|
|
|
Παρότι, λοιπόν, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί εκτός δρόμου αυτοκίνητα, όπως το Πινίν, ή τις ασφάλτινες επιδόσεις ενός RAV4, το Γκραν Bιτάρα διακρίνεται για την καλή τιμή αγοράς του και την πληθώρα εκδόσεων όσον αφορά στους τύπους αμαξωμάτων, αλλά και στην γκάμα των κινητήρων, που ξεκινά από τα 1.600 κ.εκ. και καταλήγει στα 2.500 κ.εκ
«Δεν βάζετε κανένα χεράκι αντί να γελάτε;» O οδηγός του Bιτάρα το 'χει πάρει απόφαση να ανέβει την ανηφόρα που οδηγεί στην ειδική διαδρομή Στρόμη-Oινοχώρι αψηφώντας τον Nεύτωνα, το συντελεστή τριβής και τη γυμνασιακή Φυσική στο σύνολό της. Kαι σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το Bιτάρα δεν διαθέτει μπλοκέ διαφορικό πίσω (ακόμα και το μόνιμα τετρακίνητο RAV έχει). Aντε τώρα να εξηγήσεις στον οδηγό-φωτογράφο γιατί οι εκ των αριστερών τροχοί σπινάρουν ανεξέλεγκτα και οι άλλοι δύο βρίσκονται ακινητοποιημένοι στη λάσπη.
tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.
denis έγραψε:tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.
Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?
meco έγραψε:Αυτά από μένα. Το ότι το Vitara έχει περισσοτερες πωλήσεις δε λέει τίποτα.
Δεν έχω ούτε Pinin ούτε Vitara και γενικότερα δεν έχω κανένα συμφέρον από αυτή τη σύγκριση. Απλά σας μεταφέρω κάποια πράγματα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου.
TLG έγραψε:Μηπως υπερβάλουν λίγο ?? Θέλεις να σου πω τι γράφει το DRIVE σε αντίστοιχη συγκριτικη δοκιμη για "την ασφάλεια που σου παρέχει το G.V σε τετοιες περιπτώσεις" ....
Αστο καλύτερα,... απο ένα μόνο περιοδικο δεν βγάζεις άκρη κ ειδικα εδω στην Ελλαδα.Πρεπει να τα διαβασεις ολα και να βγαλεις τη δικη σου γνωμη ...
Εγώ ειχα RAV4 μοντελο 2003 και εκει που εχω παει με το G.V ουτε στο ονειρο μου δεν θα πηγαινα με το RAV και ας εχει torsen πισω...
Αλλωστε πριν το αλλαξω το εκανα μονος μου "συγκριτικο τεστ'' το διλιτρο G.V ενός φίλου μου στις ιδιες συνθηκες και ειδα "ιδιοις όμασοι" την διαφορά
Δεν λέω ότι το G.V ειναι το καλυτερο απ'ολα και αλλα τέτοια φαιδρα. απλα διαφωνω με το συγκεκριμενο δημοσιευμα που παραθετεις και ειδικα με τον "γλαφυρο" τροπο γραφής κ περιγραφής του "αμεροληπτου" δημοσιογραφου ...
denis έγραψε:tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.
Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?
meco έγραψε:Αλλά έστω και έτσι συγκρίνοντας με βάση μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, GV και Pinin, είναι δυνατόν μόνο το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ στη μετάδοση υστερεί, να κάνουν το GV καλύτερη επιλογή??
Εκεί είναι εμένα η ένστασή μου.
Οk για το RAV συμφωνώ ότι μένει πίσω σε εκτός δρόμου καταστάσεις (δεν έθεσα άλλωστε τέτοιο θέμα) αλλά για το Pinin θα μείνω στην αρχική μου άποψη...
tasos953 έγραψε:denis έγραψε:tasos953 έγραψε:Μή κλέβεις! θα χρειαστεί και κάποια επέμβαση στον κινητήρα για ροπή, αλλαγή φρένων, κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κινείται με 4Η και στην στεγνή άσφαλτο και ίσως μερικά ακόμα για να φτάσουν να γίνουν θεωρητικά πάντα ισοδύναμα.
Το GV γιατι δεν μπορει να κινειται στην ασφαλτο με 4Η?Τα φρενα του δεν ειναι επαρκη?
Μπορεί αλλά κουρεύει ημιαξόνια και παρόμοια δαπανηρά (λόγω κουρντίσματος) όσο για τα φρένα, 4Δ είναι μάλλον επαρκέστερα (θεωρητικά πάντα)
tasos953 έγραψε:Πέρα από τις "αντπαραθέσεις" και τις πλάκες τα αυτοκίνητα είναι πράγματι ισοδύναμα (εντός και εκτός) με το Πινίν να υπερτερεί ελαφρά στο θέμα κινητήρας (λόγω ροπής και μάλιστα από χαμηλά) και μετάδοση - διαφορικό ενώ το GV υπερέχει σε χώρους, απλότητα κινητήρα και μετάδοσης, μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σε αναρτήσεις και off-road εξοπλισμό. Το σασί τύπου σκάλας προσωπικά δεν το θεωρώ πλεονέκτημα, απλά αναχρονισμό μιας και τα αυτοφερόμενα αμαξώματα είναι πιό άκαμπτα από τα ανεξάρτητα σασί που απλά προσφέρουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε κρούσεις και την απαραίτητη παραμορφωσιμότητα στα "κρεμάσματα" των τροχών.
Άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές στις σύγχρονες εκδόσεις τους (μέχρι και η ROVER στα νέα Range & Discovery υιοθέτησε το αυτοφερόμενο αμάξωμα ακολουθώντας την πρώτη διδάξασα Mitsubishi που το έκανε στα νέα Pajero & Pinin).
Αναφορικά με το πίσω διαφορικό του Πινίν που είναι τόρσεν (herical LSD) βοηθάει πάρα πολύ στην κίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα και αποτρέπει τα κολήματα αλλά θέλει λίγο προσοχή στα γκάζια πάνω στην στροφή, όπου μόνο με πισωκίνηση στα βρεγμένα ή χιόνια θέλει ανάποδα.... Άμα κολλήσεις όμως γινεται σαν απλό και δεν βοηθάει.
Απο εκεί και πέρα, μετά τις προδιαγραφές υπάρχει και το κεφάλαιο οδηγός που μπορεί να κάνει το GV ή το Πινίν πραγματικά θηρία.
Εγώ πάντως φοβάμαι πρίν "κολώσει" το σουβλάκι μου.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες