Όπως όλοι πλέων γνωρίζετε , αγόρασα τον Αύγουστο το “ένδοξο” Galloper από τον βόλο (μετά από πολύ ψάξιμο γι να πετύχω ένα από τα τρία αυτοκίνητα που είχα βάλει ως στόχο και με συγκεκριμένο προϋπολογισμό) με την συμβολή του φίλτατου Firelord!
Όλα καλά μέχρι εδώ! Του έκανα περί τα 3400 km και άρχισαν τα ΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ απο την μηχανή όταν επιτάχυνα ,αρχικά μόνο στην 1η και για μικρό φάσμα στροφών αλλά ποτέ στο ρελαντί μόνο εν κινήσει, αργότερα το έκανε σε όλες τις ταχύτητες αλλά πάντα μόνο όταν του ζητούσα να βγάλει δύναμη στο τερεν και ποτέ μα ποτέ στο ρελαντί!
Πήγα λοιπών σε φίλο κολλητό μηχανικό αλλά και στην αντιπροσωπία και σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο και όλοι επέμεναν ότι δεν ήταν τίποτα αφού δεν ακούγεται στο ρελαντί και να το ξεχάσω!
Εγώ όμως δεν το ξέχασα (ευτυχώς) και έβαλα τον φίλο μου τον μηχανικό να ανοίξει το κάρτερ να ελέγξουμε τα μέταλλα στις μπιέλες, που όμως δεν είδαμε τίποτα !
Τοτε πήρα την απόφαση να το πάω παραπάνω το ψάξιμο γιατι το μυαλο μου πήγε σε πείρους πιστονιών ή σε φάγωμα κυλίνδρου και “ράβδισμα” πιστονιού. Κάτι που παρά την αντίθετη γνώμη του μηχανικού έκανα και εντέλει φάνηκε η ζημία που ήταν παλαιό κόλλημα στο μεσαίο κύλινδρο της αριστερής πλευράς του μπλοκ και παράλληλο φάγωμα του πιστονιού που ήταν αλλαγμένο καθώς και ράγισμα της κεφαλής σε όλο το μήκος της !
Οι κύριοι που μου το πούλησαν (ήτε ο μάντρας ήτε ο προηγούμενος ιδιώτης που το είχε) το έφτιαξαν έτσι που να μπορούν χωρίς πρόβλημα να το πουλήσουν και να μην μπορεί κανείς να το καταλάβει αν δεν κάνει κάμποσα χλμ!
Είχαν αλλάξει το πιστόνι που λογο θερμοκρασίας τους κόλλησε ανοίγοντας το κάρτερ και την αντίστοιχη κεφαλή χωρίς να κάνουν τίποτα άλλο μετά το έκλεισαν και του έβαλαν στο νερό ψύξης ένα στεγανοποιητικο κόκκινο που έκανε την δουλεία του για το χρονικό διάστημα που χρειαζόταν να το πουλήσουν!
Το αποτέλεσμα ήταν ότι έπρεπε να επισκευασθεί κάτι που ήταν πολύ δύσκολο γιατι δεν υπήρχαν ανταλλακτικά και έπρεπε να έρθουν από Κορέα και θα έκαναν περί τους τρεις μήνες να έρθουν , άσε που κόστιζαν και μια περιούσια (μόνο η κυλινδροκεφαλή έκανε χωρίς ΦΠΑ 2500 € ).
Η άλλη λύση ήταν να αλλαχθεί η μηχανή κάτι που μας έδινε 2 επιλογές καινούρια ή μεταχειρισμένη, για καινούρια ούτε συζήτηση διότι έκανε 10200€ Hyundai και 12000€ Mitsubishi. Μεταχειρισμένη λοιπόν κάτι που πάλι ήταν απαγορευτικό λογο του ότι η φτηνότερη που βρήκα έκανε 3500€!
Τοτε μετά από συζήτηση με τον Firelord, που το έψαξε πολύ και βρήκε την λύση, αποφασίσαμε να κάνουμε εξωδικαστικές ενέργειες και αν χρειαστεί δικαστικές για να κάνουμε χρήση του νόμου που αν κατάλαβα καλά παρέχει στον αγοραστή μεταχειρισμένου εγγύηση ακόμα και αν δεν υπαρχει γραπτώς κάπου! Κάτι που εγώ δεν γνώριζα και μου το είπε ο Firelord (να είναι καλά)!!!!!
Έκανε λοιπών ο Firelord τις απαραίτητες ενέργειες και έτσι έλαβα μια μηχανή μεταχειρισμένη μεν αλλά με εγγύηση δε και σε αρίστη κατάσταση και με παραπάνω άλογα από την παλιά και Mitsubishi!
Για περαιτέρω εξηγήσεις περί των δικαιωμάτων που έχουμε όταν αγοράζουμε ας μας τα πει καλύτερα ο Firelord που ως νομικός τα γνωρίζει καλυτερα ,κάτι νομίζω που ενδιαφέρει όλους μας!
---------------------------------------------------------------------------------------
Γιώργο σε ευχαριστώ από καρδιάς και δημοσίως !
Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω προς το παρών και επιφιλάτομαι να ανταποδώσω!