Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tedos » 10 Σεπ 2005, 15:40

Δηλαδη για να καταλαβω και εγω ο χαζος που δεν σκαμπαζω κανονισμους....το 0-300 και η Λεσχη Εκαλη ειναι ασχετοι και εγκληματικα επικινδυνοι που παραφραζουν κανονισμους και για την κονομα τους μας καλουν να τρεξουμε! Οι δε των ραλλυ ειναι προβατα προς σφαγη μαζι με οποιον ιδιωτη πεσει στο διαβα τους και θα τους πηγαινουμε τσιγαρα στη φυλακη....Οκ λοιπον αφου μας τα ειπατε αυτα γιατι δεν μας λετε και ποιος οργανωτης κανει σωστους και ασφαλεις αγωνες να τρεχουμε???
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Τελευταία επεξεργασία από tedos και 10 Σεπ 2005, 16:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Σεπ 2005, 16:01

Κύριε Θεολόγη.
Προσωπικά δεν θα συνεχίσω το θέμα με χαρακτηρισμούς ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Θα προσπαθήσω απλώς να σας απαντήσω στα θέματα που αναφέρετε, όχι γιατί χρησιμοποιώ «αποσπασματικά», όπως αναφέρετε, άρθρα, αλλά γιατί αν είναι να χρειαστεί σιγά σιγά, να κάνω παράθεση ΟΛΑ τα άρθρα της FIA, του εθνικού Αγωνιστικού κανονισμού, του γενικού κανονισμού κ.α. που οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να μελετήσει, δε θα κάνουμε τελικά αγώνες....

Όμως θα παρακαλούσα, αφού έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με τους κανονισμούς συνολικά και όχι μεμονωμένα να πάρετε πρώτα μια γενική εικόνα και να μην καταφεύγετε σε αποσπασματική ανά χρονικό διάστημα, παράθεση άρθρων.

Η φιλοσοφία των CCR, είναι τέτοια, ώστε οι αγωνιζόμενοι, να αποδείξουν ότι μπορούν να διασχίσουν μια μεγάλη, άγνωστη διαδρομή, μέσα σε μια περιοχή, με κανονικές συνθήκες (κίνηση, χωριά κλπ), με τη βοήθεια του road book, πλοήγησης κλπ.
ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, η οποία πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια του KOK.

Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτό είναι το CCR!

Οι κλειστές διαδρομές, αυτομάτως, αναιρούν τον βασικό παράγοντα ύπαρξης των CCR… δηλαδή την πλοήγηση. Οι ταχύτητες εκεί μεγαλώνουν και ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα κλασσικό αγώνα Rally. Το παιχνίδι είναι γνωστό…

Η παράγραφος για τις «κλειστές» ειδικές, κ. Θεολόγη, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο για να μπορούν να δικαιολογήσουν μικρές super ειδικές πριν ή μετά τον αγώνα. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ.
Από κει και πέρα, αν κάποιος θέλει να το τραβήξει και να αλλοιώσει την έννοια του άρθρου αυτού, θα μπορούσε να κάνει ένα αγώνα όλο κλειστό. ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ RALLY KAI ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ CCR.

Λυπούμαι που το λέω, αλλά η παραπάνω λογική που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στα RALLY RAID, δοκιμαστικέ στην Ελλάδα και ΑΠΕΤΥΧΕ. Δεν ενδιαφέρει πολλούς – και είναι λογικό – να κάνουν γύρω – γύρω όλοι, σε μια κλειστή διαδρομή. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ, δεν μπορεί να γίνει βιώσιμος τέτοιος αγώνας.

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ αν θέλετε να τρέχετε σε κλειστή διαδρομή κανείς δεν σας εμποδίζει να το κάνετε.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι είτε να βρείτε ένα οργανωτή να το κάνει για εσας, είτε να προσπαθήσετε να το κάνετε εσείς για τους άλλους.
Πάντα υπάρχουν και τα "κλασσικά" Rally και μπορείτε να έχετε ότι είδους έπαθλο θέλετε...




Ξεκινώντας, από το γενικό κανονισμό Trail Ride Raid 2005.
ΑΡΘΡΟ 12 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
12.1 Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα πληρώματα είναι υποχρεωμένα να τηρούν απολύτως τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και αυτές που ορίζονται στον ειδικό κανονισμό.
Η προσπέραση επιτρέπεται, εφόσον στο συγκεκριμένο σημείο επιτρέπεται από τον ΚΟΚ και ταυτόχρονα τηρείται το μέγιστο όριο ταχύτητας.
.....


Άρα το σχετικό άρθρο της FIA υπάρχει στο γενικό κανονισμό.

Ο δικός μας ΚΟΚ είναι πιο ελαστικός στο όριο των υπόλοιπων οδών: 70 σε σχέση με άλλες χώρες που έχουν 50-60 χιλιόμετρα.

Σε κάθε περίπτωση ΠΡΕΠΕΙ οι αγωνιζόμενοι να σέβονται τον ΚΟΚ. Αυτό το αναφέρει και ο ειδικός κανονισμός ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

Παραβλέπετε, να αναφέρετε μάλιστα, ότι ακόμα και όταν είναι κλειστές οι ειδικές πχ σε κάποιο αγώνα του Π.Π.Ρ., για το Y.Δ.Τ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΚ – το ότι είναι κλειστή η διαδρομή δεν απαλλάσσει από τις ευθύνες του κανένα.

Επίσης ακόμα και σε ένα αγώνα REGULARITY, αν συμβεί ένα ατύχημα, πχ έστω με ΜΩΤ 20 χιλιόμετρα, και πάλι οι ευθύνες παραμένουν.

Απλά η ασφαλιστική, θα καλύψει το γεγονός, μέχρι του ποσού του συμβολαίου που έχει συμφωνήσει με την ΕΘΕΑ, και από κεί και πέρα ή οργάνωση και όσοι ενεπλάκησαν στον ατύχημα / δυστύχημα θα έχουν ποινικές κυρώσεις. ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΕΠΑΝΕΛΛΗΜΕΝΑ, από το χώρο των αναβάσεων έως το χώρο των Rally.

Δε γνωρίζω αν στο θέμα που δημιούργησε ο αγωνιζόμενος στην Εύβοια, η ΕΘΕΑ απάντησε γραπτώς ή προφορικώς και στο κάτω κάτω λίγο με ενδιαφέρει ο τρόπος. Είναι θέμα της ΕΘΕΑ και όχι δικό μου.

Όσον αφορά το θέμα με το Υ.Δ.Τ. μπορείτε να αποτείνετε την ερώτηση στην ΕΘΕΑ. Γνωρίζω όμως, ότι ατυχήματα με τρίτους έχουν συμβεί και έχουν αποζημιωθεί χωρίς πρόβλημα. ΓΙΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΕΑ.

Οι αγώνες των CCR είναι δεδομένοι. Είναι θέμα, λοιπόν επιλογής, αν κάποιος θέλει να συμμετέχει ή όχι. Αν δεν σας ικανοποιούν, μπορείτε ίσως να εφεύρετε ένα νεό "παιχνίδι" και να φροντίσετε για τους κανόνες του όπως εσείς νομίζετε. Αν και πιο "λουφαδόρικο" ίσως, κάποιοι προτιμούν την παγιωμένη και δοκιμασμένη λύση.


Δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά πως τίθεται θέμα παρεμβάσεων από τον οποιονδήποτε που έχει δηλώσει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι αγώνες αυτοί.
Δηλαδή δεν με ενδιαφέρει, αλλά θέλω να κάνω και την παρέμβαση μου;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ;
Ποιες τομές σε πιο θέμα θέλετε να κάνετε;
Σε αυτό που δεν σας ενδιαφέρει; Γιατί;

Δηλαδή αν αύριο το πρωί πχ ο CUSPID, θέλει να κάνει το ΧΥΖ νεό είδος αγώνα, θα πρέπει να ρωτήσει και τη γνώμη σας;

Ευτυχώς δηλαδή που οι κανονισμοί CCR ΥΠΑΡΧΟΥΝ και έτσι δεν συζητάμε και επί της αρχής του θέματος!!!

Η αντίδρασή σας μου θυμίζει τον ηλίθιο πόλεμο που δέχτηκαν τα Trail Ride στο ξεκίνημα τους το 2003
Μέσα σε ένα χρόνο, όμως ΟΛΟΙ αποφάσισαν (ο καθένας για τους δικούς του λόγους) ότι τελικά τα Trail Ride είναι μέσα στο παιχνίδι και ... βάλθηκαν ΟΛΟΙ να κάνουν παρόμοιους αγώνες! Τσ, Τσ...

Και όχι μόνο, αυτό....
Ενώ καποιοι όργανωτές γκάριζαν, για ... μεγάλες ειδικές και... μεγάλες ΜΩΤ (30χλμ), πέρσι τέτοια επόχη στον ΑΝΘΟ και φρόντισαν να φέρουν εμποδια ώστε να μην γίνει ενιαίο έπαθλο αντοχής, φετος οι ίδιοι κάνουν ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΩΤ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ 30...
τώρα ξαφνικά για τους ίδιους, δεν είναι πλεόν πρόβλημα αυτό...


Σας υπενθυμίζω ότι εδώ και 10 χρόνια ΗΔΗ γίνονται αγώνες σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία. Η μήπως δε γνωρίζετε ούτε απο πού προέρχονται τα Trail Ride;

Αλλο....
Προφανώς δεν έχετε πάει στο Rally Raid στην Τουρκία γιαυτό τα λέτε αυτά. ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ, για να έχουν βάση αυτά που λέμε, αλλιώς είναι, το λιγότερο που μπορώ να το χαρακτηρίσω – ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ.
To μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών, είναι γκρέμια, πέτρα, δάσος και στεναδούρα. Έχω στη διάθεση σας πλήρες φωτογραφικό υλικό.
Τουλάχιστον αφού δεν πήγατε, να πάρετε μια ιδέα. Όμως σταματήστε την αερολογία. Υπενθυμίζω ότι το –τότε- Master Rally, πέρασε και από την Ελλάδα με δύο ειδικές. Άλλαξε κάτι αυτό;

Αν θέλετε λεπτομέρειες για τα ονόματα κλπ του ασφαλιστή, σας παραπέμπω στην Εγκύκλιο 5 της ΕΘΕΑ, όπου αναφέρονται τα πάντα.

1. DEFINITIONS – CHARACTERISTICS OF THE EVENTS

1.1 A Cross-Country event is a sporting event the itinerary of which covers the territory of one or several countries. There are three types of Cross-Country events (the Event): the Cross-Country Rally, the Cross-Country Marathon Rally (Marathon) and the Cross-Country Rally Baja
(Baja).

…..
1.4 A Baja is a Cross-Country Rally which must be run over 1 or 2 days.
1 day: maximum distance to be covered: 800 km.
2 days: maximum distance to be covered: 1200 km, with a minimum rest halt of 8 hours and a maximum of 20 hours to be observed between the two Legs.
For Bajas counting towards the International Cup, the minimum distance of the Selective Sections is 400 km.
For Bajas not counting towards the International Cup, the minimum distance of the Selective Sections is 300 km.


Ελπίζω να σας κάλυψε το παραπάνω για τα Baja...

Τέλος, εκτιμώ ότι αντί να καθόμαστε να γράφουμε με τις ΩΡΕΣ (αντιγράφοντας τους κανονισμούς) θα ήταν καλύτερο να τα συζητάγαμε από κοντά. Πολλές φορές το κείμενο δεν μεταφέρει σωστά τα συναισθήματα του συγγραφέα και γίνονται και παρεξηγήσεις! :-) :-)

Χαιρετισμούς
Σπύρος Κατσιμαλής
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό markd » 10 Σεπ 2005, 21:08

Θα ήθελα να κάνω μόνο μία παρατήρηση για τα TRR.
Στο Πήλιο κανείς δεν έπιασε τη ΜΩΤ.
Μήπως τελικά ο αγώνας μετατράπηκε σε RALLY???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Σεπ 2005, 00:42

markd έγραψε:Θα ήθελα να κάνω μόνο μία παρατήρηση για τα TRR.
Στο Πήλιο κανείς δεν έπιασε τη ΜΩΤ.
Μήπως τελικά ο αγώνας μετατράπηκε σε RALLY???


Φίλε markd, ο Σπύρος έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι στόχος είναι τα Rally Raid χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα καταργηθούν οι κατηγορίες 4Χ4 και 4Χ4 Raid. Για το θέμα της μέσης ωριαίας το έχουμε ξαναπεί. Δεν έχει νόημα μια μέση ωριαία που θα μπορεί να την πετύχει το 50% των αγωνιζομένων :wink:

ΥΓ Μην συνεχίσουμε εδώ την κουβέντα γιατί είναι εκτός θέματος.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Σεπ 2005, 00:44

superspy έγραψε:Κύριε Θεολόγη...


Σπύρο, ωραία όλ' αυτά, αλλά δεν μου έχεις απαντήσει ακόμα σε ένα κρίσιμο ερώτημα:

Υπάρχει η διάθεσή για συζήτηση με τους λίγους ενδιαφερόμενους για το θέμα ή απλά θα βγουν οι νέοι κανονισμοί και θα μας ανακοινωθούν;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Σεπ 2005, 09:43

Η διάθεση πάντα υπάρχει.
Από νωρίς φέτος, ήδη έγινε μια πρώτη συνάντηση με ενδιαφερόμενους – που προκάλεσαν οι ίδιοι, σχετικά με την ομάδα Rally των Trail Ride – Rally Raid.

Θα θυμάσαι ότι πάντα κάνουμε συναντήσεις ενημέρωσης και μια τέτοια έχει προγραμματιστεί και για φέτος – περί τα μέσα Οκτωβρίου.

Οι συνομιλητές πάντως θα πρέπει να είναι διαβασμένοι πάνω στο γενικό κανονισμό Trail Ride – Raid, τον αντίστοιχο της FIA καθώς και στους τεχνικούς κανονισμούς κυρίως των T1 - T2, με συγκεκριμένες απορίες και προτάσεις ώστε να βγει κάποιο συμπέρασμα και να μην αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις.

Όταν οριστικοποιηθεί ημερομηνία, θα ανακοινωθεί.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Σεπ 2005, 12:34

superspy έγραψε:Η διάθεση πάντα υπάρχει.
Από νωρίς φέτος, ήδη έγινε μια πρώτη συνάντηση με ενδιαφερόμενους – που προκάλεσαν οι ίδιοι, σχετικά με την ομάδα Rally των Trail Ride – Rally Raid.

Θα θυμάσαι ότι πάντα κάνουμε συναντήσεις ενημέρωσης και μια τέτοια έχει προγραμματιστεί και για φέτος – περί τα μέσα Οκτωβρίου.

Οι συνομιλητές πάντως θα πρέπει να είναι διαβασμένοι πάνω στο γενικό κανονισμό Trail Ride – Raid, τον αντίστοιχο της FIA καθώς και στους τεχνικούς κανονισμούς κυρίως των T1 - T2, με συγκεκριμένες απορίες και προτάσεις ώστε να βγει κάποιο συμπέρασμα και να μην αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις.

Όταν οριστικοποιηθεί ημερομηνία, θα ανακοινωθεί.


Καλο θα ηταν στη συναντηση αυτη να συζητηθει και το τι "μελλει γενεσθαι" για το 2006. Διοτι φετος τα διημερα οπως Ρουμελη & Ροδοπη που περυσι απογειωσαν το θεσμο ελειψαν σε αρκετους συμμετεχοντες.....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Σεπ 2005, 14:10

tazmania έγραψε:
markd έγραψε:Θα ήθελα να κάνω μόνο μία παρατήρηση για τα TRR.
Στο Πήλιο κανείς δεν έπιασε τη ΜΩΤ.
Μήπως τελικά ο αγώνας μετατράπηκε σε RALLY???


Φίλε markd, ο Σπύρος έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι στόχος είναι τα Rally Raid χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα καταργηθούν οι κατηγορίες 4Χ4 και 4Χ4 Raid. Για το θέμα της μέσης ωριαίας το έχουμε ξαναπεί. Δεν έχει νόημα μια μέση ωριαία που θα μπορεί να την πετύχει το 50% των αγωνιζομένων :wink:

ΥΓ Μην συνεχίσουμε εδώ την κουβέντα γιατί είναι εκτός θέματος.


Δέν θα συνεχίσω την κουβέντα, άλλωστε συμμετέχω κι εγώ σε αυτούς τους αγώνες (όσο μπορώ τουλάχιστον), αλλά έκανες ένα λάθος παραπάνω.
Δεν μιλάμε για το 50% αλλά για το 0% που μπορούσε να την πιάσει.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό cuspid » 11 Σεπ 2005, 17:27

atlasteam έγραψε:cuspid φυσικά και όνειρο καθενός από εμάς είναι να γίνουν πάλι πραγματικοί Διεθνής Αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα. Και σίγουρα πυξίδα πρέπει να είναι οι Διεθνής Κανονισμοί. Δεν είμαστε όμως ούτε στην έρημο ούτε στις αχανείς εκτάσεις της Τουρκίας. Ενας Διεθνής αγώνας C.C.R. στην Ελλάδα που θα τη διασχίζει σε πολύ μεγάλο κομμάτι της καθώς οι κανονισμοί επιβάλουν ελάχιστο 2000χλμ. (για να είναι στο καλεντάρι του FIA C.C.R.) θα πρέπει να έχουν "κλειστά" selective sections (με αποτέλεσμα και αυξημένο κόστος οργάνωσης άρα και ανάγκη για πολλές συμμετοχές ή δυνατούς χορηγούς) , γιατί αλλιώς θα γίνει το μπάχαλο.


Αγαπητέ Atlasteam σε χαιρετώ!
Έχεις απόλυτο δίκιο για τα δυσπρόσιτα οικονομικά μεγέθη, που απαιτούνται για την διοργάνωση ενός διεθνούς αγώνα CCR στην Ελλάδα. Δεν δοιργανώνουμε όμως αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ENDURO & MOTOCROSS?
Και σε αυτούς τους αγώνες η FIM ζητάει τεράστια ποσά για να βάλει την Ελλάδα στο διεθνές καλεντάρι.
Από οικονομικής άποψης σίγουρα ένα τέτοιο εγχείρημα είναι ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ δύσκολο αλλά δεν νομίζω ότι είναι ακατόρθωτο.
Είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά το RALLY D'ORIENT του 2004 και θέλω να μεταφέρω ορισμένες εμπειρίες.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.
Ο αγώνας διέσχιζε την Τουρκική ενδοχώρα που είναι γεμάτη από χωριά, οικισμούς κτηνοτρόφων και αγροτικές καλλιέργιες.
Οι ειδικές διαδρομές περνούσαν δίπλα από τα χωριά και μέσα από τεράστιες εκτάσεις με κτήματα.
Οι απλές διαδρομές περνούσαν μέσα από κωμοπόλεις, μεγάλες πόλεις ή ακόμα και μέσα από τεράστια τουριστικά θέρετρα (που ήταν γεμάτα κόσμο - καλοκαίρι γαρ).
Η τουρκική αστυνομία ήταν παρούσα για να διευκολύνει την μετακίνηση των αγωνιζομένων π.χ. "κόβοντας" την κίνηση σε μερικές περιπτώσεις που ο αγώνας "έκοβε" κάθετα πολυσύχναστους ασφάλτινους δρόμους που ενώναν πόλεις και σε καμία περίπτωση δεν εμπόδιζε τους πολίτες να μπούν στις ειδικές.
Είδα αναβάτες να έρχονται φάτσα - κάρτα με θεριζομηχανές ή οδηγούς να προσπερνούν τρακτέρ. Άσε το τι γινότανε μέσα στους χωματόδρομους των βουνών με τα αγροτικά ή τα κάρα με τα άλογα!
Όλα αυτά αναφέρονται - θυμίζω - σε ειδικές διαδρομές διεθνούς αγώνα CCR.
Κανείς από τους αγωνιζόμενους δεν διαμαρτυρήθηκε γιατί ήξεραν σε τι αγώνα λάμβαναν μέρος!
Από πλευρά διοργάνωσης δεν είδα κάτι ανέφικτο για τα ελληνικά δεδομένα.
Ο αγώνας ήταν πιο οργανωμένος από τα ελληνικά TRAILRIDE-RAIDS αλλά σε καμιά περίπτωση δεν έφτανε την οργάνωση του ράλλυ ακρόπολις ή του PARI-DAKAR.
Το τελευταίο (που επίσις είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά το 2003) δεν διασχίζει μόνο ακατοίκητες ερήμους! Ας μην στεκόμαστε μόνο σε αυτά που δείχνει το Eurosport! Το 90% των ειδικών διαδρομών ΔΕΝ είναι αμμόλοφοι. Αντίθετα το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επίσις περνά κοντά σε οικισμούς - χωριά κ.τ.λ.
Αυτού του είδους οι αγώνες λοιπόν είναι έτσι σχεδιασμένοι ώστε να περνούν
μέσα από κατοικιμένες περιοχές με ότι αυτό συνεπάγεται.
Εκτός αν θεωρείς αχανείς, ακατοίκητες ερήμους την Αντάλια (Τουρκία) και Τοζέρ (τυνισία).
Σίγουρα δεν γνωρίζω όσα εσύ και ο Superspy στον τομέα των κανονισμών των FIA - FIM , για να εκφέρω άποψη κατά πόσο μπορούν τα παραπάνω να εφαρμοστούν στην Ελλάδα αλλά λέω αυτά που είδα!
Επίτρεψέ μου να έχω το όραμα!
Τι διάολο ολόκληρους ολυμπιακούς αγώνες διοργανώσαμε στο "HELLAS RALLY RAID" θα κολώσουμε?
Φιλικά CUSPID.

:wave:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Σεπ 2005, 17:52

cuspid έγραψε:
atlasteam έγραψε:...


Αγαπητέ Atlasteam σε χαιρετώ!
...
Τι διάολο ολόκληρους ολυμπιακούς αγώνες διοργανώσαμε στο "HELLAS RALLY RAID" θα κολώσουμε?
Φιλικά CUSPID.

:wave:


Ωραίο ακούγεται, πλάκα πλάκα :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Σεπ 2005, 18:04

Δηλαδη ρε ΤΑΖ εσυ που ξερεις τα πολλα :wink: του χρονου θα εχουμε κατηγοριες 4Χ4 και 4Χ4 RAID & Rally Raid! OK! Τι αλλαγες θα χρειαστουν τα αυτοκινητα που τρεχουμε τωρα για να συνεχισουν (εγω στη raid για παραδειγμα)? Διοτι για την Rally Raid "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη" :lol: :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Σεπ 2005, 18:25

tedos έγραψε:Δηλαδη ρε ΤΑΖ εσυ που ξερεις τα πολλα :wink: του χρονου θα εχουμε κατηγοριες 4Χ4 και 4Χ4 RAID & Rally Raid! OK! Τι αλλαγες θα χρειαστουν τα αυτοκινητα που τρεχουμε τωρα για να συνεχισουν (εγω στη raid για παραδειγμα)? Διοτι για την Rally Raid "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη" :lol: :lol: :lol: :lol:


Αυτό συμβαίνει και σήμερα Θοδωρή, οι διαφορές το 2006 θα αφορούν τους κανονισμούς για την κατηγορία Rally. Μέχρι τώρα στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν κανονισμοί που να χωρίζουν τα Rally 4X4 σε κατηγορίες και αυτό θ' αλλάξει, απ' ότι φαίνετε, τουλάχιστον για τα Rally Raid.

Αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς θα έχουμε και για τις υπόλοιπες κατηγορίες, όπως έχει πει ο Σπύρος. Για περισσότερα θα πρέπει ν’ αναμένουμε τους νέους κανονισμούς.

Σπύρο, να σημειώσω εδώ, ότι τουλάχιστον για τα rally θα χρειαστούν κάποιες αλλαγές για να μπορέσουν να συμμετέχουν σε κάποια κατηγορία. Αυτό σημαίνει, ότι οι κανονισμοί πρέπει να ν’ ανακοινωθούν σε χρονικό διάστημα που να επιτρέπει την προετοιμασία των αυτοκινήτων πριν την έναρξη του Κυπέλλου. Επίσης, θα πρέπει ν’ ανακοινωθούν από την οργάνωση και οι ημερομηνίες των αγώνων και να μηνν αλλάξουν εν μέσο της χρονιάς, για να μπορέσουν οι αγωνιζόμενοι να κάνουν τα κουμάντα τους :D .
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Σεπ 2005, 18:27

tedos έγραψε:Δηλαδη ρε ΤΑΖ εσυ που ξερεις τα πολλα :wink: του χρονου θα εχουμε κατηγοριες 4Χ4 και 4Χ4 RAID & Rally Raid! OK! Τι αλλαγες θα χρειαστουν τα αυτοκινητα που τρεχουμε τωρα για να συνεχισουν (εγω στη raid για παραδειγμα)? Διοτι για την Rally Raid "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη" :lol: :lol: :lol: :lol:


Tedos, για την Raid, δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι....
Ουσιαστικά γίνονται κάποια πράγματα υποχρεωτικά, όπως πχ οι λασπωτήρες, ενώ οριοθετούνται κάποια μεγέθη πχ μέγιστη επιτρεπτή διάμετρο τροχού 810χιλ (~31.88''), ενώ φαίνεται ότι θα μπορέσουμε να έχουμε και κλάση ανα κυβικά (αρκεί να υπάρχουν οι απαραίτητες συμμετοχές...)

Μην μπλέκεις την 4Χ4 και την 4Χ4 Raid με την κατηγορία 4X4 Rally... ;-)

Απο την άλλη ΤΑΖ, οι κανονισμοί Τ2 (που πιθανόν ενδιαφέρουν και τους περισσότερους) υπάρχουν ήδη στο site της FIA.

Πάνω σε αυτούς θα δουλέψουμε στα Rally Raid... Ρίξε μια ματιά είναι το άρθρο FIA 284 και πές μας την άποψη σου.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Σεπ 2005, 19:12

Tedos, για την Raid, δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι....
Ουσιαστικά γίνονται κάποια πράγματα υποχρεωτικά, όπως πχ οι λασπωτήρες, ενώ οριοθετούνται κάποια μεγέθη πχ μέγιστη επιτρεπτή διάμετρο τροχού 810χιλ (~31.88''), ενώ φαίνεται ότι θα μπορέσουμε να έχουμε και κλάση ανα κυβικά (αρκεί να υπάρχουν οι απαραίτητες συμμετοχές...)


Ok καλα ακουγονται και απ οτι φαινεται τα περισσοτερα (λασπωτηρες κλπ) τα εχουμε. Τωρα οσον αφορα τη κλαση κυβικων ακουγεται ενδιαφερον! Οσο για τις συμμετοχες υποθετω οτι ειναι θεμα των οργανωτων να προσελκυσουν τους συμμετεχοντες. Αυτοκινητα και ορεξη υπαρχουν! :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Σεπ 2005, 23:08

Όχι ρε γαμώτο, και πάνω που θα έβαζα 33άρια :roll: :roll: :roll:
Εάν δηλαδή έχεις μεγαλύτερα λάστιχα (π.χ. vidas με 35'' και κάποιοι άλλοι με 32άρια), δεν έχεις καν δικαίωμα να τρέξεις??? Θα υπάρχει άλλη κατηγορία?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες