Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Fiat panda 4x4 club??

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό cambof » 11 Απρ 2008, 21:34

ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ 4ΤΡΟΧΟΥΣ
Φίλε Γιώργο, τη μείωση του ύψους τη παρατήρησα στο πίσω άξωνα.Πριν ένα μήνα ανέβηκα στα Κριθαράκια (Χιονα)και είδα οτι έβρησκα εκεί που περνούσα αέρα. Τα λάστιχά μου είναι τα "mud power" 185/65/14 (€180 )και δεν πρόσεξα κάποιο πρόβλημα με τους θόλους .Σίγουρα μειώνει το κενό ανάμεσα στο μπροστά και πίσω μέρος του πίσω φτερού (θα βελτιωθεί πιστεύω με την αυξηση του ύψους). Τα ελατήρια-αμορτισέρ τα πήρα και αυτά από Ιταλία (εδώ δεν υπάρχει τίποτα,ούτε τα λάστιχα) με κόστος €900 και θα έχω νεότερα μόλις τα μοντάρω.


ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΤΙ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟ -ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΝΤΑΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ??
ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΠΕΤΡΑ ??
ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΙΑΡΕΛΙ Η ΟΧΙ??
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 12 Απρ 2008, 20:29

cambof έγραψε:ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ 4ΤΡΟΧΟΥΣ

ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΤΙ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟ -ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΝΤΑΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ??
ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΠΕΤΡΑ ??
ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΙΑΡΕΛΙ Η ΟΧΙ??


Σε λίγες μέρες θα έχετε νεότερα για ολόκληρο το σετ με τα λάστιχα...
Πάντως για τα μαμά ελατήρια το έψαξα και ανακάλυψα οτι το βενζινοκίνητο έχει πιο μαλακά μόνο εμπρός (λόγο μικρότερου βάρους του μοτέρ) , τα πίσω είναι ίδια.
Με τη Ziarelli έχω πάντα άκρες !!! και προσφέρω test drive πριν το πάρεις απόφαση... :D
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

Δημοσίευσηαπό cambof » 12 Απρ 2008, 22:05

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ! :hello1:
ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΥΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΖΙΑΡΕΛΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ 165-75-14 ΠΙΟ LIGHT ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ TRANSPORTO LEGERO ΤΟ Μ+Σ ΑΝ ΧΩΡΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΘΟΛΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 4ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΧΥ(ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ)
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ.
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 13 Απρ 2008, 04:14

Ωραία πράγματα...
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 13 Απρ 2008, 13:30

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΤΟ ΑΠΟ OFFQUATTRO
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 13 Απρ 2008, 13:36

MERIKES AKOMA
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

Δημοσίευσηαπό cambof » 13 Απρ 2008, 14:50

:tank:
ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥ
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 13 Απρ 2008, 15:13

yeah!!!!


Ignegnere μηπως τυχαινει να ξερεις τιμη απο την προστατευτικη ποδια που εχουν στην off-4?
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 13 Απρ 2008, 16:04

PandaCross έγραψε:yeah!!!!


Ignegnere μηπως τυχαινει να ξερεις τιμη απο την προστατευτικη ποδια που εχουν στην off-4?


ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΥΡΙΟ...
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 13 Απρ 2008, 20:23

οσοι εχετε diesel, τί πετρελαιο βάζετε?

Εγω για πολλούς μηνες έβαζα eko-plus και μετα το γυρισα σε shell V-power και νομιζω εχει αρκετη διαφορα.
Απο τον Αυγουστο που το εχω δεν εχω βαλει αλλη μαρκα εκτος απο μια φορα στην Ευβοια οπου δεν εβρισκα εκο και εβαλα bp και βεβαια εκανα μεγαλο λαθος. Εβγαζα πιο πολυ ντουμανι και απο ταξι δεκαετιας και ενιωθα οτι ειχε το αμαξι 20 ιππους λιγοτερους..
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό cambof » 13 Απρ 2008, 21:29

ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΣΕ ΔΥΟ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΟ 2006
ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ BP ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ SHELL
ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΒΑΖΩ BP ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕ ΤΗΝ SHELL V POWER
ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΩ ΚΑΠΝΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΤΡΟΦΕΣ-ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΩ ΑΡΑΙA ΚΑΙ ΠΟΥ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΓΕΝΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ 1500-3500 ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΤΡΟΦΕΣ
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό cambof » 15 Απρ 2008, 19:48

ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ??
:band:
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 16 Απρ 2008, 11:37

Αργησα λίγο... Η τιμή για τη προστατευτική ποδιά είναι € 195 (ατσάλι 2χιλ. και προστατεύει μοτέρ-κιβ.-μπροστά διαφορικό). Έχει κανένας άποψη για τη τιμή?
Υ.Γ. Τα δικά μου έχουν σαλπάρει και τα περιμένω από μέρα σε μέρα. Μου ζήτησαν να τους αναφέρω τις εντυπώσεις μου και τις αντιδράσεις του κόσμου!!!! (λέτε να ψάχνονται για Ελλάδα?)
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

Δημοσίευσηαπό panmil1 » 19 Απρ 2008, 08:48

Καλημέρα συμφορουμίστες!!!

Καλά και πολύ ενδιαφέροντα τα περί χωμάτινων ελαστικών και προστατευτικών ποδιών για τα panda μας...ομως θέλω να μοιραστώ μαζί σας ενα ερώτημα πού εχω....
Εστω οτι εχουμε μια πολύ ολισθηρή ανηφόρα (πάγος, χιόνι, λάσπη οτιδήποτε) και στη συνέχεια πολύ ολισθηρή κατηφόρα με τα ιδια χαρακτηριστικά.
Αρχίζοντας την ανάβαση λόγω της διαφοράς ρυθμού περιστροφής των μπροστινών απο τους πίσω τροχούς εμπλέκεται περισσότερο η τετρακίνηση, και με την βοήθεια του ELD (οπου αυτό υπάρχει και αν απαιτείται) ανεβαίνουμε μέχρι την κορυφή. Μέχρι εδώ ολα καλά. Φτάνουμε στην αρχη της κατηφόρας. Βάζουμε ανάλογα μια πρώτη η μια δευτέρα και πάμε...Τι γίνεται ομως τώρα???? Ο κινητήρας φρενάρει τους εμπρός τροχούς μας μια και λογικά η τετρακίνηση μας δεν εχει εμπλακει...παρα μόνο στο 2%!!!!!
Ετσι κατεβαίνουμε την επικίνδυνη κατηφόρα οντας ουσιαστικά μπροστοκούνητοι...με οτι δυσάρεστο σημαίνει αυτό...(λιγότερος ελεγχος του αυτοκινήτου, ενδεχόμενη υποστροφή, επαφές με μπαριέρες...χαντάκια...βράχους..)
Πολύ με χαλάει που το πλεονέκτημα της τετρακίνησης χάνεται και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν απλό μπροστοκούνητο σέ μια περίπτωση
που δεν ειναι καθόλου σπάνια...πχ χιονισμένη κατηφόρα μέσα στην πόλη...η πάνω στο βουνο....





[/img]
Άβαταρ μέλους
panmil1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 22:07
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ingegnere2 » 19 Απρ 2008, 11:07

panmil1 έγραψε:Καλημέρα συμφορουμίστες!!!

Καλά και πολύ ενδιαφέροντα τα περί χωμάτινων ελαστικών και προστατευτικών ποδιών για τα panda μας...ομως θέλω να μοιραστώ μαζί σας ενα ερώτημα πού εχω....
Εστω οτι εχουμε μια πολύ ολισθηρή ανηφόρα (πάγος, χιόνι, λάσπη οτιδήποτε) και στη συνέχεια πολύ ολισθηρή κατηφόρα με τα ιδια χαρακτηριστικά.
Αρχίζοντας την ανάβαση λόγω της διαφοράς ρυθμού περιστροφής των μπροστινών απο τους πίσω τροχούς εμπλέκεται περισσότερο η τετρακίνηση, και με την βοήθεια του ELD (οπου αυτό υπάρχει και αν απαιτείται) ανεβαίνουμε μέχρι την κορυφή. Μέχρι εδώ ολα καλά. Φτάνουμε στην αρχη της κατηφόρας. Βάζουμε ανάλογα μια πρώτη η μια δευτέρα και πάμε...Τι γίνεται ομως τώρα???? Ο κινητήρας φρενάρει τους εμπρός τροχούς μας μια και λογικά η τετρακίνηση μας δεν εχει εμπλακει...παρα μόνο στο 2%!!!!!
Ετσι κατεβαίνουμε την επικίνδυνη κατηφόρα οντας ουσιαστικά μπροστοκούνητοι...με οτι δυσάρεστο σημαίνει αυτό...(λιγότερος ελεγχος του αυτοκινήτου, ενδεχόμενη υποστροφή, επαφές με μπαριέρες...χαντάκια...βράχους..)
Πολύ με χαλάει που το πλεονέκτημα της τετρακίνησης χάνεται και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν απλό μπροστοκούνητο σέ μια περίπτωση
που δεν ειναι καθόλου σπάνια...πχ χιονισμένη κατηφόρα μέσα στην πόλη...η πάνω στο βουνο....





[/img]


Φίλε Panmil η απορία σου είναι λογική αλλά και η απάντηση σχετικά απλή και άμεσα εξαρτώμενη από τους νόμους της φυσικής . Όταν λοιπόν στην ανάβαση χρειαζόμαστε κατανομή δύναμης στους 4 τροχούς ,στη κατάβαση χρειαζόμαστε κατανομή πέδησης στους 4 τροχούς και όχι δύναμη (κατεβαίνουμε πάντα με πρώτη ,χωρίς συμπλέκτη και ελάχιστο φρένο ,αν χρειαστεί ) . Κατά τη κατάβαση το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μετατοπίζεται μπροστά και θέλουμε να το φρενάρουμε απαλά χωρίς να μπλοκάρουμε τους τροχούς και χωρίς να θέλει το πίσω μέρος να μα προσπεράσει (για το τελευταίο φροντίζει το EBD) . Πάντως γενικά η κατάβαση είναι πιο δύσκολη υπόθεση από την ανάβαση . Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις πάλι τα λάστιχα παίζουν σημαντικό ρόλο και τα snow control που έχουν τα μαμά παντάκια σε αυτή τη περίπτωση είναι από τα καλύτερα .
Άβαταρ μέλους
ingegnere2
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:35
Τοποθεσία: Maroussi

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες