Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Θερμοκρασίες σε Freelander. ΓΙΑΤΙ και πώς αντιμετωπίζονται?

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 20:05

Nικο (Disco) αναφορικά με τα της ροπής.

Αυτοκίνητο που να έχει μετατραπεί με σετ από 620Τι δεν έχω οδηγήσει προσωπικά.

Εχω όμως οδηγήσει και για αρκετές ώρες και πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα το πρώτο Μpi Discovery το οποίο φτιάχθηκε στην Ελλάδα (και μάλιστα ήταν αυτό που αξιολογήθηκε από τους Εγγλέζους) από τα χέρια του Φίλιππου Μητρόπουλου οταν δούλευε στην SPS κάτω από το κτήριο της ΒΙΑΜΑΧ (αυτό που θεωρούσαμε όλοι ως συνεργείο της αντιπροσωπείας)
Το αυτοκίνητο είχε φτιαχθεί κατόπιν παραγγελίας του ιδιοκτήτη της ΔΕΛΤΑ και το είχα οδηγήσει σε εκδρομή που είχε γίνει το 1993 για τα στελέχη της επιχειρήσεως και είχα βοηθήσει στην διοργάνωσή της μαζί με την ΕΥ ΖΗΝ.
Το αυτοκίνητο ήταν σαφώς δυνατότερο από τα Μpi (έκανα άμεση σύγκριση με το δικό μου άσπρο που έχει τώρα ο μηχανικός του firelord)
Oμως η ροπή του εμφανιζόταν ψηλά και απότομα (σαν κλασσικό turbo).
Aυτό οδηγεί σε σπινάρισμα όταν δεν πρέπει και σε σχετικά δύσκολες έως οριακές καταστάσεις είναι ακριβώς αυτό που δεν χρειάζεται ένας οδηγός τετρακινήτου εκτός δρόμου. Στον δρόμο όμως που την περισσότερη ώρα χρησιμοποιούμε τα αυτοκίνητα μας το σύστημα απέδιδε όμορφα και έκανε το οχημα να επιταχύνει πολύ καλά.

Το ίδιο συνέβει και με την μετατροπή του κινητήρα Μpi με πρόσθεση μηχανικού υπερσυμπιεστή (compressor δηλαδή) αντί για υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo). Στην θεωρία ο μηχανικός υπερσυμπιεστής αποδίδει από πολύ χαμηλότερα αλλά στην πραγματικότητα οι ανάγκες του για δύναμη (δύναμη δηλαδή που τραβάει από τον στρόφαλο του κινητήρα) κάνουν η διαφορά να εμφανίζεται ψηλά και στην περίπτωση αυτή.
Το ότι ο Mpi στερείται ροπής χαμηλά τελικά είναι που κάνει και το compressor να κρεμάει εκεί που δεν θα έπρεπε.

-------------

Γιώργο συγγνώμη που θα διαφωνήσω με τον μηχανικό σου αλλά αν στο σετ συμπεριλαμβάνονται η πλεξούδα, το airflow, ο εγκέφαλος και οι αισθητήρες του 620Ti τότε το μόνο που χρειάζεται δεν είναι πατέντες αλλά το διαγνωστικό της Rover για να ξαναστηθεί ότι πιθανόν έχει "χαζέψει" από την ώρα που ξηλώθηκαν τα "καλούδια" από το αυτοκίνητο δότης (το 620) στο αυτοκίνητο λήπτης (το Mpi).
Πολλές φορές ο εγκέφαλος, η πλεξούδα, το airflow και οι αισθητήρες είναι από διαφορετικά οχήματα και αν υπάρχει και immobiliser στην εξίσωση τότε σίγουρα πρέπει ή να καταργηθεί ή να χρησιμοποιηθεί το testbook, T4 ή άλλο συμβατό διαγνωστικό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 20:41

δεν γνωριζω τις τεχνικες λεπτομερειες Παντελη, γιατι δεν ασχοληθηκα σε βαθος και οφειλω να ομολογησω παρ' ολο που σκεφτηκα τον τουρμπισμο επι mpi (για δυο δευτερολεπτα), τελικα επελεξα την πλεον αποδεκτη για μενα λυση αυξησης της ροπης, δηλ. τον V8.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 22:17

Φίλε Γιώργο,

Σαφώς και έπραξες καλώς με δεδομένο το ότι βρήκες ένα γνήσιο αυτοκίνητο και σε καλή κατάσταση.
Ξέρεις άλλωστε από πρώτο χέρι ότι ορισμένες φορές οι ευκαιρίες μπορεί να μην είναι τελικά και τόσο πολύ πραγματικές ευκαιρίες.
Ολοι μας την έχουμε πατήσει κάποια φορά στην ζωή μας.

Το V8 είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από το να τουρμπίσεις τον Mpi ή να βάλεις έναν 620 Τι κινητήρα. Φτάνει να μπορείς να καλύψεις τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας και σε μερικές περιπτώσεις και τους αυξημένους λογαριασμούς καυσίμων (αν και πιστεύω ότι ο τουρμπο Μpi ίσως και να καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από τον V8 οταν κινούνται σε ίδιες ταχύτητες. Μάλλον όχι ίσως αλλά διακινδυνεύω να πω και σίγουρα)

Για όσους όμως δεν μπορούν να βρούν ένα έτοιμο V8 ή να καλύψουν την διαφορά τιμής αγοράς του σετ του V8 (κινητήρα, κιβώτιο, εξάτμιση, τραβέρσες, ψυγείο τουλάχιστον) ή δεν μπορούν να τακτοποιήσουν τα του ΚΤΕΟ τότε ο τουρμπο Mpi (με όποιον τρόπο και αν γίνεται αυτό) είναι μία δελεαστική λύση ιδίως για χρήση δρόμου ή χρήση σε ελαφριές offroad καταστασεις (εκεί δηλαδή που οι περισσότεροι περνούν τον περισσότερο χρόνο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιουν 2006, 09:47

τον καταλύτη τον έχω χαλάσει (κάνει σαν τενεκές) ήδη στα βαλτά της Καλόγριας. οποτε έτσι και αλλιώς πάω για έναν συρμάτινο. από ποιο μοντέλο και μετά είναι χωρίς διανομέα το 620? και βάση του αριθμού κινητήρος περνάει ΚΤΕΟ? Έχω αφήσει πια την ιδέα για V8 για οικονομικούς λόγους και γιατί θα με χωρίσει στο τέλος η γυναικα. πιο εφικτό βλέπω ένα 620 αν δεν έχει και αυτό διαφορα ελαττώματα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιουν 2006, 09:56

Με ενδιαφέρει μονο η χρήση στο βουνό. άρα το ξεχνάω και αυτό. στον δρόμο απλά πηγαίνω μέχρι να φτάσω στο βουνό που θέλω, τίποτα άλλο. και για να πω την αλήθεια το μοτεράκι μου δεν καίει απόλυτος τίποτα! είναι πιο οικονομικό ακόμα και από το Samurai του 93 που ήταν το προηγούμενο μου εκτος δρόμου. οποιος θέλει το πιστεύει
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2006, 10:00

η καταναλωση του τουρμπο μπι ειναι ομοια με το βε, αυτο απο ομου εκδρομες σε ασφαλτο και μεγαλη βουνισια διαδρομη

εχεις δικαιο παντελη, ημουν τυχερος γιατι βρηκα μανισιο αυτο που εψαχνα και σε εξαιρετικη τιμη (τουτεστιν με περιθωριο για αξεσουαρ, ανταλλακτικουλια που ηθελε ο μπεμπης κλπ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 27 Ιουν 2006, 10:35

Φίλοι, η καινούργια φλάντζα για τον 1.8Κ που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2006 οπτικά τουλάχιστον είναι πολύ διαφορετική απο αυτές που ξέρουμε.
Με δυό λέξεις πολύ μέταλο ή "σίδερο σκέτο" όπως είπε ο φίλος μάστορας που την έβαζε σε κάποιον παθών τις προάλλες.
Η σειρά Κ εννοείται οτι θέλει λίγα προκαταρτικά και χάδια πρίν αλλά ΚΑΙ μετά απο μεγάλα γκάζια. Εγγλέζικα αλουμίνια είναι αυτά.

Όσο για την απομάκρυνση του θερμοστάτη απο το μπλόκ σε μια συστοιχία κολλάρων (hose mod) είναι πατέντα που εφαρμόζεται επίσημα αρκετό καιρό απο τη LR σε μια προσπάθεια να μειώσει τα κρούσματα και να μικρύνει τον κύκλο των χαμένων κεφαλών.
Μάλιστα είχε συζητηθεί εδώ παλιότερα: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2679.html
Tα αποτελέσματα φυσικά δεν είναι εγγυημένα αφού και καινούργια αυτοκίνητα που έχουν αυτή τη μετατροπή, την έχουν μασήσει τη φλαντζούλα τους, πάντως είναι κιαυτό ένα απο τα πολλά μικρά βήματα.

Για το κράμα αλουμινίου, είχα διαβάσει μια θεωρία που αφορούσε τα πρώτα αυτοκίνητα του 98-99 οτι κορμός και κεφαλή έιχαν διαφορές στο κράμα αλουμινίου άρα και στον τρόπο συστολής-διαστολής κάτι που σε συνεργασία με τις πλαστικές μακρυές βίδες που φορούσαν οι παλιότεροι κινητήρες δημιουργούσε έναν εκρηκτικό συνδυασμό, αυτό όμως θυμάμαι οτι ξεπεράστηκε γρήγορα και αφορούσε τα πρώτα αυτοκίνητα.
Φυσικά μπορεί να είναι απλά άλλη μια θεωρία και ευκαρία για μελέτη, το σίγουρο είναι πάντως οτι η θερμοκρασία αυτού του κινητήρα είναι φαινόμενο και θα έλεγα ιδανική για πολύωρο ψήσιμο χοιρινού, κοντοσουβλιού ή και προβατίνας. (Υπάρχει διαθέσιμη και ελληνική συνταγή για αρνί φριλαντεράτο και σπέσιαλ προβατίνα του φριλαντερά)
Κάτω απο το καπώ υπάρχει αρκετός χώρος για την προσθήκη ψηστκών και περιφερειακών.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό axilleas » 27 Ιουν 2006, 18:23

Freelander θα σε μαλωσω...

Ολοκληρο ποστ εκανα με τα αξεσουάρ για τα Land Rover μας και εσυ πας και τα γραφεις αλλού κι αλλού...

Τι να σου πω τωρα; :lol:
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό free?lander » 29 Ιουν 2006, 17:20

Φίλε Freelander oντως ειχα αναφερθει σε εκτενη αναφορα στο προβλημα τουτο στο
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2679.html
και πολλα απο οσα ελεγα τα ειχα αναγνωσει στην αναφορα του φίλου Παντελή ,στα των μηχανων Κ (καιει προφερεται ,στην κυριολεξια) series - lotus...
Oσον αφορα τη νεα -μισου ετους- μεταλλικη φλαντζα χρειαζεται υπομονη κανενα χρονο να δουμε τις βελτιωσεις που εγιναν (αν εγιναν) απο οσους λογω του γνωστου προβληματος την αλλαξαν μεσα στο 2006.
Παντως βρε παιδια δεν εχω ξαναδει αυτοκινητο που μετα απο χρηση μισης ωρας περνας απο μπροστα στα 2 μετρα και νιωθεις τη φλογα! Παντα θυμαμαι τη γνωστη κλασικη παλια ελληνικη ταινια...οοοοχιιιιιι αλλο καααρβουνοοοοοοοοοο...!Σκετο φλογοβολο αυτο το αλουμινιο (οσα και να τροποποιησεις τα υγρα,συστηματα και κολλαρα ψυξης,φλαντζες,ψυγεια,θερμοστατες κλπ.) το μεταλλο (ή κραμα?) αυτο με τη τεραστια θερμικη αγωγιμοτητα ετσι θα συνεχισει να συμπεριφερεται! Τελεία και Παύλα._

Γιώργος / free?lander
Lamia
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2006, 18:56

Γιώργο (free?lander) γειά,

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ το
ΚΑΙΕΙ series !!!!!!

Καίει φλάντζες.
Καιει μπλοκ.
Καίει κυλινδροκεφαλές.
Καίει γενικώς.

Εξαιρετική ιδέα επίσης και το σιγοψήσιμο γουρουνοπούλας.

Πλάκα στην πλάκα αυτό είναι κάτι που γίνεται στα V8 και στα Tdi. (για τα Freelanders δεν το έχω ακούσει ή δει.)

Μάλιστα μπορώ να σου πω ότι λουκάνικο με αυγά στο αλουμινόχαρτο ετοιμάζεται σε περίπου 3 ώρες λειτουργίας του Τdi. Δοκιμασμένο και φαγωμένο κατά την διάρκεια εκδρομής.
(όσοι έχετε δει το επεισόδιο του "ταξιδεύοντας στην Ελλάδα" με τον υπογράφοντα μέσα στο χώρο του κινητήρα του Camel να αναφωνεί "...και το λουρί της μάνας !!!" ενώ ρυθμίζει το λουρί του δυναμό. Τοτε εκτός από το λουκάνικο στην πολλαπλή εξαγωγής είχε "μαγειρευτεί" και ο πιτσιρικάς τον Οκτώβριο του 1998)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 19:35

να το!!!! λύθηκε το πρόβλημα.....της υπογεννητικότητας! λουκάνικο στην πολλαπλή του ΡΟΒΕΡ. ποια τεχνίτη γονιμοποίηση και πράσινα άλογα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 20:17

ρε παιδιά ΦΡΙΛΑΝΔΕΡΑΔΕΣ γιατί δεν βάζετε και μια μικρότερη τροχαλία στην αντλία του νερού να φέρνει τούμπα πιο γρήγορα τα νερά?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 29 Ιουν 2006, 20:23

disco έγραψε:να το!!!! λύθηκε το πρόβλημα.....της υπογεννητικότητας! λουκάνικο στην πολλαπλή του ΡΟΒΕΡ. ποια τεχνίτη γονιμοποίηση και πράσινα άλογα.

Γιατί μου θυμίζει την ταινία "ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ" και τον υπερσυμπιεστή μιας κλασσικής Μαζεράτι; :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες