω φαει μεγαλη πικρα και απογοητευση του στυλ "γιατι δε το πετας"και αφου επιμενεις δωσε 450.000 δρχ για υδραυλικο τιμονι.Τεσπα καλα να ειμαστε να τα χαιρομαστε.Εχεις το τηλ. μου
Άβαταρ μέλους
Amorgianos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 23 Μαρ 2004, 00:43

Δημοσίευσηαπό furious » 29 Μαρ 2004, 03:47

pantg έγραψε:Kαι για να συνεχίσουμε το θάψιμο των Land Rover απλώς να πω ότι το Defender του 2003 έχει πίσω άξονα Dana (P38) και πως ΟΛΑ τα συστήματα μετάδοσης σε επίπεδο αξόνων που πλέον θα χρησιμοποιούνται στα Land Rover θα είναι της Dana (δηλαδή το καινούργιο discovery που θα παρουσιαστεί σε λίγο θα έχει Dana εμπρός και πίσω)

Αξονες LR μπορείς να βρείς φθηνούς αλλά να θυμάσαι πως το εργοστάσιο επίτηδες έβαζε ασθενικά ημιαξόνια για να περιορίζει την ζημιά σε σημείο που εύκολα επισκευάζεται στην άκρη του δρόμου (στην κυριολεξία σε 15 λεπτά το πολύ έχεις αλλάξει πίσω ημιαξόνια σε Land Rover ή και εμπρός σε Defender πρώτης γενιάς)

Το να βάλεις ενισχυμένα ημιαξόνια δεν κάνει τίποτα άλλο από το να σου μεταφέρει τη σοβαρή ζημιά ακόμη πιό μέσα που είναι πιό δύσκολο και πιό ακριβό σαν κόστος ανταλλακτικού και εργασίας να επισκευαστεί.

Αν στο Rocsta δεν έχει πειράξει τον κινητήρα και αν δεν κάνεις "ταρζανιές" όταν θα βάλεις μπλοκέ πίσω τότε μάλλον δεν έχεις ανάγκη ενισχυμένα ημιαξόνια καθώς η ιπποδύναμη και κυρίως η ροπή του κινητήρα σου δεν θα πρέπει να δημιουργούν πρόβλημα.

Τα ενισχυμένα ημιαξόνια χρειάζονται ΜΟΝΟ σε μεγάλες ιπποδυνάμεις και ροπές ή σε περιπτώσεις που ο οδηγός δεν προσέχει το γκάζι του στα σημεία που θα έπρεπε να είναι πιό "τρυφερός"
Έκτός και αν πηγαίνεις για πολύ μικρούς χρόνους σε αγωνιστικού επιπέδου διοργανώσεις.

Να σου προτείνω μιά άλλη πολύ φθηνότερη λύση??

Γιατί δεν βάζεις από μία δαγκάνα σε κάθε ρόδα του πίσω άξονα έτσι ώστε χειροκίνητα να μπορείς να φρενάρεις τον τροχό που κάθε φορά θα σου σπινάρει?
Ετσι κάνεις ένα δικό σου υποτυπώδες traction control (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης) και σίγουρα θα σου έρθει πιό φθηνά.


Χαιρετώ



Κατατοπιστική η απάντηση. Ευχαριστώ. Ενισχυμένα ημιαξόνια συμφωνώ κι εγώ ότι δε χρειάζονται τελικά. Δεν έχω πειράξει τον κινητήρα, ούτε τρέχω σε αγώνες. Το χρησιμοποιώ πολύ σκληρά το Rocsta, αλλά όχι και αγωνιστικά.
Ειδικό φρένο ίσως βάλω, αλλά μόνο για το στρίψιμο. Το μπλοκέ σίγουρα δεν μπορεί να το αντικαταστήσει. Στη λάσπη, άμμο, χιόνι που όλες οι ρόδες πατάνε κι όμως έχουν ελάχιστη πρόσφυση, τι γίνεται; Εκεί μόνο το μπλοκέ κάνει δουλειά.
Οι άξονες που θα μου βρει αυτός είναι από μοντέλα '90 περίπου. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση για την περίπτωση μου. Θα τους συνδυάσω και με μακριά ελατήρια και τότε ποιος με πιάνει... :D
Για να δούμε. Σε 2-3 μέρες θα πάρω ακριβώς τιμή για όλο το εγχείρημα.
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Άξονες, ελατήρια, κ.λ.π.

Δημοσίευσηαπό furious » 02 Απρ 2004, 23:37

Τελικά έμαθα τιμή, αλλά όπως το περίμενα άλλωστε είναι κάπως υψηλή. :shock: 4.000 ευρώ!

Αυτά περιλαμβάνουν :

Άξονες LR από Defender μοντέλο '90 - '95
Πέρασμα ελατηρίων, δύο σε κάθε ρόδα το ένα πάνω στο άλλο. (Είναι ασφαλές αυτό;)
Ενίσχυση του σασί με επιπλέον δοκούς
Άλλαγμα κεντρικών αξόνων μετάδοσης
και ότι άλλο προκύπτει από την αλλαγή...

Νομίζω ότι αξίζει, αν και είναι αρκετά λεφτά και αν βάλουμε μετά και τα μπλοκέ θέλω πολύ χρήμα! :(
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 44 επισκέπτες