Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Ιαν 2005, 14:26

Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 20 Ιαν 2005, 14:33

H στεγνή άσφαλτος δεν συμπεριλαμβάνεται στον όρο "εκτός δρόμου", τα φρένα και η ροπή δεν νομίζω να έχουν ουσιώδες διαφορές.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Ιαν 2005, 14:43

Ισοδύναμα σάν σουβλάκια εννοούσα.......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό meco » 20 Ιαν 2005, 16:17

από τους 4Τροχούς τεύχος 365 - Φεβρουάριος 2001 σχόλιο για το δίλιτρο Grand Vitara.
Παρότι, λοιπόν, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί εκτός δρόμου αυτοκίνητα, όπως το Πινίν, ή τις ασφάλτινες επιδόσεις ενός RAV4, το Γκραν Bιτάρα διακρίνεται για την καλή τιμή αγοράς του και την πληθώρα εκδόσεων όσον αφορά στους τύπους αμαξωμάτων, αλλά και στην γκάμα των κινητήρων, που ξεκινά από τα 1.600 κ.εκ. και καταλήγει στα 2.500 κ.εκ

επίσης από το ίδιο συγκριτικό:
«Δεν βάζετε κανένα χεράκι αντί να γελάτε;» O οδηγός του Bιτάρα το 'χει πάρει απόφαση να ανέβει την ανηφόρα που οδηγεί στην ειδική διαδρομή Στρόμη-Oινοχώρι αψηφώντας τον Nεύτωνα, το συντελεστή τριβής και τη γυμνασιακή Φυσική στο σύνολό της. Kαι σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το Bιτάρα δεν διαθέτει μπλοκέ διαφορικό πίσω (ακόμα και το μόνιμα τετρακίνητο RAV έχει). Aντε τώρα να εξηγήσεις στον οδηγό-φωτογράφο γιατί οι εκ των αριστερών τροχοί σπινάρουν ανεξέλεγκτα και οι άλλοι δύο βρίσκονται ακινητοποιημένοι στη λάσπη.

Αυτά από μένα. Το ότι το Vitara έχει περισσοτερες πωλήσεις δε λέει τίποτα.
Δεν έχω ούτε Pinin ούτε Vitara και γενικότερα δεν έχω κανένα συμφέρον από αυτή τη σύγκριση. Απλά σας μεταφέρω κάποια πράγματα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό denis » 20 Ιαν 2005, 16:34

tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.


Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Ιαν 2005, 16:54

denis έγραψε:
tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.


Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?


Μην τον παρεξηγείς Μιτσουπίνος είναι οτι θέλει λεει, άλλωστε έμαθα ότι το χρέπι του το πουλάει :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Ιαν 2005, 17:02

meco έγραψε:Αυτά από μένα. Το ότι το Vitara έχει περισσοτερες πωλήσεις δε λέει τίποτα.
Δεν έχω ούτε Pinin ούτε Vitara και γενικότερα δεν έχω κανένα συμφέρον από αυτή τη σύγκριση. Απλά σας μεταφέρω κάποια πράγματα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου.



Μηπως υπερβάλουν λίγο ?? Θέλεις να σου πω τι γράφει το DRIVE σε αντίστοιχη συγκριτικη δοκιμη για "την ασφάλεια που σου παρέχει το G.V σε τετοιες περιπτώσεις" ....
Αστο καλύτερα,... απο ένα μόνο περιοδικο δεν βγάζεις άκρη κ ειδικα εδω στην Ελλαδα.Πρεπει να τα διαβασεις ολα και να βγαλεις τη δικη σου γνωμη ...

Εγώ ειχα RAV4 μοντελο 2003 και εκει που εχω παει με το G.V ουτε στο ονειρο μου δεν θα πηγαινα με το RAV και ας εχει torsen πισω...
Αλλωστε πριν το αλλαξω το εκανα μονος μου "συγκριτικο τεστ'' το διλιτρο G.V ενός φίλου μου στις ιδιες συνθηκες και ειδα "ιδιοις όμασοι" την διαφορά :wink:

Δεν λέω ότι το G.V ειναι το καλυτερο απ'ολα και αλλα τέτοια φαιδρα. απλα διαφωνω με το συγκεκριμενο δημοσιευμα που παραθετεις και ειδικα με τον "γλαφυρο" τροπο γραφής κ περιγραφής του "αμεροληπτου" δημοσιογραφου ... :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό meco » 20 Ιαν 2005, 17:15

TLG έγραψε:Μηπως υπερβάλουν λίγο ?? Θέλεις να σου πω τι γράφει το DRIVE σε αντίστοιχη συγκριτικη δοκιμη για "την ασφάλεια που σου παρέχει το G.V σε τετοιες περιπτώσεις" ....
Αστο καλύτερα,... απο ένα μόνο περιοδικο δεν βγάζεις άκρη κ ειδικα εδω στην Ελλαδα.Πρεπει να τα διαβασεις ολα και να βγαλεις τη δικη σου γνωμη ...

Εγώ ειχα RAV4 μοντελο 2003 και εκει που εχω παει με το G.V ουτε στο ονειρο μου δεν θα πηγαινα με το RAV και ας εχει torsen πισω...
Αλλωστε πριν το αλλαξω το εκανα μονος μου "συγκριτικο τεστ'' το διλιτρο G.V ενός φίλου μου στις ιδιες συνθηκες και ειδα "ιδιοις όμασοι" την διαφορά :wink:

Δεν λέω ότι το G.V ειναι το καλυτερο απ'ολα και αλλα τέτοια φαιδρα. απλα διαφωνω με το συγκεκριμενο δημοσιευμα που παραθετεις και ειδικα με τον "γλαφυρο" τροπο γραφής κ περιγραφής του "αμεροληπτου" δημοσιογραφου ... :D

Παρόλο που το δημοσίευμα το αδικείς, ναι, ο ισχυρισμός σου για τα περιδικά, έχει μία βάση.
Αλλά έστω και έτσι συγκρίνοντας με βάση μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, GV και Pinin, είναι δυνατόν μόνο το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ στη μετάδοση υστερεί, να κάνουν το GV καλύτερη επιλογή??
Εκεί είναι εμένα η ένστασή μου.
Οk για το RAV συμφωνώ ότι μένει πίσω σε εκτός δρόμου καταστάσεις (δεν έθεσα άλλωστε τέτοιο θέμα) αλλά για το Pinin θα μείνω στην αρχική μου άποψη...
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Ιαν 2005, 18:10

denis έγραψε:
tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.


Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?

Μπορεί αλλά κουρεύει ημιαξόνια και παρόμοια δαπανηρά (λόγω κουρντίσματος) όσο για τα φρένα, 4Δ είναι μάλλον επαρκέστερα (θεωρητικά πάντα) :? :? :?
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Ιαν 2005, 19:40

meco έγραψε:Αλλά έστω και έτσι συγκρίνοντας με βάση μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, GV και Pinin, είναι δυνατόν μόνο το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ στη μετάδοση υστερεί, να κάνουν το GV καλύτερη επιλογή??
Εκεί είναι εμένα η ένστασή μου.
Οk για το RAV συμφωνώ ότι μένει πίσω σε εκτός δρόμου καταστάσεις (δεν έθεσα άλλωστε τέτοιο θέμα) αλλά για το Pinin θα μείνω στην αρχική μου άποψη...


Τι αυτοκινητο εχεις αν επιτρεπετε ?
Εγω οπως ξερεις εχω αυτο που αναφέρω στην "υπογραφη" μου οπότε για μένα (το τονιζω αυτο) ηταν η καλυτερη αγορα οταν το πηρα πριν 11 μήνες ...Επίσης το ότι εχω στην κατοχή μου αυτο το αυτοκινητο κανει τις αποψεις μου υποκειμενικες ...συν του οτι δεν ειμαι και ο Παπας να κατέχω το αλαθητο :D

Αλλώστε μιλαμε για αυτοκινητα που τα αλλαζουμε οπωτε θέλουμε (αν εχουμε λεφτα !!!) :lol:

Μετά απο αυτες τις διευκρυνησεις ας προχωρησουμε παρακατω...

Σε πραγματικες συνθηκες που υπαρχει αυτη η διαφορα στο συστημα της μετάδοσης ? και μιλαμε παντα για τα δυο αυτοκινητα στις ιδιες συνθηκες με ιδια/παρομοια λαστιχα ...οχι αυτα που βλεπουμε να γινονται στα διαφορα τεστ των περιοδικων ...
(εδω οι "4τροχοι" ειχαν βγαλει το RAV4 να κανει το γυρο στην πιστα των Mεγαρων ποιο γρηγορα απο το Laguna 2.0 turbo ..)
Επισης καλο θα ηταν να μας πει καποιος αυτο το μπλοκε πισω διαφορικο του pinin ποσο καλα κανει τη δουλεια του...

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι τα δυο αυτοκινητα (pinin/G.V) ειναι σχεδον ισοδυναμα και οτι οι διαφορες τους δεν ειναι τετοιες που καθιστα καποιο απο τα δυο λαθος αγορα για καποιον που θελει να εχει και εκτος δρομου κινηση.

Εχω οδηγηση και τα δυο αυτοκινητα στην Αραχωβα στις αναλογες πιστες .
Και τα δυο μεσα στις πιστες ηταν εντυπωσιακα.Γνωμη μου ειναι οτι η πιστα της SUZUKI ειναι ποιο δυσκολη...
Αυτο ομως δεν λεει οτι το pinin 2.0 δε θα μπορουσε να τα καταφερει ...

Y.Γ sorry για το μακροσκελες μυνημα .... :oops:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Ιαν 2005, 20:07

tasos953 έγραψε:
denis έγραψε:
tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.


Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?

Μπορεί αλλά κουρεύει ημιαξόνια και παρόμοια δαπανηρά (λόγω κουρντίσματος) όσο για τα φρένα, 4Δ είναι μάλλον επαρκέστερα (θεωρητικά πάντα) :? :? :?


"μπορει" τροπος του λέγειν ....Σε στεγνη ασφαλτο οταν καποιο διαφορικο ειναι κλειδωμενο (οπως λειτουργει η 4κινηση στο G.V/Cherokee 2.4 k.l.p) μπορεις να πηγαινεις χωρις προβλημα οταν ο δρομος ειναι ευθεια η με μεγαλες καμπες ...με λιγα λογια ....δεν κανει να στριβεις ...το γιατι αναφερεται παραπανω απο τον taso...!!
Γι'αυτο λοιπον και το χρησιμοποιεις μονο εκτος δρομου η σε πολυ ολισθηρες επιφανειες (χιονι/βροχη/λασπες).
Προσωπικα εγώ δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε 4κινηση σε στεγνο οχι ομως για τον παραπανω λογο , αλλα απλα γιατι δεν χρειαστηκε.

Οσο για τους δισκους το G.V βγαινει σε αλλες αγορες και με δισκους πισω ..αλλα ας ειναι "καλα " ο Σφακιανακης :-x
Οχι οτι οποιο αυτοκινητο εχει ταμπουρα πισω ειναι χειροτερο απο αλλο που εχει Δ/Δ μπροστα πισω , αλλα γιατι να μην εχει ρε γαμωτο .... :-x :evil:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Ιαν 2005, 22:20

Πέρα από τις "αντπαραθέσεις" και τις πλάκες τα αυτοκίνητα είναι πράγματι ισοδύναμα (εντός και εκτός) με το Πινίν να υπερτερεί ελαφρά στο θέμα κινητήρας (λόγω ροπής και μάλιστα από χαμηλά) και μετάδοση - διαφορικό ενώ το GV υπερέχει σε χώρους, απλότητα κινητήρα και μετάδοσης, μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σε αναρτήσεις και off-road εξοπλισμό. Το σασί τύπου σκάλας προσωπικά δεν το θεωρώ πλεονέκτημα, απλά αναχρονισμό μιας και τα αυτοφερόμενα αμαξώματα είναι πιό άκαμπτα από τα ανεξάρτητα σασί που απλά προσφέρουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε κρούσεις και την απαραίτητη παραμορφωσιμότητα στα "κρεμάσματα" των τροχών. Άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές στις σύγχρονες εκδόσεις τους (μέχρι και η ROVER στα νέα Range & Discovery υιοθέτησε το αυτοφερόμενο αμάξωμα ακολουθώντας την πρώτη διδάξασα Mitsubishi που το έκανε στα νέα Pajero & Pinin).
Αναφορικά με το πίσω διαφορικό του Πινίν που είναι τόρσεν (herical LSD) βοηθάει πάρα πολύ στην κίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα και αποτρέπει τα κολήματα αλλά θέλει λίγο προσοχή στα γκάζια πάνω στην στροφή, όπου μόνο με πισωκίνηση στα βρεγμένα ή χιόνια θέλει ανάποδα.... Άμα κολλήσεις όμως γινεται σαν απλό και δεν βοηθάει.
Απο εκεί και πέρα, μετά τις προδιαγραφές υπάρχει και το κεφάλαιο οδηγός που μπορεί να κάνει το GV ή το Πινίν πραγματικά θηρία.
Εγώ πάντως φοβάμαι πρίν "κολώσει" το σουβλάκι μου. :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Ιαν 2005, 01:16

Eνα σωστά σχεδιασμένο αυτοφερόμενο αμάξωμα είναι παντού καλύτερο απο ενα με ξεχωριστό σασί και στα κρουστικά φορτία και στα κρεμάσματα και παντού. Το μόνο σημείο που ίσως υστερεί είναι το οτι δεν μπορείς να βάλεις body lift αλλα αυτό είναι ούτως ή άλλως πολύ ειδική επιλογή.

Οσο για τα 2 αυτοκίνητα GV2.0 & pinin GDi εγω προσωπικά θα προτιμούσα μάλλον το δευτερο αλλα όπως είπα και πρίν και λέει και πιο πάνο ο Τάσος οι διαφορές είναι μικρές και τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν ισοδύναμα.

Το 1.8 πάντως νομίζω πως είναι πολύ soft για εκτός δρόμου δύσκολες καταστάσεις.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό TLG » 21 Ιαν 2005, 01:22

tasos953 έγραψε:Πέρα από τις "αντπαραθέσεις" και τις πλάκες τα αυτοκίνητα είναι πράγματι ισοδύναμα (εντός και εκτός) με το Πινίν να υπερτερεί ελαφρά στο θέμα κινητήρας (λόγω ροπής και μάλιστα από χαμηλά) και μετάδοση - διαφορικό ενώ το GV υπερέχει σε χώρους, απλότητα κινητήρα και μετάδοσης, μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σε αναρτήσεις και off-road εξοπλισμό. Το σασί τύπου σκάλας προσωπικά δεν το θεωρώ πλεονέκτημα, απλά αναχρονισμό μιας και τα αυτοφερόμενα αμαξώματα είναι πιό άκαμπτα από τα ανεξάρτητα σασί που απλά προσφέρουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε κρούσεις και την απαραίτητη παραμορφωσιμότητα στα "κρεμάσματα" των τροχών.


Ας πουμε οτι και για αυτα εξαρταται πως τα βλέπει κανεις ...
Π.χ το ξεχωριστο σασι για εμενα παιζει ρολο ..οπως επισης το οτι οταν η τετρακινηση γινεται με συνεκτικο συμπλεκτη ειναι ενα μειον για μενα....αλλα ισως αυτα δεν εχουν και τοση σημασια για εσενα η καποιον αλλον ...αυτο σημαινει οτι υπαρχουν πολλες διαφορετικες "αναγκες" γι'αυτο και τοσα προιοντα !!


Άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές στις σύγχρονες εκδόσεις τους (μέχρι και η ROVER στα νέα Range & Discovery υιοθέτησε το αυτοφερόμενο αμάξωμα ακολουθώντας την πρώτη διδάξασα Mitsubishi που το έκανε στα νέα Pajero & Pinin).



Τα αμαξωματα αυτα νομιζω οτι δεν ειναι ακριβως αυτοφερομενα αλλα κατι ενδιαμεσο ...
Το πρωτο αυτοφερομενο αν θυμαμαι καλα το εβγαλε η LADA με το NIVA οπως και την πρωτη συνεχη 4κινηση !!!



Αναφορικά με το πίσω διαφορικό του Πινίν που είναι τόρσεν (herical LSD) βοηθάει πάρα πολύ στην κίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα και αποτρέπει τα κολήματα αλλά θέλει λίγο προσοχή στα γκάζια πάνω στην στροφή, όπου μόνο με πισωκίνηση στα βρεγμένα ή χιόνια θέλει ανάποδα.... Άμα κολλήσεις όμως γινεται σαν απλό και δεν βοηθάει.
Απο εκεί και πέρα, μετά τις προδιαγραφές υπάρχει και το κεφάλαιο οδηγός που μπορεί να κάνει το GV ή το Πινίν πραγματικά θηρία.
Εγώ πάντως φοβάμαι πρίν "κολώσει" το σουβλάκι μου. :oops: :oops: :oops:



Εδω τωρα μιλησες πολυ ειλικρινα και σωστα ....ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!


Οποτε φιλε taso τα ευχαριστιομαστε για οσο καιρο τα εχουμε και μετα ....παμε γι'αλλα ...
Εγω προσωπικα οπως αλλαξα το RAV4 στους 8 μηνες δε θα διστασω να αλλαξω το κ το Grand Vitara αν κατι δω και δε μου αρεσει....!!

Βεβαια και οι αντιπαραθεσεις καλες ειναι ...αναβουν τα αιματα και περναμε την ευχαριστα την ωρα μας !!!!
Σκεφτεσε τι αχαρα που θα ηταν να συμφωνουσαμε ολοι σε ολα ????




Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Ιαν 2005, 02:07

Το ξεχωριστό σασί του GV δεν υπερτερεί πουθενά θεωριτικά (δεν ξέρω αν είναι λιγότερο ή περισσότερο άκαμπτο) απο του Πινιν αλλα για δεδομένη τεχνολογία ενα αυτοφερόμενο μπορεί να γίνει ΠΑΝΤΟΥ καλύτερο απο ενα ξεχωριστού σασί (εφόσον μιλάμε ξαναλέω για ίδιας τεχνολογίας σχεδιάσεις).

Αυτοφερόμενο πλαίσιο σημαίνει πως εφόσον είναι σωστά σχεδιασμένο τα φορτία παραλαμβάνονται απο το συνολο του πλαισίου. Αν δηλαδή κολλήσω με ηλεκτροκόληση το σασί του Jimny στο αμάξωμα δεν θα έχω ενα αυτοφερόμενο πλαίσιο (θεωριτικά βέβαια τα όρια είναι ασαφή). Το Νίβα κάπως έτσι είναι, ουσιαστικά έχει ενα σασί κολημένο σε ένα αμάξωμα οπότε δεν παρουσιάζει ουσαστικές διαφορές απο οτι αν το είχε ξεχωριστά και βιδωτό (σαν τα Σουζούκι).

Το Pajero (το μεγάλο) το καινούριο έχει ενα σφαιρικά σχεδιασμένο πλείσιο που συνδυάζει πολύ μεγαλύτερη αντοχή και -αναλογικά- μικρότερο βάρος.

Η τετρακίνηση του δίλιτρου Πινίν εφόσον έχουμε κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό συμπεριφέρεται εκτός δρόμου εξίσου καλά με του GV (και υπάρχει και το LSD πίσω) το GV δεν έχει κανένα πλεονέκτημα εδώ (και εκτός δρόμου αν προσθέσουμε με τη διαφορά κόστους ενα τόρσεν στο GV δεν έχει ούτε κάποιο μειονέκτημα)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες