Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό georgek » 26 Μαρ 2004, 09:35

Hello σε όλους

Σκοπεύω να τοποθετήσω έναν ηλεκτρικό εργάτη 8000lbs στο ΚΙΑ μου. Θέλω να ρωτήσω όλους τους φίλους του forum που έχουν εργάτη τι γίνεται με το ηλεκτρικό κύκλωμα. Χρειάζεται δεύτερη μπαταρία? Αλλαγή μπαταρίας? Αλλαγή δυναμό? Και αν χρειάζεται δεύτερη μπαταρία με τι συνδεσμολογία?
Πιστεύω ότι ισχύει το ίδιο για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Μαρ 2004, 12:24

georgek γειά,

αν μπορείς σε παρακαλώ δώσε μας μερικά στοιχεία όπως:

1. Tις προδιαγραφές της μπαταρίας που τώρα έχει το αυτοκίνητο.
2. Τις διαστάσεις του χώρου της μπαταρίας. (αν μπορεί να μπεί μεγαλύτερη σε διαστάσεις κλπ)
3. Την μάρκα του εργάτη και αν είναι δυνατόν τα amperes λειτουργίας σε διάφορες τάσεις ρυμούλκησης.
4. Τις προδιαγραφές (κυρίως πόσα amperes) είναι το δυναμό του αυτοκινήτου σου.

Tα στοιχεία 1 και 4 μπορείς να τα βρείς και από το εγχειρίδιο ιδιοκτήτη (owner's manual) του αυτοκινήτου σου ή να το ζητήσεις από το συνεργείο σου ή την αντιπροσωπεία.
Το 2 μπορείς να το μετρήσεις και ο ίδιος
Το 3 θα το βρείς από το βιβλίο οδηγιών ή τον εισαγωγέα του εργάτη που έχεις επιλέξει.

-----

τον εργάτη σου θα τον τοποθετήσεις μόνιμα εμπρός ή σκέφτεσαι να το βάλεις σε φορητή βάση για χρήση εμπρός και/η πίσω ανάλογα με τις περιστάσεις? Η δεύτερη επιλογή είναι η βολικότερη τόσο γιατί δεν θα έχεις σίγουρα πρόβλημα με την αστυνομία και το ΚΤΕΟ όσο και γιατί συνήθως ο εργάτης χρειάζεται πιό πολύ για να μας βγάζει από τα δύσκολα τραβώντας πρός τα πίσω παρά προς τα εμπρός (εκτός αν πρέπει ντε και καλά να φτάσεις σε κάποιον συγκεκριμένο προορισμό προς τα εμπρός και δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Μαρ 2004, 12:37

georgek γειά και πάλι,

ξέχασα κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό.

Το βάρος του KIA πόσο είναι?

αν δεν ξεπερνάει τα 1500 κιλά ο εργάτης των 8000 λιμπρών είναι μάλλον υπερβολή και το μόνο πράγμα που θα κάνει όταν χρειαστεί αυτή τη πέραν του δέοντος έλξη θα είναι να σου στραβώσει το πλαίσιο/ψευδοπλαίσιο ή τις βάσεις του εργάτη σε αυτό.

Ο χρυσός κανόνας για εργάτες για ΣΟΒΑΡΗ χρήση είναι ο εργάτης να μπορεί να τραβήξει το διπλάσιο του βάρους του αυτοκινήτου όταν είναι γεμάτο.

Αν υπολογίσεις ότι σπάνια χρειάζεται να τραβήξει έστω και το ισόβαρο του αυτοκινήτου (γιατί οι ρόδες ακόμη και σε λάσπη βουτηγμένες μειώνουν σημαντικά το προς έλξη βάρος) τότε είναι σαφές ότι οι 8000 λίμπρες (3628 κιλά) είναι μάλλον υπερβολικές για το ΚΙΑ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό bisba » 29 Μαρ 2004, 10:07

ξερει καποιος γι΄αυτους τους εργατες ;
http://users.pandora.be/Buda-Cars/winches.htm
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Δημοσίευσηαπό georgek » 29 Μαρ 2004, 10:31

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Το βάρος του ΚΙΑ Sportage 5d είναι 1460 κιλά άδειο.
Η μπαταρία είναι 60 Ah και οι διαστάσεις είναι 23χ16.5χ20εκ ύψος.
Δεν φαίνεται να χωράει μεγαλύτερη εκτός από τα 16.5 εκ. που μπορούν να γίνουν 17.5 εκ.
Το δυναμό είναι 70Α.
Τον εργάτη θα τον τοποθετήσω μπροστά μόνιμα με έξτρα κατασκευή προφυλακτήρα περίπου σαν του Σάββα από το S.A.T.
Πίσω έχω κοτσαδόρο (βλέπεις εκτός από το βουνό μου αρέσει και η θάλασσα οπότε υπάρχει και ένα φουσκωτό).
Όμως θα κατασκευάσω μια βάση ώστε να μπορεί να μπει και πίσω ο εργάτης αλλά όχι πολύ εύκολα. Στο μέλλον προγραμματίζω την τοποθέτηση δεύτερου εργάτη για πίσω.
Τα στοιχεία του ςεργάτη δεν τα έχω στα χέρια μου ακόμη γιατί δεν τον έχω αγοράσει ακόμη (να πληρωθούμε πρώτα). Πάντως δεν είναι επώνυμος(WARN, Come-up, Hysky κτλ) αλλά φτηνός Ταϊβανέζικος. Μόλις τον πάρω στα χέρια μου , ελπίζω την Πέμπτη, θα δώσω και τα στοιχεία του.
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό jdelis » 29 Μαρ 2004, 12:15

georgek έγραψε: Πάντως δεν είναι επώνυμος(WARN, Come-up, Hysky κτλ) αλλά φτηνός Ταϊβανέζικος.


Φίλε georgek,

το παραπάνω ίσως πρέπει να το ξανασκεφθείς. Δεν είναι μόνο ο γνωστός κανόνας του "ότι πληρώνεις παίρνεις", αλλά και ότι ο εργάτης είναι ένα εργαλείο που δεν θα ήθελες να σε προδώσει. Μία φορά αν σου την κάνει εκεί που δεν θα έπρεπε, θα μετανιώσεις χίλιες φορές για όσα χρήματα και αν γλύτωσες... :banghead:

Ίσως ο Friar έχει κάτι να πει για το θέμα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Απρ 2004, 18:53

Come-Up winch = Made in Taiwan

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Απρ 2004, 18:51

pantg έγραψε:Come-Up winch = Made in Taiwan

Xαιρετώ


Πολύ σωστό αυτό και μάλιστα αντιγραφή των Warn, εάν δεν κάνω λάθος.
Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα. Από προσωπική εμπειρία λεω ότι είναι πολύ καλός. Τον έχω δουλέψει πάρα πολλές φορές και δεν με έχει πουλήσει ποτέ.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2004, 12:17

Taz γειά σου,

το Made in Taiwan δεν το ανέφερα σαν ενδεικτικό κακής ποιότητας.
Αντιθέτως τα προϊόντα αυτά τα τελευταία χρόνια εχουν γίνει πολύ καλής και σταθερής ποιότητας.

Οσον αφορά τουs COME-UP στην αρχή οι KEW και GEW εργάτες τους είχαν παρουσιάσει διάφορα προβλήματα τα οποία όμως το εργοστάσιο έλησε και μάλιστα κάλυψε και τους αντιπροσώπους και πελάτες με απόλυτη συνέπεια.

Οι πιό ενισχυμένοι εργάτες τους DV είναι ακόμη καλύτεροι.
Εχω αγοράσει έναν εδώ και δύο χρόνια και ακόμη να τον χρησιμοποιήσω (θέλω να το τοποθετήσω στο πίσω μέρος του "αγριεμένου" μου camel).
Πάντως οι φίλοι με τους οποίους είχαμε κάνει μαζική αγορά απευθείας από το εργοστάσιο και τους έχουν χρησιμοποιήσει είναι πραγματικά ευχαριστημένοι ιδίως υπολογίζοντας και το ιδιαιτέρως χαμηλό κόστος τους.

Ενα σημείο που πιθανόν να θέλει ακόμη προσοχή είναι το roller fairlead καθώς ακόμη, από όσο ξέρω, το φτιάχνουν με επιχρωμιομένο σίδερο και όχι από ατσάλι όπως γίνεται σε εφαρμογές που "τραβάνε ζόρι"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό feroza » 06 Απρ 2004, 14:54

και σταθερής ποιότητας. πολύ καλής και σταθερής ποιότητας.

Made in Taiwan
Οσον αφορά τουs COME-UP Οι πιό ενισχυμένοι εργάτες τους DV είναι ακόμη καλύτεροι.
Εχω αγοράσει έναν εδώ και δύο χρόνια και ακόμη να τον χρησιμοποιήσω (θέλω να το τοποθετήσω στο πίσω μέρος του "αγριεμένου" μου camel).
Πάντως οι φίλοι με τους οποίους είχαμε κάνει μαζική αγορά απευθείας από το εργοστάσιο και τους έχουν χρησιμοποιήσει είναι πραγματικά ευχαριστημένοι ιδίως υπολογίζοντας και το ιδιαιτέρως χαμηλό κόστος τους.

Για το feroza ποιον προτεινεται?
feroza
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 14:12

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Απρ 2004, 19:00

Όπως κατάλαβες εγώ θα σου πρότεινα τον Come up. Ένας φίλος έχει βάλει 9000lib στο Feroza του και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό feroza » 07 Απρ 2004, 17:10

ποσο του κοστισε ?
πως τον εβαλε ?
ποιος του τον εβαλε ?
feroza
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 14:12

Δημοσίευσηαπό georgek » 08 Απρ 2004, 12:20

Επιτέλους έχω στα χέρια μου τον εργάτη. Δεν γράφει καμία μάρκα επάνω αλλά μόνο KEW8000. Τον συγκεκριμένο εργάτη τον φόραγαν επάνω δύο αυτοκίνητα πο είχαν πάει στην Ορεστιάδα. Ο ένας τον χρησιμοποίησε αρκετά σε ένα Navara και δεν είχε πρόβλημα. Ο άλλος είχε ένα Land Cruiser και δεν πήγε πολύ καλά, όμως πιστεύω ότι φταίει το βάρος του αυτοκινήτου.
Σε κάθε περίπτωση κοστίζει το 1/3 των χρημάτων ενός Warn οπότε πιστεύω ότι είναι καλύτερο από το τίποτα. Η πράξη θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό bisba » 08 Απρ 2004, 12:38

Ποσά λεφτά σου στοίχισε ;
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Δημοσίευσηαπό padelis » 08 Απρ 2004, 14:21

αν μου επιτρέπετε να βοηθήσω :!: :!:

Car Winch , 9000LBS , 12V
Description:
Car Winch GEW 9000 12V

Single Line Rated Pull 9000LBS (4080kg)

Gear Reduction Ratio 294:1

Permanent Magnet Motor 12V 3.6HP

Dimension 565x180x175MM

Drum Size 63x228MM

Cable lenght 29M

Cable Diameter 8.3MM

Weight 35KG

Line Pull 0KG , 906KG , 1810KG , 2720KG ,4080KG ,

Line Speed 5.3MPM , 3.9MPM , 3MPM , 2.5MPM , 2MPM

Amp Draw 80AMP , 140AMP , 190AMP , 260AMP ,380AMP

Layer Of Cable 1 , 2 , 3 , 4

Pull Per Layer 4080KG, 3330KG , 2810KG , 2450KG

Cap Per Layer 6M , 13M , 21M , 29M

Part code: VP9012CW
Quantity: 1
Price (€): 500.00
Εικόνα[/url]

Valkenburg v.o.f.

Naam: Hr. J. Valkenburg
Adres: Haverkamp 11
Postcode: 6051AC
Plaats: Maasbracht
Land: Nederland

Telefoon: 0475-463596
E-mail: info@valkenburgonline.nl
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 55 επισκέπτες