Μετα απο τέσσερα χρόνια εμπλοκής μου στις "παιδιές" 4χ4 και εν όψει της καινούριας χρονιάς για τα 4χ4 παραθέτω τις εντυπώσεις μου.
1/Μηδενική αποχή, σχεδόν, των ΜΜΕ
2/Διαδρομές αγώνων να σχεδιάζονται κατ' εκτροπήν των ισχύοντων κανονισμών για τη χρήση κοντών σχέσεων. Πουθενά στους κανονισμούς δεν υπάρχει μνεία για κοντές σχέσεις!!!
3/Αλλος οργανωτής συντάσει τις κατηγορίες των οχημάτων σύμφωνα με τις τςχνικές προδιαγραφές κι άλλος σύμφωνα με τον κυβικό εκτοπισμό του κινητήρα.
4/Η αυθαίρετη χρήση αεροστροβίλων πάει σύννεφο παρα την ρητή απαγόρευση απο τους κανονισμούς.
5/Ο τερματισμός και η βαθμολόγιση πληρωμάτων που έχου παρακάμψει ή μή εκτελέσει μέρος της διαδρομής του αγώνα ή ειδικής διαδρομής.
Σε όλα τα παραπάνω την ευθύνη έχουν αποκλειστικά οι οργανωτές!!!
Οι με τα 4χ4 ραλλύ εμπλεκόμενοι που σίγουρα έχουν χάσει "επεισόδια καλά θα είναι να ξεκινήσουν χωρίς ξεχωριστή κατηγορία και μετα βλέπουν τι θα κάνουν. TRAIL RIDE και RALLY RAID δεν είναι BAJA ούτε ακροπολικές φλαταδούρες... άλλο Yaris κι άλλο Jimny!!!
Υποκλινόμενος σε όλους όσους έχουν συμβάλλει στην μέχρι τώρα πορεία των αγώνων και "παιδιών" 4χ4 στην Ελλάδα,
Πάνος Παπανικολάου