Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

4X4 ΕΡΩΤΗΣΗ

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό diamond » 26 Ιούλ 2007, 22:49

μάλλον καλά τα λες - λογικά στην άμμο πρέπει να παίζει και το full time
Γενικά να ξέρεις ότι το part time δεν κάνει για στεγνό δρόμο και είναι πιο ικανό εκτός δρόμου από το full time
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιούλ 2007, 00:45

Μια χαρά τα λες φίλε noxmas. Προσοχή όμως το αργό όχι στην άσφαλτο. Στο αργό έχεις μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και δεν επιτρέπεται να κινηθείς σε άσφαλτο και γενικά σε επιφάνειες υψηλής πρόσφυσης.
Επίσης η δική μου επιλογή για εκτός δρόμου είναι σχεδόν πάντα η ελεύθερη 4κίνηση (full time στ' Αμερικάνικα :lol: ).
Την βάζω με το που πατάω χώμα και τις περισσότερες φορές δεν την βγάζω καθόλου. Μόνο όταν θα χρειαστώ τα αργά. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με την ελεύθερη 4κίνηση και σχεδόν σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να μπλοκάρω το κεντρικό διαφορικό (part time) για να περάσω από κάπου. Μόνο σε πολύ λάσπη συμπεριφέρεται λίγο καλύτερα με part time, αλλά όχι ότι δεν περνάει με full time. Η διαφορά είναι ότι με την full time γίνεται συνεχής μεταφορά της ισχύος μπρος πίσω και αυτό δημιουργεί συνεχείς αποσταθεροποιήσεις, ενώ με part time περνάς πιο σταθερά. Βέβαια το Pinin έχει και VCU στο κεντρικό διαφορικό, το Cherokee δεν ξέρω αν έχει κάτι αντίστοιχο.
Σε άμμο δεν έχω πάει πολύ. Νομίζω ωστόσο ότι η part time σε βοηθάει μεν να ξεκινήσεις πιο εύκολα, αλλά όταν πας να στρίψεις σε χώνει περισσότερο μέσα στην άμμο (σέρνουν οι τροχοί και σκάβουν αυλάκια). Και εκεί συνήθως η επιλογή μου είναι full time 4κίνηση. Αλλά σε αυτό καλό είναι να πει και κανένας πιο έμπειρος τη γνώμη του.
Σε πάγο επίσης καλύτερα full time, σε φρέσκο χιόνι καλύτερα part time.
Αυτά τα "λίγα". Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό noxmas » 27 Ιούλ 2007, 10:12

Pajerinho έγραψε:Μια χαρά τα λες φίλε noxmas. Προσοχή όμως το αργό όχι στην άσφαλτο. Στο αργό έχεις μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και δεν επιτρέπεται να κινηθείς σε άσφαλτο και γενικά σε επιφάνειες υψηλής πρόσφυσης.
Επίσης η δική μου επιλογή για εκτός δρόμου είναι σχεδόν πάντα η ελεύθερη 4κίνηση (full time στ' Αμερικάνικα :lol: ).
Την βάζω με το που πατάω χώμα και τις περισσότερες φορές δεν την βγάζω καθόλου. Μόνο όταν θα χρειαστώ τα αργά. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με την ελεύθερη 4κίνηση και σχεδόν σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να μπλοκάρω το κεντρικό διαφορικό (part time) για να περάσω από κάπου. Μόνο σε πολύ λάσπη συμπεριφέρεται λίγο καλύτερα με part time, αλλά όχι ότι δεν περνάει με full time. Η διαφορά είναι ότι με την full time γίνεται συνεχής μεταφορά της ισχύος μπρος πίσω και αυτό δημιουργεί συνεχείς αποσταθεροποιήσεις, ενώ με part time περνάς πιο σταθερά. Βέβαια το Pinin έχει και VCU στο κεντρικό διαφορικό, το Cherokee δεν ξέρω αν έχει κάτι αντίστοιχο.
Σε άμμο δεν έχω πάει πολύ. Νομίζω ωστόσο ότι η part time σε βοηθάει μεν να ξεκινήσεις πιο εύκολα, αλλά όταν πας να στρίψεις σε χώνει περισσότερο μέσα στην άμμο (σέρνουν οι τροχοί και σκάβουν αυλάκια). Και εκεί συνήθως η επιλογή μου είναι full time 4κίνηση. Αλλά σε αυτό καλό είναι να πει και κανένας πιο έμπειρος τη γνώμη του.
Σε πάγο επίσης καλύτερα full time, σε φρέσκο χιόνι καλύτερα part time.
Αυτά τα "λίγα". Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα.....



Οχι δεν με μπερδεψες αλλα γιαι οχι full time στο φρεσκο χιονι δεν καταλαβα

thanks
from chaos comes order
Άβαταρ μέλους
noxmas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 10:17
Τοποθεσία: athens

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες