Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χρειάζομαι άμεσα βοήθεια:Ανάρτηση για Pajero '90...

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Χρειάζομαι άμεσα βοήθεια:Ανάρτηση για Pajero '90...

Δημοσίευσηαπό Marcach » 16 Απρ 2008, 19:38

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια όσων ξέρουν μιας και έχω μπερδεφτεί όσο δεν πάει...
Είμαι κάτοχος ενός Pajero ΄90 V6 3000cc, τριπορτο. Η διάταξη της ανάρτησης στο αμάξι είναι: Ράβδος στρέψης και αμορτισέρ μπροστά και ελατήρια και αμορτισέρ πίσω. Τονίζω το "ελατήρια πίσω" γιατί δεν συναντάνται συχνά σε αυτό το αμάξι.
Τα ελατήρια-αμορτισέρ είναι σχεδόν καινούρια έχουν κάνει 10.000χλμ (γνήσια). Το πρόβλημά μου είναι ότι το αυτοκίνητο μπρουμουτίζει αρκετά όταν φρενάρω. Επίσης αν ανεβοκατέβεις στον πίσω προφυλακτήρα το αμάξι παλατζάρει πολύ... Το περίεργο είναι ότι αν και είναι μαλακό βάσει των παραπάνω, στις λακούβες και εκτός δρόμου η συμπεριφορά του δεν είναι μαλακή, αντιθέτως!
Έχω μιλήσει σχεδόν με όλα τα συνεργία που ασχολούνται με 4χ4 στην Αθήνα και ο καθένας μου προτείνει εντελώς διαφορετική λύση (προφανώς αναλόγως με τα προϊόντα που αντιπροσωπεύει...). Οι μισοί μου λένε για 4άδα αμορτισέρ και οι άλλοι μισοί για αντιστρεπτική και ελατήρια!!!! Μπάχαλο η κατάσταση δλδ!
Θα ήθελα τις προτάσεις σας για να μπορέσω να καταλήξω κάπου επιτέλους...
Το αμάξι το χρησιμοποιώ αρκετά εντός δρόμου και εκτός δρόμου με φίλους σε χιόνια-λάσπες, κτλ αλλά όχι σε αγώνες!
Σημείωση: Με τα κανονικά λάστιχα (215/75/15) το αμάξι είναι πάρα-πάρα πολύ μαλακό, τώρα του έχω βάλει (31in) και έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Άβαταρ μέλους
Marcach
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Απρ 2008, 19:13

Δημοσίευσηαπό jdelis » 17 Απρ 2008, 10:04

Με τη συμπεριφορά που περιγράφεις δείχνουν ότι έχουν τελέιώσει τα αμορτισέρ σου. Το ότι είναι σκληρό (κυρίως πίσω υποθέτω) έχει να κάνει με τα ελατήρια. Ειδικά αν δεν έχεις σοβαρό βάρος πίσω.

Προσωπικά θεωρώ πως ένας συνδυασμός μέτριων σε σκληρότητα ελατηρίων με σχετικά μαλακά αμορτισέρ, είναι η καλύτερη λύση για offroad, αν δε μιλάς για ταχύτητες. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις μία τετράδα αμορτισέρ. Θεωρώ τα ΟΜΕ μία πολύ καλή λύση ενώ και τα Procomp 9000 είναι καλά για τα λεφτά τους (πιο σκληρά).

Αν συνεχίσεις να έχεις πρόβλημα κοίτα για άλλα ελατήρια πίσω. Αλλά αν πας σε ΟΜΕ μην πάρεις τα πιο μαλακά, εκτός αν το δουλεύεις σχεδόν άδειο και κάνεις πολλές τύπου trial διαδρομές. Αλλιώς πάρε της μεσαίας σκληρότητας.

Αν μπροστά είσαι σκληρός και μετά τα νέα αμορτισέρ, να δεις μήπως είναι πολύ κουρντισμένες οι ράβδοι στρέψης.

Οι αντιστρεπτικές δεν έχουν σχέση με τη σκληρότητα αλλά με την κλίση σε στροφές. Αν βάλεις πιο μαλακή ανάρτηση θα σου είναι πιο χρήσιμες. Ειδικά τη μπροστινή δεν θα πρότεινα να την καταργήσεις, αφού τα κέρδη σε διαδρομές ανάρτησης θα είναι ελάχιστα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Marcach » 17 Απρ 2008, 10:34

Άρα κρατάω ως συμπέρασμα ότι προτείνεις αμορτισερ για αρχή! Για αμορτισέρ σκεφτόμουν για Procomp MX6 επειδή είναι ρυθμιζόμενα, για να μπορώ να το στήσω εκεί που με βολεύει... Η τιμή που έχω βρει είναι περίπου στα 560 Ευρώ!
Άβαταρ μέλους
Marcach
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Απρ 2008, 19:13

Δημοσίευσηαπό Marcach » 17 Απρ 2008, 14:37

Δυστυχώς τα MX6 δεν μπαινουν στο αμάξι... Τα Procomp 9000 μπαίνουν!...
Άβαταρ μέλους
Marcach
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Απρ 2008, 19:13

Δημοσίευσηαπό supra » 23 Ιουν 2009, 16:23

Μηπως μπορεις να μου πεις απο που τα βρικες τοσο ?
Άβαταρ μέλους
supra
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Ιουν 2009, 16:22

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 23 Ιουν 2009, 18:15

Marcah, καλησπερα... τωρα προσεξα το post!!
εχουμε δυο galloper ενα μακρυ και ενα κοντο, τοκοντο πρπει να ειναι ολοιδιο με το pajero σου!!! V6 3000cc εμπρος αμορτισερ+ραβδοι, πισω ελατηρια+αμορτισερ!!!
εκτος των αομορτισερ, που λογικα πρεπει να χεις ηδη αλλαξει!! α.. για πες μας εντυπωσεις...!!
κοιταξε και οοολα τα σινεμπλοκ... κυκλοφορουν ενισχυμενα πολυουρεθανης!!!
εγω οπου ναναι θα αλλαξω μερικα στο μακρυ (σαυτο φθειρονται πιο γρηγορα) και μετα και τα υπολοιπα και στα δυο!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες