4X4sc έγραψε:
Τα παραλές, όχι και σέρνεται ο puma!!!
Γράφω σε προηγούμενο post ...μέχρι τις 2.500 στροφές, μετά είναι πολύ καλός ...σαν βενζινοκινητήρας.
Για να μην παρεξηγούμαστε, οδήγησα το νέο Defender 110 και όντως το αυτοκίνητο συνολικά πάει πολύ καλά.
Ο κινητήρας με την ωραία κλιμάκωση του κιβωτίου τραβάει και επιταχύνει ωραία και έχει και ωραία αίσθηση γενικά χωρίς να κάνει αισθητή την έλλειψη δύναμης χαμηλά στον ανοικτό δρόμο.
Σε ανηφορικά κομμάτια όμως και σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές γίνεται αμέσως αισθητή η έλλειψη δύναμης χαμηλά, εκεί δηλαδή που την χρειάζεσαι...
Τα ίδια δυστυχώς από ότι κατάλαβα ισχύουν και σε όλους τους νέους πετρελαιοκινητήρες οι οποίοι πιά αποδίδουν πολύ αλλά ψηλά. Είναι οι νέες προδιαγραφές ρύπων, είναι οι νέες τάσεις, πάντως είναι μία πραγματικότητα.
Πραγματικότητα υποκειμενική πάντα, μιά και έχει να κάνει με την χρήση του αυτοκινήτου και την προτίμηση του καθενός - θυμίζω ότι ο αγαπητός vagelis πέρασε από V8 σε TD5 και είναι ευτυχισμένος.
Εγώ το σκέφτομαι πολύ μιά και η οικονομία καυσίμου, θα αργήσει πολύ ν' αποσβέσει την αγορά ενός καινούριου, άσε που τα παλιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση - έχουν ακόμη μισό αιώνα ζωής υπολογίζω...