Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara 2.5 ή Κia Sorento 2.4/3.5 ??

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 03 Φεβ 2005, 01:53

Μονο? μιλαω για '85-'89 ετσι? καλως ευχαριστω.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό michailbm » 03 Φεβ 2005, 02:13

michailbm έγραψε:Αναλογως πως το οδηγας περηπου 15-16 lt/100km


Μιλαω για οτι ανακοινωνε η Μιτσουμπισι επισημως στην πραξη παντα παραπανω! (+5lt)
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 09 Φεβ 2005, 15:23

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ !
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ?
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ GV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ,ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΝΤΑ !
ΠΟΥΛΗΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΑ V 1.6 GABRIO ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΧΕΔΟΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΑΝΕΤΑ !
ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ !
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ?
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 09 Φεβ 2005, 15:33

GRANDVITARAKIAS2.0 έγραψε:ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ !
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ?
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ GV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ,ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΝΤΑ !
ΠΟΥΛΗΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΑ V 1.6 GABRIO ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΧΕΔΟΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΑΝΕΤΑ !
ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ !
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ?


Ετσι ακριβως !!!
Ειναι σταθερη αξια !!!!
Ασε που ειναι και σαφως καλυτερο εκτος!!!!! :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 09 Φεβ 2005, 16:37

Παιδια ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω οτι "σωσαμε" εναν ανθρωπο ....
Σημερα το απογευμα παμε να κλεισουμε το GV 2.5 !!!!!!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!

Το σημειο κλειδι ηταν το κοστος χρησης καθως και η αξια/ευκολια μεταπώλησης !!

Σας ευχαριστω ολους ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 10 Φεβ 2005, 10:52

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΜΠΡΑΒΟ !!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ GV,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ VITARA ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΕΙ.
ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ !!!!
ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ !!! :newbie:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 10 Φεβ 2005, 12:19

Παιδιά θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σας , για το GV 2500 , όχι τόσο από προσωπική εμπειρία , αλλά από διασταυρωμένες πληροφορίες φίλων , γνωστών και από δημοσιευμένα άρθρα . Θα ρωτήσω όμως κάτι όπως και παλιότερα : Υπάρχει μειονέκτημα στην πράξη από την μη ύπαρξη κάποιου ελεγχόμενου διαφορικού πίσω στο GV ; Και άν κάποιος ξέρει άν υπάρχει στην αγορά κάποιο μπλοκέ για το συγκεκριμένο μοντέλλο ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Φεβ 2005, 13:07

Jugulator έγραψε:Παιδιά θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σας , για το GV 2500 , όχι τόσο από προσωπική εμπειρία , αλλά από διασταυρωμένες πληροφορίες φίλων , γνωστών και από δημοσιευμένα άρθρα . Θα ρωτήσω όμως κάτι όπως και παλιότερα : Υπάρχει μειονέκτημα στην πράξη από την μη ύπαρξη κάποιου ελεγχόμενου διαφορικού πίσω στο GV ; Και άν κάποιος ξέρει άν υπάρχει στην αγορά κάποιο μπλοκέ για το συγκεκριμένο μοντέλλο ;


Μλοκέ για GV πολλά. Εγώ φοράω ARB με 100% εμπλοκή. Υπάρχουν και αρκετά Αμερικάνικα.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό TLG » 10 Φεβ 2005, 14:34

Jugulator έγραψε: Θα ρωτήσω όμως κάτι όπως και παλιότερα : Υπάρχει μειονέκτημα στην πράξη από την μη ύπαρξη κάποιου ελεγχόμενου διαφορικού πίσω στο GV ; Και άν κάποιος ξέρει άν υπάρχει στην αγορά κάποιο μπλοκέ για το συγκεκριμένο μοντέλλο ;



Το θεμα με τα μπλοκε ειναι λιγο μπερδεμενο ....

Αλλο το μπλοκε 100%(π.χ ARB),χρηση κυριως εκτος δρομου σωτηριο στο κολλημα, αλλο τα περιορισμενης ολισθησης (LSD)και σε τι ποσοστο,χρηση εντος δρομου περισσοτερο , αλλα δε σε σωσει αν κολησεις ..

Το θεμα ειναι οτι πρεπει να ξερουμε πρωτα για τι χρηση το θελουμε ..

Στην αγορα υπαρχουν ομως και απο τους δυο τυπους .....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 11 Φεβ 2005, 12:21

Ο. Κ. παιδιά υπάρχουν τελικά μπλοκέ ( 100% ) και L.S.D. για το GV 2500. Εάν έχεις δηλαδή ένα L.S.D. άς πούμε 60 ή 70 % δεν σε ξεκολάει , έστω και λίγο πιο δύσκολα από ένα πλήρως μπλοκέ ; Λογικά μπορείς να έχεις το L.S.D. ενεργοποιημένο και στην στεγνή άσφαλτο , οπότε να μη φοβάσαι τυχόν ζημίες.
Από τιμές πως είναι τα προαναφερθέντα διαφορικά ;
Kαι τελικά διότι το GV 2500 είναι το όχημα που σίγουρα θα είναι το επόμενό μου , άν αλλάξω το τωρινό , από διαγώνια ευλυγισία του πίσω άξονα πως είναι ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό michailbm » 11 Φεβ 2005, 12:51

Λογικά μπορείς να έχεις το L.S.D. ενεργοποιημένο και στην στεγνή άσφαλτο , οπότε να μη φοβάσαι τυχόν ζημίες.


Τα LSD δεντα ενεργοποιης δουλευουν απο κατασκευης πανα ετσι!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 11 Φεβ 2005, 18:57

GRANDVITARAKIAS2.0 έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΜΠΡΑΒΟ !!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ GV,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ VITARA ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΕΙ.
ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ !!!!
ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ !!! :newbie:

Κάτι σάν την ηρωίνη δηλαδή...Ενώ ξέρεις πού σε οδηγεί, εσύ συνεχίζεις.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 11 Φεβ 2005, 19:00

tasos953 έγραψε:
GRANDVITARAKIAS2.0 έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΜΠΡΑΒΟ !!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ GV,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ VITARA ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΕΙ.
ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ !!!!
ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ !!! :newbie:

Κάτι σάν την ηρωίνη δηλαδή...Ενώ ξέρεις πού σε οδηγεί, εσύ συνεχίζεις.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


:!: :!: :!: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 18 Φεβ 2005, 00:30

Jugulator έγραψε:Kαι τελικά διότι το GV 2500 είναι το όχημα που σίγουρα θα είναι το επόμενό μου , άν αλλάξω το τωρινό , από διαγώνια ευλυγισία του πίσω άξονα πως είναι ;



Γνωμη μου ειναι - οπως και πολλων αλλων - να βαλεις πρωτα ενα καλο σετ ελαστικων και μετα αν δεις οτι χρειαζεται ασχολεισαι με την αναρτηση ....
Το LSD ή 100% μπλοκε αστο για το τελος ,δεν ειναι τοσο απλο...πρεπει να δεις πρωτα τι και ΑΝ τελικα το χρειαζεσαι και γιατι ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 18 Φεβ 2005, 01:19

Jugulator έγραψε:Ο. Κ. παιδιά υπάρχουν τελικά μπλοκέ ( 100% ) και L.S.D. για το GV 2500. Εάν έχεις δηλαδή ένα L.S.D. άς πούμε 60 ή 70 % δεν σε ξεκολάει , έστω και λίγο πιο δύσκολα από ένα πλήρως μπλοκέ ; Λογικά μπορείς να έχεις το L.S.D. ενεργοποιημένο και στην στεγνή άσφαλτο , οπότε να μη φοβάσαι τυχόν ζημίες.
Από τιμές πως είναι τα προαναφερθέντα διαφορικά ;
Kαι τελικά διότι το GV 2500 είναι το όχημα που σίγουρα θα είναι το επόμενό μου , άν αλλάξω το τωρινό , από διαγώνια ευλυγισία του πίσω άξονα πως είναι ;

Αναλογα που θα κολησεις.Εαν εισαι σε λασπη,χιονι κλπ. το LSD κανει δουλεια αφου και οι δυο τροχοι ειναι σε επαφη με το εδαφος(η καποια επιφανεια τελος παντων).Σε αυτη την περιπτωση το locker μαλλον θα σε "θαψει" βαθυτερα.Επισης το locker εχει απροβλεπτη και αποτομη συμπερηφορα σε ανηφορες,πλαγιες κλησεις με λασπη χιονι κλπ..
Το LSD δεν θα σε βγαλει εαν "κρεμασεις" διαγωνια(αν και με φρενο με το αριστερο κατι γινεται,αλλα δεν θα αρεσει καθολου στη μεταδοση σου).
Οποτε εαν θες να περνας το "ΑΕΡΙΟ" χαβαλε και γενικα σου αρεσουν τα τρελα "κρεμασματα" σε νεροφαγωματα βαλε locker.
Βεβαια το καλλιτερο ειναι να δεις τι θες να κανεις με το οχημα σου(περιηγηση,trial κλπ.)και να το φτιαξεις αναλογα με τις δικες σου αναγκες για μην δωσεις αδικα λεφτα.
Εκτος αν απλα γουσταρεις να το εχεις το εργαλειο νταουλι γιατι ετσι σου αρεσει οποτε παω πασο.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες