Έχοντας Vitara 3d ανοιχτό (Ισπανικό
), όταν πήγα να δω το Jimny και μπήκα μέσα μου έκανε εκτύπωση το πόσο πιο στενάχωρο ήταν. Δεν είμαι μικρόσωμος, αλλά με το κάθισμα τέρμα πίσω το κεφάλι μου ήταν κοντά στην οροφή, το ταμπλώ ήταν ψηλά, και αισθανόμουν κολλημένος στο παράθυρο, ενώ το Vitara είναι αρκετά πιο ευρύχωρο και με καλύτερη ορατότητα.
Όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, το Jimny είναι καλύτερο σαν σχέδιο, και τα δύο είναι εξίσου ικανά σε νορμάλ μορφή, αλλά το Jimny δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αφού δεν πήγε ποτέ στην Αμερική.
Σαν ευελιξία, έχουν και τα δύο την ίδια ακτίνα στροφής ενώ το Jimny έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο
. Επίσης έχουν παραπλήσιο βάρος, με το Jimny στην έκδοση Metal Top να είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, αλλά βέβαια παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός.
Στον κινητήρα τη διαφορά την κάνουν τα κυβικά, με το Jimny να έχει μέγιστη ροπή 11/4500, το Vitara 16v 13.2/4000 και το παληότερο 8v 13/3000.
Πιστεύω πάντως πως το πιο σημαντικό κριτήριο είναι το υποκειμενικό, οπότε ας βρει test-drive (ή ενοικιαζόμενα), και ας αποφασίσει μόνος του