delfini έγραψε:τι? 32 λιτρα και φυσικα θα θεωρεις 25 οικονομικη οδηγηση.αυτο δεν θελει αντλια βεντζινης θελει απευθεια βαρελι.
πιστευω αν βαλω αεριο να πεσει στα 15 λιτρα οσο εχω τωρα με το rexton με φουλ γκαζια.
ξερει κανεις αν βγαζει μηχανολογικες-ηλεκτρολογικες ζημιες το avalance?
μηχανολογικες -ηλεκτρολογικες ζημιες δεν βγαζει.....ειναι μια χαρα αυτοκινητο ......το μονο του προβλημα ειναι η μεγαλη του καταναλωση μιας και ειναι παρα πολλα κυβικα ( το εχει ενας κολλητος μου και εχω προσωπικη εμπειρια απο το αυτοκινητο !!)
με το υγραεριο
ΔΕΝ θα ριξεις την καταναλωση στα 15 λιτρα που λες (εχω ανοιξει ολοκληρο θεμα στην κατηγορα JEEP για την υγραεριοκινηση μιας και εχω βαλει στο δικο μου το Grand Cherokee !!)
με το υγραεριο η καταναλωση σου ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ αντε και καις 1-2 λιτρα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ , αλλα το κοστος του υγραεριο ειναι μισο....
δηλαδη.......το αμαξι ( το avalanche ας πουμε) ειτε με υγραεριο ειτε με βενζινη θα καιει 25 λιτρα αν 100 κμ !!
απλα :
τα 25 λιτρα αυτα με υγραεριο θα κοστιζουν 15 ευρω ( με 0.60 λεπτα που κανει το υγραεριο στην Αλιμου !) ενω με βενζινη τα 25 λιτρα θα σου κοστιζουν €26 ....
θα πρεπει λοιπον να βαλεις τουλαχιστον μια φιλαη 120 λιτρων στο Avalanche για να πεις οτι πετυχαινεις μια καλη αυτονομια της ταξης των 450 κμ με υγραεριο.....
το κοστος εγκατασταης θα ειναι περιπου κανενα €2000.....οποτε μονο αμα κανεις περι τα 25.000 κμ το χρονο πιστευω οτι αξιζει !!
αυτα.....
κατα τάλλα το αμαξι ηταν, ειναι και θα ειναι απο τα αγαπημενα μου !!
απλα με τις υπαρχουσες συνθηκες το θεωρω απαγορευτικο για την Ελλαδα......και λογο ογκου, και λογο κυβισμου αλλα και λογο οπως σου ειπα καταναλωσης !!