Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

HUSABERG 2009

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

HUSABERG 2009

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Νοέμ 2007, 21:03

Όταν όλοι συζητάνε για τα νέα μοντέλα 2008 η Husaberg παρουσιάζει τα μοντέλα του 2009!

Εικόνα

Εικόνα
Ο νέος κινητήρας με ψεκασμό! Κλίση 70 μοιρών!!!

http://www.adbmag.com/news_show.php?id=1993
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

HUSABERG 2009

Δημοσίευσηαπό pino » 08 Νοέμ 2007, 08:50

Πάνε τα μοχλικά περίπατο.
Πού είναι το πλαίσιο κολώνα;
Γρανάζι κίνησης από την ανάποδη;
Μυρίζει ΚΤΜ από παντού, στο μοτέρ στα πλαστικά στην εξάτμιση.
Πάρε ένα Πάρη να μας πεις αν τα μπλε ΚΤΜ είναι καλύτερα από τα πορτοκαλί.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 08 Νοέμ 2007, 18:49

Εμφανισιακά όλο και πιο άσχημα γίνονται κάθε χρόνο...
Τι κερδίζεις με την μεγαλύτερη κλίση στον κινητήρα?
Έχει κάποιο πλεονέκτημα?
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό dirtbird » 08 Νοέμ 2007, 19:59

Papasouzas έγραψε:Εμφανισιακά όλο και πιο άσχημα γίνονται κάθε χρόνο...
Τι κερδίζεις με την μεγαλύτερη κλίση στον κινητήρα?
Έχει κάποιο πλεονέκτημα?


Mάλλον έγιναν επιτέλους όμορφα.

Το κέρδος με αυτήν την τοποθέτηση του κυλίνδρου είναι χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο μπροστά, δλδ. πιο 'καλό' και γρήγορο τιμόνι.

Επίσης έχει χαμηλώσει το συνολικό ύψος του μοτέρ, γεγονός που επιτρέπει- σε συνδυασμό με το περιμετρικό πλαίσιο- την χαμηλότερη τοποθέτηση του ρεζερβουάρ και την πιο ίσια σέλλα.
Ίσως και την αύξηση της χωρητικότητας του για ειδικές περιπτώσεις.


Μοχλικά δεν υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια στα 'berg.
To πλαίσιο μια χαρά μου φαίνεται.
Το γρανάζι όπου και να'ναι δεν πειράζει εάν κάνει την δουλειά του (αν και για λόγους αποφυγής περιττής πολυπλοκότητας 'βολεύει' αριστερά).
Το εμπρός φτερό, η πίσω ουρά το τελικό (και η κυλινδροκεφαλή ) που είναι από το parts bin της ΚΤΜ (που της ανήκει η Husaberg), είναι ικανά να κάνουν ένα από τα πιο φρέκα designs σε μοτό off-road να μυρίζουν πορτοκάλι?
Την εξάτμιση που δεν είναι πουθενά εκτεθειμένη κανείς δεν την πρόσεξε?

Είναι πάρα πολύ εύκολο να γράφουμε ότι θέλουμε....

Το μόνο ερώτημα για μένα, έχει να κάνει με την γενικότερη αξιοπιστία και λειτουργία του όλου συνόλου, γιατί πρόκειται για design με πολλά νέα στοιχεία και όχι εξελίξεις-μικροαλλαγές.
Clutchless member
Άβαταρ μέλους
dirtbird
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2006, 14:40

Δημοσίευσηαπό pino » 08 Νοέμ 2007, 20:31

dirtbird έγραψε:Μοχλικά δεν υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια στα 'berg.


:banging: :banging: :banging:

Έμμονη ιδέα μου έχουν γίνει. Γράψε λάθος.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 08 Νοέμ 2007, 20:52

Bρήκε πειραματόζωο η ktm,τον επόμενο χρόνο ότι καλό προκύπτει από τις καινοτομίες στα Husaberg θα μπαίνει στα ktm.
Περιμένω την αντίδραση μόνο από την Huqsvarna-BMW,αλλιώς βλέπω το πορτοκαλί μερίδιο να μεγαλώνει.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Re: HUSABERG 2009

Δημοσίευσηαπό Berg » 09 Νοέμ 2007, 11:34

pino έγραψε:Πάνε τα μοχλικά περίπατο.
Πού είναι το πλαίσιο κολώνα;
Γρανάζι κίνησης από την ανάποδη;
Μυρίζει ΚΤΜ από παντού, στο μοτέρ στα πλαστικά στην εξάτμιση.
Πάρε ένα Πάρη να μας πεις αν τα μπλε ΚΤΜ είναι καλύτερα από τα πορτοκαλί.


Ξαφνιαστήκατε πάλι? :oops: :oops: :oops: Συνέβη και άλλε δύο φορές στο παρελθόν. Όταν βγήκε το πρώτο Husaberg στην αγορά και το 2000 όταν βγήκε η δεύτερη γενιά.

Τώρα τα πράγματα άλλαξαν πάλι. Το μοτέρ, (από πηγές που δεν αποκαλύπτω), υπάρχει εδώ και χρόνια σε πειραματικό στάδιο. Design in Sweden!

Αξιοπιστία θα έχει λόγο γραμμής παραγωγής της KTM. Αυτό είναι το προτότυπο που θα τρέξουν στο WEC 2008. Λογικά θα είναι περίπου το μοντέλο 2009.

Ναι είναι το χαστούκι που ετοίμαζε το Group KTM στην BMW με την εξαγορά της Husqvarna. Ενας από τους επόμενους στόχους είναι τα Rally τύπου Baja. Ετοιμάζονται team με ΚΤΜ 690 και Husaberg 570.

Αυτά προς το παρόν.

Α και το πλαίσιο δεν είναι αλουμινιένιο αλλά χρωμομολυβδαίνιο!

Σίμο να σου κρατήσω ένα 450 για του χρόνου?
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: HUSABERG 2009

Δημοσίευσηαπό dirtbird » 09 Νοέμ 2007, 20:26

Berg έγραψε:Α και το πλαίσιο δεν είναι αλουμινιένιο αλλά χρωμομολυβδαίνιο!


Πάρη αυτό δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα.

Α και κράτα μου ένα 570 εμένα....

ΑΥΤΟΜΑΤΟ :roll: :twisted:
Clutchless member
Άβαταρ μέλους
dirtbird
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2006, 14:40


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες