Χμ.... εγώ τώρα τι να πώ;
Ας πάρουμε το υπάρχον ΚΤΜ
Είναι 640 Adv, '99.
Μέχρι τώρα μου έχει ζητήσει....
Λάδια - φίλτρα κάθε 2500 MONO Motul 300V comp
Ενίοτε και αλλαγή (περίπου κάθε 10000 χλμ) αριστερό ρουλεμάν τροχού + τσιμούχα (ο Αυστριακός που σχεδίασε την ιδιοκατασκευή-τσιμούχα είχε πιει πολλές μπύρες εκείνο το μεσημέρι)
Α... ξέχασα και ένα σπασμένο πίσω ελατήριο (σύμφωνα με την WP – έτυχε, το πήραν πίσω στα εργαστήρια για βασανισμό....
)
Φυσικά ότι άλλο «ψιλό» ή αναλώσιμο, όπως, φίλτρα αέρα, ντίζες, δίσκους συμπλέκτη (στα 40000), τακάκια, λάστιχα (ΠΟΛΛΑ!) και σαμπρέλες, σέρβις αναρτήσεων κάθε 10000 ή κάθε έξι μήνες (ότι έρθει πιο νωρίς) και πάντα το φροντίζω ώστε μηχανολογικά να είναι στην πένα ... εμφανισιακά δε δίνω και πολύ σημασία αφού όλο και κάποια αγορά κάνω κάθε τόσο....
Αυτά....
Έχω κάνει.... 10-20-30-40-50-60.000+ χιλιόμετρα. Διασχίσει κάθε είδους εδάφους, από άκρη σε άκρη στην Ελλάδα, Ευρώπη, Τουρκία και Τυνισία, λάβει μέρος ή σχεδιάσει (ακόμα πιο απαιτητικό) σε όλα τα Trail Ride τα τελευταία 3 χρόνια, κάθε μέρα στη δουλειά και ΣΚ βουνο...
Γνώμη μου, μετά από δύο ΚΤΜ....
Αν το προσέχεις θα σε προσέξει....
Αν σου σπάσει, κάπου «δεν» το πρόσεξες.... Φυσικά πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις.... αλλά μην παραμυθιάζεστε με ιστορίες του στυλ "το πήγαινω 140 συνέχεια για να μην έχει κραδασμούς", αυτουνού κάπου θα τα πάρει στο χέρι.....
ΚΤΜ και εθνική στην καλύτερη των περιπτώσεων άντε μέχρι 120.... Στο χώμα απο την άλλη .... ΠΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ - δεν θα πάθει τίποτα....