Λοιπόν μετά από 15.000χλμ περίπου με τα Anakee (θυμίζω μπήκαν αρχές Μαρτίου με βροχές κλπ) είμαι πολύ ευχαριστημένος στην άσφαλτο και τώρα που τελειώνει, ή μάλλον τέλειωσε η ζωή τους, πάμε για άλλα...
Έκανα και καμιά 200αριά χλμ χώμα, στο Ακρόπολις κυρίως, και όταν μιλάμε για απλή διέλευση έως λίγο σβέλτα στις ανηφόρες, ήταν πολύ καλά. Βέβαια, ούτε σκέψη για φρένα στην κατηφόρα, οπότε 1-2 ταχύτητες κάτω και.... αργά!!! Το καλό ήταν ότι έβγαινα στην άσφαλτο μετά, (στο Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια κάνεις και 100χλμ από ειδική σε ειδική..., πχ Αμφισσα-Ελάτεια) και πήγαινα τέζα, χωρίς φόβο! Με αυτή τη χρήση δεν παρουσίασαν και ιδιαίτερη φθορά. Βεβαια, καταλαβένετε ότι ανφέρομαι σε "φλώρικες" καταστάσεις για τους χωματερούς....
Μάλλον θα επαναλάβω την επιλογή, μιας και κάνω πάρα πολλά ασφάλτινα χλμ και έρχονται και οι βροχές. Τα Τ63 δε πιστεύω να έβγαζαν τόσα χλμ και γίνονται ασύμφορα στο τέλος. Αν μπορέσω (οικονομικά κυρίως..) θα πάρω 2ο σετ (όπως και στο τουτου
) για κανένα παιχνιδάκι στο χώμα τα ΣΚ, το Ακρόπολις του 2005 κλπ......
Μια άλλη καλή περίπτωση είναι τα λάστιχα που φοράνε τα V-STROM (Bridgestone). Από 4 κατόχους, έχω ακούσει τα καλύτερα !
Είδα και τα ΜΙΤΑΣ Ε09, σε TRANSALP σήμερα και αφού μάθω περισσότερα (σε συνδιασμό με αυτά που ξέρουμε από τον Pino
) θα ακολουθήσει ενημέρωση.
MITAS T63